N. 373109 (2020-533829) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 373109 (2020-533829) | |
Referentienummer: | Gemeente Elsene-2020-143.-F02_0 |
Publicatie datum: | 30/09/2020 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
19/10/2020 | 2020-536799 | 2020-533829 | 1_E1 |
30/09/2020 | 2020-533829 | 0 |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Elsene
Nationaal identificatienummer: 0207.401.341_22835
Elsensesteenweg, 168
Brussel
1050
Telefoon: +32 25156299
axel.havelange@ixelles.brussels
www.ixelles.be
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373109
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373109
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Gemeente+Elsene-2020-143.-F02
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
BETREFFENDE DE AANKOOP VAN KANTOORMEUBILIAIR VOOR HET GEMEENTEBESTUUR, HET GEMEENTELIJK ONDERWIJS EN DE CRÈCHES EN PEUTERTUINEN VOOR DE DUUR VAN ÉÉN JAAR.
Gemeente Elsene-2020-143.-F02_0
De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen betreffende de aankoop van kantoormeubilair voor het gemeentebestuur, het gemeentelijk onderwijs en de crèches en peutertuinen voor de duur van één jaar.
Geraamde totale waarde: 112981.85
Inschrijvingen mogen worden ingediend voor alle percelen
Ergonomische bureaustoelen op wieltjes
Perceel nr.: 1
Gemeente van Elsene
Aflevering van ergonomische bureaustoelen op wieltjes
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 57150.00
Looptijd in maanden 36
diverse stoelen voor bezoekers
Perceel nr.: 2
Gemeente van Elsene
Aflevering van diverse stoelen voor bezoekers
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 11620.00
Looptijd in maanden 36
metalen kantoorkasten
Perceel nr.: 3
Gemeente van Elsene
Aflevering van metalen kantoorkasten
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 33125.00
Looptijd in maanden 36
diverse tafels
Perceel nr.: 4
Gemeente van Elsene
Aflevering van diverse tafels
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 12920.00
Looptijd in maanden 36
bijpassende bureaus en stoffels
Perceel nr.: 5
Gemeente van Elsene
Aflevering van bijpassende bureaus en stoffels
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 23850.00
Looptijd in maanden 36
metalen kantoorkapstokken
Perceel nr.: 6
Gemeente van Elsene
aflevering van metalen kantoorkapstokken
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 2700.00
Looptijd in maanden 36
draaikolom en opbergmappen
Perceel nr.: 7
Gemeente van Elsene
Aflevering van draaikolom en opbergmappen
Gunningscriteria
Waarde zonder btw 1650.00
Looptijd in maanden 36
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Om het bewijs van zijn technische bekwaamheid te leveren voor de uitvoering van deze opdracht, voegt de inschrijver bij zijn offerte de lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de afgelopen 3 jaar werden uitgevoerd, met opgave van het bedrag, de datum en de bestemmeling (openbaar of privé). Worden beschouwd als gelijkaardige leveringen, de leveringen van kantoormeubilair van hetzelfde type als vermeld in de inventaris van het perceel.
De lijst met de voornaamste leveringen die gedurende ten laatste de afgelopen drie jaar werden verricht, bevat minstens:
- Voor perceel 1: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “ergonomische bureaustoelen op wieltjes; voor een jaarlijks bedrag van minstens 25.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 2: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “Diverse stoelen voor bezoekers” voor een jaarlijks bedrag van minstens 5.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 3: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “metalen kantoorkasten” voor een jaarlijks bedrag van minstens 20.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 4: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “diverse tafels” voor een jaarlijks bedrag van minstens 6.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 5: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “bureaus en bijpassende ladeblokken” voor een jaarlijks bedrag van minstens 10.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 6: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “kapstokken” voor een jaarlijks bedrag van minstens 1.000,00 EUR ZBTW
- Voor perceel 7: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “draaikolommen en opbergmappen” voor een jaarlijks bedrag van minstens 1.000,00 EUR ZBTW.
AFDELING: PROCEDURE
Mededingingsprocedure met onderhandeling Versnelde procedure, Motivering:Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-10-23
Plaatselijke tijd: 18:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2021-04-23
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Beroepsinstantie
Raad van State
Brussel
1040
Beroepsprocedure
Indienen van een beroep tot nietigverklaring, eventueel voorafgegaan door of vergezeld van een vordering tot schorsing, bij de afdeling Administratie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, per aangetekende brief te versturen binnen een termijn van zestig dagen vanaf de dag volgend op de laatste verzending van de brief of mail/fax met de mededeling van de gemotiveerde beslissing.
Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-09-30