N. 883501 - PPP07D-3622/4297/2024NR43 (0e0a3858-8f73-4d6c-aed9-32657ea0042e) Please find hereby the details of the selected belgian public market

Saturday, December 21, 2024
Subject: Opmaak mobiliteitsplan gemeente Mol
  Please find hereby the details of the selected belgian public market
Short description : De opdracht bestaat er in om een nieuw mobiliteitsplan op te maken, conform de 3 fasen-methodiek, inclusief de opmaak en begeleiding van een communicatie – en participatietraject. De 3 fasen-methodiek is conform de richtlijnen voor lokale overheden van het departement Mobiliteit en Openbare Werken. • Fase 1: oriëntatiefase, resulteert in een oriëntatienota • Fase 2: uitwerkingsfase, resulteert in een synthesenota • Fase 3: beleidsplan, resulterend in een gemeentelijk mobiliteitsplan.
N. 883501 (0e0a3858-8f73-4d6c-aed9-32657ea0042e)
File reference number: PPP07D-3622/4297/2024NR43
Date published: 19/12/2024
Due date:
 
Type: competition
cn-standard (16)
Contract notice – general directive, standard regime
Type of procedure: Negotiated procedure with prior call for competition
Market type: Services
Region: Antwerp
Public authority :
Gemeente Mol, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol BEL, Ayse Isik
+32 14272434
Publication JOUE: No
Publication BDA: Yes
Send Eten: No
Forum: Yes
Use Eauctions: No
Use Eawarding: No
Notice terms of reference documents: No
Notice accompanying documents: No
Tender opened/appended by Govex: Yes
Added info by Govex: No
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Op basis van een PowerPointpresentatie wordt het team, de referentieprojecten met bijhorend communicatie- en participatietraject gepresenteerd aan de jury bestaande uit dienst mobiliteit, communicatie en de sectormanager. Deze presentatie duurt maximaal 30 minuten, met nadien een voorziene vragenronde van 5 minuten. De onderliggende subcriteria zullen elk een gewicht van 25 punten krijgen toegekend. Minimumeisen: A. Het projectteam wordt geëvalueerd naar vakkundigheid, ervaring met projectmanagement en kennis van verschillende disciplines (o.a. ruimtelijke planning, communicatie, participatie…). Contactgegevens van de projectleider worden toegevoegd, met een voorstelling van het team, de ervaring en de projecten die ze hebben begeleid/ondersteund. B.De leverancier toont zijn technische bekwaamheid aan door voorlegging van een lijst van de voornaamste diensten die hij gedurende de afgelopen 5 jaren heeft verricht, met hun bedrag, data en de opgave van de publiek- en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze referentielijst dient minimaal 3 soortgelijke diensten (namelijk opmaak mobiliteitsplannen/mobiliteitsstudies met bijbehorende communicatie- en participatietrajecten) te omvatten. De kandidaten die niet het minimale aantal gevraagde referentieprojecten indienen, zullen niet weerhouden worden, zodat een gelijkwaardige beoordeling van de kandidaten mogelijk blijft. C. Participatie: de gemeente heeft de laatste jaren veel ingezet op participatie met burgers in het kader van veerkrachtige dorpen, concrete wegenisdossiers en het traject van de veilige schoolomgevingen. Er is reeds veel informatie beschikbaar omtrent de kansen en knelpunten die burgers ervaren. Het studiebureau werkt 2 concrete participatietrajecten uit die werden uitgevoerd/in uitvoering zijn in het kader van mobiliteitsplannen en -studies. D. Presentatie- en communicatieskills: het is van belang dat de projectleider in staat is om duidelijk te communiceren en te presenteren, zowel met de burgers als de verschillende stakeholders (Beleid, MOW, AWV, handelaars, …).
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast. De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan: - het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen; - de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
AWARD
LOT-0001
cost (40) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (60) - Plan van aanpak

Extracts

Belgium: Engineering-design services for traffic installations
Opmaak mobiliteitsplan gemeente Mol

Contract or concession notice – standard regime

1. Buyer

1.1 Buyer

Official name: Gemeente Mol
Legal type of the buyer: Local authority
Activity of the contracting authority: General public services

2. Procedure

2.1 Procedure

Title: Opmaak mobiliteitsplan gemeente Mol
Description: De opdracht bestaat er in om een nieuw mobiliteitsplan op te maken, conform de 3 fasen-methodiek, inclusief de opmaak en begeleiding van een communicatie – en participatietraject. De 3 fasen-methodiek is conform de richtlijnen voor lokale overheden van het departement Mobiliteit en Openbare Werken. • Fase 1: oriëntatiefase, resulteert in een oriëntatienota • Fase 2: uitwerkingsfase, resulteert in een synthesenota • Fase 3: beleidsplan, resulterend in een gemeentelijk mobiliteitsplan.
Procedure identifier: c706f6d1-9e9c-404e-950f-daa157249e72
Internal identifier: PPP07D-3622/4297/2024NR43
Type of procedure: Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
Justification for the accelerated procedure:
Main features of the procedure:

2.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Services
Main classification (cpv): 71322500 Engineering-design services for traffic installations

2.1.4 General information

Legal basis:
Directive 2014/24/EU

2.1.6 Grounds for exclusion

Purely national exclusion grounds: (zie verklaring op erewoord)

