N. 927307 - PPP0TF-1218/5069/2024-TDGGZ-012 (1c5300db-bf25-4b21-a300-03c96bfd6ee3) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
vrijdag 31 januari 2025
Onderwerp: Renovatie gebouw 3
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Renovatie gebouw 3
N. 927307 (1c5300db-bf25-4b21-a300-03c96bfd6ee3) | |
Referentienummer: | PPP0TF-1218/5069/2024-TDGGZ-012 |
Publicatie datum: | 29/01/2025 |
Uiterste datum: | 12/03/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 18/02/2028 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging |
Market type: | Werken |
Regio: | Antwerpen |
Aanbestedende overheid
: EMMAUS VZW, Edgard Tinellaan 1c, 2800 Mechelen BEL, An Desmet +32 33803106 |
|
Publicatie JOUE: | Nee |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Nee |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Nee |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Ja |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan, waaruit blijkt dat hij / zij geschikt is om deze opdracht uit te voeren. De inschrijver toont dit aan op basis van een lijst van de voornaamste leveringen of diensten, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek-of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, alsook een indicatie van tevredenheid van de opdrachtgever. Hiervoor dient het document in bijlage gebruikt te worden. Deze leveringen of diensten dienen van eenzelfde orde van grootte en aard te zijn, zoals opgegeven in deze specifieke opdracht. Bij gebrek aan deze dient de inschrijver op andere manieren aan te tonen dat hij deze opdracht aankan zowel, financieel, technisch, personeelsmatig als logistiek. In dit geval zal de inschrijver minimaal volgende informatie voorleggen en aantonen: * Opgave van technische mensen die onderhoud en herstellingen uitvoeren * Beschrijving technische uitrusting van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die hij biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek * Aan de hand van een verklaring welke de outillage, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de inschrijver beschikt voor het verlenen van de opdracht *Aan de hand van een verklaring betreffende de gemiddelde personeelsbezetting gedurende de laatste drie jaar *Aan de hand van de omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver eventueel in onderaanneming wil geven *Aan de hand van monsters, beschrijvingen en of foto's, waarvan op verzoek van de aanbesteder de echtheid moet kunnen aangetoond worden. Minimumeisen: - minimaal 1 referentie in een zorginstelling - minimaal 1 referentie van een renovatie van een gebouw dat in gebruik blijft - minimaal 1 referentie van een gelijke grootte-orde
LOT-0001
tp-abil - De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan, waaruit blijkt dat hij / zij geschikt is om deze opdracht uit te voeren. De inschrijver toont dit aan op basis van een lijst van de voornaamste leveringen of diensten, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek-of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, alsook een indicatie van tevredenheid van de opdrachtgever. Hiervoor dient het document in bijlage gebruikt te worden. Deze leveringen of diensten dienen van eenzelfde orde van grootte en aard te zijn, zoals opgegeven in deze specifieke opdracht. Bij gebrek aan deze dient de inschrijver op andere manieren aan te tonen dat hij deze opdracht aankan zowel, financieel, technisch, personeelsmatig als logistiek. In dit geval zal de inschrijver minimaal volgende informatie voorleggen en aantonen: * Opgave van technische mensen die onderhoud en herstellingen uitvoeren * Beschrijving technische uitrusting van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die hij biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek * Aan de hand van een verklaring welke de outillage, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de inschrijver beschikt voor het verlenen van de opdracht *Aan de hand van een verklaring betreffende de gemiddelde personeelsbezetting gedurende de laatste drie jaar *Aan de hand van de omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver eventueel in onderaanneming wil geven *Aan de hand van monsters, beschrijvingen en of foto's, waarvan op verzoek van de aanbesteder de echtheid moet kunnen aangetoond worden. Minimumeisen: - minimaal 1 referentie in een zorginstelling - minimaal 1 referentie van een renovatie van een gebouw dat in gebruik blijft - minimaal 1 referentie van een gelijke grootte-orde
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - De inschrijver geeft aan hoe zijn team is samengesteld. De werfleider dient de nederlandse taal vloeiend te spreken, lezen en schrijven. Dit ten einde een vlotte communicatie met de opdrachtgever toe te laten.Er dient steeds iemand op de werf aanwezig te zijn die de nederlandse taal machtig is.Minimumeisen: CV van de werfleider waaruit blijkt dat deze minimaal 3 jaar ervaring heeft en
LOT-0001
tp-abil - De inschrijver geeft aan hoe zijn team is samengesteld. De werfleider dient de nederlandse taal vloeiend te spreken, lezen en schrijven. Dit ten einde een vlotte communicatie met de opdrachtgever toe te laten.Er dient steeds iemand op de werf aanwezig te zijn die de nederlandse taal machtig is.Minimumeisen: CV van de werfleider waaruit blijkt dat deze minimaal 3 jaar ervaring heeft en
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Plan van aanpak: de inschrijver voegt bij zijn kandidatuur een beknopte omschrijving van hoe het project zal verlopen van gunning tot oplevering. Minimumeisen: Uit de beschrijving is minimaal af te leiden hoe de kandidaat timing en budget in een project bewaakt.
