N. 1000827 - PPP0WC-508/5217/P8454 (2ab457bb-a740-4e5d-a5f8-d2f45df8c0ab) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
vendredi 2 mai 2025
Sujet: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte
: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken.
Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor:
• De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken).
• Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen)
• DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum)
• Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases)
Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software.
Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring.
Er is nood aan:
• Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken)
• Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen
• Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken
• Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen)
• Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025
• Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave
• Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL)
• Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen)
• Geïntegreerde rapportagemogelijkheid
Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
LOT-0001
tp-abil - een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
LOT-0001
sui-act - Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
quality (50) - Technische kwaliteit van de oplossing
LOT-0001
quality (50) - Technische kwaliteit van de oplossing
AWARD
LOT-0001
cost (30) - Prijs
LOT-0001
cost (30) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Support
LOT-0001
quality (10) - Support
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Implementatieplan
LOT-0001
quality (10) - Implementatieplan
Extraits
Belgique: Logiciels et systèmes d'information
Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
1. Acheteur
1.1 Acheteur
Nom officiel: UZ Leuven
Forme juridique de l’acheteur: Organisme de droit public
Activité du pouvoir adjudicateur: Santé
2. Procédure
2.1 Procédure
Titre: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Description: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken. Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor: • De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken). • Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen) • DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum) • Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases) Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software. Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring. Er is nood aan: • Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken) • Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen • Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken • Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen) • Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025 • Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave • Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL) • Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen) • Geïntegreerde rapportagemogelijkheid Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Identifiant de la procédure: b1fe4892-0edb-4e3f-9679-896a38cf8176
Identifiant interne: PPP0WC-508/5217/P8454
Type de procédure: Négociée avec publication préalable d’un appel à la concurrence / concurrentielle avec négociation
Justification de la procédure accélérée:
Principales caractéristiques de la procédure:
2.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 48000000 Logiciels et systèmes d'information
2.1.4 Informations générales
Base juridique:
Directive 2014/24/UE
2.1.6 Motifs d’exclusion
Motifs d’exclusion purement nationaux: (zie UEA)
5. Lot
5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001
Titre: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Description: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken. Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor: • De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken). • Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen) • DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum) • Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases) Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software. Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring. Er is nood aan: • Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken) • Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen • Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken • Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen) • Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025 • Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave • Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL) • Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen) • Geïntegreerde rapportagemogelijkheid Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Identifiant interne: P8454_1
5.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 48000000 Logiciels et systèmes d'information
5.1.2 Lieu d’exécution
Adresse postale: Herestraat 49
Ville: Leuven
Code postal: 3000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Pays: Belgique
Informations complémentaires: UZ Leuven
5.1.3 Durée estimée
Durée: 120 Mois
5.1.6 Informations générales
Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): oui
5.1.9 Critères de sélection
Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
Critère:
Type: Capacité économique et financière
Description: Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
Critère:
Type: Aptitude à exercer l’activité professionnelle
Description: Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Informations sur la seconde étape d’une procédure en deux étapes:
Nombre minimal de candidats à convoquer pour la seconde étape de la procédure: 3
Nombre maximal de candidats à convoquer pour la seconde étape de la procédure: 4
La procédure se déroulera en plusieurs étapes. À chaque étape, certains participants peuvent être éliminés
L’acheteur se réserve le droit d’attribuer le marché sur la base des offres initiales sans mener de négociations
5.1.10 Critères d’attribution
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Technische kwaliteit van de oplossing
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 50
Critère:
Type: Coût
Nom:
Description: Prijs
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 30
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Support
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 10
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Implementatieplan
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 10
Description de la méthode à utiliser si la pondération ne peut être exprimée par des critères:
Justification de l’absence d’indication de la pondération des critères d’attribution:
5.1.11 Documents de marché
5.1.12 Conditions du marché public
Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Date limite de réception des demandes de participation: 23/04/2025 09:00 +02:00
Date limite de validité de l’offre: 180 Jour
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
5.1.15 Techniques
Accord-cadre:
Pas d’accord-cadre
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen
Organisation chargée des procédures de recours: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven -
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: UZ Leuven -
Organisation qui reçoit les demandes de participation: UZ Leuven -
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Nom officiel: UZ Leuven
Numéro d’enregistrement: 0419.052.173
Adresse postale: Herestraat 49
Ville: Leuven
Code postal: 3000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Pays: Belgique
Point de contact: Cel Overheidsopdrachten
Adresse électronique: _hidden_@uzleuven.be
Téléphone: +32 16345253
Rôles de cette organisation:
Acheteur
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché
Organisation qui reçoit les demandes de participation
8.1 ORG-0002
Nom officiel: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Numéro d’enregistrement: 0308.357.753
Adresse postale: Ferdinand Smoldersplein 5
Ville: Leuven
Code postal: 3000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@just.fgov.be
Téléphone: +32 25426511
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours
8.1 ORG-0003
Nom officiel: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Numéro d’enregistrement: BE 0475.480.736
Ville: Antwerpen / Anvers
Code postal: 2000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@3p.eu
Téléphone: +32 3 294 30 51
Rôles de cette organisation:
Prestataire de services de passation de marché
8.1 ORG-0004
Nom officiel: FPS Policy and Support
Numéro d’enregistrement: BE 0671.516.647
Ville: Brussels
Code postal: 1000
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@publicprocurement.be
Téléphone: +32 2 740 80 00
Rôles de cette organisation:
TED eSender
Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: f0892c98-f027-42f4-b056-45675be21a69 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 19/03/2025 00:00 +01:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 19/03/2025 00:00 +01:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais