N. 137/2025 - 00475990-2025 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 2 augustus 2025
FRA - Onderwerp: Dématérialisation des processus courriers
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 137/2025 - 00475990-2025
Publicatiedatum:18/07/2025
Uiterste datum:28/07/2025
 
Type:Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Land:FRA
Beknopte beschrijving:
L'accord-cadre sera exécuté par l'émission de bons de commande. Chaque lot fera l'objet d'une attribution séparée. L'accord-cadre est conclu pour une période initiale de 1 an à compter du 01/01/2026 jusqu'au 31/12/2026. Le montant maximum des prestations pour la période initiale de l'accord-cadre est de 300 000,00 euro(s) HT. Le montant sera identique pour chaque période de reconduction. Le lot 02 sera passé selon une procédure distincte de la présente consultation, conformément aux dispositions des articles L. 2122-1 et R. 2122-8 du Code de la commande publique
Aanbestedende overheid:
Habitat 76

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
64121000, 72512000
Beschrijving:
Multimodale koeriersdiensten.
Documentbeheerdiensten.


LOT-0001 1664536


Tekst in originele taal

Frankrijk: Documentbeheerdiensten
Dématérialisation des processus courriers

137/2025 - 00475990-2025

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Habitat 76
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Huisvesting en gemeenschappelijke voorzieningen

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Dématérialisation des processus courriers
Beschrijving: L'accord-cadre sera exécuté par l'émission de bons de commande. Chaque lot fera l'objet d'une attribution séparée. L'accord-cadre est conclu pour une période initiale de 1 an à compter du 01/01/2026 jusqu'au 31/12/2026. Le montant maximum des prestations pour la période initiale de l'accord-cadre est de 300 000,00 euro(s) HT. Le montant sera identique pour chaque période de reconduction. Le lot 02 sera passé selon une procédure distincte de la présente consultation, conformément aux dispositions des articles L. 2122-1 et R. 2122-8 du Code de la commande publique
Identificatiecode van de procedure: 79031b49-bec7-4054-b157-e5f6b9561e5a
Interne identificatiecode: 25048 PF
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72512000 Documentbeheerdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 64121000 Multimodale koeriersdiensten

2.1.2 Plaats van uitvoering

Stad: Département de la Seine-Maritime
Postcode: 76000
Onderverdeling land (NUTS): Seine-Maritime (FRD22)
Land: Frankrijk

2.1.4 Algemene informatie

Aanvullende informatie: Les modalités de transmission des plis par voie électronique ainsi que les documents à fournir par le soumissionnaire sont définis dans le règlement de la consultation. Le lot 02 sera passé selon une procédure distincte de la présente consultation, conformément aux dispositions des articles L. 2122-1 et R. 2122-8 du Code de la commande publique
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Externalisation du processus de transmission de courrier et des factures
Beschrijving: Externalisation du processus de transmission de courrier et des factures<br/>
Interne identificatiecode: 01

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72512000 Documentbeheerdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72512000 Documentbeheerdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 64121000 Multimodale koeriersdiensten
Opties:
Beschrijving van de opties: Le contrat prévoit la possibilité de confier ultérieurement au titulaire du marché un ou plusieurs marchés ayant pour objet la réalisation de prestations similaires

5.1.2 Plaats van uitvoering

Stad: Département de la Seine-Maritime
Postcode: 76000
Onderverdeling land (NUTS): Seine-Maritime (FRD22)
Land: Frankrijk
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/01/2026
Looptijd: 12 Maand

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 0

5.1.5 Waarde

Geraamde waarde exclusief btw: 300 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Informatie over eerdere aankondigingen:
Identificatiecode van de eerdere aankondiging: 403143-2025

5.1.7 Strategische aanbestedingen

Aanpak voor het beperken van milieueffecten: Andere

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Ad-hoccommunicatiekanaal:
Naam: AW Solutions

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 28/07/2025 17:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 4 Maand
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 29/07/2025 10:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: L'exécution des prestations débute à compter de la date fixée par le contrat. Aucune clause de garantie financière prévue. Le contrat prévoit le versement d'une avance de 30%, avec obligation de constituer une garantie à première demande ou une caution personnelle et solidaire en contrepartie. Les prestations sont réglées par des prix unitaires. Les prix sont révisables. Le paiement des prestations se fera dans le respect du délai global de paiement applicable à l'acheteur. La consultation comporte des conditions d'exécution à caractère environnemental détaillées au cahier des charges. Financement par des fonds propres
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Tribunal administratif de Rouen
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Tribunal administratif de Rouen

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Avenue-Web Systèmes
Registratienummer: 201BC899-B9C1-A161-2E592E2E7CB2161D
Stad: Seyssinet-Pariset
Postcode: 38170
Onderverdeling land (NUTS): Isère (FRK24)
Land: Frankrijk
Telefoon: +33480041260
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Habitat 76
Registratienummer: 46481
Postadres: 112 boulevard d'Orléans
Stad: Rouen
Postcode: 76100
Onderverdeling land (NUTS): Seine-Maritime (FRD22)
Land: Frankrijk
Contactpunt: GIMER Eric
Telefoon: 0970828076
Rollen van deze organisatie:
Koper

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Tribunal administratif de Rouen
Registratienummer: 201BC8B6-E235-0DD2-9529E02DD6EFA1EB
Postadres: 53 avenue Gustave Flaubert
Stad: Rouen
Postcode: 76000
Onderverdeling land (NUTS): Seine-Maritime (FRD22)
Land: Frankrijk
Telefoon: 0235583500
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Tribunal administratif de Rouen
Registratienummer: 201BC8C4-DFED-2CA7-646C7F4856FEC3B2
Postadres: 53 avenue Gustave Flaubert
Stad: Rouen
Postcode: 76000
Onderverdeling land (NUTS): Seine-Maritime (FRD22)
Land: Frankrijk
Telefoon: 0235583500
Fax: 0235583503
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: e3ebbc28-ebd0-4737-b18e-9281c69cc6e0-01

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
Beschrijving van de wijzigingen: Remise des offres: Au lieu du 21/07/2025 à 17h00 au plus tard. Lire 28/07/2025 à 17h00 au plus tard.

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
Beschrijving van de wijzigingen: Date d'ouverture des offres: Au lieu du 22/07/2025 à 10h00 au plus tard. Lire 29/07/2025 à 10h00 au plus tard.

Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: d1d20917-5b5b-43f2-89c5-26897b25b7f6 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 18/07/2025 11:13 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans
Publicatienummer aankondiging: 00475990-2025
Nummer uitgave PB S: 137/2025
Datum van bekendmaking: 21/07/2025