N. 1153416 - PPP1ED-113/5089/2025/003 (cfef39f2-4833-4c17-a549-d72c07485a65) Please find hereby the details of the selected belgian public market
Wednesday, July 30, 2025
Subject: Location de fontaines à eau reliées au réseau de distribution d'eau
Please find hereby the details of the selected belgian public market
Short description
: Le présent marché vise la location annuelle de 50 fontaines à eau reliées au réseau de distribution d’eau et la maintenance de celles-ci. Le placement et le raccordement des fontaines d’eau se feront aux installations existantes ou à réaliser.
N. 1153416 (cfef39f2-4833-4c17-a549-d72c07485a65) | |
File reference number: | PPP1ED-113/5089/2025/003 |
Date published: | 08/07/2025 |
Due date: | 19/08/2025 |
Type: |
competition cn-standard (16) Contract notice – general directive, standard regime |
Type of procedure: | Open procedure |
Market type: | Services |
Region: | Hainaut |
Public authority
: Intercommunale Gabrielle Passelecq, Chemin du Chêne aux Haies, 24, 7000 Mons BEL, Morgan Jenard +32 65418093 |
|
Publication JOUE: | No |
Publication BDA: | Yes |
Send Eten: | No |
Forum: | No |
Use Eauctions: | No |
Use Eawarding: | No |
Notice terms of reference documents: | No |
Notice accompanying documents: | No |
Tender opened/appended by Govex: | Yes |
Added info by Govex: | No |
Versions
Date published | NO_DOC_EXT | Relation | Version |
---|---|---|---|
09/07/2025 | bf85dc89-3db3-4db3-b58d-2d5421443160 | cfef39f2-4833-4c17-a549-d72c07485a65 | 2 |
08/07/2025 | 389ab326-8578-43e0-a43b-cae29bb4cf59 | cfef39f2-4833-4c17-a549-d72c07485a65 | 1 |
Criterias
AWARD
LOT-0001
cost (60) - Prix
LOT-0001
cost (60) - Prix
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Qualité des fontaines
LOT-0001
quality (20) - Qualité des fontaines
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Service après-vente – entretiens correctifs
LOT-0001
quality (20) - Service après-vente – entretiens correctifs
Extracts
Belgium: Laboratory services
Location de fontaines à eau reliées au réseau de distribution d'eau
Contract or concession notice – standard regime
1. Buyer
1.1 Buyer
Official name: Intercommunale Gabrielle Passelecq
Legal type of the buyer: Public undertaking
Activity of the contracting authority: Health
2. Procedure
2.1 Procedure
Title: Location de fontaines à eau reliées au réseau de distribution d'eau
Description: Le présent marché vise la location annuelle de 50 fontaines à eau reliées au réseau de distribution d’eau et la maintenance de celles-ci. Le placement et le raccordement des fontaines d’eau se feront aux installations existantes ou à réaliser.
Procedure identifier: 6d2a9df0-13c0-47a9-9c9f-c1fd5d7eae5a
Internal identifier: PPP1ED-113/5089/2025/003
Type of procedure: Open
The procedure is accelerated: no
2.1.1 Purpose
Main nature of the contract: Services
Main classification (cpv): 71900000 Laboratory services
2.1.2 Place of performance
Country subdivision (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Country: Belgium
2.1.2 Place of performance
Country subdivision (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Country: Belgium
2.1.4 General information
Legal basis:
Directive 2014/24/EU
5. Lot
5.1 Lot technical ID: LOT-0001
Title: Location de fontaines à eau reliées au réseau de distribution d'eau
Description: Le présent marché vise la location annuelle de 50 fontaines à eau reliées au réseau de distribution d’eau et la maintenance de celles-ci. Le placement et le raccordement des fontaines d’eau se feront aux installations existantes ou à réaliser.
Internal identifier: 2025/003_1
5.1.1 Purpose
Main nature of the contract: Services
Main classification (cpv): 55000000 Hotel, restaurant and retail trade services
5.1.2 Place of performance
Postal address: Chemin du Chêne aux Haies, 24
Town: Mons
Postcode: 7000
Country subdivision (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Country: Belgium
Additional information: Intercommunale Gabrielle Passelecq
5.1.3 Estimated duration
Duration: 48 Month
5.1.6 General information
Reserved participation: Participation is not reserved.
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given: Not required
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA): no
5.1.10 Award criteria
Criterion:
Type: Cost
Description: Prix
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 60
Criterion:
Type: Quality
Description: Qualité des fontaines
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 20
Criterion:
Type: Quality
Description: Service après-vente – entretiens correctifs
Category of award threshold criterion: Weight (points, exact)
Award criterion number: 20
5.1.11 Procurement documents
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission:
Electronic submission: Required
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: French
Electronic catalogue: Not allowed
Variants: Not allowed
Deadline for receipt of tenders: 19/08/2025 10:00 +02:00
Deadline until which the tender must remain valid: 180 Day
Information about public opening:
Opening date: 19/08/2025 10:00 +02:00
Terms of contract:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes: No
Electronic invoicing: Required
Electronic ordering will be used: no
Electronic payment will be used: no
5.1.15 Techniques
Framework agreement:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system:
No dynamic purchase system
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation: Greffe du Conseil d'Etat
Information about review deadlines: Conformément aux articles 15, 23 et 24 de la loi du 17 juin 2013 relative à la motivation, à l’information et aux voies de recours en matière de marchés publics, de certains marchés de travaux, de fournitures et de services et de concessions, vous disposez d'un délai de 15 jours à partir du jour suivant la date de la présente communication, afin d'introduire éventuellement une demande de suspension auprès de la juridiction compétente. Ce recours peut exclusivement être introduit devant le Conseil d’Etat, par une procédure d’extrême urgence. En l’absence d’une information écrite à notre administration en ce sens, parvenue dans le délai accordé, la procédure sera poursuivie. Conformément aux articles 14, 23 et 24 de la loi du 17 juin 2013 relative à la motivation, à l’information et aux voies de recours en matière de marchés publics, de certains marchés de travaux, de fournitures et de services et de concessions, nous vous informons que vous pouvez également introduire un recours en annulation contre cette décision auprès du Conseil d’Etat. Ce recours doit être introduit sous peine d’irrecevabilité dans les 60 jours à partir du jour suivant la date de la présente communication. Le recours est introduit par une demande datée qui doit être signée par vous ou par un avocat. La demande doit être envoyée soit par lettre recommandée adressée au greffe du Conseil d’État, rue de la Science, 33 à 1040 Bruxelles, soit par procédure électronique via le site http://conseildetat.be/?page=e-procedure&lang=fr.
Organisation providing additional information about the procurement procedure: Intercommunale Gabrielle Passelecq
Organisation receiving requests to participate: Intercommunale Gabrielle Passelecq
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Official name: Intercommunale Gabrielle Passelecq
Registration number: BE440.868.364
Postal address: Chemin du Chêne aux Haies, 24
Town: Mons
Postcode: 7000
Country subdivision (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Country: Belgium
Contact point: Morgan Jenard
Email: _hidden_@chpchene.be
Telephone: +32 65418093
Roles of this organisation:
Buyer
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Organisation receiving requests to participate
8.1 ORG-0002
Official name: Greffe du Conseil d'Etat
Registration number: BE 0931.814.266
Postal address: rue de la science 33
Town: BRUXELLES
Postcode: 1040
Country subdivision (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Country: Belgium
Email: _hidden_@conseildetat.be
Telephone: +32 22349611
Roles of this organisation:
Review organisation
8.1 ORG-0003
Official name: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registration number: BE 0475.480.736
Town: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Country subdivision (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Country: Belgium
Email: _hidden_@3p.eu
Telephone: +32 3 294 30 51
Roles of this organisation:
Procurement service provider
Notice information
Notice identifier/version: 389ab326-8578-43e0-a43b-cae29bb4cf59 - 01
Form type: Competition
Notice type: Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date: 08/07/2025 00:00 +02:00
Notice dispatch date (eSender): 08/07/2025 00:00 +02:00
Languages in which this notice is officially available: French