N. 380013 - 22/2209 (b00a8477-71bf-42f6-8161-ac890c373afa) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

donderdag 3 juli 2025
Onderwerp: OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
N. 380013 (b00a8477-71bf-42f6-8161-ac890c373afa)
Relatie: e213332e-58a5-4eab-978d-65d334cfd24a 
Referentienummer: 22/2209
Publicatie datum: 06/11/2024
Uiterste datum:
 
Type: result
can-standard (29)
Aankondiging gegunde opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Openbare procedure
Market type: Diensten
Regio: Brussel
Aanbestedende overheid :
Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel, De Broquevillelaan 12, 1150 Sint-Pieters-Woluwe BEL
+32 27780811
Publicatie JOUE: Ja
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Nee
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Perceel nr.:
Contractant
LOT-0001
CSMG Alterius 22/2209

Datum sluiting overeenkomst: 01/01/2000
inschrijvingen: 2
Totale waarde van de opdracht/het perceel: 349 600
Laagste - Hoogste offerte: 349600 - 349600
CSMG CV
Criterias
AWARD
LOT-0001
price (70) - 1. Economisch criterium (70 punten) : Zie bijzonder bestek
AWARD
LOT-0001
quality (30) - 2. Technisch criterium (30 punten) : Zie bijzonder bestek

Extracten

België: Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN

Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming onder zeggenschap van een regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Milieubescherming

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN
Beschrijving: Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
Identificatiecode van de procedure: e848cc99-035e-4694-9115-630cbb44caf0
Interne identificatiecode: 22/2209
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: 22/2209 - 1
Beschrijving: Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
Interne identificatiecode: 1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 23/09/2024
Looptijd: 48 Maand

5.1.6 Algemene informatie

Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.7 Strategische aanbestedingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Prijs
Beschrijving: 1. Economisch criterium (70 punten) : Zie bijzonder bestek
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 70
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: 2. Technisch criterium (30 punten) : Zie bijzonder bestek
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 30

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State

6. Resultaten

Waarde van alle contracten toegekend in deze kennisgeving: 349 600 Euro

6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001

Er is ten minste één winnaar gekozen.

6.1.2 Informatie over winnaars

Winnaar:
Leider van de inschrijver: CSMG CV
Officiële naam: Alterius BV
Inschrijving:
Identificatiecode van de inschrijving: CSMG Alterius 22/2209
Identificatiecode van het perceel of de groep percelen: LOT-0001
Waarde van de aanbesteding: 349 600 Euro
Onderaanneming: Neen
Informatie over het contract:
Identificatiecode van het contract: CSMG Alterius 22/2209
Datum van sluiting van het contract: 23/09/2024

6.1.4 Statistische informatie

Bereik van de inschrijvingen:
Waarde van de laagste ontvankelijke inschrijving: 349 600 Euro
Waarde van de hoogste ontvankelijke inschrijving: 349 600 Euro

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Registratienummer: 0241347282_4741
Postadres: De Broquevillelaan 12
Stad: Sint-Pieters-Woluwe
Postcode: 1150
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@arp-gan.be
Telefoon: +32 27780811
Fax: +32 27802888
Internetadres: https://www.arp-gan.be
Rollen van deze organisatie:
Koper

8.1 ORG-0002

Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: na
Stad: Rue de la Science, 33 - Bruxelles
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@conseildetat.be
Telefoon: 027788026
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

8.1 ORG-0004

Officiële naam: CSMG CV
Registratienummer: 0502417537
Stad: Bruxelles
Postcode: 1050
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@exelia.be
Telefoon: +3226450580
Rollen van deze organisatie:
Inschrijver
Groepsleider
Winnaar van deze percelen: LOT-0001

8.1 ORG-0005

Officiële naam: Alterius BV
Registratienummer: 0460288556
Stad: Gosselies
Postcode: 6041
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Charleroi (BE32B)
Land: België
E-mail: _hidden_@alterius.be
Telefoon: 071 494 024
Rollen van deze organisatie:
Inschrijver
Winnaar van deze percelen: LOT-0001

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 4bd3654d-1fb3-4754-b73f-42b98873ac2c - 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 05/11/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 05/11/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans

11.2 Informatie over de bekendmaking