N. 443694 (2022-514568) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 443694 (2022-514568) | |
Referentienummer: | BinHôme-2400/2022/00/00_DIAG03-R-D-2P-F02_0 |
Publicatie datum: | 23/04/2022 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
BinHôme SCRL
Nationaal identificatienummer: 0403.357.573_542336
Jan Ballegeerstraat 69/28
Ukkel
1180
Denis COPPIN
Telefoon: +32 472500049
denis.coppin@binhome.brussels
https://binhome.brussels
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443694
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443694
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=BinH%C3%B4me-2400%2F2022%2F00%2F00_DIAG03-R-D-2P-F02
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/displayForum.do?forumId=43578
OVM
Beheer van onroerend goed (sociale woningbouw).
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Bestek voor de benoeming van een multidisciplinair team bestaande uiteen architect, een stabiliteitsingenieur, een ingenieur speciale technieken en een EPB-adviseur. SLRB/MS 2020
BinHôme-2400/2022/00/00_DIAG03-R-D-2P-F02_0
Studie-en opvolgingsopdracht met betrekking tot de werken met een voorafgaande haalbaarheidsstudie van de buitenschillen van 3 bestaande gebouwen op 3 verschillende sites
Adres van de werken:
Boondaalsesteenweg 510-516 in 1050 Elsene, François Donsstraat 9-17 in 1050 Elsene en Tweebruggenstraat 20-22 in 1050 Elsene.
Programma: de haalbaarheidsstudie bestaat uit 2 delen. Het eerste betreft de prioritaire renovatiewerken voor elk gebouw en het tweede het ‘ontwikkelingspotentieel' met als doel de bouwheer de programmatische mogelijkheden van de 3 gebouwen en hun perceel te tonen met het oog op omvangrijke renovatiewerken. De 3 gebouwen zijn in totaal goed voor 138 bewoonde sociale woningen.
Geraamde totale waarde: 15886785.00
1050
II.2.4) Beschrijving van de aanbesteding : (aard en omvang van de werken, leveringen of diensten, of vermelding van de behoeften en
vereisten)
De opdracht beoogt de benoeming van een multidisciplinair team, architect, stabiliteitsingenieur, ingenieur speciale technieken, EPB-adviseur, belast met de volledige opdracht in verband met de studie en de opvolging van de werken zoals beschreven in de delen 3 en 4 van dit bestek, voor de uit 2 delen bestaande haalbaarheidsstudie. Het eerste betreft de prioritaire renovatiewerken voor elk gebouw en het tweede hun “ontwikkelingspotentieel” met als doel de bouwheer de programmatische mogelijkheden voor de 3 gebouwen en hun perceel te tonen met het oog op omvangrijke renovatiewerken.
De 3 gebouwen situeren zich op het grondgebied van de gemeente Elsene in 2 aparte wijken:
Het gebouw “RELAIS II” gelegen Boondaalsesteenweg 510-516 en het gebouw “DONS II” gelegen François Donsstraat 9-17 bevinden zich in de “Boondaalwijk”. Het gebouw “2 PONTS” gelegen Tweebruggenstraat 20-22 bevindt zich in de “Scepterwijk”.
De 3 gebouwen zijn samen goed voor 138 bewoonde sociale woningen.
Het maximale budget voor de werken (Vast gedeelte + voorwaardelijk gedeelte) is 15.886.785 euro excl. btw, (inclusief eventuele afbraak, inclusief de directe omgeving, exclusief honoraria, exclusief nutsvoorzieningen, exclusief diverse belastingen, ... ) waarvan een geraamd budget van de prioritaire renovatiewerken van 3.751.000 euro excl. btw (inclusief eventuele afbraak, inclusief de directe omgeving, exclusief honoraria, exclusief nutsvoorzieningen, exclusief diverse belastingen, ... ).
De opdracht wordt gegund via beperkte procedure.
De aanbestedende overheid wenst een rechtstreekse contractuele relatie te hebben met een multidisciplinair team dat bestaat uit een architect en een ingenieur stabiliteit, een ingenieur bijzondere technieken, en een EPB-adviseur.
