N. 349117 (2019-523778) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 29 maart 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst tot aankoop en onderhoud van multifunctionele kopieermachines - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Beknopte beschrijving : zie II.2.4
N. 349117 (2019-523778)
Referentienummer: CPAS d'Uccle-PPP0CA-255/9004/29-2019-F02_0
Publicatie datum: 02/08/2019
 
Type: Aankondiging van opdracht

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


OCMW Ukkel
Nationaal identificatienummer: BE 0212 348 143
Alsembergsesteenweg 860
Ukkel
1180
De heer Vincent Ponet
Telefoon: +32 23707634
vincent.ponet@cpasuccle.be
Fax: +32 23320486
www.cpasuccle.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/255/CA/2018
OCMW Ukkel
Nationaal identificatienummer: BE 0212 348 143
Alsembergsesteenweg 860
Ukkel
1180
De heer Vincent Ponet
Telefoon: +32 23707634
vincent.ponet@cpasuccle.be
Fax: +32 23320486
www.cpasuccle.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst tot aankoop en onderhoud van multifunctionele kopieermachines - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking


29-2019

zie II.2.4


différents sites du CPAS d'Uccle


Raamovereenkomst tot aankoop en onderhoud van multifunctionele kopieermachines


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

Vrije opties (Niet gespecifieerd)


AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen:

- Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ;

- Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën);

- De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO;

- Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);

De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.


1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.


1. De jaaromzet van de verkoop/verhuur en onderhoud van multifunctionele kopieermachines bedraagt jaarlijks, voor ten minste een van de begrotingsjaren in kwestie, een minimaal bedrag van EUR 250.000,00 excl. btw.


1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.


1. De lijst vermeldt leveringen met elk een minimale waarde van EUR 20.000,00.


AFDELING: PROCEDURE


Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure, Motivering:

Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-16
Plaatselijke tijd: 12:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2020-01-14

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Beroepsinstantie
Raad van State
non applicable
Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-08-02