N. 99/2025 - 00334164-2025 Veuillez trouver ci-dessous le marché public européen sélectionné.
lundi 9 juin 2025
NLD -
Sujet: Ecologisch onderzoek Soortenmanagementplan (SMP) voor de gemeente Eersel
Veuillez trouver ci-dessous le marché public européen sélectionné.
N. 99/2025 - 00334164-2025 | |
Date de publication: | 21/05/2025 |
Date limite: | 14/07/2025 |
Type: | Avis de marché – directive générale, régime ordinaire |
Pays: | NLD |
Description succinte: Om een SMP op te kunnen stellen en daarmee een omgevingsvergunning flora en fauna aan te kunnen vragen, moet er jaarrond ecologisch onderzoek worden uitgevoerd. Hiervoor zoeken we een partij die de gemeente daarbij kan ontlasten. Het ecologisch onderzoek dient als basis voor het op te stellen SMP. Binnen deze opdracht zijn verschillende onderdelen te onderscheiden. Hierbij is het belangrijk dat er eerst een goedgekeurd plan van aanpak ligt, voordat er wordt begonnen met het uitvoeren van het ecologisch onderzoek. a. Opstellen van een plan van aanpak voor het ecologische onderzoek: De opdrachtnemer stelt een plan van aanpak op waarin de werkwijze voor het ecologisch onderzoek wordt beschreven. Dit plan wordt afgestemd met de opdrachtgever, de partij die wordt gezocht voor het schrijven van het SMP (zie punt 2 van deze paragraaf) en de provincie NoordBrabant. Uiteindelijk wordt er door de opdrachtnemer, in samenwerking met de opdrachtgever, toegewerkt naar een plan van aanpak dat is goedgekeurd door de Omgevingsdienst Noordoost-Brabant, namens de provincie Noord-Brabant. b. Uitvoeren van het ecologische onderzoek conform de Handreiking Gebiedsontheffing voor Beschermde Soorten Noord-Brabant en de diverse onderzoeksprotocollen voor de verschillende soorten: Bij deze stap wordt het benodigde jaarrond en gebiedsdekkende ecologisch onderzoek uitgevoerd. Hierbij dient, zoals wordt beschreven in het plan van aanpak, gebruik te worden gemaakt van de relevante onderzoeksprotocollen. c. Opstellen rapportages met onderzoeksresultaten: De resultaten van het ecologisch onderzoek worden opgenomen in begrijpelijke rapportages die als basis dienen voor het op te stellen Soortenmanagementplan. De wijze van documenteren wordt afgestemd met de opdrachtgever en de partij die het SMP gaat opstellen. d. Communiceren van onderzoeksresultaten met de opdrachtgever: De opdrachtnemer is verantwoordelijk voor het overdragen van de onderzoeksresultaten aan de gemeente en de derde partij die het SMP gaat opstellen. De resultaten worden op een toegankelijke en navolgbare manier gepresenteerd en gedocumenteerd. Gedurende de opdracht onderhoudt de opdrachtnemer actief contact met de partij die het SMP opstelt, zodat de resultaten aansluiten bij de eisen en inhoud van het SMP. Ook is de opdrachtnemer verantwoordelijk voor het overdragen van alle onderzoeksgegevens en (bron)data aan de opdrachtgever in toegankelijke (GIS)-formats. | |
Pouvoir public: Bizob |
Classification CPV (vocabulaire commun pour les marchés publics): |
73000000, 90721700 |
Description: |
Services de recherche et développement et services de conseil connexes. Services de protection des espèces menacées de disparition. |
LOT-0000 documentsId
Texte en langue originale
Pays-Bas: Services de protection des espèces menacées de disparition
Ecologisch onderzoek Soortenmanagementplan (SMP) voor de gemeente Eersel
99/2025 - 00334164-2025
Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
1. Acheteur
1.1 Acheteur
Nom officiel: Bizob
Forme juridique de l’acheteur: Autorité régionale
Activité du pouvoir adjudicateur: Services d’administration générale
2. Procédure
2.1 Procédure
Titre: Ecologisch onderzoek Soortenmanagementplan (SMP) voor de gemeente Eersel
Description: Om een SMP op te kunnen stellen en daarmee een omgevingsvergunning flora en fauna aan te kunnen vragen, moet er jaarrond ecologisch onderzoek worden uitgevoerd. Hiervoor zoeken we een partij die de gemeente daarbij kan ontlasten. Het ecologisch onderzoek dient als basis voor het op te stellen SMP. Binnen deze opdracht zijn verschillende onderdelen te onderscheiden. Hierbij is het belangrijk dat er eerst een goedgekeurd plan van aanpak ligt, voordat er wordt begonnen met het uitvoeren van het ecologisch onderzoek. a. Opstellen van een plan van aanpak voor het ecologische onderzoek: De opdrachtnemer stelt een plan van aanpak op waarin de werkwijze voor het ecologisch onderzoek wordt beschreven. Dit plan wordt afgestemd met de opdrachtgever, de partij die wordt gezocht voor het schrijven van het SMP (zie punt 2 van deze paragraaf) en de provincie NoordBrabant. Uiteindelijk wordt er door de opdrachtnemer, in samenwerking met de opdrachtgever, toegewerkt naar een plan van aanpak dat is goedgekeurd door de Omgevingsdienst Noordoost-Brabant, namens de provincie Noord-Brabant. b. Uitvoeren van het ecologische onderzoek conform de Handreiking Gebiedsontheffing voor Beschermde Soorten Noord-Brabant en de diverse onderzoeksprotocollen voor de verschillende soorten: Bij deze stap wordt het benodigde jaarrond en gebiedsdekkende ecologisch onderzoek uitgevoerd. Hierbij dient, zoals wordt beschreven in het plan van aanpak, gebruik te worden gemaakt van de relevante onderzoeksprotocollen. c. Opstellen rapportages met onderzoeksresultaten: De resultaten van het ecologisch onderzoek worden opgenomen in begrijpelijke rapportages die als basis dienen voor het op te stellen Soortenmanagementplan. De wijze van documenteren wordt afgestemd met de opdrachtgever en de partij die het SMP gaat opstellen. d. Communiceren van onderzoeksresultaten met de opdrachtgever: De opdrachtnemer is verantwoordelijk voor het overdragen van de onderzoeksresultaten aan de gemeente en de derde partij die het SMP gaat opstellen. De resultaten worden op een toegankelijke en navolgbare manier gepresenteerd en gedocumenteerd. Gedurende de opdracht onderhoudt de opdrachtnemer actief contact met de partij die het SMP opstelt, zodat de resultaten aansluiten bij de eisen en inhoud van het SMP. Ook is de opdrachtnemer verantwoordelijk voor het overdragen van alle onderzoeksgegevens en (bron)data aan de opdrachtgever in toegankelijke (GIS)-formats.
Identifiant de la procédure: 48a87d6b-8085-48d1-a196-3bc8ddf0e2f2
Identifiant interne: BIZOB-2024-GEZ-JBE-00225
Type de procédure: Négociée avec publication préalable d’un appel à la concurrence / concurrentielle avec négociation
La procédure est accélérée: non
Justification de la procédure accélérée:
Principales caractéristiques de la procédure: De Aanbestedende dienst beoogt in de gunningsfase een tweetal inschrijfmomenten. Nadat Inschrijvers hun initiële Inschrijving hebben ingediend, krijgen alle Inschrijvers individueel te-rugkoppeling op hun initiële Inschrijving in een gesprek waarbij Inschrijver en de Aanbesteden-de dienst de mogelijkheid wordt geboden om vragen te stellen om de Inschrijving te verbete-ren om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de opdracht. Vervolgens kunnen Inschrijvers een finale Inschrijving doen, een zogenaamde Best-And-Final-Offer (“BAFO”). Op basis van deze finale Inschrijvingen vindt de definitieve beoordeling plaats.
2.1.1 Objet
Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 90721700 Services de protection des espèces menacées de disparition
Nomenclature supplémentaire (cpv): 73000000 Services de recherche et développement et services de conseil connexes
2.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Zuidoost-Noord-Brabant (NL414)
Pays: Pays-Bas
Informations complémentaires: Bladel
2.1.4 Informations générales
Base juridique:
Directive 2014/24/UE
5. Lot
5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0000
Titre: Perceel 1
Description: Gemeente Asten
Identifiant interne: 1
5.1.1 Objet
Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 90721700 Services de protection des espèces menacées de disparition
Options:
Description des options: verlenging
5.1.2 Lieu d’exécution
Subdivision pays (NUTS): Zuidoost-Noord-Brabant (NL414)
Pays: Pays-Bas
Informations complémentaires: Bladel
5.1.3 Durée estimée
Date de début: 08/10/2025
Date de fin de durée: 31/03/2027
5.1.4 Renouvellement
Nombre maximal de renouvellements: 1
Autres informations sur le renouvellement: Na het verstrijken van de initiële looptijd van de overeenkomst kunnen partijen tweezijdig, één keer, de overeenkomst verlengen met 6 maanden
5.1.6 Informations générales
Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): oui
5.1.7 Marché public stratégique
Objectif du marché public stratégique: Pas de passation de marché stratégique
5.1.10 Critères d’attribution
Critère:
Type: Prix
Nom: Prijs
Description: De inschrijving wordt beoordeeld op basis van het gunningscriterium op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding (Utility index).
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 25
Critère:
Type: Qualité
Nom: Kwaliteit
Description: De kwaliteit wordt beoordeeld op basis van subcriteria die in de gunningsfase nader worden uitgewerkt. In ieder geval zal een plan van aanpak en een planning deel uitmaken van de gunningscriteria.
Catégorie du critère d’attribution seuil: Pondération (points, valeur exacte)
Nombre critère d’attribution: 75
Description de la méthode à utiliser si la pondération ne peut être exprimée par des critères:
Justification de l’absence d’indication de la pondération des critères d’attribution:
5.1.11 Documents de marché
Date limite de demande d’informations complémentaires: 02/06/2025 10:00 +02:00
5.1.12 Conditions du marché public
Conditions de la procédure:
Date d’envoi estimée des invitations à soumissionner: 14/07/2025
Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Date limite de réception des demandes de participation: 30/06/2025 12:00 +02:00
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
5.1.15 Techniques
Accord-cadre:
Pas d’accord-cadre
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen
Organisation chargée des procédures de recours: Bizob - Rechtbank Oost Brabant
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: Bizob - TenderNed - Inlichtingen over de aanbesteding
Organisation qui fournit des précisions concernant l’introduction des recours: Bizob -
Organisation qui reçoit les demandes de participation: Bizob - TenderNed - Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Nom officiel: Bizob
Numéro d’enregistrement: 221959283
Adresse postale: Deken Frankenstraat 3
Ville: Oirschot
Code postal: 5688 AK
Subdivision pays (NUTS): Zuidoost-Noord-Brabant (NL414)
Pays: Pays-Bas
Point de contact: Jos Besselink
Téléphone: +31 499583451
Autres points de contact:
Nom officiel: Rechtbank Oost Brabant
Adresse postale: Leeghwaterlaan 8
Ville: 's-Hertogenbosch
Code postal: 5223 BA
Subdivision pays (NUTS): Noordoost-Noord-Brabant (NL416)
Pays: Pays-Bas
Point de contact: De Voorzieningenrechtbank Oost Brabant
Téléphone: +31 736202020
Autres points de contact:
Nom officiel: TenderNed - Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming
Ville: TenderNed
Code postal: 5688ZL
Subdivision pays (NUTS): West-Noord-Brabant (NL411)
Pays: Pays-Bas
Point de contact: In het kader van volledig digitaal aanbesteden kunnen inschrijvingen alleen digitaal worden ingediend via TenderNed.
Autres points de contact:
Nom officiel: TenderNed - Inlichtingen over de aanbesteding
Ville: TenderNed
Code postal: 5866ZL
Subdivision pays (NUTS): West-Noord-Brabant (NL411)
Pays: Pays-Bas
Point de contact: In het kader van volledig digitaal aanbesteden kunnen inlichtingen alleen worden ingewonnen via TenderNed - vraag en antwoord.
Rôles de cette organisation:
Acheteur
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché
Organisation qui reçoit les demandes de participation
Organisation chargée des procédures de recours
Organisation qui fournit des précisions concernant l’introduction des recours
Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: c64155bf-db88-40d5-9cd8-ca23e955fb07 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 21/05/2025 16:20 +02:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais
Numéro de publication de l’avis: 00334164-2025
Numéro de publication au JO S: 99/2025
Date de publication: 23/05/2025