LOT-0001
tp-abil - Plan van aanpak: de inschrijver voegt bij zijn kandidatuur een beknopte omschrijving van hoe het project zal verlopen van gunning tot oplevering. Minimumeisen: Uit de beschrijving is minimaal af te leiden hoe de kandidaat timing en budget in een project bewaakt.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële toestand van de inschrijvers te kunnen beoordelen, voegt de inschrijver, voor zover beschikbaar, de jaarrekeningen toe van de afgelopen 3 boekjaren. Het bestuur zal volgende ratio's evalueren: - Solvabiliteit (eigen vermogen/passiva) - Current Ratio (vlottende activa/schulden op korte termijn) - Gearing (netto financiële schulden/eigen vermogen)Minimumeisen: - Solvabiliteit > 25% - Current Ratio > 1 - Gearing < 1
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële toestand van de inschrijvers te kunnen beoordelen, voegt de inschrijver, voor zover beschikbaar, de jaarrekeningen toe van de afgelopen 3 boekjaren. Het bestuur zal volgende ratio's evalueren: - Solvabiliteit (eigen vermogen/passiva) - Current Ratio (vlottende activa/schulden op korte termijn) - Gearing (netto financiële schulden/eigen vermogen)Minimumeisen: - Solvabiliteit > 25% - Current Ratio > 1 - Gearing < 1
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De omzet van de bedrijfsactiviteit die voorwerp van deze opdracht is, bedraagt minimaal tweemaal de opdrachtwaarde.
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De omzet van de bedrijfsactiviteit die voorwerp van deze opdracht is, bedraagt minimaal tweemaal de opdrachtwaarde.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet: 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Richtlijnen bij het invullen van het UEA : - Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal. - Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'. - Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'. - Selecteer uw land en klik op 'Volgende'. - Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'. - In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' - Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria. - Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.
LOT-0001
sui-act - * De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet: 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Richtlijnen bij het invullen van het UEA : - Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal. - Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'. - Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'. - Selecteer uw land en klik op 'Volgende'. - Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'. - In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' - Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria. - Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.
SELECTION
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers: D (Bouwwerken), Klasse 6
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers: D (Bouwwerken), Klasse 6
AWARD
LOT-0001
cost (65) - Prijs
LOT-0001
cost (65) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (25) - Technische waarde
LOT-0001
quality (25) - Technische waarde
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Uitvoeringstermijn
LOT-0001
quality (10) - Uitvoeringstermijn
Extracten
België: Verbouwingswerkzaamheden
Renovatie gebouw 3
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: EMMAUS VZW
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Renovatie gebouw 3
Beschrijving: Renovatie gebouw 3
Identificatiecode van de procedure: a4ab9fd6-647b-4805-8eca-41363ed1a3a2
Interne identificatiecode: PPP0TF-1218/5069/2024-TDGGZ-012
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45262700 Verbouwingswerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Renovatie gebouw 3
Beschrijving: Renovatie gebouw 3
Interne identificatiecode: 2024-TDGGZ-012_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45262700 Verbouwingswerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Andreas Vesaliuslaan 39
Stad: Zoersel
Postcode: 2980
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Aanvullende informatie: Bethanië ggz - algemeen departement
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 04/08/2025
Einddatum van de duur: 18/02/2028
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan, waaruit blijkt dat hij / zij geschikt is om deze opdracht uit te voeren. De inschrijver toont dit aan op basis van een lijst van de voornaamste leveringen of diensten, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek-of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, alsook een indicatie van tevredenheid van de opdrachtgever. Hiervoor dient het document in bijlage gebruikt te worden. Deze leveringen of diensten dienen van eenzelfde orde van grootte en aard te zijn, zoals opgegeven in deze specifieke opdracht. Bij gebrek aan deze dient de inschrijver op andere manieren aan te tonen dat hij deze opdracht aankan zowel, financieel, technisch, personeelsmatig als logistiek. In dit geval zal de inschrijver minimaal volgende informatie voorleggen en aantonen: * Opgave van technische mensen die onderhoud en herstellingen uitvoeren * Beschrijving technische uitrusting van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die hij biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek * Aan de hand van een verklaring welke de outillage, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de inschrijver beschikt voor het verlenen van de opdracht *Aan de hand van een verklaring betreffende de gemiddelde personeelsbezetting gedurende de laatste drie jaar *Aan de hand van de omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver eventueel in onderaanneming wil geven *Aan de hand van monsters, beschrijvingen en of foto's, waarvan op verzoek van de aanbesteder de echtheid moet kunnen aangetoond worden. Minimumeisen: - minimaal 1 referentie in een zorginstelling - minimaal 1 referentie van een renovatie van een gebouw dat in gebruik blijft - minimaal 1 referentie van een gelijke grootte-orde
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver geeft aan hoe zijn team is samengesteld. De werfleider dient de nederlandse taal vloeiend te spreken, lezen en schrijven. Dit ten einde een vlotte communicatie met de opdrachtgever toe te laten.Er dient steeds iemand op de werf aanwezig te zijn die de nederlandse taal machtig is.Minimumeisen: CV van de werfleider waaruit blijkt dat deze minimaal 3 jaar ervaring heeft en
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Plan van aanpak: de inschrijver voegt bij zijn kandidatuur een beknopte omschrijving van hoe het project zal verlopen van gunning tot oplevering. Minimumeisen: Uit de beschrijving is minimaal af te leiden hoe de kandidaat timing en budget in een project bewaakt.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Om de financiële toestand van de inschrijvers te kunnen beoordelen, voegt de inschrijver, voor zover beschikbaar, de jaarrekeningen toe van de afgelopen 3 boekjaren. Het bestuur zal volgende ratio's evalueren: - Solvabiliteit (eigen vermogen/passiva) - Current Ratio (vlottende activa/schulden op korte termijn) - Gearing (netto financiële schulden/eigen vermogen)Minimumeisen: - Solvabiliteit > 25% - Current Ratio > 1 - Gearing < 1
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De omzet van de bedrijfsactiviteit die voorwerp van deze opdracht is, bedraagt minimaal tweemaal de opdrachtwaarde.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet: 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Richtlijnen bij het invullen van het UEA : - Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal. - Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'. - Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'. - Selecteer uw land en klik op 'Volgende'. - Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'. - In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' - Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria. - Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D (Bouwwerken), Klasse 6
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 65
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Technische waarde
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Uitvoeringstermijn
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 10
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 12/03/2025
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 04/03/2025 09:45 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: EMMAUS VZW -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: EMMAUS VZW -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: EMMAUS VZW
Registratienummer: BE 411.515.075
Postadres: Edgard Tinellaan 1c
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Contactpunt: An Desmet
E-mail: _hidden_@emmaus.be
Telefoon: +32 33803106
Fax: +32 15446710
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen
Registratienummer: be
Postadres: Keizerstraat 20
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 15288111
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0003
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 49e8c931-0e85-484e-b34e-db6d3b44a018 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 29/01/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 29/01/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands