N. 380013 - 22/2209 (e213332e-58a5-4eab-978d-65d334cfd24a) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

dinsdag 7 mei 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN
Beknopte beschrijving : Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
N. 380013 (e213332e-58a5-4eab-978d-65d334cfd24a)
Referentienummer: 22/2209
Publicatie datum: 20/12/2023
Uiterste datum: 22/01/2024
Gunningsdatum:
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Openbare procedure
Market type: Diensten
Regio: Brussel
Aanbestedende overheid :
Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel, De Broquevillelaan 12, 1150 Sint-Pieters-Woluwe BEL
+32 27780811
Publicatie JOUE: Ja
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Ja
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Criterias
SELECTION
LOT-0001
sui-act - • Zijn inschrijving bij de orde van advocaten – voor ten minste één van de dienstverleners toegewezen aan het Agentschap; • Zijn inschrijving bij de Belgische Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders van België – voor ten minste één van de dienstverleners toegewezen aan het Agentschap;
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - • Een jaarlijkse omzet op het ondernemingsgebied waarop de opdracht betrekking heeft, te weten de invordering van schuldvorderingen via minnelijke en gerechtelijke procedures van minimaal 250.000,00 € excl. btw voor de drie laatste beschikbare boekjaren, in functie van de datum van oprichting van de onderneming of van begin van activiteiten van de ondernemer, voor zover de informatie over deze omzet beschikbaar is.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - • Een lijst met de 3 belangrijkste diensten van invordering van schuldvorderingen via minnelijke en gerechtelijke procedures uitgevoerd tijdens de drie laatste jaren (2020 tot 2022), met opgave van het bedrag, de datum en de publiek of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren – deze referenties moeten elk betrekking hebben op volumes van minimaal 1.000 behandelde dossiers per jaar. • Een gemiddeld jaarlijks personeelsbestand van 20 of meer voltijds equivalenten tijdens de drie laatste jaren (2020 tot 2022).

Extracten

BELGIË: ZAKELIJKE DIENSTVERLENING: JURIDISCH, MARKETING, CONSULTING, DRUKKERIJ EN BEVEILIGING
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming onder zeggenschap van een regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Milieubescherming

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP ADVIEZEN EN BEHEER INVORDERINGSGESCHILLEN
Beschrijving: Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
Identificatiecode van de procedure: e848cc99-035e-4694-9115-630cbb44caf0
Interne identificatiecode: 22/2209
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: zie bestek

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: 22/2209 - 1
Beschrijving: Deze opdracht betreft diensten van advies en beheer van invorderingsgeschillen. De invordering betreft de minnelijke en gerechtelijke procedures (inclusief beroepsprocedures – als eiser en als verdediger -, verzetprocedures, …) van invordering van schuldvorderingen met betrekking tot prestaties die hoofdzakelijk voortvloeien uit de commerciële contracten gesloten met het Agentschap. Dit omvat: o de invordering via minnelijke procedure van schuldvorderingen van het Agentschap; dit omvat een ingebrekestelling via een gerechtsdeurwaarder, met een telefonische herinnering en, waar nodig, de opvolging van een vraag om afbetalingsplan; o de niet-gerechtelijke invordering van niet-betwiste schulden van het Agentschap (IOS); o de invordering door middel van een gerechtelijke procedure van betwiste en niet-betwiste schuldvorderingen van het Agentschap; o de invordering in het kader van procedures van gerechtelijke reorganisaties; o de invordering van bedragen die ten onrechte aan voormalige personeelsleden zijn betaald; o adviesopdrachten inzake invordering. De opdrachtnemer verbindt zich ertoe om de opdracht te laten aanvangen op 01/04/2024. Evenwel en rekening houdend met de noodzaak om een vrij zware ICT-integratie uit te voeren, zal een termijn van 3 maanden worden aanvaard tussen de opstart en de effectieve implementatie van de dienst. Een opstartvergadering vindt plaats binnen 15 dagen na de gunning van de opdracht om de eventuele overdracht van de lopende dossiers en de verzending van de dossiers vóór de implementatie van de ICT-integratie te voorzien.
Interne identificatiecode: 1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Aanvullende informatie:

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: • Zijn inschrijving bij de orde van advocaten – voor ten minste één van de dienstverleners toegewezen aan het Agentschap; • Zijn inschrijving bij de Belgische Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders van België – voor ten minste één van de dienstverleners toegewezen aan het Agentschap;
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: • Een jaarlijkse omzet op het ondernemingsgebied waarop de opdracht betrekking heeft, te weten de invordering van schuldvorderingen via minnelijke en gerechtelijke procedures van minimaal 250.000,00 € excl. btw voor de drie laatste beschikbare boekjaren, in functie van de datum van oprichting van de onderneming of van begin van activiteiten van de ondernemer, voor zover de informatie over deze omzet beschikbaar is.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: • Een lijst met de 3 belangrijkste diensten van invordering van schuldvorderingen via minnelijke en gerechtelijke procedures uitgevoerd tijdens de drie laatste jaren (2020 tot 2022), met opgave van het bedrag, de datum en de publiek of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren – deze referenties moeten elk betrekking hebben op volumes van minimaal 1.000 behandelde dossiers per jaar. • Een gemiddeld jaarlijks personeelsbestand van 20 of meer voltijds equivalenten tijdens de drie laatste jaren (2020 tot 2022).

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/01/2024 14:00 +01:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: SPF Stratégie et Appui
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Registratienummer: 0241347282_4741
Postadres: De Broquevillelaan 12
Stad: Sint-Pieters-Woluwe
Postcode: 1150
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 27780811
Fax: +32 27802888
Internetadres: https://www.arp-gan.be
Rollen van deze organisatie:
Koper

8.1 ORG-0002

Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: na
Stad: Rue de la Science, 33 - Bruxelles
Land: België
Telefoon: 027788026
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 597225aa-242c-43c9-b5e7-f1d5c3c2481d - 04
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 18/12/2023 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 18/12/2023 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans

11.2 Informatie over de bekendmaking