N. 376266 (2020-517248) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

woensdag 24 april 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Plaatsing van vendingmachines in full service
Beknopte beschrijving : zie II.2.4
N. 376266 (2020-517248)
Referentienummer: VDAB Dienst Inkoop-PPP1C0-27/0022/2019/027/I-F02_0
Publicatie datum: 23/05/2020
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
15/06/2020 2020-520240 2020-517248 0_E4
11/06/2020 2020-519473 2020-517248 0_E3
11/06/2020 2020-519473 2020-517248 0_E3
06/06/2020 2020-519058 2020-517248 0_E2
06/06/2020 2020-519058 2020-517248 0_E2
04/06/2020 2020-518652 2020-517248 0_E1
04/06/2020 2020-518652 2020-517248 0_E1
23/05/2020 2020-517248 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding
Nationaal identificatienummer: 0887010362
Keizerslaan 11
Brussel
1000
Mevrouw Fatgol Sarafihaghighi
Telefoon: +32 25061384
Fatgol.sarafihaghighi@vdab.be
www.vdab.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/27/BQ/2019
https://eten.publicprocurement.be
Extern verzelfstandigd agentschap
Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Plaatsing van vendingmachines in full service


2019/027/INK/FAC/FS

zie II.2.4


Locaties verspreid over het Vlaamse landsgedeelte en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest


Het voorwerp van de opdracht bestaat uit: Het leveren, plaatsen, verhuren en technisch onderhouden van warme dranken-, koude drank-, snack- en combi-automaten inclusief opvullen met verbruiksgoederen en reinigen (full service).

Er worden geen automaten aangekocht door VDAB.

De leverancier staat in voor de volledige dienstverlening (full service), zoals verderop beschreven in de technische bepalingen van dit bestek (DEEL III).

De VDAB zal geen minimum-afnames garanderen van automaten, noch van grondstoffen. De inschrijver kan dit ook niet eisen.

De VDAB voorziet in de opstartfase de installatie van:

- 140 warme drankautomaten (vermoedelijke hoeveelheid)

- 55 frisdrankautomaten (vermoedelijke hoeveelheid)

- 60 snoepautomaten waarvan 25 combitoestellen (fris/snack)(vermoedelijke hoeveelheid)

- 2-tal betalende koffie-automaten met verse bonen (uitbreiding naar 10-tal toestellen) (vermoedelijke hoeveelheid)


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium
Naam: Kwaliteit en service
Weging: 50
Kwaliteitscriterium
Naam: Milieuvriendelijkheid/duurzaamheid/gezonde en duurzame voeding
Weging: 10
Prijs
Weging: 40
Looptijd in maanden 48
Deze opdracht kan worden verlengd
Beschrijving van verlengingen:

De looptijd is 4 jaar met mogelijkheid tot een verlenging(stilzwijgend) met 1 jaar, behoudens wanneer de VDAB betekent dat ze de overeenkomst niet wenst te verlengen.


AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.


Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. De jaarrekening van het afgelopen boekjaar. De jaarrekening van Belgische inschrijvers zal door de VDAB op basis van het ondernemingsnummer van de inschrijver in de Kruispuntbank van Ondernemingen via elektronische weg gecontroleerd worden. Enkel buitenlandse inschrijver moeten hun jaarrekening toevoegen.

2. Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren en een omzetverklaring betreffende de omzet gerelateerd aan het voorwerp van de opdracht.


1. De inschrijver moet over een positief eigen vermogen beschikken. Dit moet blijken uit de jaarrekening van de laatste drie boekjaren.

2. Om in aanmerking te komen voor de selectie moet de totale omzet van de onderneming in minstens één van de laatste drie boekjaren minstens 4.000.000 euro zijn voor vendingmachines snacks, warme- en koude dranken.


Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst met referenties van minimum 3 representatieve klanten (projecten) van de voorbije 3 jaar, met korte beschrijving van het project, totaalbedrag van het project, vermelding van naam, telefoon en emailadres van de contactpersoon.

2. Het bewijs dat de inschrijver voldoet aan bepaalde kwaliteitsnormen inzake kwaliteitsbewaking zoals ISO 9001

3. Het bewijs dat de inschrijver voldoet aan bepaalde milieunormen inzake milieubewaking zoals EMAS, ISO 14001

4. Opgave van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener desgevallend voornemens is in onderaanneming te geven.

5. Verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen.

6. Het bewijs dat de inschrijver voldoet aan de wetgeving rond voedselveiligheid en hygiëne. Dit betekent dat de leverancier zelf moet kunnen aantonen dat zij alles in het werk heeft gesteld opdat hun product geen risico vormt voor de gezondheid.


1. Een door de inschrijver gedagtekende en ondertekende lijst met minstens 3 referenties (recent: max. 3 jaar oud), met vermelding van de benaming en attesten van goede uitvoering, het adres, telefoonnummer en contactpersoon va openbare besturen of privaatrechterlijke instanties waarvoor gelijkaardige opdrachten hebben uitgevoerd.

2. Dit kan getoond worden door een certificaat van ISO 9001; Ofwel een gelijkwaardig kwaliteitszorgsysteem, met opgave van de beleidsverklaring, het actieplan, de kwaliteitscoördinator, het kwaliteitsverslag(en), trainingsprogramma's, werkinstructies, kwaliteitsmetingen en -verbeteringen.

3. Dit kan aangetoond worden door een certificaat van ISO 140001 of van een milieubeheer- en milieuauditsysteem EMAS ofwel een gelijkwaardig milieuzorgsysteem met opgave van de beleidsverklaring, het actieplan, de milieucoördinator, het milieuverslag, het trainingsprogramma, de werkinstructies, ed.

4. 1) Lijst met opgave van de onderdelen in onderaanneming, opgave van de naam en ondernemingsnummer van de onderaannemer. 2) Verklaring op eer van de inschrijver dat zijn gekozen onderaannemers volledig voldoen aan alle technische bekwaamheidsvoorwaarden, zoals VDAB in dit bestek vraagt.

5. Lijst van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting met opgave van: staat van de uitrusting; een certificaat (indien vereist); kwalitatieve opvolging, zoals preventief onderhoud of onderhoudscontract, of ander gelijksoortige kwalitatieve opvolging.

6. Afhankelijk van de handelingen m.b.t. voedingswaren en de doelgroep gelden verschillende manieren om tegemoet te komen aan de eisen rond voedingsmiddelenhygiëne: Het toepassen van Goede hygiëne praktijken (GHP) Versoepeld HACCP (Business-to-Consumer en onder bepaalde voorwaarden ook Business-to-Business) via de Autocontrolegids ‘Grootkeukens en verzorgingsinstellingen' Volledig HACCP via een eigen risicoanalyse


AFDELING: PROCEDURE


Openbare procedure
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-06-25
Plaatselijke tijd: 11:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2020-10-23
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 2020-06-25
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.


Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel
1040
Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-05-20