N. 339638 (2019-511973) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 339638 (2019-511973) | |
Referentienummer: | Meise-PPP06B-1448/9005/2019505-F02_0 |
Publicatie datum: | 23/04/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Meise
Nationaal identificatienummer: 0207.511.011
Tramlaan 8
Meise
1861
Mevrouw Karin Talboom
Telefoon: +32 28922013
karin.talboom@meise.be
Fax: +32 22700261
www.meise.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1448/6B/2019
https://eten.publicprocurement.be
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop Bureaumateriaal :Raamovereenkomst gedurende 4 jaar 2019-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
2019505
zie II.2.4
Administratief Centrum, Tramlaan 8 te 1861 Meise / Bibliotheek, Brusselsesteenweg 40 te 1861 Meise / De Muze van Meise, Brusselsesteenweg 69 te 1860 Meise / Akademie...(zie opdrachtdocumenten)
Onderliggende overheidsopdracht betreft de aankoop van diverse kantoorbenodigdheden. De bijgevoegde inventaris bevat de door ons meest afgenomen artikelen en hun gemiddelde afnamehoeveelheid op jaarbasis. Wij kunnen wel meegeven dat de gemiddelde jaarlijkse afname van gemeente Meise EUR 219.763 exclusief btw bedraagt. Het is de bedoeling een overeenkomst af te sluiten met één leverancier waarbij we de komende vier jaren onze kantoorbenodigdheden zullen afnemen.
OCMW Meise is in de mogelijkheid om, indien ze dat wensen, ook via deze overeenkomst benodigdheden af te nemen.
Bij iedere inschrijving voegt iedere firma zijn volledige standaard-catalogus, zodat achteraf ook hieruit zaken kunnen worden afgenomen. In dit kader wordt gevraagd om eventueel de voor gemeente en OCMW Meise aangepaste voorwaarden (kortingspercentage op de standaardprijzen) toe te lichten. Let wel : de aanbestedende overheid is niet verplicht om ook benodigdheden die niet in onderliggende inventaris zijn opgenomen, per definitie af te nemen bij de leverancier die deze overeenkomst in de wacht sleept.
Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium
Naam: SERVICE EN LEVERINGSVOORWAARDEN
Weging: 15
Kwaliteitscriterium
Naam: MILIEUVEREISTEN
Weging: 30
Prijs
Weging: 55
Looptijd in maanden 48
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
1. Online bestelsysteem
2. Leveringstermijn
3. milieuvereisten
1. Iedere inschrijver toont aan dat online bestellen mogelijk is.
2. Iedere firma toont aan en garandeert dat een levering de dag +1 en maximaal dag +2 na de besteldatum mogelijk is.
3. Voor papierwaren voldoen aan het blauwe label (Ange bleu) of gelijkwaardig.
AFDELING: PROCEDURE
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure, Motivering:
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-13
Plaatselijke tijd: 10:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-09-10
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel (Etterbeek)
1040
Telefoon: +32 22349611
Voor bemiddelingsprocedures bevoegde instantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel (Etterbeek)
1040
Telefoon: +32 22349611
Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-23