N. 1005915 - PPP0TF-1240/5220/2024/155/AKAZSTM (39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.

jeudi 1 mai 2025
Sujet: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
  Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte : Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties. Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar. Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
N. 1005915 (39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c)
Numéro de référence: PPP0TF-1240/5220/2024/155/AKAZSTM
Date de publication: 25/03/2025
Date limite: 23/04/2025
Date de renouvellement: 30/07/2031
 
Type: competition
cn-standard (16)
Avis de marché – directive générale, régime ordinaire
Type de procédure: Procédure ouverte
Type de marché: Fournitures
Région: Anvers
Pouvoir public :
EMMAUS VZW, Edgard Tinellaan 1c, 2800 Mechelen BEL, Johan Vertommen
+32 15891291
Publication JOUE: Oui
Publication BDA: Oui
Send Eten: Non
Forum: Non
Eauctions: Non
Eawarding: Non
Terms of reference documents: Non
Accompanying documents: Non
Cahier de charges lu/revu par Govex: Oui
Complément d'information rajouté par Govex: Non
Versions
Date de publication NO_DOC_EXT Relation Version
01/04/2025 33c06f40-0e36-4bb9-b919-b8636c6bce79 39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c 2
25/03/2025 786cfcf8-bf8b-4818-8a39-904dbea01d1a 39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste leveringen mbt het voorwerp van de opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het totale bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er dienen tevens minimum 2 tevredenheidsattesten te worden toegevoegd. Het tevredenheidsattest is getekend door de opdrachtgever met vermelding van de functie en contactgegevens. Het document geeft een reflectie van de tevredenheid van de opdrachtgever en vermeld de grootte van het bedrag.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Contactpersoon inschrijver De inschrijver zal een contactpersoon aanduiden dewelke door de instelling kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht. De contactinformatie bestaat minimaal uit: * naam en voornaam * functie * volledig adres * telefoonnummer * mailadres Minimumeisen: Gevraagde contactgegevens
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Minimumeisen: Bewijs hiervan wordt mee ingediend bij de offerte, met duidelijke vermelding van het verzekerde bedrag.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: -De inschrijver dient een minimale jaarlijkse omzet te hebben betreffende het voorwerp van de opdracht van 150.000€ en toont dit aan voor de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. -Omzetcijfers dienen geattesteerd te zijn door een erkend boekhouder of revisor.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (60) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (40) - Technische specs en service algemeen

Extraits

Belgique: Consommables médicaux
raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers

Avis de marché ou de concession – régime ordinaire

1. Acheteur

1.1 Acheteur

Nom officiel: EMMAUS VZW
Forme juridique de l’acheteur: Organisme de droit public
Activité du pouvoir adjudicateur: Santé

2. Procédure

2.1 Procédure

Titre: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Description: Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties. Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar. Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
Identifiant de la procédure: 380733b3-c03b-4ab8-82e3-e9bad82b90f0
Identifiant interne: PPP0TF-1240/5220/2024/155/AKAZSTM
Type de procédure: Ouverte
Justification de la procédure accélérée:
Principales caractéristiques de la procédure:

2.1.1 Objet

Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 33140000 Consommables médicaux

2.1.3 Valeur

Valeur maximale de l’accord-cadre: 350 000 Euro

2.1.4 Informations générales

Base juridique:
Directive 2014/24/UE

2.1.6 Motifs d’exclusion

Motifs d’exclusion purement nationaux: (zie UEA)

5. Lot

5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001

Titre: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Description: Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties. Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar. Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
Identifiant interne: 2024/155/AKAZSTM_1

5.1.1 Objet

Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 44616200 Fûts de déchets
Nomenclature supplémentaire (cpv): 33140000 Consommables médicaux

5.1.2 Lieu d’exécution

Adresse postale: locaties ziekenhuizen
Ville: Divers
Code postal: 0000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Pays: Belgique
Informations complémentaires: Briant

5.1.3 Durée estimée

Date de début: 31/07/2025
Date de fin de durée: 30/07/2031

5.1.5 Valeur

Valeur maximale de l’accord-cadre: 350 000 Euro

5.1.6 Informations générales

Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): oui

5.1.9 Critères de sélection

Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: Een lijst van de voornaamste leveringen mbt het voorwerp van de opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het totale bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er dienen tevens minimum 2 tevredenheidsattesten te worden toegevoegd. Het tevredenheidsattest is getekend door de opdrachtgever met vermelding van de functie en contactgegevens. Het document geeft een reflectie van de tevredenheid van de opdrachtgever en vermeld de grootte van het bedrag.
Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: Contactpersoon inschrijver De inschrijver zal een contactpersoon aanduiden dewelke door de instelling kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht. De contactinformatie bestaat minimaal uit: * naam en voornaam * functie * volledig adres * telefoonnummer * mailadres Minimumeisen: Gevraagde contactgegevens
Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Minimumeisen: Bewijs hiervan wordt mee ingediend bij de offerte, met duidelijke vermelding van het verzekerde bedrag.
Critère:
Type: Capacité économique et financière
Description: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: -De inschrijver dient een minimale jaarlijkse omzet te hebben betreffende het voorwerp van de opdracht van 150.000€ en toont dit aan voor de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. -Omzetcijfers dienen geattesteerd te zijn door een erkend boekhouder of revisor.
Critère:
Type: Aptitude à exercer l’activité professionnelle
Description: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

5.1.10 Critères d’attribution

Critère:
Type: Coût
Nom:
Description: Prijs
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 60
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Technische specs en service algemeen
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 40
Description de la méthode à utiliser si la pondération ne peut être exprimée par des critères:
Justification de l’absence d’indication de la pondération des critères d’attribution:

5.1.11 Documents de marché

Adresse des documents de marché: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1240/TF/2024

5.1.12 Conditions du marché public

Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Adresse de présentation: https://www.publicprocurement.be
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Description de la garantie financière: Borgtocht
Date limite de réception des offres: 23/04/2025 10:00 +02:00
Date limite de validité de l’offre: 150 Jour
Informations relatives à l’ouverture publique:
Date d'ouverture: 23/04/2025 10:00 +02:00
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non

5.1.15 Techniques

Accord-cadre:
Accord-cadre, avec remise en concurrence
Nombre maximal de participants: 1
Justification de la durée de l’accord-cadre: <br> Voor het bevestigen van de naaldcontainers dienen aangepaste beugels ea te worden voorzien. Deze bevestigingen moeten afhankelijk van de keuze van de leverancier bij een nieuwe toewijzing, worden vervangen en herplaatst.<br> Ifv standaardisatie en gebruiksgemak(veiligheid) wordt er geopteerd om de raamovereenkomst voor een periode van 4 +1 +1 jaar te voorzien.
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique

5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen

Organisation chargée des procédures de recours: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen -
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: Aankoopdienst AZ Sint Maarten -
Organisation qui reçoit les demandes de participation: AZ Sint Maarten -

8. Organisations

8.1 ORG-0001

Nom officiel: EMMAUS VZW
Numéro d’enregistrement: BE 411.515.075
Adresse postale: Edgard Tinellaan 1c
Ville: Mechelen
Code postal: 2800
Subdivision pays (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Pays: Belgique
Point de contact: Johan Vertommen
Adresse électronique: _hidden_@emmaus.be
Téléphone: +32 15891291
Télécopieur: +32 15446710
Adresse internet: http://www.emmaus.be/
Profil de l’acheteur: https://www.publicprocurement.be
Rôles de cette organisation:
Acheteur

8.1 ORG-0002

Nom officiel: Aankoopdienst AZ Sint Maarten
Numéro d’enregistrement: AK AZSTM
Adresse postale: Liersesteenweg 435
Ville: Mechelen
Code postal: 2800
Subdivision pays (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Pays: Belgique
Point de contact: Johan Vertommen
Adresse électronique: _hidden_@emmaus.be
Téléphone: +32 15891291
Rôles de cette organisation:
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché

8.1 ORG-0003

Nom officiel: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen
Numéro d’enregistrement: be
Adresse postale: Keizerstraat 20
Ville: Mechelen
Code postal: 2800
Subdivision pays (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@just.fgov.be
Téléphone: +32 15288111
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours

8.1 ORG-0004

Nom officiel: AZ Sint Maarten
Numéro d’enregistrement: AZSTM
Adresse postale: Liersesteenweg 435
Ville: Mechelen
Code postal: 2800
Subdivision pays (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Pays: Belgique
Point de contact: Johan Vertommen
Adresse électronique: _hidden_@emmaus.be
Téléphone: +32 15891291
Rôles de cette organisation:
Organisation qui reçoit les demandes de participation

8.1 ORG-0005

Nom officiel: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Numéro d’enregistrement: BE 0475.480.736
Ville: Antwerpen / Anvers
Code postal: 2000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@3p.eu
Téléphone: +32 3 294 30 51
Rôles de cette organisation:
Prestataire de services de passation de marché

8.1 ORG-0006

Nom officiel: FPS Policy and Support
Numéro d’enregistrement: BE 0671.516.647
Ville: Brussels
Code postal: 1000
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@publicprocurement.be
Téléphone: +32 2 740 80 00
Rôles de cette organisation:
TED eSender
Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: 786cfcf8-bf8b-4818-8a39-904dbea01d1a - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 21/03/2025 00:00 +01:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 21/03/2025 00:00 +01:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais