N. 31/2020 - 072710-2020 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 20 april 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 31/2020 - 072710-2020 ( Ref: 059299-2020)
Publicatiedatum:13/02/2020
Uiterste datum:06/03/2020
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Markt- en economieonderzoek; enquêtes en statistieken
Aanbestedende overheid:
Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
79300000
Beschrijving:
Markt- en economieonderzoek; enquêtes en statistieken.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717 Grasmarkt 61 Brussel 1000 Telefoon: +32 25040337 _hidden_@toerismevlaanderen.be http://www.toerismevlaanderen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Toerisme+Vlaanderen-TVL%2F2019%2F1384%2FDUI-F02 Toerisme

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Deze aankondiging betreft een toevoeging van een niet-officiële, Duitse vertaling van de opdrachtdocumenten van: 'Raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming.'

Toerisme Vlaanderen-TVL/2019/1384/DUI-F02_0

Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.

Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.

De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.

De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.

Geraamde totale waarde: 1200000.00

Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties. Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.

De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.

De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

Nummer van de aankondiging in het PB S: 2020/S 026-059299 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-02-10


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

VisitFlanders 0225.944.375_16717 Grasmarkt 61 Brüssel 1000 Telefoon: +32 25040337 _hidden_@toerismevlaanderen.be http://www.toerismevlaanderen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Toerisme+Vlaanderen-TVL%2F2019%2F1384%2FDUI-F02 Tourismus

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Diese Bekanntmachung betrifft die Hinzufügung einer nicht-offiziellen deutschen Übersetzung der Auftragsdokumenten für „Rahmenvertrag für Dienstleistungen zur Bewerbung von Flandern und Brüssel als Reiseziele in Deutschland“

Toerisme Vlaanderen-TVL/2019/1384/DUI-F02_0

Dieser Auftrag bezieht sich auf einen Rahmenvertrag für Dienstleistungen zur Bewerbung von Flandern und Brüssel als Reiseziele für Kurzurlaube in Deutschland.

Es betrifft die konzeptuelle und/oder grafische Ausarbeitung, Ausführung und Messung von Werbeaktionen und die betreffende Berichterstattung. Strategie und Planung werden von VisitFlanders übermittelt.

Die Werbeaktionen können eine Mischung von Online- und Offline-Kommunikationskanälen umfassen.

Die Werbeaktionen werden in den meisten Fällen in Zusammenarbeit mit unseren Partnern aus der Reiseindustrie oder den Medien erstellt. Deshalb nennen wir dies B2B2C. Endkunden sind hauptsächlich Touristen, die unser Reiseziel potenziell besuchen wollen.

Geraamde totale waarde: 1200000.00

Dieser Auftrag bezieht sich auf einen Rahmenvertrag für Dienstleistungen zur Bewerbung von Flandern und Brüssel als Reiseziele für Kurzurlaube in Deutschland.

Es betrifft die konzeptuelle und/oder grafische Ausarbeitung, Ausführung und Messung von Werbeaktionen und die betreffende Berichterstattung. Strategie und Planung werden von VisitFlanders übermittelt.

Die Werbeaktionen können eine Mischung von Online- und Offline-Kommunikationskanälen umfassen.

Die Werbeaktionen werden in den meisten Fällen in Zusammenarbeit mit unseren Partnern aus der Reiseindustrie oder den Medien erstellt. Deshalb nennen wir dies B2B2C. Endkunden sind hauptsächlich Touristen, die unser Reiseziel potenziell besuchen wollen.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

Nummer van de aankondiging in het PB S: 2020/S 026-059299 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Staatsrat Wetenschapsstraat 33 Brüssel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-02-10

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717 Grasmarkt 61 Brussel 1000 Telefoon: +32 25040337 _hidden_@toerismevlaanderen.be http://www.toerismevlaanderen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366511 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Toerisme+Vlaanderen-TVL%2F2019%2F1384%2FDUI-F02 Toerisme

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Deze aankondiging betreft een toevoeging van een niet-officiële, Duitse vertaling van de opdrachtdocumenten van: 'Raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming.'

Toerisme Vlaanderen-TVL/2019/1384/DUI-F02_0

Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.

Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.

De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.

De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.

Geraamde totale waarde: 1200000.00

Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties. Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.

De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.

De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

Nummer van de aankondiging in het PB S: 2020/S 026-059299 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-02-10