In de veronderstelling dat het specifieke personeel dat nodig is om alle geplande opdrachten uit te voeren zich niet binnen eenzelfde professionele structuur bevindt, wordt een deelnemersteam gevormd door een combinatie van ondernemers. De verschillende natuurlijke of rechtspersonen die deze combinatie vormen, handelen gezamenlijk namens de combinatie. De architect vertegenwoordigt de combinatie ten opzichte van de aanbestedende overheid en is belast met de coördinatie van de studies en van de prestaties van de andere leden van de vereniging.
Kandidaturen die de opdrachtgever vanaf de selectiefase niet kunnen verzekeren deze contractuele relatie te zullen genieten, worden verworpen.
Elk lid van de combinatie van ondernemers dient zijn UEA in en ondertekent deze door het aanbrengen van een gekwalificeerde elektronische handtekening op het desbetreffende indieningsrapport. De combinatie van ondernemers heeft ook de mogelijkheid een mandataris aan te duiden die de UEA's van alle ondernemers van de combinatie elektronisch ondertekent.
In dat geval voegt de combinatie van ondernemers bij haar kandidatuur de door elke ondernemer van de combinatie naar behoren ondertekende volmacht.
Elk lid van de combinatie van ondernemers ondertekent de kandidatuur.
De aandacht van de ondernemers die (i) alleen of in een combinatie met andere ondernemers, of ii) in verschillend samengestelde combinaties) verschillende kandidaturen indienen, en van de combinaties waarbinnen zij zouden deelnemen,
wordt gevestigd op het feit dat het, zoals bepaald in artikel 54 § 2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017, verboden is om in het stadium van de indiening van de offertes meerdere keren deel te nemen. Het gevolg van dat verbod is dat alle offertes van inschrijvers die bij een meervoudige deelneming betrokken zijn, moeten worden verworpen.
Bij selectie van de twee kandidaten die bij de meervoudige deelneming van een ondernemer betrokken zijn, kan die laatste slechts een offerte indienen in het kader van één van beide kandidaten. De betrokken kandidaten moeten op die situatie anticiperen om te vermijden dat hun offerte wordt verworpen.
Bij meerdere deelnemingen van één of verschillende ondernemers verloopt de selectieprocedure als volgt:
1) In een eerste fase gaat de aanbestedende overheid over tot de analyse en voorlopige rangschikking van de betrokken kandidaten, rekening houdend met eventuele dubbele offertes ;
2) In een tweede fase informeert de aanbestedende overheid de combinaties met het risico op een dubbele offerte over hun voorlopige rangschikking en verzoekt zij de operatoren die in verschillende combinaties voorkomen, de combinatie te kiezen via dewelke de offerte wordt ingediend ;
3) In een derde fase gaat de aanbestedende overheid over tot de definitieve rangschikking van de kandidaturen nadat zij één of verschillende combinaties met het risico op een dubbele offerte heeft geschrapt, en nodigt zij de verschillende kandidaten uit om een offerte te formuleren ».
Gunningscriteria
Looptijd in dagen 2553
5
Kader II.2.9)
De kandidaten voegen bij het UEA-document (Uniform Europees Aanbestedingsdocument)(http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0007&from=FR) de hierna vermelde documenten
De vermindering van het aantal kandidaturen is gebaseerd op de analyse van de kennis van zaken en ervaring van de kandidaat, in het bijzonder de ervaring in het ontwerp van woningen in appartementsgebouwen of sociale woningbouwgebouwen, alsook de kennis van zaken in het zoeken naar vernieuwende oplossingen die aangepast zijn aan de context van het project zoals beschreven in het voorwerp van de opdracht. Deze aspecten worden geëvalueerd aan de hand van de hierna gevorderde nota.
