N. 932743 - PPP0TK-645/5031/GOJA/DIVA/TRANSPORT_KL1/2024 (6f6a25aa-c535-4cde-ad6f-7cd9a79e0f31) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
dinsdag 11 februari 2025
Onderwerp: R.O.K. TRANSPORTEN VAN KLASSE 1 AFVAL
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Dit betreft een raamovereenkomst aangaande transport van divers klasse 1 afval van Belgoprocess naar een vergunde klasse 1 afvalverwerker.
Belangrijk om weten hierbij is dat het ophalen van de afvalstromen op de site uitgevoerd kunnen worden in de gecontroleerde zone van Belgoprocess. Daartoe moet de toegangsprocedure tot de gecontroleerde zone gevolgd worden inclusief het behalen van veiligheidsattesten/ veiligheidsmachtigingen (voor de opdrachtnemer, zijn eventuele onderaannemers en hun personeel) en het voorleggen van medische attesten, alvorens de uitvoering op site kan starten. Tevens dient de opdrachtnemer zich er van bewust te zijn dat er in deze zone bijzondere werkprocedures gelden.
N. 932743 (6f6a25aa-c535-4cde-ad6f-7cd9a79e0f31) | |
Referentienummer: | PPP0TK-645/5031/GOJA/DIVA/TRANSPORT_KL1/2024 |
Publicatie datum: | 31/01/2025 |
Uiterste datum: | 05/03/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 01/06/2029 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Onbekend |
Market type: | Diensten |
Regio: | Antwerpen |
Aanbestedende overheid
: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73, 2480 DESSEL BEL, Fred Jacob +32 14334038 |
|
Publicatie JOUE: | Nee |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Nee |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Referenties en ervaring (Art. 68, §4, 1°)Minimumeisen: De firma voegt 3 referenties van transporten toe, uitgevoerd de laatste 3 jaren. Deze hebben betrekking op het transporteren van afval met een dubbel-as trekker
LOT-0001
tp-abil - Referenties en ervaring (Art. 68, §4, 1°)Minimumeisen: De firma voegt 3 referenties van transporten toe, uitgevoerd de laatste 3 jaren. Deze hebben betrekking op het transporteren van afval met een dubbel-as trekker
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Werktuigen, materieel en technische uitrusting (Art. 68, §4, 9°) Minimumeisen: De inschrijver toont aan dat men in bezit is van een dubbel-as trekker om de transporten te doen, dit door middel van het toevoegen van lijst van materieel/technische uitrusting.
LOT-0001
tp-abil - Werktuigen, materieel en technische uitrusting (Art. 68, §4, 9°) Minimumeisen: De inschrijver toont aan dat men in bezit is van een dubbel-as trekker om de transporten te doen, dit door middel van het toevoegen van lijst van materieel/technische uitrusting.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De gemiddelde minimale jaaromzet bedraagt 70.000,00 €.
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De gemiddelde minimale jaaromzet bedraagt 70.000,00 €.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - De transporteur heeft een registratie van OVAM als vervoerder van afvalstoffen. U mag alleen rijden in opdracht van derde opdrachtgevers (producenten, inzamelaar, afvalstoffenhandelaar of – makelaar).
LOT-0001
sui-act - De transporteur heeft een registratie van OVAM als vervoerder van afvalstoffen. U mag alleen rijden in opdracht van derde opdrachtgevers (producenten, inzamelaar, afvalstoffenhandelaar of – makelaar).
SELECTION
LOT-0001
sui-act - §1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. §2. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. §3. Met het oog op het goede verloop van de plaatsingsprocedure worden de inschrijvers nu reeds verzocht om de nodige uittreksels (of het uittreksel) uit het strafregister – die door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd kunnen worden via de aan de aanbestedende overheid kosteloos ter beschikking gestelde databanken (bv. telemarc/digiflow) – op te vragen en bij hun offerte voegen. Belgische natuurlijke of rechtspersonen kunnen dit opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de (firma)naam, adres, btw-nummer en reden van aanvraag (“in het kader van onderzoek inschrijving op een overheidsopdracht”) op te geven. Het attest zal u vervolgens per post worden overgemaakt. Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum vijf (5) maanden vóór de limietdatum voor de indiening van de offertes.
LOT-0001
sui-act - §1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. §2. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. §3. Met het oog op het goede verloop van de plaatsingsprocedure worden de inschrijvers nu reeds verzocht om de nodige uittreksels (of het uittreksel) uit het strafregister – die door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd kunnen worden via de aan de aanbestedende overheid kosteloos ter beschikking gestelde databanken (bv. telemarc/digiflow) – op te vragen en bij hun offerte voegen. Belgische natuurlijke of rechtspersonen kunnen dit opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de (firma)naam, adres, btw-nummer en reden van aanvraag (“in het kader van onderzoek inschrijving op een overheidsopdracht”) op te geven. Het attest zal u vervolgens per post worden overgemaakt. Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum vijf (5) maanden vóór de limietdatum voor de indiening van de offertes.
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs
LOT-0001
cost (100) - Prijs
Extracten
België: Diensten voor afvalvervoer
R.O.K. TRANSPORTEN VAN KLASSE 1 AFVAL
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: BELGOPROCESS NV
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: R.O.K. TRANSPORTEN VAN KLASSE 1 AFVAL
Beschrijving: Dit betreft een raamovereenkomst aangaande transport van divers klasse 1 afval van Belgoprocess naar een vergunde klasse 1 afvalverwerker. Belangrijk om weten hierbij is dat het ophalen van de afvalstromen op de site uitgevoerd kunnen worden in de gecontroleerde zone van Belgoprocess. Daartoe moet de toegangsprocedure tot de gecontroleerde zone gevolgd worden inclusief het behalen van veiligheidsattesten/ veiligheidsmachtigingen (voor de opdrachtnemer, zijn eventuele onderaannemers en hun personeel) en het voorleggen van medische attesten, alvorens de uitvoering op site kan starten. Tevens dient de opdrachtnemer zich er van bewust te zijn dat er in deze zone bijzondere werkprocedures gelden.
Identificatiecode van de procedure: dc23fa63-f9c8-4dea-81ef-124ab6de611c
Interne identificatiecode: PPP0TK-645/5031/GOJA/DIVA/TRANSPORT_KL1/2024
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90512000 Diensten voor afvalvervoer
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: R.O.K. TRANSPORTEN VAN KLASSE 1 AFVAL
Beschrijving: Dit betreft een raamovereenkomst aangaande transport van divers klasse 1 afval van Belgoprocess naar een vergunde klasse 1 afvalverwerker. Belangrijk om weten hierbij is dat het ophalen van de afvalstromen op de site uitgevoerd kunnen worden in de gecontroleerde zone van Belgoprocess. Daartoe moet de toegangsprocedure tot de gecontroleerde zone gevolgd worden inclusief het behalen van veiligheidsattesten/ veiligheidsmachtigingen (voor de opdrachtnemer, zijn eventuele onderaannemers en hun personeel) en het voorleggen van medische attesten, alvorens de uitvoering op site kan starten. Tevens dient de opdrachtnemer zich er van bewust te zijn dat er in deze zone bijzondere werkprocedures gelden.
Interne identificatiecode: GOJA/DIVA/TRANSPORT_KL1/2024_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 60000000 Vervoersdiensten (uitg. vervoer van afval)
Aanvullende classificatie (cpv): 90512000 Diensten voor afvalvervoer
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Gravenstraat 73
Stad: DESSEL
Postcode: 2480
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Land: België
Aanvullende informatie: BELGOPROCESS NV
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 02/06/2025
Einddatum van de duur: 01/06/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referenties en ervaring (Art. 68, §4, 1°)Minimumeisen: De firma voegt 3 referenties van transporten toe, uitgevoerd de laatste 3 jaren. Deze hebben betrekking op het transporteren van afval met een dubbel-as trekker
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Werktuigen, materieel en technische uitrusting (Art. 68, §4, 9°) Minimumeisen: De inschrijver toont aan dat men in bezit is van een dubbel-as trekker om de transporten te doen, dit door middel van het toevoegen van lijst van materieel/technische uitrusting.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De gemiddelde minimale jaaromzet bedraagt 70.000,00 €.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: De transporteur heeft een registratie van OVAM als vervoerder van afvalstoffen. U mag alleen rijden in opdracht van derde opdrachtgevers (producenten, inzamelaar, afvalstoffenhandelaar of – makelaar).
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: §1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. §2. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. §3. Met het oog op het goede verloop van de plaatsingsprocedure worden de inschrijvers nu reeds verzocht om de nodige uittreksels (of het uittreksel) uit het strafregister – die door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd kunnen worden via de aan de aanbestedende overheid kosteloos ter beschikking gestelde databanken (bv. telemarc/digiflow) – op te vragen en bij hun offerte voegen. Belgische natuurlijke of rechtspersonen kunnen dit opvragen via _hidden_@just.fgov.be. U hoeft enkel de (firma)naam, adres, btw-nummer en reden van aanvraag (“in het kader van onderzoek inschrijving op een overheidsopdracht”) op te geven. Het attest zal u vervolgens per post worden overgemaakt. Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum vijf (5) maanden vóór de limietdatum voor de indiening van de offertes.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 05/03/2025 14:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK EERSTE AANLEG -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: BELGOPROCESS NV -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: BELGOPROCESS NV -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: BELGOPROCESS NV
Registratienummer: BP
Postadres: Gravenstraat 73
Stad: DESSEL
Postcode: 2480
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Land: België
Contactpunt: Fred Jacob
E-mail: _hidden_@belgoprocess.be
Telefoon: +32 14334038
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: RECHTBANK EERSTE AANLEG
Registratienummer: BE 0308.357.753
Postadres: KASTEELPLEIN 1
Stad: Turnhout
Postcode: 2300
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Land: België
E-mail: _hidden_@belgoprocess.be
Telefoon: +32 14447100
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0003
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 6ed9e908-8566-4150-b7ab-913f827010da - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 31/01/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 31/01/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands