N. 109/2025 - 00370992-2025 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
woensdag 17 september 2025
BEL -
Onderwerp: Consultance et maintenance HR ACCESS
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 109/2025 - 00370992-2025 | |
Publicatiedatum: | 06/06/2025 |
Uiterste datum: | 09/07/2025 |
Type: | Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Land: | BEL |
Beknopte beschrijving: Consultance et maintenance HR ACCESS | |
Aanbestedende overheid: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
72267100 |
Beschrijving: |
Onderhoud van software voor informatietechnologie. |
LOT-0001 DOC 01
LOT-0002 DOC 01
Tekst in originele taal
België: Onderhoud van software voor informatietechnologie
Consultance et maintenance HR ACCESS
109/2025 - 00370992-2025
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
Rechtsvorm van de koper: Regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Consultance et maintenance HR ACCESS
Beschrijving: Consultance et maintenance HR ACCESS
Identificatiecode van de procedure: e9bf5870-91d1-45d6-a312-daac1914c852
Interne identificatiecode: PPP0BE-1919/5350/2025/092
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 157 000 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 2
Voorwaarden van het contract:
Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver kan worden gegund: 2
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Bronnen voor uitsluitingsgronden: Aanbestedingsstuk
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Maintenance HR ACCESS
Beschrijving: Maintenance HR ACCESS
Interne identificatiecode: 2025/092_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
Aanvullende classificatie (cpv): 72212450 Diensten voor ontwikkeling van software voor tijdregistratie of personele middelen
Aanvullende classificatie (cpv): 72260000 Diensten in verband met software
Aanvullende classificatie (cpv): 72261000 Softwareondersteuningsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72265000 Softwareconfiguratiediensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72266000 Advies over software
Aanvullende classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Aanvullende informatie: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/01/2026
Einddatum van de duur: 31/12/2029
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 520 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prix
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/07/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 09/07/2025 10:00 +02:00
Plaats: Services du Directeur Financier Provincial-Office Central des Achats-1er étage
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Informatie over de termijnen voor beroep: Organisation fournissant les informations sur les recours et les délais : CONSEIL D'ETAT
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Titel: Consultance HR ACCESS
Beschrijving: Consultance HR ACCESS
Interne identificatiecode: 2025/092_2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
Aanvullende classificatie (cpv): 72260000 Diensten in verband met software
Aanvullende classificatie (cpv): 72261000 Softwareondersteuningsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72265000 Softwareconfiguratiediensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72266000 Advies over software
Aanvullende classificatie (cpv): 72212450 Diensten voor ontwikkeling van software voor tijdregistratie of personele middelen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Aanvullende informatie: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/01/2026
Einddatum van de duur: 31/12/2029
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 637 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prix
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/07/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 09/07/2025 10:00 +02:00
Plaats: Services du Directeur Financier Provincial-Office Central des Achats-1er étage
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Informatie over de termijnen voor beroep: Organisation fournissant les informations sur les recours et les délais : CONSEIL D'ETAT
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
Registratienummer: be 0207 656 610
Postadres: Digue de Cuesmes 31
Stad: Mons
Postcode: 7000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Ath (BE32A)
Land: België
Contactpunt: Sylvain Uystpruyst (Directeur général provincial) et Eric Massin (Président du Collège provincial)
Telefoon: +32 65382428
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Registratienummer: 117
Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Contactpunt: Michael Thielens
Telefoon: +32 65767917
Fax: +32 65767800
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0003
Officiële naam: CONSEIL D'ETAT
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Rue de la Science 33
Stad: Bruxelles
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Fax: +32 22349900
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
8.1 ORG-0004
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0005
Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussels
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: cd4733ee-460b-4666-92de-8dbde34d9e15 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 06/06/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 06/06/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans
Publicatienummer aankondiging: 00370992-2025
Nummer uitgave PB S: 109/2025
Datum van bekendmaking: 10/06/2025