Afdeling 1/:
Kandidaten dienen een nota in waarin zij drie referenties van de architect voorstellen die zij relevant vinden om in het kader van huidige opdracht als nuttige ervaring te doen gelden en de bijzondere bijdragen die aan het project kunnen worden geleverd. De referenties worden als volgt voorgesteld:
- de aard en het adres van de werken,
- de rol van de kandidaat,
- de naam van de bouwheer,
- het oorspronkelijk geplande budget,
- het bedrag van de werken en/of het eindbedrag van de aanneming,
- een verklarende nota waarin onder andere de architecturale en technische aanpak worden vermeld,
- een door de bouwheer gedateerd en ondertekend attest van goede uitvoering.
De kandidaten moeten twee referenties van de ingenieur bijzondere technieken voorleggen die zij relevant achten om te laten gelden als nuttige ervaring in het kader van deze opdracht en de bijzondere bijdragen die aan het project kunnen worden geleverd. De referenties worden als volgt voorgesteld:
-de aard en het adres van de werken,
-de rol van de kandidaat,
-de naam van de bouwheer,
-het oorspronkelijk geplande budget voor bijzondere technieken,
-het bedrag der werken en/of het eindbedrag van opdracht voor de bijzondere technieken,
- een toelichting bij de technische oriëntaties,
- een door de bouwheer gedateerde en ondertekende verklaring van goede uitvoering.
De kandidaten moeten een referentie van de ingenieur stabiliteit voorleggen die zij relevant achten om te laten gelden als nuttige ervaring in het kader van deze opdracht en de bijzondere bijdragen die aan het project kunnen worden geleverd. De referenties worden als volgt voorgesteld:
-de aard en het adres van de werken,
-de rol van de kandidaat,
-de naam van de bouwheer,
-het oorspronkelijk geplande budget voor stabiliteit,
-het bedrag der werken en/of het eindbedrag van opdracht voor de stabiliteit,
- een toelichting bij de technische oriëntaties,
- een door de bouwheer gedateerde en ondertekende verklaring van goede uitvoering.
De kandidaten die niet het hier gevraagde aantal referenties vermelden, zullen niet systematisch worden afgewezen. Bijkomende referenties worden niet in aanmerking genomen, de aanbestedende overheid zal dus rekening houden met de eerste 3 referenties volgens hun volgorde van presentatie in het kandidatuurdossier.
De referenties worden op maximaal vier A4-pagina's gepresenteerd. Extra pagina's worden niet in aanmerking genomen.
Afdeling 2/:
Een verklaring ter rechtvaardiging van de referenties van alle architecten, zowel voor de keuze van de referentie in het kader van de uitvoering van de huidige opdracht in relatie tot de specifieke kenmerken van dit project als voor de bijdrage tot de realisatie ervan. De kandidaat voegt hierbij alle grafische documenten van zijn keuze: plannen, fotoreportages, schetsen, perspectieven, fotomontages of informaticamontages, enz. op een document van bij voorkeur maximum vier A4-pagina's per referentie.
Alle ontvankelijke kandidaturen worden beoordeeld op basis van de inhoud van de nota. De referenties worden globaal beoordeeld.
Een technische commissie analyseert de kwaliteit en de relevantie van de hierboven vermelde referenties die het subsidiaire criterium vormen en stelt zijn conclusies voor aan de aanbestedende overheid, die op basis hiervan beslist over de selectie van de kandidaten.
De technische commissie bestaat uit:
• De vertegenwoordigers van de aanbestedende overheid;
en eventueel :
• Van vertegenwoordigers van de BGHM;
• Een vertegenwoordiger(s) van het gemeentebestuur;
• Van vertegenwoordigers van Urban.brussels ;
• Vertegenwoordigers van de Instituten voor Architectuur en/of Stedenbouw;
• Deskundigen op het gebied van duurzaam bouwen (bv. de Dienst Facilitator van Leefmilieu Brussel)
De technische commissie behoudt zich het recht voor een beroep te doen op diverse specialisten om een licht te werpen op bepaalde specifieke materies.
Het volledige dossier van de kandidatuur ziet er dus als volgt uit:
- Het aanvraagformulier
- Deel 1 (Voorwaarden voor deelname) : De documenten en attesten, zoals gevraagd in punt III.1.
- Deel 2 (Objectieve criteria voor het beperken van het aantal kandidaten):
o De relevante referenties, zoals gevraagd in punt II.2.9
o De verklarende nota voor alle referenties
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1.1) Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het
beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 mogen de kandidaten zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden. De kandidaten vullen het UEA-document in (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) (http://eur-lex.europa.eu/legalcontent/ NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0007&from=FR)
Door de ondertekening van het UEA verklaart de kandidaat: op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie).
Voor het bureau of elk lid van de combinatie van ondernemers:
A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:
De kandidaat die geen personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een verklaring op eer waaruit dat feit blijkt.
De kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen.
De kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen.
B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 63 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:
De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de deelnemingsaanvragen.
Belgische kandidaten moeten een door de FOD Financiën uitgereikt attest voorleggen.
C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016
D/ Strafregister
Voor elk teamlid (rechtspersoon): Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.
De statuten en vennootschapsakten waarin alle leden worden aangesteld met een beslissingsbevoegdheid binnen elke rechtspersoon die deel uitmaakt van de combinatie, worden meegedeeld.
De uittreksels uit het strafregister of elk gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land van elke natuurlijke persoon met een beslissingsbevoegdheid die door de statuten en vennootschapsakten werd aangesteld, moeten worden meegedeeld.
E/ Bewijs van afwezigheid van faillissement
Voor elk teamlid (rechtspersoon), een door de bevoegde instantie van het betreffende land afgeleverd bewijs dat aantoont dat de kandidaat of inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, er voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.
Voor het fiscale attest, het RSZ-attest en het bewijs van afwezigheid van faillissement maakt de aanbestedende overheid
gebruik van Telemarc. Hij zal de inschrijvers deze documenten enkel vragen als hij ze niet via Telemarc kan bekomen.
Kader III.1.3)
De kandidaten vullen afdeling A.2 van deel IV van het UEA in (voor titel 1.1), alsook afdeling C.6 van deel IV (voor de titels 1.2, 1.3, 1.4) en afdeling C.1) b) van deel IV voor de technische referenties (2).
Door de ondertekening van het UEA verklaart de kandidaat op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie).
1.TITELS
1. Afschrift van de titels
1.1 Voor de architect:
Mededeling van het inschrijvingsnummer op de tabel van de Orde van Architecten van de provincie waar hij verblijft of, voor de ingezetenen van de Lidstaten van de Europese Unie of uit een ander land dat deel uitmaakt van het akkoord betreffende de EER, een verklaring op eer het beroep van architect in het buitenland uit te oefenen en te zullen overgaan tot de aflegging van een voorafgaande verklaring bij de Nationale Raad van de Orde van Architecten.
1.2 Voor de ingenieur stabiliteit:
Naleving van de wet van 11/09/1933 op de bescherming van de titels van hoger onderwijs: een kopie van de onderwijskwalificaties van de natuurlijke persoon die belast wordt met de opdracht, die zijn hoedanigheid van burgerlijk ingenieur in de bouw of burgerlijk ingenieur-architect aantonen. De natuurlijke persoon die belast wordt met de opdracht, zal moeten beschikken over een titel tijdens de uitvoering van de opdracht die hem in staat stelt de ingenieur-adviseur of het ingenieursadviesbureau dat (die) zich kandidaat stelt (stellen), aan te stellen.
1.3 Voor de ingenieur bijzondere technieken:
Naleving van de wet van 11/09/1933 op de bescherming van de titels van hoger onderwijs: een kopie van de studietitels van de natuurlijke persoon die belast wordt met de opdracht, die zijn hoedanigheid van burgerlijk ingenieur in elektromechanica of in elektriciteit of van burgerlijk ingenieur in de bouw of van burgerlijk ingenieur architect of van industrieel ingenieur en/of bezit van een masterdiploma in de industriële wetenschappen met de optie bouw, elektromechanica of elektriciteit aantoont. De natuurlijke persoon die belast wordt met de opdracht, zal moeten beschikken over een titel tijdens de uitvoering van de opdracht die hem in staat stelt de ingenieur-adviseur of het ingenieursadviesbureau dat (die) zich kandidaat stelt (stellen), aan te stellen.
