N. 1044274 - PPP1ZK-6/5010/2025-01 (3d95d1e2-9190-4175-bc39-600e881b51eb) Please find hereby the details of the selected belgian public market

Saturday, May 10, 2025
Subject: Marché de fournitures portant sur l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus
  Please find hereby the details of the selected belgian public market
Short description : L'objet du marché est l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus.
N. 1044274 (3d95d1e2-9190-4175-bc39-600e881b51eb)
File reference number: PPP1ZK-6/5010/2025-01
Date published: 17/04/2025
Due date: 05/05/2025
 
Type: competition
cn-standard (16)
Contract notice – general directive, standard regime
Type of procedure: Unknown
Market type: Supplies
Region: Hainaut
Public authority :
EU BIOTECH CAMPUS ASBL, Rue Clément Ader, 10, 6041 Gosselies BEL, Naàlia Marinho
+32 498463832
Publication JOUE: No
Publication BDA: Yes
Send Eten: No
Forum: Yes
Use Eauctions: No
Use Eawarding: No
Notice terms of reference documents: No
Notice accompanying documents: No
Tender opened/appended by Govex: Yes
Added info by Govex: No
Versions
Date published NO_DOC_EXT Relation Version
23/04/2025 c195934d-4bfb-4c1b-bc3c-993178e6e3db 3d95d1e2-9190-4175-bc39-600e881b51eb 2
17/04/2025 56210c24-0d4d-422b-8bcb-3cece5157f27 3d95d1e2-9190-4175-bc39-600e881b51eb 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Références sur des livraisons spécifiéesNiveau(x) minimal(aux): Vous devez démontrer votre capacité technique et professionnelle à exécuter le marché par une liste des fournitures similaires livrées au cours des cinq dernières années à compter de la date de publication de l’avis du présent marché. Est considérée comme suffisant le niveau d’exigence suivant : une liste de 3 références de fournitures de mobilier de bureau réalisées au cours des cinq dernières années (à compter de la date limite de remise des offres initiales). Ces 3 références doivent porter sur des projets de minimum 150.000€ par référence. Le Pouvoir adjudicateur décide de prendre en compte les fournitures effectuées au cours des cinq dernières années afin de garantir un niveau de concurrence suffisant.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Chiffre d'affaires annuel général Niveau(x) minimal(aux): Vous devez démontrer votre capacité financière et économique à exécuter le marché par la déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise portant sur les trois derniers exercices. Est considérée comme suffisant le niveau d’exigence suivant : un chiffre d’affaires annuel global de 300.000 €.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Par le seul fait de participer à la procédure de passation du marché, le soumissionnaire atteste qu’il ne se trouve pas dans un des cas d’exclusion visés aux articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics. L’article 70 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics s’applique. Pour les motifs d’exclusion visés à l’article 67 de la loi, le candidat ou soumissionnaire signale d’initiative s’il a pris les mesures correctrices visées au paragraphe 1er de l'article 70 au début de la procédure.
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Critère n°1 – Détail et pertinence de l’inventaire (30/100)
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Critère n°2 – Adéquation thématique et esthétique : Design, Originalité, Look and feel & Ergonomie du projet proposé (30/100)
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Critère n°3 – Délai de livraison (30/100)
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Critère n°4 –Service après-vente & support (10/100)

Extracts

Belgium: Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products
Marché de fournitures portant sur l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus

Contract or concession notice – standard regime

1. Buyer

1.1 Buyer

Official name: EU BIOTECH CAMPUS ASBL
Legal type of the buyer: Organisation awarding a contract subsidised by a regional authority
Activity of the contracting authority: Education

2. Procedure

2.1 Procedure

Title: Marché de fournitures portant sur l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus
Description: L'objet du marché est l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus.
Procedure identifier: 8f40ed75-2e86-4913-8218-2d6f258da615
Internal identifier: PPP1ZK-6/5010/2025-01
Type of procedure: Other single stage procedure
Justification for the accelerated procedure:
Main features of the procedure:

2.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Supplies
Main classification (cpv): 39000000 Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products

2.1.4 General information

Legal basis:
Directive 2014/24/EU

2.1.6 Grounds for exclusion

Purely national exclusion grounds: (voir Déclaration sur l'honneur)

5. Lot

5.1 Lot technical ID: LOT-0001

Title: Marché de fournitures portant sur l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus
Description: L'objet du marché est l’aménagement et l’équipement en mobilier du futur siège social de l’EU Biotech Campus.
Internal identifier: 2025-01_1

5.1.1 Purpose

Main nature of the contract: Supplies
Main classification (cpv): 39000000 Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products

5.1.2 Place of performance

Postal address: Avenue Georges Lemaître 13
Town: Gosselies
Postcode: 6041
Country subdivision (NUTS): Arr. Charleroi (BE32B)
Country: Belgium
Additional information: EU Biotech Campus (BT5)

5.1.3 Estimated duration

Duration: 48 Month

5.1.6 General information

Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project fully or partially financed with EU Funds.
Information about European Union funds
Identifier of EU funds: PNRR
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no

5.1.9 Selection criteria

Criterion:
Type: Technical and professional ability
Description: Références sur des livraisons spécifiéesNiveau(x) minimal(aux): Vous devez démontrer votre capacité technique et professionnelle à exécuter le marché par une liste des fournitures similaires livrées au cours des cinq dernières années à compter de la date de publication de l’avis du présent marché. Est considérée comme suffisant le niveau d’exigence suivant : une liste de 3 références de fournitures de mobilier de bureau réalisées au cours des cinq dernières années (à compter de la date limite de remise des offres initiales). Ces 3 références doivent porter sur des projets de minimum 150.000€ par référence. Le Pouvoir adjudicateur décide de prendre en compte les fournitures effectuées au cours des cinq dernières années afin de garantir un niveau de concurrence suffisant.
Criterion:
Type: Economic and financial standing
Description: Chiffre d'affaires annuel général Niveau(x) minimal(aux): Vous devez démontrer votre capacité financière et économique à exécuter le marché par la déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise portant sur les trois derniers exercices. Est considérée comme suffisant le niveau d’exigence suivant : un chiffre d’affaires annuel global de 300.000 €.
Criterion:
Type: Suitability to pursue the professional activity
Description: Par le seul fait de participer à la procédure de passation du marché, le soumissionnaire atteste qu’il ne se trouve pas dans un des cas d’exclusion visés aux articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics. L’article 70 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics s’applique. Pour les motifs d’exclusion visés à l’article 67 de la loi, le candidat ou soumissionnaire signale d’initiative s’il a pris les mesures correctrices visées au paragraphe 1er de l'article 70 au début de la procédure.
Information about the second stage of a two-stage procedure:
The buyer reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without any further negotiations

5.1.10 Award criteria

Criterion:
Type: Quality
Name:
Description: Critère n°1 – Détail et pertinence de l’inventaire (30/100)
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 30
Criterion:
Type: Quality
Name:
Description: Critère n°2 – Adéquation thématique et esthétique : Design, Originalité, Look and feel & Ergonomie du projet proposé (30/100)
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 30
Criterion:
Type: Quality
Name:
Description: Critère n°3 – Délai de livraison (30/100)
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 30
Criterion:
Type: Quality
Name:
Description: Critère n°4 –Service après-vente & support (10/100)
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 10
Description of the method to be used if weighting cannot be expressed by criteria:
Justification for not indicating the weighting of the award criteria:

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/6/1ZK/2025

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission:
Electronic submission: Required
Address for submission: https://www.publicprocurement.be
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: French
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 05/05/2025 10:00 +02:00
Deadline until which the tender must remain valid: 120 Day
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no

5.1.15 Techniques

Framework agreement:
Framework agreement, with reopening of competition
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation: Tribunal de première instance de Charleroi -
Organisation providing additional information about the procurement procedure: EU BIOTECH CAMPUS ASBL -
Organisation receiving requests to participate: EU BIOTECH CAMPUS ASBL -

8. Organisations

8.1 ORG-0001

Official name: EU BIOTECH CAMPUS ASBL
Registration number: BE 0776.668.706
Postal address: Rue Clément Ader, 10
Town: Gosselies
Postcode: 6041
Country subdivision (NUTS): Arr. Ath (BE32A)
Country: Belgium
Contact point: Naàlia Marinho
Email: _hidden_@biotechcampus.eu
Telephone: +32 498463832
Roles of this organisation:
Buyer
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Organisation receiving requests to participate

8.1 ORG-0002

Official name: Tribunal de première instance de Charleroi
Registration number: BE 0308357753
Postal address: Avenue Général Michel 2/1
Town: Charleroi
Postcode: 6000
Country subdivision (NUTS): Arr. Charleroi (BE32B)
Country: Belgium
Email: _hidden_@just.fgov.be
Telephone: +32 71236512
Roles of this organisation:
Review organisation

8.1 ORG-0003

Official name: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registration number: BE 0475.480.736
Town: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Country subdivision (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Country: Belgium
Email: _hidden_@3p.eu
Telephone: +32 3 294 30 51
Roles of this organisation:
Procurement service provider
Notice information
Notice identifier/version: 56210c24-0d4d-422b-8bcb-3cece5157f27 - 01
Form type: Competition
Notice type: Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date: 17/04/2025 00:00 +02:00
Notice dispatch date (eSender): 17/04/2025 00:00 +02:00
Languages in which this notice is officially available: French