N. 484471 (2023-522109) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

dinsdag 23 april 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Uitnodiging tot indienen offerte - Implementatie van Software voor personeelsplanning - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Beknopte beschrijving : Uitnodiging tot indienen offerte - Implementatie van Software voor personeelsplanning - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking UZA/AD/22.107 zie II.2.4 Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem Het dossier omvat het afsluiten van een jaarlijks licentiecontract, een jaarlijks supportcontract, een éénmalige implementatie en een éénmalige set - up van software ter ondersteuning van de planning van de mobiele equipe in het ziekenhuis. Critères d’attribution Durée en mois 48
N. 484471 (2023-522109)
Referentienummer: UZ Antwerpen-PPP0EO-3933/3013/UZA/AD/2-F02_0
Publicatie datum: 01/06/2023
 
Type: Aankondiging van opdracht
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
16/06/2023 2023-524553 2023-522109 0_E1
01/06/2023 2023-522109 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Nationaal identificatienummer: BE0874 619 603
Drie Eikenstraat 655
Edegem
2650
Mevrouw Geertrui Paternoster
Telefoon: +32 38215091
geertrui.paternoster@uza.be
www.uza.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/3933/EO/2022
https://eten.publicprocurement.be
Universitair ziekenhuis

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Uitnodiging tot indienen offerte - Implementatie van Software voor personeelsplanning - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking


UZA/AD/22.107

zie II.2.4


Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem


Het dossier omvat het afsluiten van een jaarlijks licentiecontract, een jaarlijks supportcontract, een éénmalige implementatie en een éénmalige set - up van software ter ondersteuning van de planning van de mobiele equipe in het ziekenhuis.


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.


1. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.


1. Geen negatief eigen vermogen

2. Genormaliseerde bankrelatie

3. Jaarlijkse omzet laat toe om voor de realisatie van de voorliggende opdracht een voldoende buffer te voorzien.


1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

2. Het verstrekken van een certificaat (of gelijkwaardig) in hoofde van de inschrijver dat diens vermogen tot standaardisatie van de productieprocessen, testprocessen en algemene ontwikkelingsprocessen waarborgt overheen de aangeboden component. (Volledig ingevuld en ondertekend document) Het UZA verwacht een kwaliteitsgarantie van de aangeboden component, zodat dit criterium relevant is voor de selectie. Dit kenmerk van de inschrijver heeft betrekking op de hardware en/of software ondergrond en meer bepaald het productieproces, testproces en algemeen ontwikkelingsproces.


1. De opgegeven referenties dienen opgesteld te worden volgens de tabel in bijlage en kunnen desgevallend aangevuld worden met bijkomende informatie (Bijlage C). De referenties dienen van een gelijkaardige aard en omvang te zijn als de voorliggende opdracht. min.1 en max. 3

2. Voorlegging van een relevant certificaat


AFDELING: PROCEDURE


Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure, Motivering:

Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-06-23
Plaatselijke tijd: 09:30
De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-12-20

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Opmerkingen over de gunningscriteria: zie bestek


Beroepsinstantie
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7
Antwerpen
2000
Voor bemiddelingsprocedures bevoegde instantie
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7
Antwerpen
2000
Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-06-01