N. 373109 (2020-533829) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 4 mei 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: BETREFFENDE DE AANKOOP VAN KANTOORMEUBILIAIR VOOR HET GEMEENTEBESTUUR, HET GEMEENTELIJK ONDERWIJS EN DE CRÈCHES EN PEUTERTUINEN VOOR DE DUUR VAN ÉÉN JAAR.
Beknopte beschrijving : De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen betreffende de aankoop van kantoormeubilair voor het gemeentebestuur, het gemeentelijk onderwijs en de crèches en peutertuinen voor de duur van één jaar.
N. 373109 (2020-533829)
Referentienummer: Gemeente Elsene-2020-143.-F02_0
Publicatie datum: 30/09/2020
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
19/10/2020 2020-536799 2020-533829 1_E1
30/09/2020 2020-533829 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Elsene
Nationaal identificatienummer: 0207.401.341_22835
Elsensesteenweg, 168
Brussel
1050
Telefoon: +32 25156299
axel.havelange@ixelles.brussels
www.ixelles.be
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373109
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373109
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Gemeente+Elsene-2020-143.-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


BETREFFENDE DE AANKOOP VAN KANTOORMEUBILIAIR VOOR HET GEMEENTEBESTUUR, HET GEMEENTELIJK ONDERWIJS EN DE CRÈCHES EN PEUTERTUINEN VOOR DE DUUR VAN ÉÉN JAAR.


Gemeente Elsene-2020-143.-F02_0

De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen betreffende de aankoop van kantoormeubilair voor het gemeentebestuur, het gemeentelijk onderwijs en de crèches en peutertuinen voor de duur van één jaar.


Geraamde totale waarde: 112981.85
Inschrijvingen mogen worden ingediend voor alle percelen

Ergonomische bureaustoelen op wieltjes


Perceel nr.: 1

Gemeente van Elsene


Aflevering van ergonomische bureaustoelen op wieltjes


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 57150.00
Looptijd in maanden 36

diverse stoelen voor bezoekers


Perceel nr.: 2

Gemeente van Elsene


Aflevering van diverse stoelen voor bezoekers


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 11620.00
Looptijd in maanden 36

metalen kantoorkasten


Perceel nr.: 3

Gemeente van Elsene


Aflevering van metalen kantoorkasten


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 33125.00
Looptijd in maanden 36

diverse tafels


Perceel nr.: 4

Gemeente van Elsene


Aflevering van diverse tafels


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 12920.00
Looptijd in maanden 36

bijpassende bureaus en stoffels


Perceel nr.: 5

Gemeente van Elsene


Aflevering van bijpassende bureaus en stoffels


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 23850.00
Looptijd in maanden 36

metalen kantoorkapstokken


Perceel nr.: 6

Gemeente van Elsene


aflevering van metalen kantoorkapstokken


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 2700.00
Looptijd in maanden 36

draaikolom en opbergmappen


Perceel nr.: 7

Gemeente van Elsene


Aflevering van draaikolom en opbergmappen


Gunningscriteria
Waarde zonder btw 1650.00
Looptijd in maanden 36

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


Om het bewijs van zijn technische bekwaamheid te leveren voor de uitvoering van deze opdracht, voegt de inschrijver bij zijn offerte de lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de afgelopen 3 jaar werden uitgevoerd, met opgave van het bedrag, de datum en de bestemmeling (openbaar of privé). Worden beschouwd als gelijkaardige leveringen, de leveringen van kantoormeubilair van hetzelfde type als vermeld in de inventaris van het perceel.


De lijst met de voornaamste leveringen die gedurende ten laatste de afgelopen drie jaar werden verricht, bevat minstens:

- Voor perceel 1: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “ergonomische bureaustoelen op wieltjes; voor een jaarlijks bedrag van minstens 25.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 2: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “Diverse stoelen voor bezoekers” voor een jaarlijks bedrag van minstens 5.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 3: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “metalen kantoorkasten” voor een jaarlijks bedrag van minstens 20.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 4: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “diverse tafels” voor een jaarlijks bedrag van minstens 6.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 5: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “bureaus en bijpassende ladeblokken” voor een jaarlijks bedrag van minstens 10.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 6: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “kapstokken” voor een jaarlijks bedrag van minstens 1.000,00 EUR ZBTW

- Voor perceel 7: één of meerdere referenties samen voor een of meerdere verschillende klanten voor leveringen gelijkaardig aan het voorwerp van het perceel, met name “draaikolommen en opbergmappen” voor een jaarlijks bedrag van minstens 1.000,00 EUR ZBTW.


AFDELING: PROCEDURE

Mededingingsprocedure met onderhandeling Versnelde procedure, Motivering:

Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking


Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-10-23
Plaatselijke tijd: 18:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2021-04-23

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Beroepsinstantie
Raad van State
Brussel
1040
Beroepsprocedure

Indienen van een beroep tot nietigverklaring, eventueel voorafgegaan door of vergezeld van een vordering tot schorsing, bij de afdeling Administratie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, per aangetekende brief te versturen binnen een termijn van zestig dagen vanaf de dag volgend op de laatste verzending van de brief of mail/fax met de mededeling van de gemotiveerde beslissing.


Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-09-30