N. 109/2025 - 00370992-2025 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

woensdag 17 september 2025
BEL - Onderwerp: Consultance et maintenance HR ACCESS
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 109/2025 - 00370992-2025
Publicatiedatum:06/06/2025
Uiterste datum:09/07/2025
 
Type:Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Land:BEL
Beknopte beschrijving:
Consultance et maintenance HR ACCESS
Aanbestedende overheid:
PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72267100
Beschrijving:
Onderhoud van software voor informatietechnologie.


LOT-0001 DOC 01
LOT-0002 DOC 01


Tekst in originele taal

België: Onderhoud van software voor informatietechnologie
Consultance et maintenance HR ACCESS

109/2025 - 00370992-2025

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
Rechtsvorm van de koper: Regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Consultance et maintenance HR ACCESS
Beschrijving: Consultance et maintenance HR ACCESS
Identificatiecode van de procedure: e9bf5870-91d1-45d6-a312-daac1914c852
Interne identificatiecode: PPP0BE-1919/5350/2025/092
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 157 000 Euro

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 2
Voorwaarden van het contract:
Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver kan worden gegund: 2

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Bronnen voor uitsluitingsgronden: Aanbestedingsstuk

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Maintenance HR ACCESS
Beschrijving: Maintenance HR ACCESS
Interne identificatiecode: 2025/092_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
Aanvullende classificatie (cpv): 72212450 Diensten voor ontwikkeling van software voor tijdregistratie of personele middelen
Aanvullende classificatie (cpv): 72260000 Diensten in verband met software
Aanvullende classificatie (cpv): 72261000 Softwareondersteuningsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72265000 Softwareconfiguratiediensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72266000 Advies over software
Aanvullende classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Aanvullende informatie: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/01/2026
Einddatum van de duur: 31/12/2029

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 520 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prix
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1919/BE/2025

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/07/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 09/07/2025 10:00 +02:00
Plaats: Services du Directeur Financier Provincial-Office Central des Achats-1er étage
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Informatie over de termijnen voor beroep: Organisation fournissant les informations sur les recours et les délais : CONSEIL D'ETAT
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Consultance HR ACCESS
Beschrijving: Consultance HR ACCESS
Interne identificatiecode: 2025/092_2

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72267100 Onderhoud van software voor informatietechnologie
Aanvullende classificatie (cpv): 72260000 Diensten in verband met software
Aanvullende classificatie (cpv): 72261000 Softwareondersteuningsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72265000 Softwareconfiguratiediensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72266000 Advies over software
Aanvullende classificatie (cpv): 72212450 Diensten voor ontwikkeling van software voor tijdregistratie of personele middelen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Aanvullende informatie: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/01/2026
Einddatum van de duur: 31/12/2029

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 637 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prix
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1919/BE/2025

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/07/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 09/07/2025 10:00 +02:00
Plaats: Services du Directeur Financier Provincial-Office Central des Achats-1er étage
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Informatie over de termijnen voor beroep: Organisation fournissant les informations sur les recours et les délais : CONSEIL D'ETAT
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: CONSEIL D'ETAT
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: PROVINCE DU HAINAUT, OFFICE CENTRAL DES ACHATS
Registratienummer: be 0207 656 610
Postadres: Digue de Cuesmes 31
Stad: Mons
Postcode: 7000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Ath (BE32A)
Land: België
Contactpunt: Sylvain Uystpruyst (Directeur général provincial) et Eric Massin (Président du Collège provincial)
Telefoon: +32 65382428
Internetadres: http://www.hainaut.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Direction générale des systèmes d'Information (DGSI)
Registratienummer: 117
Postadres: Rue Grande Campagne 6
Stad: Hornu
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Contactpunt: Michael Thielens
Telefoon: +32 65767917
Fax: +32 65767800
Internetadres: http://www.hainaut.be/
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt

8.1 ORG-0003

Officiële naam: CONSEIL D'ETAT
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Rue de la Science 33
Stad: Bruxelles
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Fax: +32 22349900
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures

8.1 ORG-0004

Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0005

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussels
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: cd4733ee-460b-4666-92de-8dbde34d9e15 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 06/06/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 06/06/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans
Publicatienummer aankondiging: 00370992-2025
Nummer uitgave PB S: 109/2025
Datum van bekendmaking: 10/06/2025