N. 882864 - PPP0B3-17158/4635/B11208 (9458a429-5786-4669-a4a9-ee943488ee72) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 21 december 2024
Onderwerp: Tijdelijke herbestemming van de Sint-Jan de Doperkerk (Oosterweel)
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : De werken voor de realisatie van de Oosterweelknoop zullen ongeveer tien jaar in beslag nemen. Gedurende deze periode is de parochiekerk Sint-Jan de Doper moeilijker toegankelijk voor onderhoud alsook voor geïnteresseerden die dit monument willen bezoeken. Daarom zal het beschermd erfgoed mee worden ingezet als onderdeel van de projectcommunicatie waarbij de kerk tijdelijk wordt herbestemd tot ontvangst- en presentatiehub. Voor deze tijdelijke herbestemming zijn zowel aan het exterieur als in het interieur een aantal restauratiewerken vereist opdat aan enkele basisbehoeften kan voldaan worden. Het betreft zowel een aantal instandhoudingswerken als reversibele interventies. In het interieur worden een aantal reversibele interventies voorzien, zoals de integratie van een verhoogde kerkvloer alsook de implementatie van een adequate klimatisatie. Het plenum tussen betonplaat en verhoogde kerkvloer wordt maximaal ingezet voor de integratie van de nieuwe technieken. Deze oplossing is volledig reversibel waarbij na demontage de gebruikte materialen volledig kunnen gerecupereerd worden. Naast deze nieuwe ingreep worden ook een aantal restauratieve interieurwerken uitgevoerd zoals het herstel van de bepleistering van het caisson-gewelf, de restauratie van de bestaande deur naar de traptoren alsook het herplaatsen en implementeren van de gerecupereerde grafstenen in de nieuwe tegelvloer van het inkomportaal. Ook aan dak en gevels van het gebouw worden een aantal instandhoudingswerken uitgevoerd. De noordelijke sacristie wordt herbestemd tot kitchenette (met techniekenwand). De zuidelijke sacristie zal ingericht worden als sanitaire ruimte. Deze werken worden uitgevoerd nadat een toegangshelling tot aan de kerk is gerealiseerd die door de aannemer gebruikt kan worden. Het aanleggen van de toegangshelling maakt geen deel uit van deze werken. De werken dienen uitgevoerd te worden volgens bijgevoegde plannen, meetstaten en technische bepalingen.
N. 882864 (9458a429-5786-4669-a4a9-ee943488ee72)
Referentienummer: PPP0B3-17158/4635/B11208
Publicatie datum: 19/12/2024
Uiterste datum: 30/01/2025
 
