N. 103/2019 - 249902-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 20 april 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 103/2019 - 249902-2019
Publicatiedatum:29/05/2019
Uiterste datum:05/09/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Services liés aux déchets et aux ordures
Aanbestedende overheid:
Ville de Bruxelles — Centrale d'achats 0207.373.429_203

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
90500000
Beschrijving:
Diensten op het gebied van vuilnis en afval.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Ville de Bruxelles - Centrale d'achats 0207.373.429_203 Bd du Neuvième de Ligne 39 Bruxelles 1000 Secrétariat central, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=341448 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010515%2FDDR-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités

Centrale d'achats-CDA/010515/DDR-F02_0

Marché public de services à bordereau de prix ayant pour but le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités vers différentes installations spécialisées dans le recyclage, vers l’installation d’incinération de la région de Bruxelles-Capitale ou vers un (des) terrain(s) de déversage.

Geraamde totale waarde: 3305785.00

L'installation de tri de l'adjudicataire.

Marché public de services à bordereau de prix ayant pour but le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités vers différentes installations spécialisées dans le recyclage, vers l’installation d’incinération de la Région de Bruxelles-Capitale ou vers un (des) terrain(s) de déversage.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: L'aspect environnemental Weging: 30 Kwaliteitscriterium Naam: La valeur technique de l’offre Weging: 20 Kostencriterium Naam: Le coût total du marché Weging: 50 Waarde zonder btw 3305785.00 Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Le soumissionnaire joint à son offre une déclaration d'exécution de trois services dont la nature correspond à l’objet du marché et qu'il a effectués au cours des 3 dernières années indiquant leur montant, leur date et leur destinataire public ou privé. La valeur annuelle additionnée des trois services est d’au moins 800 000 EUR hors TVA, et ce pour au moins une des 3 dernières années. Si le soumissionnaire souhaite avoir recours à la capacité d'autres entités dans le cadre de la sélection qualitative, il joint à son offre la preuve qu'il disposera des moyens nécessaires, notamment en produisant l'engagement de ces entités à cet effet. Il mentionne dans son offre la part du marché pour laquelle il fait appel à la capacité de ces autres entités et quelles autres entités il propose.

Classe: N/A, catégorie: N/A.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

En ce qui concerne les instances de recours (point VI.4.1)):

- téléphone du Conseil d'État (greffe): (+32 2) 234 96 11,

- adresse internet (internet) du Conseil d'État: http://www.raadvst-consetat.be

- téléphone du tribunal de première instance de Bruxelles: (+32 - 2) 508 61 11,

- adresse internet (internet) du tribunal de première instance de Bruxelles: http://www.juridat.be/premiere_instance/bruxelles

Conseil d'État/Tribunal de première instance de Bruxelles Rue de la Science 33/Rue des Quatre Bras 13 Bruxelles 1040/1000

Les recours sont introduits selon les règles prescrites aux articles 23 à 27 de la loi du 17.6.2013 relative à la motivation, à l'information et aux voies de recours en matière de marchés publics et conformément aux dispositions soit de l’arrêté du régent du 23.8.1948 déterminant la procédure devant la section du contentieux administratif du Conseil d’État, soit du code judiciaire.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-05-27


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Ville de Bruxelles - Centrale d'achats 0207.373.429_203 Bd du Neuvième de Ligne 39 Bruxelles 1000 Secrétariat central, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=341448 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010515%2FDDR-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités

Centrale d'achats-CDA/010515/DDR-F02_0

Marché public de services à bordereau de prix ayant pour but le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités vers différentes installations spécialisées dans le recyclage, vers l’installation d’incinération de la région de Bruxelles-Capitale ou vers un (des) terrain(s) de déversage.

Geraamde totale waarde: 3305785.00

L'installation de tri de l'adjudicataire.

Marché public de services à bordereau de prix ayant pour but le traitement, pendant 48 mois, de déchets acheminés dans une installation de tri ainsi que le transport des déchets traités vers différentes installations spécialisées dans le recyclage, vers l’installation d’incinération de la Région de Bruxelles-Capitale ou vers un (des) terrain(s) de déversage.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: L'aspect environnemental Weging: 30 Kwaliteitscriterium Naam: La valeur technique de l’offre Weging: 20 Kostencriterium Naam: Le coût total du marché Weging: 50 Waarde zonder btw 3305785.00 Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Le soumissionnaire joint à son offre une déclaration d'exécution de trois services dont la nature correspond à l’objet du marché et qu'il a effectués au cours des 3 dernières années indiquant leur montant, leur date et leur destinataire public ou privé. La valeur annuelle additionnée des trois services est d’au moins 800 000 EUR hors TVA, et ce pour au moins une des 3 dernières années. Si le soumissionnaire souhaite avoir recours à la capacité d'autres entités dans le cadre de la sélection qualitative, il joint à son offre la preuve qu'il disposera des moyens nécessaires, notamment en produisant l'engagement de ces entités à cet effet. Il mentionne dans son offre la part du marché pour laquelle il fait appel à la capacité de ces autres entités et quelles autres entités il propose.

Classe: N/A, catégorie: N/A.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

En ce qui concerne les instances de recours (point VI.4.1)):

- téléphone du Conseil d'État (greffe): (+32 2) 234 96 11,

- adresse internet (internet) du Conseil d'État: http://www.raadvst-consetat.be

- téléphone du tribunal de première instance de Bruxelles: (+32 - 2) 508 61 11,

- adresse internet (internet) du tribunal de première instance de Bruxelles: http://www.juridat.be/premiere_instance/bruxelles

Conseil d'État/Tribunal de première instance de Bruxelles Rue de la Science 33/Rue des Quatre Bras 13 Bruxelles 1040/1000

Les recours sont introduits selon les règles prescrites aux articles 23 à 27 de la loi du 17.6.2013 relative à la motivation, à l'information et aux voies de recours en matière de marchés publics et conformément aux dispositions soit de l’arrêté du régent du 23.8.1948 déterminant la procédure devant la section du contentieux administratif du Conseil d’État, soit du code judiciaire.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-05-27

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Stad Brussel - Aankoopcentrale 0207.373.429_203 Negende Linielaan 39 Brussel 1000 centraal secretariaat, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=341448 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010515%2FDDR-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

De verwerking, gedurende 48 maanden, van aangevoerd afval in een sorteerinrichting en het vervoer van het verwerkt afval

Centrale d'achats-CDA/010515/DDR-F02_0

Overheidsopdracht voor diensten tegen prijslijst met het doel de verwerking, gedurende 48 maanden, van aangevoerd afval in een sorteerinrichting en het vervoer van het verwerkt afval naar verschillende gespecialiseerde recyclage-inrichtingen, naar de verbrandingsoven van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest of naar (een) stortterrein(en).

Geraamde totale waarde: 3305785.00

De sorteerinrichting van de opdrachtnemer.

Overheidsopdracht voor diensten tegen prijslijst met het doel de verwerking, gedurende 48 maanden, van aangevoerd afval in een sorteerinrichting en het vervoer van het verwerkt afval naar verschillende gespecialiseerde recyclage-inrichtingen, naar de verbrandingsoven van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest of naar (een) stortterrein(en).

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Het milieuaspect Weging: 30 Kwaliteitscriterium Naam: De technische waarde van de offerte Weging: 20 Kostencriterium Naam: De totale kost van de opdracht Weging: 50 Waarde zonder btw 3305785.00 Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring van uitvoering van drie diensten waarvan de aard overeenstemt met het voorwerp van de opdracht en die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

De opgetelde jaarlijkse waarde van de 3 diensten bedraagt minstens EUR 800 000 exclusief btw, en dit voor minstens een van de afgelopen 3 jaar. Wanneer de inschrijver zich op de draagkracht van andere entiteiten wil beroepen in het kader van de kwalitatieve selectie, voegt hij bij zijn offerte het bewijs dat hij zal kunnen beschikken over de nodige middelen, met name door het voorleggen van een verbintenis daartoe van deze andere entiteiten.Hij vermeldt in zijn offerte het deel van de opdracht waarvoor hij een beroep doet op de draagkracht van deze andere entiteiten en welke andere entiteiten hij voorstelt.

Klasse: N/A, Categorie: N/A

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-09-05 Plaatselijke tijd: 09:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):

- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11

- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be

- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11

- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel

Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13 Brussel 1040 / 1000

Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegd zijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17.6.2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23.8.1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-05-27