5. Lot

5.1 Lot technical ID: LOT-0001

Title: Opmaak mobiliteitsplan gemeente Mol
Description: De opdracht bestaat er in om een nieuw mobiliteitsplan op te maken, conform de 3 fasen-methodiek, inclusief de opmaak en begeleiding van een communicatie – en participatietraject. De 3 fasen-methodiek is conform de richtlijnen voor lokale overheden van het departement Mobiliteit en Openbare Werken. • Fase 1: oriëntatiefase, resulteert in een oriëntatienota • Fase 2: uitwerkingsfase, resulteert in een synthesenota • Fase 3: beleidsplan, resulterend in een gemeentelijk mobiliteitsplan.
Internal identifier: 2024NR43_1

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Services
Main classification (cpv): 71322500 Engineering-design services for traffic installations
Additional classification (cpv): 79311000 Survey services
Additional classification (cpv): 71330000 Miscellaneous engineering services
Additional classification (cpv): 71241000 Feasibility study, advisory service, analysis
Options:
Description of the options: Vereiste opties (zie technische bepalingen)

5.1.2 Place of performance

Postal address: Molenhoekstraat 2
Town: Mol
Postcode: 2400
Country subdivision (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Country: Belgium
Additional information: Administratief en Cultureel Centrum 't Getouw

5.1.3 Estimated duration

Start date: 14/04/2025
Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Op basis van een PowerPointpresentatie wordt het team, de referentieprojecten met bijhorend communicatie- en participatietraject gepresenteerd aan de jury bestaande uit dienst mobiliteit, communicatie en de sectormanager. Deze presentatie duurt maximaal 30 minuten, met nadien een voorziene vragenronde van 5 minuten. De onderliggende subcriteria zullen elk een gewicht van 25 punten krijgen toegekend. Minimumeisen: A. Het projectteam wordt geëvalueerd naar vakkundigheid, ervaring met projectmanagement en kennis van verschillende disciplines (o.a. ruimtelijke planning, communicatie, participatie…). Contactgegevens van de projectleider worden toegevoegd, met een voorstelling van het team, de ervaring en de projecten die ze hebben begeleid/ondersteund. B.De leverancier toont zijn technische bekwaamheid aan door voorlegging van een lijst van de voornaamste diensten die hij gedurende de afgelopen 5 jaren heeft verricht, met hun bedrag, data en de opgave van de publiek- en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze referentielijst dient minimaal 3 soortgelijke diensten (namelijk opmaak mobiliteitsplannen/mobiliteitsstudies met bijbehorende communicatie- en participatietrajecten) te omvatten. De kandidaten die niet het minimale aantal gevraagde referentieprojecten indienen, zullen niet weerhouden worden, zodat een gelijkwaardige beoordeling van de kandidaten mogelijk blijft. C. Participatie: de gemeente heeft de laatste jaren veel ingezet op participatie met burgers in het kader van veerkrachtige dorpen, concrete wegenisdossiers en het traject van de veilige schoolomgevingen. Er is reeds veel informatie beschikbaar omtrent de kansen en knelpunten die burgers ervaren. Het studiebureau werkt 2 concrete participatietrajecten uit die werden uitgevoerd/in uitvoering zijn in het kader van mobiliteitsplannen en -studies. D. Presentatie- en communicatieskills: het is van belang dat de projectleider in staat is om duidelijk te communiceren en te presenteren, zowel met de burgers als de verschillende stakeholders (Beleid, MOW, AWV, handelaars, …).
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast. De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan: - het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen; - de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure: 3
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure: 5
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Weight (points, exact): 40
Criterion:
Type: Quality
Name:
Description: Plan van aanpak
Weight (points, exact): 60
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/3622/7D/2024

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of requests to participate: 21/01/2025 11:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 120 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system
Electronic auction: no

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Raad van State
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Gemeente Mol
Organisation receiving requests to participate: Gemeente Mol
Procurement service provider: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services

8. Organisations

8.1 ORG-0001

Official name: Gemeente Mol
Registration number: MOL
Postal address: Molenhoekstraat 2
Town: Mol
Postcode: 2400
Country subdivision (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Country: Belgium
Contact point: Ayse Isik
Telephone: +32 14272434
Internet address: http://www.gemeentemol.be/
Roles of this organisation:
Buyer
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Organisation receiving requests to participate

8.1 ORG-0002

Official name: Raad van State
Registration number: BE 0931814266
Postal address: Wetenschapsstraat 33
Town: Brussel
Postcode: 1040
Country subdivision (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Country: Belgium
Telephone: +32 22349611
Roles of this organisation:
Review organisation

8.1 ORG-0003

Official name: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registration number: BE 0475.480.736
Town: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Country subdivision (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Country: Belgium
Email: info@3p.eu
Telephone: +32 3 294 30 51
Roles of this organisation:
Procurement service provider

11. Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version: 65809846-ddf5-4cf8-9e3b-573d45e6d40a - 01
Form type: Competition
Notice type: Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date: 19/12/2024 00:00 +01:00
Notice dispatch date (eSender): 19/12/2024 00:00 +01:00
Languages in which this notice is officially available: Dutch

11.2 Publication information