N. TNL/2019 - 170811 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 29 maart 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. TNL/2019 - 170811
Publicatiedatum:16/07/2019
Uiterste datum:02/09/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:TNL
Onderwerp:
Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden.
Aanbestedende overheid:
Gemeente Brunssum 56725331

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
45233100, 45233222
Beschrijving:
Bouwwerkzaamheden voor hoofdwegen en wegen.
Bestratings- en asfalteerwerkzaamheden.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Gemeente Brunssum 56725331 Lindeplein 1 Brunssum 6444 AT Jean-marie Huynen Telefoon: +31 5278696 _hidden_@brunssum.nl http://brunssum.nl https://www.tenderned.nl/tenderned-web/aankondiging/detail/publicatie/akid/26777c04afcc859a325b240282215793

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden.

BRU-1905

De aanleiding voor het groot-onderhoud aan de Waubacherweg is de noodzakelijke vervanging en/of versterking van de asfaltverharding. Deze is op het weggedeelte vanaf de kruising Heringsbosch - Waubacherweg en Grensweg - Europaweg-Noord aan het einde van zijn levensduur. Gelijktijdig met de vervanging en/of versterking van de huidige asfaltverharding, zal ook de bermverharding vernieuwd/ hersteld worden. De werkzaamheden zijn nauwkeuriger in het RAW-bestek: Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden.

Het Werk bestaat in hoofdzaak uit:

- het aanbrengen, instandhouding en verwijderen van verkeersmaatregelen en / of verkeersvoorzieningen;

- het opbreken en verwijderen van asfaltverharding;

- het opbreken en verwijderen van elementenverhardingen;

- ontgraven, vervoeren en verwerken van grond;

- het aanbrengen van bestratingen;

- het aanbrengen van asfaltverhardingen;

- aanleg groen;

- overige bijkomende werkzaamheden.

Brunssum

zie aanbestedingsleidraad en bestek

Gunningscriteria Looptijd in dagen 40

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-02 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-09-02 Plaatselijke tijd: 12:00

Brunssum

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Tot 15 augustus 2019, uiterlijk 12:00 uur worden de bestekhouders in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen die betrekking hebben op deze aanbesteding en/of de bijbehorende documenten.

De vragen/opmerkingen dienen digitaal, gebundeld in één document en in bewerkbaarformat (bijlage 3) aangeleverd te worden.

Vragen/opmerkingen kunnen uitsluitend per e-mail worden gesteld aan de Aanbestedende dienst ter attentie van de heer T. Janssen: _hidden_@brunssum.nl, en op de kopielijst _hidden_@brunssum.nl, onder vermelding van: Vragen inzake aanbesteding “Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden”, bestek BRU-1905.

De Aanbestedende dienst beantwoordt alle gestelde vragen middels een geanonimiseerde Nota van Inlichtingen en publiceert deze uiterlijk 22 augustus 2019.

Zie aanbestedingsleidraad.

Rechtbank Limburg Sint annadal 1 Maastricht 6224 PA _hidden_@rechtspraak.nl http://www.rechtspraak.nl Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-07-16


Tekst in originele taal