Type: competition
cn-standard (17)
Aankondiging van een opdracht – sectorale richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Werken
Regio: Antwerpen
Aanbestedende overheid :
Haven van Antwerpen-Brugge, NV van publiek recht, Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen BEL
+32 32052011
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Ja
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Ervaring in restauratiedossiers van beschermd erfgoed én de integratie van gebouwtechnieken in monumenten. Minimumeisen: De kandidaat dient 3 referenties van gelijkaardige werken voor te leggen. De referentieprojecten zijn van de voorbije 5 jaar waarvan 1 project met een investering van minstens 500.000 euro; De voorstelling van ieder referentieproject bestaat uit een beschrijvende nota met: • Korte omschrijving om het project te kaderen (opdrachtgever, locatie, bouwkost, periode van uitvoering en uitvoeringstermijn, belangrijke randvoorwaarden en uitvoeringskeuzes, …); • Een argumentatie waarom dit project relevant is voor deze opdracht; - voor alle 3 de referenties wordt een attest van goede uitvoering + contactpersoon met tel. nr toegevoegd die ter controle door POAB kan worden gecontacteerd. - 1 van de 3 referenties werd geleid door de opgegeven projectleider uit selectiecriterium 2, in de hoedanigheid van projectleider. Dit wordt in de betreffende referentie specifiek vermeld. -Max 2 pagina’s A3 enkelzijdig per referentie. (6 in totaal, genummerd) - enkel de eerste 6 pagina’s zullen door de opdrachtgever in rekening gebracht worden. -* indien blijkt dat er onvoldoende ervaring kan aangetoond worden specifiek voor dit soort restauratieprojecten, kan de inschrijver geweerd worden.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - BeroepskwalificatieMinimumeisen: • Een projectleider bouwkunde én een overkoepelend coördinator technieken: • o min 5 jaren relevante ervaring waarvan min 2 jaren in functie. • o Nederlandstalig • o De projectleider is aanwezig tijdens alle werfvergaderingen met de bouwheer en is de centrale contactpersoon. • • - Een coördinator technieken: • o min 2 jaar relevante ervaring, • o Nederlandstalig • tijdens uitvoering technieken is de aanwezigheid van de coördinator technieken noodzakelijk De studiekwalificatie, beroepservaring en bekwaamheid wordt aangetoond met behulp van diploma’s en getuigschriften. De kandidaat levert een CV aan van elk teamlid. CV : Max 1 pagina A4 recto verso per individueel teamlid) met opgave van: - Relevantie beroepservaring in deze functie en algemeen. - Diploma’s, getuigschriften en opleidingen De opgegeven personen zullen ook deze opdracht uitvoeren. Wijziging van de teamsamenstelling kan enkel mits uitdrukkelijke goedkeuring van POAB en op voorwaarde dat de vervanger aan dezelfde voorwaarden voldoet.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - De inschrijver voegt een Verklaring op eer - omzet toe met vermelding van de totale jaaromzet van de onderneming van de laatste drie boekjaren en/of een verklaring geattesteerd door een revisor of een gelijkwaardig persoon dat aan onderstaande minimumeis wordt voldaan. Onder omzet wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 in de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledig schema). Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder omzet begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht te hebben in ruil voor de geleverde of verstrekte werken, goederen of verstrekte diensten. Minimumeisen: De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over elk van de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 875.000,00 €. In het geval de inschrijver indient middels een consortium dient minimaal één lid van het consortium minimaal deze omzet te kunnen voorleggen, hetzij aangetoond te worden dat de gevraagde minimale omzet gepoold wordt door twee ondernemingen die of lid zijn van het consortium of een derde entiteit op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. De eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte. De inschrijver voegt voor de uitsluitingsgronden voorzien in artikel 67 juncto artikel 151 van de wet van 17 juni 2016 en artikel 67 van het koninklijk besluit van 18 juni 2017 (veroordelingen/respectievelijk inbreuken wegens deelneming aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven e.a., witwassen van geld en financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van illegalen) een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten of evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte (uittreksel m.b.t. de vennootschap, max. 6 maanden oud t.o.v. de limietdatum voor indiening van de aanvraag tot deelneming). Veroordelingen respectievelijk inbreuken ouder dan 5 jaar worden niet in overweging genomen voor uitsluiting. De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn aanvraag tot deelneming als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij: - niet in staat van faillissement verkeert; - voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen; - en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Tevens levert hij een uittreksel uit het strafregister aan dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de aanvraag tot deelneming.
SELECTION
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 4
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs

Extracten

België: Restauratiewerkzaamheden
Tijdelijke herbestemming van de Sint-Jan de Doperkerk (Oosterweel)

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Haven van Antwerpen-Brugge, NV van publiek recht
Activiteit van de aanbestedende instantie: Havenactiviteiten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Tijdelijke herbestemming van de Sint-Jan de Doperkerk (Oosterweel)
Beschrijving: De werken voor de realisatie van de Oosterweelknoop zullen ongeveer tien jaar in beslag nemen. Gedurende deze periode is de parochiekerk Sint-Jan de Doper moeilijker toegankelijk voor onderhoud alsook voor geïnteresseerden die dit monument willen bezoeken. Daarom zal het beschermd erfgoed mee worden ingezet als onderdeel van de projectcommunicatie waarbij de kerk tijdelijk wordt herbestemd tot ontvangst- en presentatiehub. Voor deze tijdelijke herbestemming zijn zowel aan het exterieur als in het interieur een aantal restauratiewerken vereist opdat aan enkele basisbehoeften kan voldaan worden. Het betreft zowel een aantal instandhoudingswerken als reversibele interventies. In het interieur worden een aantal reversibele interventies voorzien, zoals de integratie van een verhoogde kerkvloer alsook de implementatie van een adequate klimatisatie. Het plenum tussen betonplaat en verhoogde kerkvloer wordt maximaal ingezet voor de integratie van de nieuwe technieken. Deze oplossing is volledig reversibel waarbij na demontage de gebruikte materialen volledig kunnen gerecupereerd worden. Naast deze nieuwe ingreep worden ook een aantal restauratieve interieurwerken uitgevoerd zoals het herstel van de bepleistering van het caisson-gewelf, de restauratie van de bestaande deur naar de traptoren alsook het herplaatsen en implementeren van de gerecupereerde grafstenen in de nieuwe tegelvloer van het inkomportaal. Ook aan dak en gevels van het gebouw worden een aantal instandhoudingswerken uitgevoerd. De noordelijke sacristie wordt herbestemd tot kitchenette (met techniekenwand). De zuidelijke sacristie zal ingericht worden als sanitaire ruimte. Deze werken worden uitgevoerd nadat een toegangshelling tot aan de kerk is gerealiseerd die door de aannemer gebruikt kan worden. Het aanleggen van de toegangshelling maakt geen deel uit van deze werken. De werken dienen uitgevoerd te worden volgens bijgevoegde plannen, meetstaten en technische bepalingen.
Identificatiecode van de procedure: 60cc2e63-8d7b-4b3f-a553-6cd8a8176852
Interne identificatiecode: PPP0B3-17158/4635/B11208
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45454100 Restauratiewerkzaamheden

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Tijdelijke herbestemming van de Sint-Jan de Doperkerk (Oosterweel)
Beschrijving: De werken voor de realisatie van de Oosterweelknoop zullen ongeveer tien jaar in beslag nemen. Gedurende deze periode is de parochiekerk Sint-Jan de Doper moeilijker toegankelijk voor onderhoud alsook voor geïnteresseerden die dit monument willen bezoeken. Daarom zal het beschermd erfgoed mee worden ingezet als onderdeel van de projectcommunicatie waarbij de kerk tijdelijk wordt herbestemd tot ontvangst- en presentatiehub. Voor deze tijdelijke herbestemming zijn zowel aan het exterieur als in het interieur een aantal restauratiewerken vereist opdat aan enkele basisbehoeften kan voldaan worden. Het betreft zowel een aantal instandhoudingswerken als reversibele interventies. In het interieur worden een aantal reversibele interventies voorzien, zoals de integratie van een verhoogde kerkvloer alsook de implementatie van een adequate klimatisatie. Het plenum tussen betonplaat en verhoogde kerkvloer wordt maximaal ingezet voor de integratie van de nieuwe technieken. Deze oplossing is volledig reversibel waarbij na demontage de gebruikte materialen volledig kunnen gerecupereerd worden. Naast deze nieuwe ingreep worden ook een aantal restauratieve interieurwerken uitgevoerd zoals het herstel van de bepleistering van het caisson-gewelf, de restauratie van de bestaande deur naar de traptoren alsook het herplaatsen en implementeren van de gerecupereerde grafstenen in de nieuwe tegelvloer van het inkomportaal. Ook aan dak en gevels van het gebouw worden een aantal instandhoudingswerken uitgevoerd. De noordelijke sacristie wordt herbestemd tot kitchenette (met techniekenwand). De zuidelijke sacristie zal ingericht worden als sanitaire ruimte. Deze werken worden uitgevoerd nadat een toegangshelling tot aan de kerk is gerealiseerd die door de aannemer gebruikt kan worden. Het aanleggen van de toegangshelling maakt geen deel uit van deze werken. De werken dienen uitgevoerd te worden volgens bijgevoegde plannen, meetstaten en technische bepalingen.
Interne identificatiecode: B11208_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45454100 Restauratiewerkzaamheden
Opties:
Beschrijving van de opties: Vereiste opties (De inschrijvers zijn verplicht om voor elke vereiste optie een offerte in te dienen. - Post 6 [Vereiste optie] bouwplaatsvoorzieningen - archeologie (Ref: 02.02.) - Post 141 [Vereiste optie] 'bijzondere installaties – hvac regeling – gebouwbeheersysteem (Ref: 66.22))

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Zaha Hadidplein 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2030
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Aanvullende informatie: Antwerpen

5.1.3 Geraamde duur

Looptijd: 10 Maand

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 0

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Ervaring in restauratiedossiers van beschermd erfgoed én de integratie van gebouwtechnieken in monumenten. Minimumeisen: De kandidaat dient 3 referenties van gelijkaardige werken voor te leggen. De referentieprojecten zijn van de voorbije 5 jaar waarvan 1 project met een investering van minstens 500.000 euro; De voorstelling van ieder referentieproject bestaat uit een beschrijvende nota met: • Korte omschrijving om het project te kaderen (opdrachtgever, locatie, bouwkost, periode van uitvoering en uitvoeringstermijn, belangrijke randvoorwaarden en uitvoeringskeuzes, …); • Een argumentatie waarom dit project relevant is voor deze opdracht; - voor alle 3 de referenties wordt een attest van goede uitvoering + contactpersoon met tel. nr toegevoegd die ter controle door POAB kan worden gecontacteerd. - 1 van de 3 referenties werd geleid door de opgegeven projectleider uit selectiecriterium 2, in de hoedanigheid van projectleider. Dit wordt in de betreffende referentie specifiek vermeld. -Max 2 pagina’s A3 enkelzijdig per referentie. (6 in totaal, genummerd) - enkel de eerste 6 pagina’s zullen door de opdrachtgever in rekening gebracht worden. -* indien blijkt dat er onvoldoende ervaring kan aangetoond worden specifiek voor dit soort restauratieprojecten, kan de inschrijver geweerd worden.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: BeroepskwalificatieMinimumeisen: • Een projectleider bouwkunde én een overkoepelend coördinator technieken: • o min 5 jaren relevante ervaring waarvan min 2 jaren in functie. • o Nederlandstalig • o De projectleider is aanwezig tijdens alle werfvergaderingen met de bouwheer en is de centrale contactpersoon. • • - Een coördinator technieken: • o min 2 jaar relevante ervaring, • o Nederlandstalig • tijdens uitvoering technieken is de aanwezigheid van de coördinator technieken noodzakelijk De studiekwalificatie, beroepservaring en bekwaamheid wordt aangetoond met behulp van diploma’s en getuigschriften. De kandidaat levert een CV aan van elk teamlid. CV : Max 1 pagina A4 recto verso per individueel teamlid) met opgave van: - Relevantie beroepservaring in deze functie en algemeen. - Diploma’s, getuigschriften en opleidingen De opgegeven personen zullen ook deze opdracht uitvoeren. Wijziging van de teamsamenstelling kan enkel mits uitdrukkelijke goedkeuring van POAB en op voorwaarde dat de vervanger aan dezelfde voorwaarden voldoet.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver voegt een Verklaring op eer - omzet toe met vermelding van de totale jaaromzet van de onderneming van de laatste drie boekjaren en/of een verklaring geattesteerd door een revisor of een gelijkwaardig persoon dat aan onderstaande minimumeis wordt voldaan. Onder omzet wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 in de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledig schema). Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder omzet begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht te hebben in ruil voor de geleverde of verstrekte werken, goederen of verstrekte diensten. Minimumeisen: De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over elk van de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 875.000,00 €. In het geval de inschrijver indient middels een consortium dient minimaal één lid van het consortium minimaal deze omzet te kunnen voorleggen, hetzij aangetoond te worden dat de gevraagde minimale omzet gepoold wordt door twee ondernemingen die of lid zijn van het consortium of een derde entiteit op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. De eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte. De inschrijver voegt voor de uitsluitingsgronden voorzien in artikel 67 juncto artikel 151 van de wet van 17 juni 2016 en artikel 67 van het koninklijk besluit van 18 juni 2017 (veroordelingen/respectievelijk inbreuken wegens deelneming aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven e.a., witwassen van geld en financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van illegalen) een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten of evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte (uittreksel m.b.t. de vennootschap, max. 6 maanden oud t.o.v. de limietdatum voor indiening van de aanvraag tot deelneming). Veroordelingen respectievelijk inbreuken ouder dan 5 jaar worden niet in overweging genomen voor uitsluiting. De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn aanvraag tot deelneming als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij: - niet in staat van faillissement verkeert; - voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen; - en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Tevens levert hij een uittreksel uit het strafregister aan dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de aanvraag tot deelneming.
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 4

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/17158/B3/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 30/01/2025 14:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: /
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: /
Financiële regeling: /

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Procurement
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Haven van Antwerpen-Brugge, NV van publiek recht
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Haven van Antwerpen-Brugge, NV van publiek recht
Registratienummer: BE0248.399.380
Postadres: Zaha Hadidplein 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2030
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Telefoon: +32 32052011
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Procurement
Registratienummer: BE0248.399.380-1
Postadres: Zaha Hadidplein 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2030
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Contactpunt: Sabah Hamdaoui
Telefoon: +32 32296805
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad Van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapstraat 33
Stad: Brussel (Etterbeek)
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures

8.1 ORG-0004

Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: fc59d635-95ff-4dc5-9195-ae102956ee76 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 19/12/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 19/12/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking