N. 1000827 - PPP0WC-508/5217/P8454 (2ab457bb-a740-4e5d-a5f8-d2f45df8c0ab) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
vrijdag 2 mei 2025
Onderwerp: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken.
Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor:
• De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken).
• Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen)
• DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum)
• Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases)
Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software.
Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring.
Er is nood aan:
• Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken)
• Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen
• Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken
• Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen)
• Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025
• Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave
• Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL)
• Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen)
• Geïntegreerde rapportagemogelijkheid
Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
LOT-0001
tp-abil - een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
LOT-0001
sui-act - Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
quality (50) - Technische kwaliteit van de oplossing
LOT-0001
quality (50) - Technische kwaliteit van de oplossing
AWARD
LOT-0001
cost (30) - Prijs
LOT-0001
cost (30) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Support
LOT-0001
quality (10) - Support
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Implementatieplan
LOT-0001
quality (10) - Implementatieplan
Extracten
België: Software en informatiesystemen
Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: UZ Leuven
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Beschrijving: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken. Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor: • De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken). • Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen) • DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum) • Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases) Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software. Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring. Er is nood aan: • Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken) • Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen • Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken • Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen) • Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025 • Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave • Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL) • Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen) • Geïntegreerde rapportagemogelijkheid Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Identificatiecode van de procedure: b1fe4892-0edb-4e3f-9679-896a38cf8176
Interne identificatiecode: PPP0WC-508/5217/P8454
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 48000000 Software en informatiesystemen
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven
Beschrijving: De opdracht betreft de levering, implementatie en onderhoud van een Laboratorium Informatiesysteem (LIMS) voor het DNA-laboratorium van Forensische Geneeskunde van UZ Leuven. Dit systeem zal bijdragen aan efficiënte verwerking, analyse en rapportage van het deskundigenonderzoek van biologische sporen en van DNA-verwantschapsonderzoeken. Het laboratorium voor forensische genetica van UZ Leuven is verantwoordelijk voor: • De analyse van forensisch biologisch bewijsmateriaal in opdracht van justitie, met het oog op de opsporing van menselijk celmateriaal en de eventuele identificatie van de donor door DNA-analyse en vergelijking met referentiestalen (slachtoffer, verdachte, DNA-profielen vastgesteld door andere laboratoria of uit de nationale DNA-databanken). • Het doorsturen naar de nationale databanken van DNA-profielen van biologisch bewijsmateriaal, verdachten, veroordeelden en vermiste personen (persoonlijke bezittingen of biologisch verwante personen) • DNA-verwantschapsonderzoek (zowel in opdracht van justitie, op particulier verzoek en/of voor het Vlaams Afstammingscentrum) • Y-chromosoomanalyses (bv. seksuele agressie, of grootschalige verwantschapsonderzoeken in bv. cold cases) Momenteel wordt gewerkt met verschillende (deels zelf ontwikkelde) front-end MS Access databases en op maat gemaakte programma's met back-end SQL server. Deze gegevens moeten (zoveel als mogelijk) gemigreerd worden naar de nieuwe software. Er is nood aan een volledig geïntegreerd LIMS ter ondersteuning en opvolging van de volledige workflow van stalenontvangst tot rapportage en staalbewaring. Er is nood aan: • Case management op niveau van het labo; verwerken van data van opdrachtgevers inclusief overtuigingsstukken en referentiestalen (gekende personen in strafzaken of verwantschapsonderzoeken) • Meer automatisering van processen zoals biologisch sporenonderzoek, extractie, kwantificatie, PCR (commerciële STR-kits en in-house ontwikkelde STR-kits), CE en toekomstige NGS-toepassingen • Verbetering van DNA-profielbeheer (vergelijking en eliminatie) en integreren met referentieprofielen en nationale DNA-databanken • Verwerking van verwantschapsonderzoeken (bv. vergelijking van DNA-profielen) • Kwaliteitsbeheer en –naleving volgens ISO 17025 • Volledige traceerbaarheid bieden van bewijsstukken en (afgeleide) stalen (chain-of-custody), van ontvangst/registratie tot bewaring/vernietiging/teruggave • Uitwisseling mogelijk maken met bestaande software en laboratoriumapparatuur (bv. GeneMarker HID, QuantStudio, ABI 3730XL) • Uitwisseling bestaande (+toekomstige) ziekenhuis-LIMS (in ontwikkeling) in gebruik op andere afdelingen binnen UZ Leuven en bestaande (intern in gebruik zijnde SQL-administratieve databanken als Dafor (zelf ontwikkeld) of andere forensische casemanagement systemen) • Geïntegreerde rapportagemogelijkheid Het labo voor forensische genetica van het UZ Leuven bestaat uit 2 DNA-experten (eindverantwoordelijken) en 4 laboranten. Daarnaast is er ondersteuning door een gemeenschappelijk secretariaat (max. 4).
Interne identificatiecode: P8454_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 48000000 Software en informatiesystemen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: UZ Leuven
5.1.3 Geraamde duur
Looptijd: 120 Maand
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.Minimumeisen: Minimaal 3 en maximaal 6 relevante referenties, met levering van een CMS en LIMS binnen forensische genetica. Er moet detailinfo over het project, aanpak, migratie vanuit andere pakketten, de gerealiseerde integraties en de tijdslijn vanaf de start van het contract tot de operationaliteit van de software, meegedeeld worden. De contactgegevens van de referenties moeten toegevoegd zijn. Aangaande relevantie worden volgende aspecten meegenomen: -Geïntegreerde implementatie van een brede waaier aan onderdelen -Vergelijkbare complexiteit (multi-compliance, verschillende contexten binnen één organisatie,…) -Implementatie-traject en ervaring met migratie uit andere systemen (bvb. documenten)
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
Maximumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure kan worden uitgenodigd: 4
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Technische kwaliteit van de oplossing
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Support
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 10
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Implementatieplan
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 10
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 23/04/2025 09:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: UZ Leuven -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: UZ Leuven -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: UZ Leuven
Registratienummer: 0419.052.173
Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Contactpunt: Cel Overheidsopdrachten
E-mail: _hidden_@uzleuven.be
Telefoon: +32 16345253
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Registratienummer: 0308.357.753
Postadres: Ferdinand Smoldersplein 5
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 25426511
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0003
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0004
Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussels
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: f0892c98-f027-42f4-b056-45675be21a69 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 19/03/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 19/03/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands