N. 665532 - PPP0SD-307/4076/1307 (e7a4126e-3a3e-4c94-9dd3-2eeab414b97a) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 21 juni 2025
Onderwerp: High-End echocardiofietoestel
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Levering en installatie van een high-end echocardiografietoestel met gebruik van Matrix-technologie voor transthoracale echo Inbegrepen: omnium onderhoudscontract tot en met het vierde levensjaar.
N. 665532 (e7a4126e-3a3e-4c94-9dd3-2eeab414b97a)
Referentienummer: PPP0SD-307/4076/1307
Publicatie datum: 10/07/2024
Uiterste datum: 13/08/2024
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Leveringen
Regio: Antwerpen
Aanbestedende overheid :
IMELDA VZW, Imeldalaan 9, 2820 Bonheiden BEL, Luc Maegh
+32 15506133
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - De ondernemer heeft van het FAGG een toelating om medische hulpmiddelen in België te verdelen. Minimumeisen: bewijs vergunning FAGG
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - De inschrijver voert een actief beleid inzake kwaliteitsborging. Minimumeisen: De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - Referentielijst Een lijst van de 3 voornaamste vergelijkbare leveringen/installaties, uitgevoerd in eigen beheer van de kandidaat, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht. De kandidaat geeft de gunningsdatum en vermeldt de inhoud van de levering met verwijzingen/of afwijking tot de opdracht. Minimumeisen: Minimumeis:  Een lijst met minimaal 3 Belgische referenties met gunningsdatum binnen een termijn van drie jaar, te tellen vanaf de publicatiedatum van de opdracht.  Enkel uitvoeringen in volledig eigen beheer van de kandidaat en in opdracht van een ziekenhuis of een zorginstelling  2 Recente attesten/certificaten van goede uitvoering die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of ondertekend van de belangrijkste leveringen uit de referentielijst. De attesten dienen binnen een termijn van 3 maanden voor openingsdatum uitgegeven of ondertekend te zijn en te verwijzen naar de tevredenheid van de uitgever van het toestel of de installatie, en van de na-service.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - Nederlandstalig contactpersoon De kandidaat beschikt over een telefonische klantenondersteuning waarbij de communicatie met dispatch en service medewerkers altijd in de Nederlandse taal verloopt. Minimumeisen: De kandidaat voegt hierover een bevestiging toe met naam van de Nederlandstalig contactpersoon; incl coördinaten en anciënniteit
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - Financieel gezonde toestand van de inschrijver.Minimumeisen: Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt. We verwijzen naar Koninklijk besluit van 18 april 2017 plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren Bijlage 11 Model bankverklaring.
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (60) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (40) - Kwaliteitsbeoordeling

Extracten

België: Echocardiografen
High-End echocardiofietoestel

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: IMELDA VZW
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: High-End echocardiofietoestel
Beschrijving: Levering en installatie van een high-end echocardiografietoestel met gebruik van Matrix-technologie voor transthoracale echo Inbegrepen: omnium onderhoudscontract tot en met het vierde levensjaar.
Identificatiecode van de procedure: 391f0732-ce77-4a30-b57f-dc1328865ca4
Interne identificatiecode: PPP0SD-307/4076/1307
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33112340 Echocardiografen

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: High-End echocardiofietoestel
Beschrijving: Levering en installatie van een high-end echocardiografietoestel met gebruik van Matrix-technologie voor transthoracale echo Inbegrepen: omnium onderhoudscontract tot en met het vierde levensjaar.
Interne identificatiecode: 1307

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33112340 Echocardiografen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Stad: Bonheiden
Postcode: 2820
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Aanvullende informatie: Centraal magazijn, Imeldalaan 9 te 2820 Bonheiden, in dienst name in samenspraak met instrumentele dienst, (0)15 50 52 72 _hidden_@imelda.be

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De ondernemer heeft van het FAGG een toelating om medische hulpmiddelen in België te verdelen. Minimumeisen: bewijs vergunning FAGG
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver voert een actief beleid inzake kwaliteitsborging. Minimumeisen: De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referentielijst Een lijst van de 3 voornaamste vergelijkbare leveringen/installaties, uitgevoerd in eigen beheer van de kandidaat, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht. De kandidaat geeft de gunningsdatum en vermeldt de inhoud van de levering met verwijzingen/of afwijking tot de opdracht. Minimumeisen: Minimumeis:  Een lijst met minimaal 3 Belgische referenties met gunningsdatum binnen een termijn van drie jaar, te tellen vanaf de publicatiedatum van de opdracht.  Enkel uitvoeringen in volledig eigen beheer van de kandidaat en in opdracht van een ziekenhuis of een zorginstelling  2 Recente attesten/certificaten van goede uitvoering die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of ondertekend van de belangrijkste leveringen uit de referentielijst. De attesten dienen binnen een termijn van 3 maanden voor openingsdatum uitgegeven of ondertekend te zijn en te verwijzen naar de tevredenheid van de uitgever van het toestel of de installatie, en van de na-service.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Nederlandstalig contactpersoon De kandidaat beschikt over een telefonische klantenondersteuning waarbij de communicatie met dispatch en service medewerkers altijd in de Nederlandse taal verloopt. Minimumeisen: De kandidaat voegt hierover een bevestiging toe met naam van de Nederlandstalig contactpersoon; incl coördinaten en anciënniteit
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Financieel gezonde toestand van de inschrijver.Minimumeisen: Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt. We verwijzen naar Koninklijk besluit van 18 april 2017 plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren Bijlage 11 Model bankverklaring.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 60
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteitsbeoordeling
Gewicht (punten, exact): 40
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/307/SD/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 13/08/2024 00:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement Mechelen.
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: IMELDA VZW
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: IMELDA VZW
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: IMELDA VZW
Registratienummer: BE0409.835.490
Postadres: Imeldalaan 9
Stad: Bonheiden
Postcode: 2820
Land: België
Contactpunt: Luc Maegh
E-mail: _hidden_@imelda.be
Telefoon: +32 15506133
Internetadres: http://www.imelda.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement Mechelen.
Registratienummer: BE0308.357.753
Postadres: Keizerstraat 20
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 15288111
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 5c173438-0d5e-42ee-b024-0f2c7fcb6168 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 10/07/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 10/07/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking