N. 918261 - PPP127-234/5006/2025/049 (16c92ec3-0806-4570-9424-a6a329dcf607) Please find hereby the details of the selected belgian public market

Wednesday, February 5, 2025
Subject: Renovatie sportinfrastructuur Context
  Please find hereby the details of the selected belgian public market
Short description : Renovatie sportinfrastructuur Context Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning) Voor deze opdracht is GEEN erkenning vereist.
N. 918261 (16c92ec3-0806-4570-9424-a6a329dcf607)
File reference number: PPP127-234/5006/2025/049
Date published: 22/01/2025
Due date: 20/02/2025
 
Type: competition
cn-standard (16)
Contract notice – general directive, standard regime
Type of procedure: Unknown
Market type: Works
Region: West Flanders
Public authority :
Scholengroep impact, Gistelsesteenweg 294 bus 6, 8200 Sint-Andries BEL, Bob De Blauwe
+32 50631761
Publication JOUE: No
Publication BDA: Yes
Send Eten: No
Forum: Yes
Use Eauctions: No
Use Eawarding: No
Notice terms of reference documents: No
Notice accompanying documents: No
Tender opened/appended by Govex: Yes
Added info by Govex: Yes
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs
SELECTION
LOT-0002
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0002
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0002
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0002
cost (100) - Prijs
SELECTION
LOT-0003
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0003
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0003
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0003
cost (100) - Prijs
SELECTION
LOT-0004
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0004
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0004
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0004
cost (100) - Prijs
SELECTION
LOT-0005
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0005
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0005
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0005
cost (100) - Prijs
SELECTION
LOT-0006
tp-abil - Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0006
ef-stand - Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
SELECTION
LOT-0006
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0006
cost (100) - Prijs

Extracts

Belgium: Construction work
Renovatie sportinfrastructuur Context

Contract or concession notice – standard regime

1. Buyer

1.1 Buyer

Official name: Scholengroep impact
Legal type of the buyer: Body governed by public law
Activity of the contracting authority: Education

2. Procedure

2.1 Procedure

Title: Renovatie sportinfrastructuur Context
Description: Renovatie sportinfrastructuur Context
Procedure identifier: 515772a0-1ea4-4ecd-a253-09c584a4c91f
Internal identifier: PPP127-234/5006/2025/049
Type of procedure: Other single stage procedure
Justification for the accelerated procedure:
Main features of the procedure:

2.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

2.1.4 General information

Legal basis:
Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission:
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders: 6

2.1.6 Grounds for exclusion

Purely national exclusion grounds: (zie verklaring op erewoord)

5. Lot

5.1 Lot technical ID: LOT-0001

Title: Afbraak en ruwbouwwerken
Description: Afbraak en ruwbouwwerken
Internal identifier: 2025/049_1

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

5.1 Lot technical ID: LOT-0002

Title: Timmerwerken
Description: Timmerwerken
Internal identifier: 2025/049_2

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

5.1 Lot technical ID: LOT-0003

Title: Sanitaire werken
Description: Sanitaire werken
Internal identifier: 2025/049_3

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

5.1 Lot technical ID: LOT-0004

Title: sportvloer en toebehoren
Description: sportvloer en toebehoren
Internal identifier: 2025/049_4

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

5.1 Lot technical ID: LOT-0005

Title: Mobiele wanden
Description: Mobiele wanden
Internal identifier: 2025/049_5

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

5.1 Lot technical ID: LOT-0006

Title: HPL wanden
Description: HPL wanden
Internal identifier: 2025/049_6

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Works
Main classification (cpv): 45000000 Construction work

5.1.2 Place of performance

Postal address: Brieversweg 185
Town: Sint-Kruis
Postcode: 8310
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Additional information: Context

5.1.3 Estimated duration

Other duration: Unknown

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.Minimumeisen: bijhorend doc.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Cost
Name:
Description: Prijs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 100
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/127/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Dutch
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 20/02/2025 10:00 +01:00
Deadline until which the tender must remain valid: 90 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Scholengroep impact -
Organisation receiving requests to participate: Scholengroep impact -

8. Organisations

8.1 ORG-0001

Official name: Scholengroep impact
Registration number: SGR25
Postal address: Gistelsesteenweg 294 bus 6
Town: Sint-Andries
Postcode: 8200
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Contact point: Bob De Blauwe
Email: _hidden_@scholengroepimpact.be
Telephone: +32 50631761
Fax: +32 50637168
Roles of this organisation:
Buyer
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Organisation receiving requests to participate

8.1 ORG-0002

Official name: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen
Registration number: BE0267384458
Postal address: Kazernevest 3
Town: Brugge
Postcode: 8000
Country subdivision (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Country: Belgium
Email: _hidden_@just.fgov.be
Telephone: +32 50473000
Roles of this organisation:
Review organisation

8.1 ORG-0003

Official name: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registration number: BE 0475.480.736
Town: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Country subdivision (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Country: Belgium
Email: _hidden_@3p.eu
Telephone: +32 3 294 30 51
Roles of this organisation:
Procurement service provider
Notice information
Notice identifier/version: b0ff6312-0def-462f-9195-d9b6a113fe82 - 01
Form type: Competition
Notice type: Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date: 22/01/2025 00:00 +01:00
Notice dispatch date (eSender): 22/01/2025 00:00 +01:00
Languages in which this notice is officially available: Dutch