N. 125/2024 - 00385056-2024 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
zondag 11 mei 2025
NLD -
Onderwerp: Europese aanbesteding Raamovereenkomst Kantoormeubilair
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 125/2024 - 00385056-2024 | |
Publicatiedatum: | 27/06/2024 |
Uiterste datum: | 05/09/2024 |
Type: | Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Land: | NLD |
Beknopte beschrijving: De gemeente Aa en Hunze (hierna te noemen gemeente) is voornemens een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van kantoormeubilair middels een Europese aanbestedingsprocedure overeenkomstig de aanbestedingswet 2012 (AW 2012), laatstelijk gewijzigd 1 juli 2016. De opdracht omvat het leveren van kantoormeubilair ten behoeve van de medewerkers van de gemeente Aa en Hunze. De locaties waar de kantoormeubelen geleverd en geplaatst dienen te worden liggen verspreid over de gehele gemeente Aa en Hunze, waarbij er van uit kan worden gegaan dat minimaal 75 % van het kantoormeubilair dient te worden geleverd in het gemeentehuis (Spiekersteeg 1 te Gieten), op de nieuwbouwlocatie van de buitendienst (Rondkamp te Gieten) en de opvanglocaties voor vluchtelingen in Papenvoort en Gieten. Het betreft hier een Raamovereenkomst, de af te nemen artikelen en hoeveelheden zijn nog niet bekend. | |
Aanbestedende overheid: Gemeente Aa en Hunze |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
39130000 |
Beschrijving: |
Kantoormeubilair. |
Tekst in originele taal
Nederland: Kantoormeubilair
Europese aanbesteding Raamovereenkomst Kantoormeubilair
125/2024 - 00385056-2024
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Gemeente Aa en Hunze
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Europese aanbesteding Raamovereenkomst Kantoormeubilair
Beschrijving: De gemeente Aa en Hunze (hierna te noemen gemeente) is voornemens een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van kantoormeubilair middels een Europese aanbestedingsprocedure overeenkomstig de aanbestedingswet 2012 (AW 2012), laatstelijk gewijzigd 1 juli 2016. De opdracht omvat het leveren van kantoormeubilair ten behoeve van de medewerkers van de gemeente Aa en Hunze. De locaties waar de kantoormeubelen geleverd en geplaatst dienen te worden liggen verspreid over de gehele gemeente Aa en Hunze, waarbij er van uit kan worden gegaan dat minimaal 75 % van het kantoormeubilair dient te worden geleverd in het gemeentehuis (Spiekersteeg 1 te Gieten), op de nieuwbouwlocatie van de buitendienst (Rondkamp te Gieten) en de opvanglocaties voor vluchtelingen in Papenvoort en Gieten. Het betreft hier een Raamovereenkomst, de af te nemen artikelen en hoeveelheden zijn nog niet bekend.
Identificatiecode van de procedure: 55b07ca9-9813-4938-b351-755e7b10db0b
Interne identificatiecode: 2024-007911
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure: De gemeente Aa en Hunze (hierna te noemen gemeente) is voornemens een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van kantoormeubilair middels een Europese aanbestedingsprocedure overeenkomstig de aanbestedingswet 2012 (AW 2012), laatstelijk gewijzigd 1 juli 2016. De opdracht omvat het leveren van kantoormeubilair ten behoeve van de medewerkers van de gemeente Aa en Hunze. De locaties waar de kantoormeubelen geleverd en geplaatst dienen te worden liggen verspreid over de gehele gemeente Aa en Hunze, waarbij er van uit kan worden gegaan dat minimaal 75 % van het kantoormeubilair dient te worden geleverd in het gemeentehuis (Spiekersteeg 1 te Gieten), op de nieuwbouwlocatie van de buitendienst (Rondkamp te Gieten) en de opvanglocaties voor vluchtelingen in Papenvoort en Gieten.
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Aanvullende informatie: Gieten, Gemeente Aa en Hunze
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 1
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Uitsluitingsgronden zijn opgevoerd in de aanbestedingsdocumenten of in TenderNed toegevoegd.
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0000
Titel: Europese aanbesteding Raamovereenkomst Kantoormeubilair
Beschrijving: De gemeente Aa en Hunze (hierna te noemen gemeente) is voornemens een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van kantoormeubilair middels een Europese aanbestedingsprocedure overeenkomstig de aanbestedingswet 2012 (AW 2012), laatstelijk gewijzigd 1 juli 2016. De opdracht omvat het leveren van kantoormeubilair ten behoeve van de medewerkers van de gemeente Aa en Hunze. De locaties waar de kantoormeubelen geleverd en geplaatst dienen te worden liggen verspreid over de gehele gemeente Aa en Hunze, waarbij er van uit kan worden gegaan dat minimaal 75 % van het kantoormeubilair dient te worden geleverd in het gemeentehuis (Spiekersteeg 1 te Gieten), op de nieuwbouwlocatie van de buitendienst (Rondkamp te Gieten) en de opvanglocaties voor vluchtelingen in Papenvoort en Gieten. Tot de scope van de opdracht behoren specifiek de volgende onderdelen, CPV-code 39130000-2 Kantoormeubilair: Het leveren, inhuizen, monteren, gebruiksklaar plaatsen en onderhouden van: • Bureaus, conform het programma van eisen • Bureaustoelen, conform het programma van eisen • Vergader-/overlegtafels, conform het programma van eisen • Bureaus en tafels voor specifieke functies, zoals bijvoorbeeld Auto-CAD werkplekken, e.e.a. in overleg met de opdrachtgever • Kasten, diverse afmetingen • Het leveren van klein kantoormeubilair zoals bijvoorbeeld kapstokken, voetensteun, etc. • Het her-stofferen van bestaande en nieuwe bureau-/ vergader-/overlegstoelen • Het afvoeren en recyclen van het bestaande, te vervangen meubilair Buiten de scope van de opdracht behoren specifiek de volgende onderdelen: • Speciale ruimtes zoals bijvoorbeeld de raadszaal en kamers van het college • Nieuwbouw-/verbouw-/renovatieprojecten waarbij voor bepaalde ruimtes (anders dan reguliere kantoorruimtes) een inrichtingsplan en ontwerp wordt gevraagd
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
Opties:
Beschrijving van de opties: De overeenkomst heeft een looptijd van 48 maanden en kan drie maal met twee jaar (24 maanden) worden verlengd.
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Aanvullende informatie: Gieten, Gemeente Aa en Hunze
5.1.3 Geraamde duur
Looptijd: 48 Maand
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 3
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De overeenkomst heeft een looptijd van 48 maanden en kan drie maal met twee jaar (24 maanden) worden verlengd.
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Naam: E1 Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA)
Beschrijving: Het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) dient volledig en naar waarheid te worden ingevuld en toegevoegd te worden aan de inschrijving. Bij voorkeur gebruikt u het UEA in xml format wat u in uw dashboard kunt openen en invullen en niet het pdf format. Het niet of niet naar waarheid invullen van het UEA leidt tot uitsluiting.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Naam: E2 Referenties
Beschrijving: Het betreft hier de ingevulde bijlagen referenties/kerncompetenties zoals gevraagd in paragraaf 3.2.2
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Naam: E3 Uittreksel Handelsregister (Binnen 7 dagen na versturen gunningsbeslissing)
Beschrijving: Uittreksel uit het handelsregister zoals bedoeld in artikel 2.89 lid 1 Aw 2012. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan zes maanden vanaf de datum van het indienen van de inschrijving.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Naam: E4 Gedragsverklaring Aanbesteden (GVA) (Binnen 7 dagen na versturen gunningsbeslissing)
Beschrijving: Gedragsverklaring Aanbesteden (GVA) zoals bedoeld in artikel 2.89 lid 2 van de Aanbestedingswet 2012. Deze verklaring mag niet ouder zijn dan twee jaar vanaf de datum van het indienen van de inschrijving.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Naam: E5 Verklaring van de Belastingdienst (Binnen 7 dagen na versturen gunningsbeslissing)
Beschrijving: Een verklaring van de Belastingdienst zoals bedoeld in artikel 2.89 lid 3 van de Aanbestedingswet 2012. Deze verklaring mag niet ouder zijn dan zes maanden vanaf de datum van het indienen van de inschrijving.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Naam: E6 Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's (binnen 7 dagen na voorlopige gunning)
Beschrijving: Een bewijs van een verzekering tegen beroeps- als bedrijfsaansprakelijkheid zoals gevraagd in paragraaf 3.2.1. (Zie Deel 3 bepalingen, lid 01 16 03 van het bestek).
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Naam: E7 NEN-normeringen
Beschrijving: Het meubilair dient te voldoen aan: • De NEN-EN 1335 deel 1,2 en 3 én de afmetingseisen dienen te voldoen aan de NPR 1813 • De NEN-EN 527 1, 2 en 3 en NPR 1813
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Andere
Gebruik van dit criterium: Niet gebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam: Prijs
Beschrijving: De beste inschrijver, zijnde de inschrijver die de laagste prijs heeft geoffreerd, krijgt voor het onderdeel Prijs het maximum van 100 punten, de overige inschrijvers scoren naar rato. De score op het gunningscriterium prijs wordt vermenigvuldigd met het wegingspercentage van 30%.
Gewicht (punten, exact): 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Kwaliteit Dienstverlening en Services
Beschrijving: De gemeente vindt het belangrijk (volledig) ontzorgd te worden met betrekking tot de levering, plaatsing en montage en de service na aflevering van de aangeboden werkplekken. De gemeente verwacht van de inschrijver een beschrijving die SMART is en in een duidelijk leesbaar lettertype, bijvoorbeeld “Calibri10/11” is opgesteld over hoe de gemeente wordt ontzorgd en hoe de inschrijver de opdracht gaat uitvoeren. In de gevraagde beschrijving dient minimaal ingegaan te worden op onderstaande onderwerpen/vragen, in de hieronder beschreven volgorde: 1. Hoe gaat de inschrijver een snelle en efficiënte levering van het te leveren meubilair realiseren; 2. Hoe vindt de plaatsing, montage en nazorg plaats van het te leveren meubilair, waarbij de overlast voor de medewerkers minimaal dient te zijn; 3. Welke service is inbegrepen bij uw inschrijving; 4. Hoe zorgt de opdrachtnemer er voor dat er gemeente wordt ontzorgd; 5. Wat zijn de voorwaarden waaraan de gemeente moet voldoen.
Gewicht (punten, exact): 45
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Kwaliteit Duurzaamheid en Circulariteit
Beschrijving: De gemeente vindt duurzaamheid en circulariteit een belangrijk onderdeel van deze aanbesteding. Het betreft in deze vraag duurzaam gebruik van materialen en grondstoffen. De gemeente verwacht van de inschrijver een beschrijving die SMART is en in een duidelijk leesbaar lettertype, bijvoorbeeld “Calibri10/11” is opgesteld over hoe inschrijver invulling gaat geven aan duurzaamheid en circulariteit (denk onder andere aan inname van eventueel het huidige meubilair, de circulariteit aan het einde van de levensduur van het te leveren meubilair en de te herstofferen vergaderstoelen) en dan met name op het gebied van duurzaam gebruik van materialen en grondstoffen. In de gevraagde beschrijving dient minimaal ingegaan te worden op onderstaande onderwerpen/vragen, in de hieronder beschreven volgorde: 1. Welke concrete maatregelen en acties onderneemt de Inschrijver op het gebied van circulariteit; 2. Welke concrete acties en resultaten op het gebied van duurzaamheid kan de opdrachtgever ervaren tijdens de uitvoering van de opdracht; 3. De visie van de Inschrijver op het hergebruik van materialen voor zowel het huidige in gebruik zijnde meubilair als het nieuw te leveren meubilair; 4. Hoe gaat de inschrijver om met de afvoer van bestaand meubilair en is er sprake van kosten voor de opdrachtgever of van een eventuele statiegeldregeling; 5. Afbreekbaarheid van de niet te recyclen delen van het te leveren meubilair.
Gewicht (punten, exact): 25
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie: 04/07/2024 09:00 +02:00
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 05/09/2024 09:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 3 Maand
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 05/09/2024 09:30 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Informatie over de termijnen voor beroep: 20 dagen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Gemeente Aa en Hunze
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Aa en Hunze
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Gemeente Aa en Hunze
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeente Aa en Hunze
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Gemeente Aa en Hunze
Registratienummer: 42168990
Postadres: Spiekersteeg 1
Stad: GIETEN
Postcode: 9461BH
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Contactpunt: Peter Koomans van den Dries
Telefoon: +31 592267777
Fax: +31 592267799
Andere contactpunten:
Officiële naam: Via TenderNed
Stad: Den Haag
Postcode: 9461 BH
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Andere contactpunten:
Officiële naam: Vragen kunnen gesteld worden via TenderNed
Stad: Gieten
Postcode: 9461 BH
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Andere contactpunten:
Officiële naam: Rechtbank Noord-Nederland locatie Assen
Postadres: Brinkstraat 4
Stad: Assen
Postcode: 9401 HZ
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Contactpunt: Heer / Mevrouw
Telefoon: +31 592339222
Andere contactpunten:
Officiële naam: Rechtbank Noord-Nederland locatie Assen
Postadres: Brinkstraat 4
Stad: Assen
Postcode: 9401 HZ
Onderverdeling land (NUTS): Noord-Drenthe (NL131)
Land: Nederland
Contactpunt: Heer / Mevrouw
Telefoon: +31 592339222
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 159cea0c-32b4-45a4-801e-296b10be572c-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: Het betreft hier de termijnen voor de tweede Nota van Inlichtingen.
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 159cea0c-32b4-45a4-801e-296b10be572c - 02
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 27/06/2024 13:14 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking
Publicatienummer aankondiging: 00385056-2024
Nummer uitgave PB S: 125/2024
Datum van bekendmaking: 28/06/2024