1.4 Voor de EPB-adviseur:
Naleving van het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 19/06/2008 betreffende de erkenning van de EPB-adviseurs: een kopie van de kennisgeving van de erkenning voor de uitoefening van de opdracht van EPB-adviseur, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 19/06/2008 betreffende de erkenning van de EPB-adviseurs die werd afgeleverd door Leefmilieu Brussel.
2. Vakbekwaamheid
De ontwerper moet het bewijs leveren van zijn vermogen om de opdracht tot een goed einde te brengen door voorlegging van:
a) Voor de architect: minimaal één en maximaal drie referentie(s) die, aantoont (aantonen) dat hij in een periode van vijf jaar voorafgaand aan de publicatie van onderhavige aankondiging een volledige opdracht als ontwerper heeft gerealiseerd die beantwoordt aan de volgende eigenschappen (er wordt gekozen voor een periode van 5 jaar gelet op de specificaties van de opdracht, de aard en de duur van de vereiste prestaties en opdat er voldoende concurrentie zou zijn):
® uitgevoerd voor rekening van één of verscheidene aan de wetgeving betreffende de overheidsopdrachten onderworpen instanties;
® betrekking hebben gehad op de bouw of de volledige renovatie van een voor woningen bestemd gebouw houdende tenminste 10 wooneenheid, met dien verstande dat het een ontwerp betreft dat betrekking heeft op de algeheelheid van de volgende posten: de gebouwschil, de structuur, de technieken (elektriciteit, ventilatie en verwarming) en de binneninrichting (afwerkingen, keukens, badkamers, enz.) van het (de)gebouw(en);
® betrekking hebben gehad op de renovatie van een gebouw dat ten minste voldoet aan de criteria betreffende de lage-energienorm (netto energiebehoefte voor verwarming ≤ 60 kWh/m². jaar).
De architect verwijst naar zijn vakbekwaamheid aan de hand van niet meer dan drie referenties voor alle voornoemde criteria en bijgevolg wordt er met eventuele bijkomende referenties geen rekening gehouden.
b) Voor de stabiliteitsingenieur: een referentie die aantoont dat hij een volledige opdracht van studiebureau heeft uitgevoerd in het kader van een project waarvan het bedrag excl. BTW van de werken betreffende de stabiliteitsstudie van het gebouw gelijk is aan of hoger is dan 100.000,00 euro van werken die in een periode van 5 jaar voorafgaand aan de publicatie van onderhavige aankondiging werden aangenomen (er wordt gekozen voor een periode van 5 jaar gelet op de specificaties van de opdracht, de aard en de duur van de vereiste prestaties en opdat er voldoende concurrentie zou zijn).
c) Voor de ingenieur bijzondere technieken: maximum twee referenties die, aantonen dat hij in een periode van 5 jaar voorafgaand aan de publicatie van onderhavige aankondiging een volledige opdracht van studiebureau heeft uitgevoerd die aan de volgende kenmerken beantwoorden (er wordt gekozen voor een periode van 5 jaar gelet op de specificaties van de opdracht, de aard en de duur van de vereiste prestaties en opdat er voldoende concurrentie zou zijn):
® betrekking hebben gehad op een project waarvan het bedrag van de werken excl. BTW in de afgelopen vijf jaar voorafgaand aan de bekendmaking van onderhavige aankondiging en betreffende de studie bijzondere technieken van het gebouw gelijk is aan of meer bedraagt dan 100.000,00 euro;
De ontvankelijkheid van de referenties is onderworpen aan de voorlegging van de volgende gegevens en/of documenten:
1/ per voorgestelde referentie, een attest van goede uitvoering dat werd opgemaakt op naam van de persoon die er zich op beroept, ondertekend door de opdrachtgever, afgeleverd na de datum van de voorlopige oplevering van de werken en met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering van de werken die moet hebben plaatsgevonden na 31/01/2015 en vóór de datum van de ontvangst van de kandidaturen,
2/ documenten houdende onderstaande informatie:
(Pas op, er moet een volledige overeenstemming zijn tussen de vereiste kenmerken en de informatie die verkregen moet worden om na te kunnen gaan of aan de voorwaarde is voldaan)
a) Voor de architect:
1. -de aard en het adres van de werken,
2. -de rol van de kandidaat,
3. -de naam van de bouwheer,
4. -het oorspronkelijk geplande budget,
5. -het bedrag der werken en/of het eindbedrag van de opdracht,
6. het aantal betrokken wooneenheden
7. elk document waaruit blijkt dat de architect in staat is een gebouw te renoveren volgens de criteria van de lage-energiestandaard (of gelijkgesteld)
8. - een verklarende nota met onder meer de architecturale en technische delen,
als die gegevens niet op het attest voorkomen
b) Voor de ingenieur stabiliteit:
1. -de aard en het adres van de werken,
2. -de rol van de kandidaat,
3. -de naam van de bouwheer,
4. -het oorspronkelijk geplande budget voor stabiliteit,
5. -het bedrag der werken en/of het eindbedrag van opdracht voor de stabiliteit,
6. een toelichting betreffende de technische richtsnoeren,
als die gegevens niet op het attest voorkomen
c) Voor de ingenieur bijzondere technieken:
1. -de aard en het adres van de werken,
2. -de rol van de kandidaat,
3. -de naam van de bouwheer,
4. -het oorspronkelijk geplande budget voor bijzondere technieken,
5. -het bedrag der werken en/of het eindbedrag van opdracht voor de bijzondere technieken,
6. een toelichting betreffende de technische richtsnoeren,
als die gegevens niet op het attest voorkomen
Deze documenten en gegevens zijn een voorwaarde voor de ontvankelijkheid van de kandidatuur. De kandidaten moeten alle gevraagde gegevens meedelen om toegang te kunnen hebben tot de overheidsopdracht.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
zie punt III.1.3) Technische en beroepsbekwaamheid
AFDELING: PROCEDURE
Niet-openbare procedureTermijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2022-06-06
Plaatselijke tijd: 17:00
Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2022-07-14
Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Deze aankondiging van opdracht is niet volledig en vereist informatie die vermeld wordt in de bij dit document gevoegde.
bijlage.
Voor de Kandidatuurfase :
Bijlage 1: ANX_BIJL-1_form_candi
De volgende gegevens worden louter ter informatie verstrekt:
Bestek en bijlage 3: ANX_BIJL-3_FT_dét, die bij de aanbestedingsprocedure zullen worden gebruikt, zodat de gegadigden zich een beeld kunnen vormen van de reikwijdte van de de omvang van de te verrichten diensten.
Op geen van beide documenten worden vragen beantwoord. Er zullen geen andere bijlagen worden verstrekt.
Bovengenoemde documenten zijn beschikbaar op het volgende adres :
https://binhomebrussels-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/git_binhome_brussels/EjaiXy7nAjBFuakBZymS4xAB8dhG9-
IFhCN64FjfFU4tkw?e=YzEy7W
De looptijd van de opdracht zoals vermeld in punt "II.2.7) Looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische
aankoopsysteem" in de aankondiging van opdracht wordt ter informatie aangegeven en verbindt de aanbestedende overheid
niet.
Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen
en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.
Wij vragen u om lange en ingewikkelde boomstructuren te vermijden bij de indiening van uw offerte en de voorrang te geven
aan grote bestanden die per thema gerangschikt zijn.
Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13
Brussels
1000
info@just.fgov.be
https://justice.belgium.be/fr
Voor bemiddelingsprocedures bevoegde instantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13
Brussels
1000
info@just.fgov.be
https://justice.belgium.be/fr
Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13
Brussels
1000
Datum van verzending van deze aankondiging: 2022-04-20