N. 1389455 - PPP0WC-590/5992/P8631 TE012381.P15/P16 (a50c2b87-b27e-42b7-b45e-eb4857d0ea3d) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

maandag 8 december 2025
Onderwerp: Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : 1. De werken hebben betrekking tot de dienst hospitalisatie kinderen 1, niveau 4 - RO4.4, 72 kamers. De wanden in de kamers zijn beschadigd door het losse meubilair. Er bevinden zich voornamelijk zwarte strepen op de wanden, met op verschillende plaatsen beschadiging aan het pleisterwerk zelf. De werken omvatten: - kleine herstellingswerken aan het pleisterwerk; - schilderwerken (opfrissen van de kamers); - het plaatsen van extra wandbescherming ter hoogte van het hoofdeinde (bed) en achter de lig- en bureaustoelen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 8 - Meetstaat - BIjlage 8a - Detailmeetstaat - Bijlage 9 - Technische beschrijving - Bijlage 10 - Plan - Bijlage 11 - PCRA 2. Naast de afwerking van de dienst hospitalisatie kinderen 1 niveau 4 zullen nog minstens twee bijkomende niveaus afgewerkt worden. De werken van deze oorspronkelijke opdracht en minstens twee bijkomende herhalingsopdrachten zullen binnen een termijn van drie jaar uitgevoerd worden conform de huidige planning. Deze minstens twee bijkomende opdrachten betreffen een herhaling van een soortgelijk werk van de oorspronkelijke opdracht. Deze opdracht met als referentie "Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74” wordt aanzien als het basisproject en dient als referentie voor de minstens twee eventuele bijkomende herhalingsopdrachten met eenzelfde meetstaat, gelijkaardige omvang en uitvoeringstermijn. 3. De Aanbesteder heeft aldus de mogelijkheid om bijkomende herhalingsopdrachten één voor één toe te wijzen aan de Ondernemer die de basisopdracht heeft toegewezen gekregen op basis van Artikel 42 §1 2° en dit binnen de drie jaar na sluiting van de oorspronkelijke opdracht. 4. De Aanbesteder zal de eventuele bijkomende herhalingsopdrachten door middel van een afroep bekend maken bij de Ondernemer. De Aanbesteder zal – indien nodig – eventuele bijkomende nuttige informatie voor deze herhalingsopdrachten beschikbaar stellen. De voorwaarden van onderhavig bestek en de offerte blijven van toepassing voor de bijkomende herhalingsopdrachten voor zover alle voorwaarden bij de uitvoering binnen deze herhalingsopdrachten dit redelijkerwijze toelaten. 5. Het al dan niet afroepen van de bijkomende herhalingsopdrachten zal onder andere afhangen van de samenwerking tussen de Aanbesteder en de Ondernemer tijdens de uitvoering van de huidige opdracht, de geleverde kwaliteit en het respecteren van de uitvoeringstermijn. 6. Bij bepaling van de omvang van de borgstelling wordt enkel rekening gehouden met het totaalbedrag bij toewijzing van de basisopdracht (met uitsluiting dus van de herhalingsopdrachten). Deze borg wordt vrijgegeven na de voorlopige en definitieve oplevering conform dit bestek van alle bijkomende herhalingsopdrachten. Indien één of meerdere bijkomende opdrachten niet op basis van Artikel 42 §1 2° worden toegewezen, zal de borg worden vrijgegeven na de uitvoering van de laatste opdracht conform dit bestek. 7. De Aanbesteder houdt zich het recht voor om de herhalingsopdrachten evenwel ook terug in de markt te plaatsen middels een andere procedure dan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
N. 1389455 (a50c2b87-b27e-42b7-b45e-eb4857d0ea3d)
Relatie: a50c2b87-b27e-42b7-b45e-eb4857d0ea3d 
Referentienummer: PPP0WC-590/5992/P8631 TE012381.P15/P16
Publicatie datum: 01/12/2025
Uiterste datum: 11/12/2025
Hernieuwingsdatum: 30/05/2026
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Werken
Regio: Vlaams Brabant
Aanbestedende overheid :
UZ Leuven, Herestraat 49, 3000 Leuven BEL, Cel Overheidsopdrachten
+32 16345253
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
01/12/2025 14d2cc36-7739-47d7-a08a-d66c5e8e4023 a50c2b87-b27e-42b7-b45e-eb4857d0ea3d 2
17/11/2025 a95dd4fa-90d9-4b9e-96b6-4b59ba6d0b96 a50c2b87-b27e-42b7-b45e-eb4857d0ea3d 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
SELECTION
LOT-0001
- Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen. Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
SELECTION
LOT-0001
- Erkenning en registratie van aannemers: D13 (Verfwerk), Klasse 1 D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
SELECTION
LOT-0001
- Referentielijst van minimaal 3 werken uitgevoerd de laatste 5 jaar (KB Plaatsing art. 68) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering. Minimumeisen: De inschrijver levert drie referenties uitgevoerd de laatste 5 jaar. De referenties gaan over een gelijkaardige opdracht, d.w.z. opdrachten waarbij ziekenhuizen optreden als Aanbesteder, met betrekking tot eenzelfde opdracht werken, en met een omvang van minstens klasse 1. Elke referentie is vergezeld van de volgende informatie: • Gegevens contactpersoon (e-mail adres, functie) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden; • Budgettaire grootte; • Looptijd overeenkomst; • De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; • De scope van het project; • Een verklaring van goede uitvoering van de referentie, met naam en contactgegevens.
AWARD
LOT-0001
cost (80) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Plan van aanpak

