N. TNL/2019 - 170811 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. TNL/2019 - 170811 | |
Publicatiedatum: | 16/07/2019 |
Uiterste datum: | 02/09/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | TNL |
Onderwerp: Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden. | |
Aanbestedende overheid: Gemeente Brunssum 56725331 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
45233100, 45233222 |
Beschrijving: |
Bouwwerkzaamheden voor hoofdwegen en wegen. Bestratings- en asfalteerwerkzaamheden. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Brunssum 56725331 Lindeplein 1 Brunssum 6444 AT Jean-marie Huynen Telefoon: +31 5278696 _hidden_@brunssum.nl http://brunssum.nl https://www.tenderned.nl/tenderned-web/aankondiging/detail/publicatie/akid/26777c04afcc859a325b240282215793AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden.
BRU-1905De aanleiding voor het groot-onderhoud aan de Waubacherweg is de noodzakelijke vervanging en/of versterking van de asfaltverharding. Deze is op het weggedeelte vanaf de kruising Heringsbosch - Waubacherweg en Grensweg - Europaweg-Noord aan het einde van zijn levensduur. Gelijktijdig met de vervanging en/of versterking van de huidige asfaltverharding, zal ook de bermverharding vernieuwd/ hersteld worden. De werkzaamheden zijn nauwkeuriger in het RAW-bestek: Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden.
Het Werk bestaat in hoofdzaak uit:
- het aanbrengen, instandhouding en verwijderen van verkeersmaatregelen en / of verkeersvoorzieningen;
- het opbreken en verwijderen van asfaltverharding;
- het opbreken en verwijderen van elementenverhardingen;
- ontgraven, vervoeren en verwerken van grond;
- het aanbrengen van bestratingen;
- het aanbrengen van asfaltverhardingen;
- aanleg groen;
- overige bijkomende werkzaamheden.
Brunssum
zie aanbestedingsleidraad en bestek
Gunningscriteria Looptijd in dagen 40AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-09-02 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-09-02 Plaatselijke tijd: 12:00Brunssum
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Tot 15 augustus 2019, uiterlijk 12:00 uur worden de bestekhouders in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen die betrekking hebben op deze aanbesteding en/of de bijbehorende documenten.
De vragen/opmerkingen dienen digitaal, gebundeld in één document en in bewerkbaarformat (bijlage 3) aangeleverd te worden.
Vragen/opmerkingen kunnen uitsluitend per e-mail worden gesteld aan de Aanbestedende dienst ter attentie van de heer T. Janssen: _hidden_@brunssum.nl, en op de kopielijst _hidden_@brunssum.nl, onder vermelding van: Vragen inzake aanbesteding “Groot-Onderhoud Waubacherweg met bijkomende werkzaamheden”, bestek BRU-1905.
De Aanbestedende dienst beantwoordt alle gestelde vragen middels een geanonimiseerde Nota van Inlichtingen en publiceert deze uiterlijk 22 augustus 2019.
Zie aanbestedingsleidraad.
Rechtbank Limburg Sint annadal 1 Maastricht 6224 PA _hidden_@rechtspraak.nl http://www.rechtspraak.nl Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-07-16Tekst in originele taal