N. 771119 - PPP0EO-4730/4503/UZA/AD/24.251 (0c72a0ed-2985-45bc-b6f2-5d3d8221855c) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 18 oktober 2024
Onderwerp: Operationeel wagenbeheer
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : De dienstverlener zal verantwoordelijk zijn voor het operationeel beheer van het wagenpark van het UZA. Dit omvat alle dagelijkse activiteiten met betrekking tot: - Wagenparkbeheer: beheer van alle bedrijfswagens, inclusief tankkaarten, laadpassen, het volledige bestelproces van nieuwe voertuigen, en de uitdienstregeling van voertuigen bij beëindiging van het gebruik. - Contractbeheer: volledige opvolging en ontzorgen inzake bestaande en nieuwe contracten voor voertuigen. - HR-gerelateerde processen: ondersteuning van de HR-afdeling met betrekking tot de administratie van VAA. - Facturatie en fiscaliteit: de opdrachtnemer voert de administratieve opvolging uit en consolideert alle facturen tot een geheel. Deze geconsolideerde facturen worden op een manier aangeleverd zodat de finance afdeling van UZA deze zo efficiënt mogelijk kan verwerken. De dienstverlener zorgt ook voor de juiste doorfacturering van boetes, schades, en verbruikskosten (brandstof en elektriciteit). - Rapportage: het opstellen van gedetailleerde rapporten over het gebruik, de kosten, en de operationele efficiëntie van het wagenpark. - Verbeteringsvoorstellen: proactief voorstellen van procesverbeteringen om efficiëntie en kostenbesparing te realiseren. - SPOC: de dienstverlener fungeert als de SPOC voor UZA en is het centrale aanspreekpunt voor alle vragen en verzoeken met betrekking tot het wagenparkbeheer. De dienstverlener coördineert alle communicatie met interne stakeholders. De dienstverlener kan het werk zowel ter plaatse als op afstand uitvoeren, afhankelijk van de noden van het UZA.
N. 771119 (0c72a0ed-2985-45bc-b6f2-5d3d8221855c)
Referentienummer: PPP0EO-4730/4503/UZA/AD/24.251
Publicatie datum: 15/10/2024
Uiterste datum: 07/11/2024
Hernieuwingsdatum: 05/01/2029
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Diensten
Regio: Antwerpen
Aanbestedende overheid :
Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655, 2650 Edegem BEL, Geertrui Paternoster
+32 38215091
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er worden 3 referenties ingediend die betrekking hebben op het voorwerp van de opdracht, waarvan min.1 in een overheidsomgeving : In de 3 referenties wordt het huidig beheer van alle aspecten van vlootbeheer, inclusief tankkaarten en laadpassen, aangetoond.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Organisatie en personeel.Minimumeisen: De dienstverlener dient te kunnen aantonen dat hij beschikt over de nodige infrastructuur, personeel, materiaal en de studie- en beroepskwalificaties om de gevraagde dienstverlening uit te voeren binnen een organisatie met de schaal van UZA. Dit a.d.h.v. een voorstelling van het bedrijf met o.a. de visie, het aantal personeelsleden, het aantal vestigingen en locatie,… e.d.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score A: Zeer laag risico – Score B: Laag risico – Score C: Gemiddeld risico – Score D: Hoog risico – Score E: Geen score Voor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn. Indien score “E" (geen score), dient de leverancier zelf zijn kredietwaardigheid aan te tonen.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Minimumeisen: Jaarlijkse omzet laat toe om voor de realisatie van de voorliggende opdracht een voldoende buffer te voorzien. Deze omzet bedraagt minimaal € 150.000
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (50) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (25) - Kwaliteit van de de dienstverlening
AWARD
LOT-0001
quality (25) - SLA

Extracten

België: Beheer van wagenpark
Operationeel wagenbeheer

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Operationeel wagenbeheer
Beschrijving: De dienstverlener zal verantwoordelijk zijn voor het operationeel beheer van het wagenpark van het UZA. Dit omvat alle dagelijkse activiteiten met betrekking tot: - Wagenparkbeheer: beheer van alle bedrijfswagens, inclusief tankkaarten, laadpassen, het volledige bestelproces van nieuwe voertuigen, en de uitdienstregeling van voertuigen bij beëindiging van het gebruik. - Contractbeheer: volledige opvolging en ontzorgen inzake bestaande en nieuwe contracten voor voertuigen. - HR-gerelateerde processen: ondersteuning van de HR-afdeling met betrekking tot de administratie van VAA. - Facturatie en fiscaliteit: de opdrachtnemer voert de administratieve opvolging uit en consolideert alle facturen tot een geheel. Deze geconsolideerde facturen worden op een manier aangeleverd zodat de finance afdeling van UZA deze zo efficiënt mogelijk kan verwerken. De dienstverlener zorgt ook voor de juiste doorfacturering van boetes, schades, en verbruikskosten (brandstof en elektriciteit). - Rapportage: het opstellen van gedetailleerde rapporten over het gebruik, de kosten, en de operationele efficiëntie van het wagenpark. - Verbeteringsvoorstellen: proactief voorstellen van procesverbeteringen om efficiëntie en kostenbesparing te realiseren. - SPOC: de dienstverlener fungeert als de SPOC voor UZA en is het centrale aanspreekpunt voor alle vragen en verzoeken met betrekking tot het wagenparkbeheer. De dienstverlener coördineert alle communicatie met interne stakeholders. De dienstverlener kan het werk zowel ter plaatse als op afstand uitvoeren, afhankelijk van de noden van het UZA.
Identificatiecode van de procedure: 658c0d22-a6e6-4bec-a62b-69a073979209
Interne identificatiecode: PPP0EO-4730/4503/UZA/AD/24.251
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50111100 Beheer van wagenpark

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Operationeel wagenbeheer
Beschrijving: De dienstverlener zal verantwoordelijk zijn voor het operationeel beheer van het wagenpark van het UZA. Dit omvat alle dagelijkse activiteiten met betrekking tot: - Wagenparkbeheer: beheer van alle bedrijfswagens, inclusief tankkaarten, laadpassen, het volledige bestelproces van nieuwe voertuigen, en de uitdienstregeling van voertuigen bij beëindiging van het gebruik. - Contractbeheer: volledige opvolging en ontzorgen inzake bestaande en nieuwe contracten voor voertuigen. - HR-gerelateerde processen: ondersteuning van de HR-afdeling met betrekking tot de administratie van VAA. - Facturatie en fiscaliteit: de opdrachtnemer voert de administratieve opvolging uit en consolideert alle facturen tot een geheel. Deze geconsolideerde facturen worden op een manier aangeleverd zodat de finance afdeling van UZA deze zo efficiënt mogelijk kan verwerken. De dienstverlener zorgt ook voor de juiste doorfacturering van boetes, schades, en verbruikskosten (brandstof en elektriciteit). - Rapportage: het opstellen van gedetailleerde rapporten over het gebruik, de kosten, en de operationele efficiëntie van het wagenpark. - Verbeteringsvoorstellen: proactief voorstellen van procesverbeteringen om efficiëntie en kostenbesparing te realiseren. - SPOC: de dienstverlener fungeert als de SPOC voor UZA en is het centrale aanspreekpunt voor alle vragen en verzoeken met betrekking tot het wagenparkbeheer. De dienstverlener coördineert alle communicatie met interne stakeholders. De dienstverlener kan het werk zowel ter plaatse als op afstand uitvoeren, afhankelijk van de noden van het UZA.
Interne identificatiecode: UZA/AD/24.251_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50111100 Beheer van wagenpark
Aanvullende classificatie (cpv): 50111110 Ondersteunende diensten voor wagenpark

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Drie Eikenstraat 655
Stad: Edegem
Postcode: 2650
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Aanvullende informatie: Universitair Ziekenhuis Antwerpen

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 06/01/2025
Einddatum van de duur: 05/01/2029

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
Aanvullende informatie: 250 wagens per jaar

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er worden 3 referenties ingediend die betrekking hebben op het voorwerp van de opdracht, waarvan min.1 in een overheidsomgeving : In de 3 referenties wordt het huidig beheer van alle aspecten van vlootbeheer, inclusief tankkaarten en laadpassen, aangetoond.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Organisatie en personeel.Minimumeisen: De dienstverlener dient te kunnen aantonen dat hij beschikt over de nodige infrastructuur, personeel, materiaal en de studie- en beroepskwalificaties om de gevraagde dienstverlening uit te voeren binnen een organisatie met de schaal van UZA. Dit a.d.h.v. een voorstelling van het bedrijf met o.a. de visie, het aantal personeelsleden, het aantal vestigingen en locatie,… e.d.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score A: Zeer laag risico – Score B: Laag risico – Score C: Gemiddeld risico – Score D: Hoog risico – Score E: Geen score Voor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn. Indien score “E" (geen score), dient de leverancier zelf zijn kredietwaardigheid aan te tonen.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Minimumeisen: Jaarlijkse omzet laat toe om voor de realisatie van de voorliggende opdracht een voldoende buffer te voorzien. Deze omzet bedraagt minimaal € 150.000
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteit van de de dienstverlening
Gewicht (punten, exact): 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: SLA
Gewicht (punten, exact): 25
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/4730/EO/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 07/11/2024 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Bemiddelingsorganisatie: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Organisatie voor beroepsprocedures: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Antwerpen

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Registratienummer: BE0874 619 603
Postadres: Drie Eikenstraat 655
Stad: Edegem
Postcode: 2650
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Contactpunt: Geertrui Paternoster
Telefoon: +32 38215091
Internetadres: http://www.uza.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Registratienummer: /
Postadres: Bolivarplaats 20 bus 7
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Telefoon: +32 32578544
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Bemiddelingsorganisatie

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 9ad57766-7b20-4c6b-84f9-066909adec57 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 15/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 15/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking