N. 220/2021 - 578805-2021 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

woensdag 16 juli 2025
BE - Onderwerp: Public relationsdiensten
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 220/2021 - 578805-2021
Publicatiedatum:12/11/2021
Uiterste datum:09/12/2021
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Beknopte beschrijving:
Aanbestedende overheid:
Vrije Universiteit Brussel

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
79342000, 79413000, 79416000
Beschrijving:
Marketingdiensten.
Advies inzake marketing management.
Public relationsdiensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Vrije Universiteit Brussel Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder Telefoon: +32 26292294 _hidden_@vub.be www.vub.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/734/NS/2021 Vrije Universiteit Brussel - Directie marketing, communicatie en evenementen MARCOM Pleinlaan 2 Brussel 1050 Mevrouw Ann Van Driessche Telefoon: +32 26291298 _hidden_@vub.be www.vub.ac.be https://eten.publicprocurement.be Universiteit

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst PR bureau 2022-2025

VUB/MARCOM/2021/005

zie II.2.4

Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

De communicatiedienst van de VUB wil haar perswerking en persrelaties nu verder ondersteunen en professionaliseren :

- Structureel ondersteunen met een backoffice

- Structureel professionaliseren met kennisoverdracht

Hiervoor wil de VUB-communicatiedienst beroep doen op een PR agentschap.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Omzetverklaring

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

1. Verklaring van accountant of revisor over minimumomzet van 480 000 EURO per jaar, dit voor de laatste 3 boekjaren: 2018, 2019, 2020.

2. Bankverklaring volgens model in bijlage B.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Klantenreferenties

1. De inschrijver dient 3 klantenreferenties (niet VUB en UZ Brussel) aan te leveren in relevante sectoren ter waarde van min EUR50.000 met duiding van de vertrouwdheid en deskundigheid op het vlak van de opdracht, de omvang van de opdracht (bedrag), de contactpersoon bij de referentie en het jaar van de uitvoering van de opdracht.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2021-12-09 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2022-06-07 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2021-12-09 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Vragen kunnen uitsluitend gesteld worden per email aan _hidden_@vub.be met CC aan _hidden_@vub.be uiterlijk 22/11/2021 te 17u00 met vermelding VUB/MARCOM/2021/004.

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Rechtbank van Eerste Aanleg Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-11-08


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Vrije Universiteit Brussel Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder Telefoon: +32 26292294 _hidden_@vub.be www.vub.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/734/NS/2021 Vrije Universiteit Brussel - Directie marketing, communicatie en evenementen MARCOM Pleinlaan 2 Brussel 1050 Mevrouw Ann Van Driessche Telefoon: +32 26291298 _hidden_@vub.be www.vub.ac.be https://eten.publicprocurement.be Universiteit

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst PR bureau 2022-2025

VUB/MARCOM/2021/005

zie II.2.4

Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

De communicatiedienst van de VUB wil haar perswerking en persrelaties nu verder ondersteunen en professionaliseren :

- Structureel ondersteunen met een backoffice

- Structureel professionaliseren met kennisoverdracht

Hiervoor wil de VUB-communicatiedienst beroep doen op een PR agentschap.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Omzetverklaring

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

1. Verklaring van accountant of revisor over minimumomzet van 480 000 EURO per jaar, dit voor de laatste 3 boekjaren: 2018, 2019, 2020.

2. Bankverklaring volgens model in bijlage B.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Klantenreferenties

1. De inschrijver dient 3 klantenreferenties (niet VUB en UZ Brussel) aan te leveren in relevante sectoren ter waarde van min EUR50.000 met duiding van de vertrouwdheid en deskundigheid op het vlak van de opdracht, de omvang van de opdracht (bedrag), de contactpersoon bij de referentie en het jaar van de uitvoering van de opdracht.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2021-12-09 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2022-06-07 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2021-12-09 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Vragen kunnen uitsluitend gesteld worden per email aan _hidden_@vub.be met CC aan _hidden_@vub.be uiterlijk 22/11/2021 te 17u00 met vermelding VUB/MARCOM/2021/004.

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Rechtbank van Eerste Aanleg Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-11-08