Extracten

België: Schilderwerk
Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: UZ Leuven
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74
Beschrijving: 1. De werken hebben betrekking tot de dienst hospitalisatie kinderen 1, niveau 4 - RO4.4, 72 kamers. De wanden in de kamers zijn beschadigd door het losse meubilair. Er bevinden zich voornamelijk zwarte strepen op de wanden, met op verschillende plaatsen beschadiging aan het pleisterwerk zelf. De werken omvatten: - kleine herstellingswerken aan het pleisterwerk; - schilderwerken (opfrissen van de kamers); - het plaatsen van extra wandbescherming ter hoogte van het hoofdeinde (bed) en achter de lig- en bureaustoelen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 8 - Meetstaat - BIjlage 8a - Detailmeetstaat - Bijlage 9 - Technische beschrijving - Bijlage 10 - Plan - Bijlage 11 - PCRA 2. Naast de afwerking van de dienst hospitalisatie kinderen 1 niveau 4 zullen nog minstens twee bijkomende niveaus afgewerkt worden. De werken van deze oorspronkelijke opdracht en minstens twee bijkomende herhalingsopdrachten zullen binnen een termijn van drie jaar uitgevoerd worden conform de huidige planning. Deze minstens twee bijkomende opdrachten betreffen een herhaling van een soortgelijk werk van de oorspronkelijke opdracht. Deze opdracht met als referentie "Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74” wordt aanzien als het basisproject en dient als referentie voor de minstens twee eventuele bijkomende herhalingsopdrachten met eenzelfde meetstaat, gelijkaardige omvang en uitvoeringstermijn. 3. De Aanbesteder heeft aldus de mogelijkheid om bijkomende herhalingsopdrachten één voor één toe te wijzen aan de Ondernemer die de basisopdracht heeft toegewezen gekregen op basis van Artikel 42 §1 2° en dit binnen de drie jaar na sluiting van de oorspronkelijke opdracht. 4. De Aanbesteder zal de eventuele bijkomende herhalingsopdrachten door middel van een afroep bekend maken bij de Ondernemer. De Aanbesteder zal – indien nodig – eventuele bijkomende nuttige informatie voor deze herhalingsopdrachten beschikbaar stellen. De voorwaarden van onderhavig bestek en de offerte blijven van toepassing voor de bijkomende herhalingsopdrachten voor zover alle voorwaarden bij de uitvoering binnen deze herhalingsopdrachten dit redelijkerwijze toelaten. 5. Het al dan niet afroepen van de bijkomende herhalingsopdrachten zal onder andere afhangen van de samenwerking tussen de Aanbesteder en de Ondernemer tijdens de uitvoering van de huidige opdracht, de geleverde kwaliteit en het respecteren van de uitvoeringstermijn. 6. Bij bepaling van de omvang van de borgstelling wordt enkel rekening gehouden met het totaalbedrag bij toewijzing van de basisopdracht (met uitsluiting dus van de herhalingsopdrachten). Deze borg wordt vrijgegeven na de voorlopige en definitieve oplevering conform dit bestek van alle bijkomende herhalingsopdrachten. Indien één of meerdere bijkomende opdrachten niet op basis van Artikel 42 §1 2° worden toegewezen, zal de borg worden vrijgegeven na de uitvoering van de laatste opdracht conform dit bestek. 7. De Aanbesteder houdt zich het recht voor om de herhalingsopdrachten evenwel ook terug in de markt te plaatsen middels een andere procedure dan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Identificatiecode van de procedure: a455e4ea-7d46-4ca9-b191-640ad20420f6
Interne identificatiecode: PPP0WC-590/5017/P8631 TE012381.P15/P16
Type procedure: Andere procedure in één fase

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45442100 Schilderwerk

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Bronnen voor uitsluitingsgronden: Aanbestedingsstuk

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74
Beschrijving: 1. De werken hebben betrekking tot de dienst hospitalisatie kinderen 1, niveau 4 - RO4.4, 72 kamers. De wanden in de kamers zijn beschadigd door het losse meubilair. Er bevinden zich voornamelijk zwarte strepen op de wanden, met op verschillende plaatsen beschadiging aan het pleisterwerk zelf. De werken omvatten: - kleine herstellingswerken aan het pleisterwerk; - schilderwerken (opfrissen van de kamers); - het plaatsen van extra wandbescherming ter hoogte van het hoofdeinde (bed) en achter de lig- en bureaustoelen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 8 - Meetstaat - BIjlage 8a - Detailmeetstaat - Bijlage 9 - Technische beschrijving - Bijlage 10 - Plan - Bijlage 11 - PCRA 2. Naast de afwerking van de dienst hospitalisatie kinderen 1 niveau 4 zullen nog minstens twee bijkomende niveaus afgewerkt worden. De werken van deze oorspronkelijke opdracht en minstens twee bijkomende herhalingsopdrachten zullen binnen een termijn van drie jaar uitgevoerd worden conform de huidige planning. Deze minstens twee bijkomende opdrachten betreffen een herhaling van een soortgelijk werk van de oorspronkelijke opdracht. Deze opdracht met als referentie "Leveren en plaatsen van wandbescherming en schilderwerken in de kamers van HOS KIND 1 GHB BD73/74” wordt aanzien als het basisproject en dient als referentie voor de minstens twee eventuele bijkomende herhalingsopdrachten met eenzelfde meetstaat, gelijkaardige omvang en uitvoeringstermijn. 3. De Aanbesteder heeft aldus de mogelijkheid om bijkomende herhalingsopdrachten één voor één toe te wijzen aan de Ondernemer die de basisopdracht heeft toegewezen gekregen op basis van Artikel 42 §1 2° en dit binnen de drie jaar na sluiting van de oorspronkelijke opdracht. 4. De Aanbesteder zal de eventuele bijkomende herhalingsopdrachten door middel van een afroep bekend maken bij de Ondernemer. De Aanbesteder zal – indien nodig – eventuele bijkomende nuttige informatie voor deze herhalingsopdrachten beschikbaar stellen. De voorwaarden van onderhavig bestek en de offerte blijven van toepassing voor de bijkomende herhalingsopdrachten voor zover alle voorwaarden bij de uitvoering binnen deze herhalingsopdrachten dit redelijkerwijze toelaten. 5. Het al dan niet afroepen van de bijkomende herhalingsopdrachten zal onder andere afhangen van de samenwerking tussen de Aanbesteder en de Ondernemer tijdens de uitvoering van de huidige opdracht, de geleverde kwaliteit en het respecteren van de uitvoeringstermijn. 6. Bij bepaling van de omvang van de borgstelling wordt enkel rekening gehouden met het totaalbedrag bij toewijzing van de basisopdracht (met uitsluiting dus van de herhalingsopdrachten). Deze borg wordt vrijgegeven na de voorlopige en definitieve oplevering conform dit bestek van alle bijkomende herhalingsopdrachten. Indien één of meerdere bijkomende opdrachten niet op basis van Artikel 42 §1 2° worden toegewezen, zal de borg worden vrijgegeven na de uitvoering van de laatste opdracht conform dit bestek. 7. De Aanbesteder houdt zich het recht voor om de herhalingsopdrachten evenwel ook terug in de markt te plaatsen middels een andere procedure dan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Interne identificatiecode: P8631 TE012381.P15/P16_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45442100 Schilderwerk
Aanvullende classificatie (cpv): 45442100 Schilderwerk
Aanvullende classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: UZ Leuven

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 02/03/2026
Einddatum van de duur: 30/05/2026

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Bronnen van selectiecriteria: Aankondiging
Criterium: Andere economische of financiële eisen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Criterium: Andere economische of financiële eisen
Beschrijving: Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen. Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
Criterium: Andere economische of financiële eisen
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D13 (Verfwerk), Klasse 1 D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
Criterium: Referenties voor gespecificeerde werken
Beschrijving: Referentielijst van minimaal 3 werken uitgevoerd de laatste 5 jaar (KB Plaatsing art. 68) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering. Minimumeisen: De inschrijver levert drie referenties uitgevoerd de laatste 5 jaar. De referenties gaan over een gelijkaardige opdracht, d.w.z. opdrachten waarbij ziekenhuizen optreden als Aanbesteder, met betrekking tot eenzelfde opdracht werken, en met een omvang van minstens klasse 1. Elke referentie is vergezeld van de volgende informatie: • Gegevens contactpersoon (e-mail adres, functie) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden; • Budgettaire grootte; • Looptijd overeenkomst; • De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; • De scope van het project; • Een verklaring van goede uitvoering van de referentie, met naam en contactgegevens.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 80
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Plan van aanpak
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/590/WC/2025

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental; De borgtocht moet gesteld worden binnen 30 kalenderdagen volgend op de dag van de sluiting van de opdracht. Wanneer de Ondernemer de borgtocht niet stelt binnen de vermelde termijn, kan gehandeld worden overeenkomstig de mogelijkheden vermeld in artikel 29 van het koninklijk besluit van 14 januari 2013. De Ondernemer dient een verzoek in voor een voorlopige oplevering. Van de borgtocht wordt de helft vrijgegeven na ondertekening van PV van voorlopige oplevering van de gehele opdracht. De andere helft wordt vrijgegeven na formele definitieve oplevering van de gehele opdracht en na aftrek van de sommen die de Ondernemer eventueel aan de Aanbesteder verschuldigd is. Het bewijs van borgstelling dient binnen de dertig (30) kalenderdagen, volgend op de dag van de toewijzing van de opdracht door de Ondernemer verzonden te worden aan: UZ Leuven Technische Dienst – T.a.v. leidend ambtenaar Herestraat 49 3000 Leuven «b» _hidden_@uzleuven.be«-b» In geval borg wordt gesteld bij Deposito- en Consignatiekas, dient er rekening mee gehouden dat sedert 1 juni 2018 alle aanvragen tot opening van een nieuw dossier bij de Deposito- en Consignatiekas gebeuren via het passende formulier, online beschikbaar op deze site : https://financien.belgium.be/nl/borgtocht/overheidsopdracht#q1)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 11/12/2025 09:00 +01:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Bemiddelingsorganisatie: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Informatie over de termijnen voor beroep: Organisatie die informatie verstrekt over beroepsprocedures en bijhorende termijnen: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: UZ Leuven
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: UZ Leuven

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: UZ Leuven
Registratienummer: 0419.052.173
Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Contactpunt: Cel Overheidsopdrachten
E-mail: _hidden_@uzleuven.be
Telefoon: +32 16345253
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Registratienummer: 0308.357.753
Postadres: Ferdinand Smoldersplein 5
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 25426511
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
Bemiddelingsorganisatie

8.1 ORG-0003

Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: a95dd4fa-90d9-4b9e-96b6-4b59ba6d0b96-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: Naar aanleiding van het plaatsbezoek is vastgesteld dat de posten “Afbraakwerken “en “pleisterwerken” ontbreken. Post 2 en Post 3 zijn toegevoegd in de aangepaste meetstaat. Ook de vragen en antwoorden van het plaatsbezoek zijn gebundeld in het document als bijlage. Bijlagen: - Aangepaste meetstaat - Aangepast detailmeetstaat - Q&A plaatsbezoek De opdrachtdocumenten zijn aangepast op 01/12/25. PROCEDURE - De uiterste datum voor indiening offertes is aangepast naar 11/12/25 (9.00).

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE

Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 14d2cc36-7739-47d7-a08a-d66c5e8e4023 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 01/12/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 01/12/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands