N. 112/2019 - 275181-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 26 april 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 112/2019 - 275181-2019
Publicatiedatum:13/06/2019
Uiterste datum:19/08/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Services informatiques
Aanbestedende overheid:
ASBL i-CITY vzw (anciennement GIAL)

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72500000
Beschrijving:
Informaticadiensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

ASBL i-CITY vzw (anciennement GIAL) Boulevard E. Jacqmain 95 Bruxelles 1000 M. Olivier Lens Telefoon: +32 22295467 _hidden_@i-city.brucity.be Fax: +32 22295454 www.i-city.brucity.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/273/GI/2019 https://eten.publicprocurement.be Autre Informatique

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Service Desk (Extended Support)

2019047PO

Voir II.2.4).

Chez l'adjudicataire.

Le présent appel d'offres a pour objectif de pouvoir externaliser vers un partenaire une partie des activités assurées en vue de fournir des services de support IT (Service Desk), selon des plages horaires étendues à ses différents clients: les agents de la Ville et de ses ASBL, les employés de i-City et autres parties prenantes.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Planning de mise en exécution Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité du service proposé Weging: 40 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité de l'équipe principale Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité de l'offre Weging: 5 Prijs Weging: 35 Looptijd in maanden 24 Beschrijving van verlengingen:

Le présent marché est conclu pour une durée de 2 ans, reconductible tacitement 2 fois pour une durée d’1 an.

La non reconduction sera communiquée à l’adjudicataire par l’adjudicateur au minimum 2 mois avant la date anniversaire par courrier recommandé.

Options exigées (voir cahier spécial des charges).

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

- le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016.

Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) Le Candidat mentionne, au point IV.B. du DUME («Chiffre d’affaires annuel moyen»), le chiffre d’affaires annuel moyen de son entreprise au cours des 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l’entreprise ou du début d’activités de l’opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d’affaires sont disponibles.

1) 600 000 EUR par an en moyenne sur les 3 derniers exercices disponibles dans le domaine d’activité identique du présent cahier de charges.

Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) Démonter une expérience pertinente dans la prestation de services similaires à des clients comparables au cours des 3 dernières années;

2) Application de mesures adéquates employées pour assurer la qualité des services. Les soumissionnaires sont tenus de posséder une accréditation valide des normes / normes suivantes ou des politiques:

1) Les soumissionnaires sont tenus de démontrer qu'au cours des 3 dernières années, ils ont géré au moins 3 contrats de service d'assistance informatique d'une envergure similaire.

2) a) Quality Management - accréditation ISO 9001 ou équivalent;

b) Service Management - accréditation ISO/IEC 20000 ou équivalent.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-11-17 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00

i-CITY, BD. E. Jacqmainlaan 95 à 1000 Bruxelles.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Les offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/.

Tribunal de 1ère Instance Bruxelles Rue des Quatre-Bras 13 Bruxelles 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-06-12


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

ASBL i-CITY vzw (anciennement GIAL) Boulevard E. Jacqmain 95 Bruxelles 1000 M. Olivier Lens Telefoon: +32 22295467 _hidden_@i-city.brucity.be Fax: +32 22295454 www.i-city.brucity.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/273/GI/2019 https://eten.publicprocurement.be Autre Informatique

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Service Desk (Extended Support)

2019047PO

Voir II.2.4).

Chez l'adjudicataire.

Le présent appel d'offres a pour objectif de pouvoir externaliser vers un partenaire une partie des activités assurées en vue de fournir des services de support IT (Service Desk), selon des plages horaires étendues à ses différents clients: les agents de la Ville et de ses ASBL, les employés de i-City et autres parties prenantes.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Planning de mise en exécution Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité du service proposé Weging: 40 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité de l'équipe principale Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Qualité de l'offre Weging: 5 Prijs Weging: 35 Looptijd in maanden 24 Beschrijving van verlengingen:

Le présent marché est conclu pour une durée de 2 ans, reconductible tacitement 2 fois pour une durée d’1 an.

La non reconduction sera communiquée à l’adjudicataire par l’adjudicateur au minimum 2 mois avant la date anniversaire par courrier recommandé.

Options exigées (voir cahier spécial des charges).

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

- le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016.

Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) Le Candidat mentionne, au point IV.B. du DUME («Chiffre d’affaires annuel moyen»), le chiffre d’affaires annuel moyen de son entreprise au cours des 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l’entreprise ou du début d’activités de l’opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d’affaires sont disponibles.

1) 600 000 EUR par an en moyenne sur les 3 derniers exercices disponibles dans le domaine d’activité identique du présent cahier de charges.

Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) Démonter une expérience pertinente dans la prestation de services similaires à des clients comparables au cours des 3 dernières années;

2) Application de mesures adéquates employées pour assurer la qualité des services. Les soumissionnaires sont tenus de posséder une accréditation valide des normes / normes suivantes ou des politiques:

1) Les soumissionnaires sont tenus de démontrer qu'au cours des 3 dernières années, ils ont géré au moins 3 contrats de service d'assistance informatique d'une envergure similaire.

2) a) Quality Management - accréditation ISO 9001 ou équivalent;

b) Service Management - accréditation ISO/IEC 20000 ou équivalent.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-11-17 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00

i-CITY, BD. E. Jacqmainlaan 95 à 1000 Bruxelles.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Les offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/.

Tribunal de 1ère Instance Bruxelles Rue des Quatre-Bras 13 Bruxelles 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-06-12

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

asbl i-CITY vzw (anciennement GIAL) E. Jacqmainlaan 95 Brussel 1000 De heer Olivier Lens Telefoon: +32 22295467 _hidden_@i-city.brucity.be Fax: +32 22295454 www.i-city.brucity.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/273/GI/2019 https://eten.publicprocurement.be Andere Informatica

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Service Desk (Extended Support)

2019047PO

Zie II.2.4

Bij de opdrachtnemer

Het doel van deze offerteaanvraag is het uitbesteden van een deel van de verleende prestaties aan een partner met het oog op het verstrekken van diensten van IT-support (servicedesk) volgens uitgebreide uurregelingen aan de verschillende klanten: de ambtenaren van de Stad en haar vzw's, de werknemers van i-CITY en andere belanghebbenden.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Planning van de uitvoering Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Kwaliteit van de voorgestelde dienst Weging: 40 Kwaliteitscriterium Naam: Kwaliteit van het hoofdteam Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Kwaliteit van de offerte Weging: 5 Prijs Weging: 35 Looptijd in maanden 24 Beschrijving van verlengingen:

De huidige opdracht wordt gesloten voor een duur van twee (2) jaar, twee (2) keer stilzwijgend voor één (1) jaar verlengbaar. Wanneer de opdracht niet wordt verlengd, brengt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer minstens twee (2) maanden voor de verjaardag van de overeenkomst hiervan op de hoogte per aangetekende brief.

Vereiste opties (Zie Bijzonder Bestek)

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. De kandidaat vermeldt in punt IV.B. van het UEA ('Gemiddelde jaarlijkse omzet') de gemiddelde jaarlijkse omzet van zijn onderneming tijdens de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer zijn activiteiten is begonnen, voor zover deze omzetcijfers beschikbaar zijn.

1. gemiddeld EUR 600 000 per jaar over de laatste 3 beschikbare boekjaren op hetzelfde werkdomein als dat van dit bestek.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Relevante ervaring aantonen op het vlak van vergelijkbare dienstverlening aan vergelijkbare klanten tijdens deze laatste drie (3) jaar.

2. Toepassing van passende maatregelen om de kwaliteit van de diensten te waarborgen. De inschrijvers moeten in het bezit zijn van een geldige accreditatie van de volgende normen/standaarden of beleidslijnen:

1. De inschrijvers moeten aantonen dat ze de afgelopen 3 jaar minstens drie IT-helpdeskcontracten van een vergelijkbare omvang hebben beheerd.

2.

a) Quality Management - ISO 9001-accreditatie of gelijkwaardig.

b) Service Management - ISO/IEC 20000-accreditatie of gelijkwaardig.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-11-17 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-08-19 Plaatselijke tijd: 11:00

BD. E. Jacqmainlaan 95 te 1000 Brussel

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Rechtbank van 1ste aanleg Brussel Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-06-12