N. 842 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 14 mei 2025
Onderwerp: Brussel - Résidence Palace, Herstructurering, uitbreiding, renovatie, restauratie Blok A voor zetel v/d Europese Raad en Raad Europese Unie - Fase ADC
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 842 | |
Referentienummer: | FED/RDGBCELPUB_2008 23 0092 02_0M |
Publicatie datum: | 22/01/2008 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Extracten
N. 842
Aankondiging van een opdracht
Werken
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : Cel Publicatie Overheidsopdrachten, Gulden Vlieslaan 87 b2 Av. de la Toison d'Or, 1060 BRUSSEL BRUXELLES, België
Contactpunt(en) : Mevr. Cel5 Publicatie Overheidsopdrachten
Tel. -, fax -
E-mail : _hidden_@buildingsagency.be
Internetadres(sen) :
Adres van de aanbestedende dienst : www.buildingsagency.be
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres :
Regie der Gebouwen, Directie Internationale Instellingen, Jourdanstraat 95, bus 2, 1060 Brussel, België , t.a.v. Mevr. ir. Sandrine Leroy
Tel. +32 2 541 62 11, fax +32 2 541 62 61
E-mail : _hidden_@buildingsagency.be
Internetadres : www.buildigsagency.be
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op het volgende adres :
Kantoor voor inzage en verkoop der bestekken en de andere documenten betreffende de openbare aanbestedingen., Copernicusgebouw, Wetstraat 51, verdieping -1, 1040 Brussel, België
Tel. +32 2 750 51 61, fax +32 2 290 19 64
E-mail : _hidden_@bfab.fgov.be
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan :
Regie der Gebouwen, Directie Internationale Instellingen, Jourdanstraat 95, bus 1, 1060 Brussel, België
Contactpunt(en) : Regie der Gebouwen, Directie Internationale Instellingen, t.a.v. Dhr. ir. Lionel Pynaert
Tel. +32 2 541 62 10, fax +32 2 541 62 61
E-mail : _hidden_@buildingsagency.be
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
Ministerie of andere nationale of federale instantie, met de regionale of plaatselijke onderverdeling ervan.
- Algemene overheidsdiensten.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Brussel - Résidence Palace, Herstructurering, uitbreiding, renovatie, restauratie Blok A voor zetel v/d Europese Raad en Raad Europese Unie - Fase ADC
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Werken. Uitvoering.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken : Wetstraat 155, 1040 Brussel
NUTS-code : BE1
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) : De werken, leveringen, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering Fase ADC - Voorafgaande sloop- en consolidatiewerken
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 45110000
Bijkomende opdracht : 45221250
Bijkomende opdracht : 45223220
Bijkomende opdracht : 45262210
Bijkomende opdracht : 45262410
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : ja.
II.1.8) Verdeling in percelen : neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.2) Hoeveelheden of omvang van de opdracht.
II.2.2) Opties : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 764 dagen.
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen : Waarborg voor goede uitvoering : 45 % van de oorspronkelijke aannemingssom
III.1.2) Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande : Ten laste van de Regie der Gebouwen; De betaling gebeurt via maandelijkse betalingen in mindering; Staalconstructies: 3/5 na oplevering in de werkplaats, het saldo na montage op de werf.
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Registratie in categorie 11, 13 of 23.
De Regie zal zelf nagaan of de aannemer ingeschreven is op de lijst van geregistreerde aannemers.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan : De Regie zal zelf nagaan of de aannemer en zijn onderaannmers ingeschreven zijn op de lijst van erkende aannemers en of de aannemer voldaan heeft aan de voorschriften inzake sociale zekerheid.
Eventueel vereiste minimumeisen : Erkenning in ondercategie D1, Klasse 8; Eventuele onderaannemers G5, E2 en F2, klasse overeenkomstig de toevertrouwde opdracht(en); In orde met de RSZ.
III.2.4) Voorbehouden opdrachten : neen.
III.3) Voorwaarden betreffende een opdracht voor dienstverlening.
III.3.1) Het verrichten van de dienst is aan een bepaalde beroepsgroep voorbehouden : neen.
III.3.2) Rechtspersonen moeten de namen en beroepskwalificaties opgeven van het personeel dat met de uitvoering van de dienstverleningsopdracht wordt belast : neen.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Laagste prijs.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst : FED/RDGBCELPUB_2008 23 0092 02_0M
IV.3.2) Eerdere aankondigingen betreffende dezelfde opdracht : neen.
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten : Datum : 20/3/2008; tijdstip : 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 300,00 EUR
Betalingstermijnen en -methode : Contant of via een overschrijving naar rekeningnummer 679-2005826-60 van het verkoopkantoor vermeld onder punt I.1)
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 20/3/2008; tijdstip : 11:00
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Frans, Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 180 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 20/3/2008; tijdstip : 11:00
Plaats : Jourdanstraat 95, bus 1, 1060 Brussel, aanbestedingszaal op de 4de verdieping
Personen die de opening van de inschrijvingen mogen bijwonen : openbaar
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen : Verplicht plaatsbezoek: Geleide plaatsbezoeken worden georganiseerd op dinsdag 5 februari 2008 om 14 uur en op maandag 18 februari 2008 om 14 uur
VI.4) Beroepsprocedures.
VI.4.1) Voor beroepsprocedures bevoegde instantie : Raad van State, Wetenschapsstraat 37, 1040 Brussel, België
Tel. +32 2 234 96 11
Internetadres : www.raadvst-consetat.be
VI.4.2) Instellen van beroep :
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor het instellen van een beroep : Binnen de tien dagen die volgen op de kennisgeving van het voornemen de opdracht te gunnen.
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 19/1/2008(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)