N. 1053826 - PPP14B-87/5011/2025/01 (318f78db-d89e-4344-bc38-dab540499f2b) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
samedi 31 mai 2025
Sujet: Levering van kledij voor bosbrand en technische hulpverlening
Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte
: Levering van technische uniformen voor brandweerlieden voor opdrachten anders dan binnenbrandbestrijding.
De opdracht is een raamovereenkomst zoals bedoeld in art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten.
De raamovereenkomst wordt gesloten met één deelnemer, overeenkomstig art. 43, §4 Wet Overheidsopdachten.
De raamovereenkomst wordt uitgevoerd door middel van het plaatsen van op de raamovereenkomst gebaseerde opdrachten ('deelopdrachten' of 'bestellingen') naargelang van de werkelijke behoeften, zonder verbintenis voor de af te nemen hoeveelheden.
Versions
Date de publication | NO_DOC_EXT | Relation | Version |
---|---|---|---|
19/05/2025 | 4f2c7793-4fb8-4d69-a377-32c8c832500f | 318f78db-d89e-4344-bc38-dab540499f2b | 3 |
12/05/2025 | 83aa3c35-c1cf-4f3d-97d1-36a9390833f8 | 318f78db-d89e-4344-bc38-dab540499f2b | 2 |
29/04/2025 | 0cf1798e-75db-4743-854c-a0b737726203 | 318f78db-d89e-4344-bc38-dab540499f2b | 1 |
Criterias
AWARD
LOT-0001
cost (50) - Prijs
LOT-0001
cost (50) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Kwaliteit en afwerking
LOT-0001
quality (30) - Kwaliteit en afwerking
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Ergonomie en draagcomfort
LOT-0001
quality (20) - Ergonomie en draagcomfort
Extraits
Belgique: Vêtements de protection et de sécurité
Levering van kledij voor bosbrand en technische hulpverlening
Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
1. Acheteur
1.1 Acheteur
Nom officiel: Brandweer Zone Rand
Forme juridique de l’acheteur: Autorité régionale
Activité du pouvoir adjudicateur: Ordre et sécurité publics
2. Procédure
2.1 Procédure
Titre: Levering van kledij voor bosbrand en technische hulpverlening
Description: Levering van technische uniformen voor brandweerlieden voor opdrachten anders dan binnenbrandbestrijding. De opdracht is een raamovereenkomst zoals bedoeld in art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt gesloten met één deelnemer, overeenkomstig art. 43, §4 Wet Overheidsopdachten. De raamovereenkomst wordt uitgevoerd door middel van het plaatsen van op de raamovereenkomst gebaseerde opdrachten ('deelopdrachten' of 'bestellingen') naargelang van de werkelijke behoeften, zonder verbintenis voor de af te nemen hoeveelheden.
Identifiant de la procédure: 24be4dbf-d2ff-4489-993e-686545621168
Identifiant interne: PPP14B-87/5011/2025/01
Type de procédure: Ouverte
La procédure est accélérée: non
Justification de la procédure accélérée:
Principales caractéristiques de la procédure:
2.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 35113400 Vêtements de protection et de sécurité
2.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
2.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
2.1.3 Valeur
Valeur maximale de l’accord-cadre: 2 892 561,98 Euro
2.1.4 Informations générales
Base juridique:
Directive 2014/24/UE
5. Lot
5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001
Titre: Levering van kledij voor bosbrand en technische hulpverlening
Description: Levering van technische uniformen voor brandweerlieden voor opdrachten anders dan binnenbrandbestrijding. De opdracht is een raamovereenkomst zoals bedoeld in art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt gesloten met één deelnemer, overeenkomstig art. 43, §4 Wet Overheidsopdachten. De raamovereenkomst wordt uitgevoerd door middel van het plaatsen van op de raamovereenkomst gebaseerde opdrachten ('deelopdrachten' of 'bestellingen') naargelang van de werkelijke behoeften, zonder verbintenis voor de af te nemen hoeveelheden.
Identifiant interne: 2025/01_1
5.1.1 Objet
Nature du marché: Fournitures
Nomenclature principale (cpv): 35113400 Vêtements de protection et de sécurité
5.1.2 Lieu d’exécution
Adresse postale: Zomerlei 41
Ville: Edegem
Code postal: 2650
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Informations complémentaires: Brandweer Zone Rand - Logistiek Magazijn
5.1.3 Durée estimée
Durée: 48 Mois
5.1.5 Valeur
Valeur maximale de l’accord-cadre: 2 892 561,98 Euro
5.1.6 Informations générales
Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): oui
Informations complémentaires: Het totaal bestelbedrag wordt beperkt tot € 3.500.000 incl. BTW. De totale geraamde waarde van deze raamovereenkomst bedraagt 2.976.600,00 euro, incl. BTW. Deze raming is zuiver richtinggevend en is opgemaakt op basis van de noden van de deelnemende hulpverleningszones voor de komende jaren. De inschrijvers kunnen hieraan geen enkel recht ontlenen. De aanbestedende overheid geeft geen garantie wat betreft de hoeveelheden die door de verschillende deelnemers zullen worden afgenomen. Onverminderd de toepassing van art. 38 e.v. KB Uitvoering (zoals aangevuld in de contractuele bepalingen van het bestek) bedraagt de maximale totale waarde van deze raamovereenkomst 3.500.00,00 euro incl. BTW (over de volledige looptijd). Indien de maximale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om de raamovereenkomst te beëindigen. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de aanbestedende overheid te verwittigen van zodra een deelopdracht / bestelling is geplaatst die de maximale totale waarde bereikt. Indien de maximale totale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, heeft de aanbestedende overheid het recht om de raamovereenkomst op te zeggen zonder opzegtermijn en zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. Het niet tijdig verwittigen van de aanbestedende overheid wordt bestraft met een bijzondere eenmalige en een bijzondere dagelijkse straf. Bovendien vrijwaart de opdrachtnemer in het geval van niet tijdige verwittiging, de aanbestedende overheid volledig voor alle vergoedingen, kosten en schadevergoedingen die de laatstgenoemde verschuldigd zou zijn omwille van het overschrijden van de maximale waarde. De aanbestedende overheid wijst erop dat de maximale waarde geen indicatie is voor de omvang van de opdracht. Daarvoor is de geraamde waarde relevant. De maximale waarde is bijgevolg geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven.
5.1.10 Critères d’attribution
Critère:
Type: Coût
Nom:
Description: Prijs
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 50
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Kwaliteit en afwerking
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 30
Critère:
Type: Qualité
Nom:
Description: Ergonomie en draagcomfort
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 20
Description de la méthode à utiliser si la pondération ne peut être exprimée par des critères:
Justification de l’absence d’indication de la pondération des critères d’attribution:
5.1.11 Documents de marché
5.1.12 Conditions du marché public
Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Description de la garantie financière: Borgtocht (3 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Date limite de réception des offres: 26/05/2025 14:00 +02:00
Date limite de validité de l’offre: 150 Jour
Informations relatives à l’ouverture publique:
Date d'ouverture: 26/05/2025 14:00 +02:00
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
5.1.15 Techniques
Accord-cadre:
Accord-cadre, sans remise en concurrence
Nombre maximal de participants: 1
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen
Organisation chargée des procédures de médiation: Hulpverleningszone Brandweer Zone Rand -
Organisation chargée des procédures de recours: Raad van State -
Informations relatives aux délais de recours: De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze kennisgeving en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van verzending van deze kennisgeving. Overeenkomstig artikel 15 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze brief, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren via een procedure wegens uiterst dringende noodzakelijkheid voor de Raad van State. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Indien u beroep aantekent, moet u ons hiervan op de hoogte brengen via e-mail ( _hidden_@brandweer.zonerand.be). Overeenkomstig artikel 14 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij dat u ook een beroep tot nietigverklaring tegen onze beslissing kan instellen binnen een termijn van zestig dagen na onderhavige betekening. Uw vordering moet ingediend worden met een gedagtekend “verzoekschrift tot nietigverklaring” dat door u of een advocaat ondertekend is. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: Brandweer Zone Rand -
Organisation qui fournit des précisions concernant l’introduction des recours: Raad van State -
Organisation qui reçoit les demandes de participation: Brandweer Zone Rand -
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Nom officiel: Brandweer Zone Rand
Numéro d’enregistrement: AA
Adresse postale: Ruiterijschool 1 bus 2
Ville: Brasschaat
Code postal: 2930
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Point de contact: Veerle Vergauwen
Adresse électronique: _hidden_@brandweer.zonerand.be
Téléphone: +32 33696400
Rôles de cette organisation:
Acheteur
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché
Organisation qui reçoit les demandes de participation
8.1 ORG-0002
Nom officiel: Hulpverleningszone Brandweer Zone Rand
Numéro d’enregistrement: BE 0500914730
Adresse postale: Kruispadstraat 91
Ville: Schoten
Code postal: 2900
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@brandweer.zonerand.be
Téléphone: +32 336396400
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de médiation
8.1 ORG-0003
Nom officiel: Raad van State
Numéro d’enregistrement: BE 0931.814.266
Adresse postale: Wetenschapsstraat 33
Ville: Brussel
Code postal: 1040
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@raadvanstate.be
Téléphone: +32 22349611
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours
Organisation qui fournit des précisions concernant l’introduction des recours
8.1 ORG-0004
Nom officiel: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Numéro d’enregistrement: BE 0475.480.736
Ville: Antwerpen / Anvers
Code postal: 2000
Subdivision pays (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@3p.eu
Téléphone: +32 3 294 30 51
Rôles de cette organisation:
Prestataire de services de passation de marché
8.1 ORG-0005
Nom officiel: FPS Policy and Support
Numéro d’enregistrement: BE 0671.516.647
Ville: Brussels
Code postal: 1000
Subdivision pays (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@publicprocurement.be
Téléphone: +32 2 740 80 00
Rôles de cette organisation:
TED eSender
Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: 0cf1798e-75db-4743-854c-a0b737726203 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 25/04/2025 00:00 +02:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 25/04/2025 00:00 +02:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais