N. 1053914 - 2025WD/LB_pub02 (b85da6ce-1bae-4c24-8089-4fd0fa0c965a) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
mardi 13 mai 2025
Sujet: Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden
Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte
: Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankenautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden aan de besturen die lid zijn van de intergemeentelijke aankoopdienst van IOK (zie bijlage C). Deze groepsaankoop betreft het sluiten van een raamovereenkomst met één opdrachtnemer voor:
- het leveren, plaatsen en onderhouden van warme drankautomaten voor instantkoffie, gemalen koffie en bonenkoffie met en zonder vaste wateraansluiting. De automaten worden gehuurd, inclusief onderhoud.
- de aankoop en levering van de aan de automaten verbonden verbruiksproducten.
Al de in huur of bruikleen gestelde toestellen zijn verbonden aan een onderhoudscontract met een even lange looptijd als de raamovereenkomst.
De maximale eindduur van alle individuele huur- en onderhoudscontracten, ongeacht hun startdatum door afname, eindigt ten laatste op de einddatum van het raamcontract.
Het betreft een niet-exclusieve raamovereenkomst zonder enige afnameverplichting. Bijgevolg zijn, niettegenstaande de sluiting van de raamovereenkomst door de aanbestedende overheid IOK op basis van onderhavig bestek, de voormelde besturen vrij om elders te bestellen tijdens de duur van het contract of geen bestelling te plaatsen. De opdrachtnemer kan hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Extraits
Belgique: Cafetières électriques
Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden
Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
1. Acheteur
1.1 Acheteur
Nom officiel: Intercommunale Ontwikkelingsorganisatie voor de Kempen
Forme juridique de l’acheteur: Autorité publique centrale
Activité du pouvoir adjudicateur: Services d’administration générale
2. Procédure
2.1 Procédure
Titre: Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden
Description: Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankenautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden aan de besturen die lid zijn van de intergemeentelijke aankoopdienst van IOK (zie bijlage C). Deze groepsaankoop betreft het sluiten van een raamovereenkomst met één opdrachtnemer voor: - het leveren, plaatsen en onderhouden van warme drankautomaten voor instantkoffie, gemalen koffie en bonenkoffie met en zonder vaste wateraansluiting. De automaten worden gehuurd, inclusief onderhoud. - de aankoop en levering van de aan de automaten verbonden verbruiksproducten. Al de in huur of bruikleen gestelde toestellen zijn verbonden aan een onderhoudscontract met een even lange looptijd als de raamovereenkomst. De maximale eindduur van alle individuele huur- en onderhoudscontracten, ongeacht hun startdatum door afname, eindigt ten laatste op de einddatum van het raamcontract. Het betreft een niet-exclusieve raamovereenkomst zonder enige afnameverplichting. Bijgevolg zijn, niettegenstaande de sluiting van de raamovereenkomst door de aanbestedende overheid IOK op basis van onderhavig bestek, de voormelde besturen vrij om elders te bestellen tijdens de duur van het contract of geen bestelling te plaatsen. De opdrachtnemer kan hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Identifiant de la procédure: ed239684-4eba-4e69-b17f-d2d290011bf0
Identifiant interne: 2025WD/LB_pub02
Type de procédure: Négociée avec publication préalable d’un appel à la concurrence / concurrentielle avec négociation
La procédure est accélérée: oui
Justification de la procédure accélérée: Gezien het urgente karakter van dit dossier, wensen we ons te beroepen op Artikel 38 §3 juncto artikel 37 §4 Wet OHO. Dit artikel voorziet in urgente situaties de mogelijkheid tot inkorting van de indieningstermijn voor het indienen van kandidaatstelling in een mededingingsprocedure met onderhandeling naar 15 dagen. De huidige opdracht van warme drankenautomaten loopt af op 31 december 2025, om zoveel als mogelijk continuïteit te kunnen verzekeren, dient de nieuwe opdracht zo snel mogelijk aan te sluiten.
Principales caractéristiques de la procédure:
2.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 39711310 Cafetières électriques
Nomenclature supplémentaire (cpv): 15860000 Café, thé et produits connexes
Nomenclature supplémentaire (cpv): 15841000 Cacao
Nomenclature supplémentaire (cpv): 03131100 Grains de café
2.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Pays: Belgique
2.1.4 Informations générales
Base juridique:
Directive 2014/24/UE
5. Lot
5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001
Titre: 2025WD/LB_pub02 - 1
Description: Groepsaankoop raamovereenkomst warme drankautomaten (leveren, verhuren, plaatsen en onderhouden) met aankoop en leveren van verbruiksproducten voor de looptijd van 60 maanden.
Identifiant interne: 1
5.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 39711310 Cafetières électriques
5.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Pays: Belgique
Informations complémentaires:
5.1.3 Durée estimée
Date de début: 01/01/2026
Durée: 60 Mois
5.1.6 Informations générales
Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): oui
5.1.11 Documents de marché
Adresse des documents de marché: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/b85da6ce-1bae-4c24-8089-4fd0fa0c965a/documents
Canal de communication ad hoc:
5.1.12 Conditions du marché public
Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
La signature ou le cachet électronique avancé(e) ou qualifié(e) [au sens du règlement (UE) № 910/2014] est requis(e)
Date limite de réception des demandes de participation: 12/05/2025 09:00 +02:00
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
5.1.15 Techniques
Accord-cadre:
Accord-cadre, avec remise en concurrence
Nombre maximal de participants: 99
Justification de la durée de l’accord-cadre: zie opdrachtdocumenten
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen
Organisation chargée des procédures de recours: Raad Van State -
Informations relatives aux délais de recours: zie opdrachtdocumenten
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Nom officiel: Intercommunale Ontwikkelingsorganisatie voor de Kempen
Numéro d’enregistrement: 0204212714_454
Adresse postale: Antwerpseweg 1
Ville: Geel
Code postal: 2440
Subdivision pays (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@iok.be
Téléphone: +32 14 53 53 00
Rôles de cette organisation:
Acheteur
8.1 ORG-0002
Nom officiel: FOD Beleid en Ondersteuning
Numéro d’enregistrement: BE001
Adresse postale: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Ville: Brussel
Code postal: 1000
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@publicprocurement.be
Téléphone: +32 2 740 80 00
Rôles de cette organisation:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Nom officiel: Raad Van State
Numéro d’enregistrement: 0931.814.266
Ville: Brussel
Code postal: 1040
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours
Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: 8055a29c-9991-42fa-9509-33a122131569 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 25/04/2025 00:00 +02:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 25/04/2025 00:00 +02:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais