N. 22160 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 20 april 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Uitbreiding bestaand rusthuis met 12 kamers en een dagverzorgingscentrum - Perceel ruwbouw, voltooiing en omgevingswerken
N. 22160
Referentienummer:
01.21.44.00
Publicatie datum: 09/11/2009
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
28/10/2010
09/11/2009

Extracten

N. 22160
Aankondiging van een opdracht
Werken
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : WZC Sint-Jozef vzw, Molenaarsstraat 34, 9000 Gent, België, t.a.v. Dirk Dhondt
Tel. (32-9) 265 81 20
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres :
Architektenburo De Vloed bvba, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, België, t.a.v. Sabine Lebbe
Tel. (32-9) 252 11 22
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op het volgende adres :
Architektenburo De Vloed bvba, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, België, t.a.v. Sabine Lebbe
Tel. (32-9) 252 11 22
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan :
Tabor vzw, Molenaarsstraat 26, 9000 Gent, België, t.a.v. Bernice Verhulst
Tel. (32-9) 235 82 00
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
RVT
- Gezondheid.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Uitbreiding bestaand rusthuis met 12 kamers en een dagverzorgingscentrum - Perceel ruwbouw, voltooiing en omgevingswerken
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Werken. Uitvoering.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken :
RVT Sint-Jozef, Molenaarsstraat 34, 9000 Gent
NUTS-code : BE2
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) :
Uitbreiding bestaand rusthuis met 12 kamers en een dagverzorgingscentrum
Perceel: ruwbouw, voltooiing en omgevingsaanleg
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 45000000 - Bouwwerkzaamheden
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : neen.
II.1.8) Verdeling in percelen : neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 250 dagen.
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen :
5% op het bestelbedrag, afgerond naar hoger tiental
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
nihil
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
RSZ-attest
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Erkenning D
Klasse 5
III.2.4) Voorbehouden opdrachten : neen.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Laagste prijs.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst :
01.21.44.00
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 300 EUR
Betalingstermijnen en -methode : Het dossier is verkrijgbaar bij: Architektenburo De Vloed bvba, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op één van volgende rekeningen van Architektenburo De Vloed bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC 448-3614361-45 of Fortis 290-0164291-91. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant of per cheque na telefonische bestelling.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 14/12/2009; tijdstip : 10:30
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 240 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 14/12/2009; tijdstip : 10:30
Plaats :
Tabor vzw, Molenaarsstraat 26, 9000 Gent
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen :
@Ref:00751479/2009074345
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 5/11/2009(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)