N. 396661 (2020-546010) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

donderdag 15 mei 2025
Onderwerp: 2020/68590/S4/BAT/communicatiecampagnes
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Het afsluiten van een raamovereenkomst voor het realiseren van communicatie- en marketingcampagnes in opdracht van de deelnemende partijen
N. 396661 (2020-546010)
Referentienummer: FOD ECO-2020/68590-F02_0
Publicatie datum: 21/12/2020
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
31/12/2020 2020-546719 2020-546010 0_E2
21/12/2020 2020-546010 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Nationaal identificatienummer: 0314.595.348_62
Vooruitgangstraat 50
Brussel
1210
Budget en Beheerscontrole
Telefoon: +32 22777947
achat.aankoop@economie.fgov.be
Fax: +32 22775108
http://economie.fgov.be/
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=396661
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=396661
FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Voortuigangstraat 50
Brussel
1210
Stafdienst B&B - Aankoopdienst
Telefoon: +32 2778556
thomas.bauwens@economie.fgov.be
Fax: +32 2775108
http://economie.fgov.be/
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/displayForum.do?forumId=33725
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=FOD+ECO-2020%2F68590-F02
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/displayForum.do?forumId=33725

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


2020/68590/S4/BAT/communicatiecampagnes


FOD ECO-2020/68590-F02_0

Het afsluiten van een raamovereenkomst voor het realiseren van communicatie- en marketingcampagnes in opdracht van de deelnemende partijen


Geraamde totale waarde: 15702479.34
Inschrijvingen mogen worden ingediend voor alle percelen

Het realiseren van een totaalproject communicatiecampagnes waarbij gebruik wordt gemaakt van een brede set van on- en offline kanalen


Perceel nr.: 1

Het betreft communicatiecampagnes waar zowel het vastleggen van een strategie, de ontwikkeling van het concept, de realisatie van de communicatiedragers, het opstellen van een communicatieplan als de aankoop van mediaruimte zijn opgenomen, waarbij gebruik gemaakt van een brede set van mediakana-len (zoals, maar niet beperkt tot, TV- en/of radiospots, affiches, papieren advertenties, brochures, POS-materiaal, stunts, social media, campagnesites, …). Daarnaast moet de inschrijver ook instaan voor de uitvoering van het communicatieplan en de evaluatie van het project.


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

Het realiseren van een totaalproject van communicatiecampagnes waarbij exclusief gebruik wordt gemaakt van online kanalen


Perceel nr.: 2

Het betreft communicatiecampagnes waar zowel het vastleggen van een strategie, de ontwikkeling van het concept, de realisatie van de communicatiedragers, het opstellen van een communicatieplan als de aankoop van mediaruimte zijn opgenomen, waarbij enkel gebruik wordt gemaakt van online -en/of social media marketing en dat laatste al dan niet inclusief webcare (zoals, maar hiertoe niet beperkt, LinkedIn; Facebook; Instagram; Twitter; YouTube; …) en/of andere online mediakanalen (vb. Google Ads). Daar-naast moet de inschrijver ook instaan voor de uitvoering van het communicatieplan en de evaluatie van het project.


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

Het realiseren van communicatiecampagnes omvattende de ontwikkeling van het concept en de realisatie van de communicatiedragers


Perceel nr.: 3

Het betreft communicatiecampagnes waar zowel het vastleggen van een strategie, de ontwikkeling van het concept, de realisatie van de communicatiedragers als het opstellen van een communicatieplan zijn opgenomen, waarbij gebruik gemaakt van een brede set van mediakanalen (zoals, maar niet beperkt tot, TV- en/of radiospots, affiches, papieren advertenties, brochures, POS-materiaal, stunts, social media, campagnesites, …), exclusief de aankoop van mediaruimte of uitvoering van de campagne. Daarnaast moet de inschrijver ook instaan voor de evaluatie van zijn deel van het project.


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

Het realiseren van video- en/of animatiefilms


Perceel nr.: 4

Het betreft het concipiëren en realiseren van video- en/of animatiefilms, in functie van doelstellingen en doelgroepen zoals aangegeven in het lastenboek. De uitvoering van de campagne is niet inbegrepen.


Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


AFDELING: PROCEDURE

Mededingingsprocedure met onderhandeling
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2021-01-28
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel
1040
Telefoon: +32 22349611
http://www.raadvst-consetat.be
Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel
1040
Telefoon: +32 22349611
http://www.raadvst-consetat.be
Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-12-18