N. 350673 (2019-525743) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

donderdag 18 april 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Uitnodiging tot indienen offerte - Aansluiting bij een externe dienst voor preventie en bescherming op het werk voor gemeente en OCMW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Beknopte beschrijving : zie II.2.4
N. 350673 (2019-525743)
Referentienummer: Wezembeek-Oppem-PPP0OJ-644/9007/2019/059-F21_0
Publicatie datum: 23/08/2019
 
Type: Sociale en andere specifieke diensten - overheidsopdrachten

Extracten


BE001
Referentie van de aankondiging: 2019-525743
Helpdesk e-Procurement
Telefoon: +32 27408000
revise@publicprocurement.be

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Gemeente Wezembeek-Oppem
Louis Marcelisstraat 134
Wezembeek-Oppem
1970
Mevrouw Els Demol
Telefoon: +32 27831248
els.demol@wezembeek-oppem.be
Fax: +32 27310672
www.wezembeek-oppem.be
OCMW Wezembeek-Oppem
Jozef De Keyzerstraat 15
Wezembeek-Oppem
1970
Telefoon: +32 27661406
info@ocmw-wezembeek-oppem.be
https://www.wezembeek-oppem.be/index_nl.aspx?SGREF=442
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/644/OJ/2019
afdeling interne zaken
Nationaal identificatienummer: IZ
Louis Marcelisstraat 134
Wezembeek-Oppem
1970
De heer Dirk Van Sever
Telefoon: +32 27831240
dirk.vansever@wezembeek-oppem.be
www.wezembeek-oppem.be

Uitnodiging tot indienen offerte - Aansluiting bij een externe dienst voor preventie en bescherming op het werk voor gemeente en OCMW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking


2019/059

zie II.2.4


diverse locaties


Deze opdracht bevat het aanstellen van een externe dienst voor preventie en bescherming op het werk voor het gemeentebestuur en het OCMW van Wezembeek-Oppem.

De tarieven die opgegeven worden moeten voldoen aan de vigerende wettelijke bepalingen.

Er wordt bij de beoordeling geen rekening gehouden met PE's. De vergelijking zal enkel op prijs gebeuren. De inschrijver mag zuiver ter info opgeven hoeveel PE's voor het bestuur gelden.

De ondernemer verbindt zich er toe bij het beëindigen van deze overeenkomst een vlotte overschakeling naar een nieuwe ondernemer te waarborgen zodat er zich geen onderbreking in de dienstverlening zal voordoen.


Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden) :

Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria) :

1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.

Technische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver (selectiecriteria) :

1. Bewijs van erkenning als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het werk voor minimaal provincie...(zie opdrachtdocumenten)


AFDELING: PROCEDURE


Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-30
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: De offerte wordt geadresseerd aan:

Bezorgingsadres post:

Gemeente Wezembeek-Oppem

afdeling financiën

Els Demol

Louis Marcelisstraat 134

1970 Wezembeek-Oppem

Bezorgingsattest per drager:

Gemeente Wezembeek-Oppem

Dienst secretariaat (in tijdelijke containers)

Witte-Dovenetellaan 3D

1970 Wezembeek-Oppem

De drager overhandigt de offerte aan de dienst secretariaat, Witte-Dovenetellaan 3D, 1970 Wezembeek-Oppem (woensdagnamiddag gesloten). De openingsuren van het gemeentebestuur zijn terug te vinden op de website van de gemeente http://www.wezembeek-oppem.be

De offerte moet de aanbestedende overheid bereiken vóór 30 september 2019 om 10 uur, hetzij bij gewone of aangetekende zending, hetzij door afgifte op bovenvermeld adres.


Beroepsinstantie
Raad van State, Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33
Brussel (Etterbeek)
1040
Telefoon: +32 22349611
Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-08-23