N. 147/2025 - 00510369-2025 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 10 augustus 2025
LUX - Onderwerp: Programme de Transformation Digitale 2025
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 147/2025 - 00510369-2025
Publicatiedatum:31/07/2025
Uiterste datum:12/09/2025
 
Type:Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Land:LUX
Beknopte beschrijving:
La présente procédure concerne la prestation de services dans le cadre de la mise en place d’un centre de services dédié à la Transformation digitale du SIGI.
Aanbestedende overheid:
Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72500000, 72600000
Beschrijving:
Informaticadiensten.
Diensten voor computerondersteuning en -advies.


LOT-0001 1
LOT-0002 1
LOT-0003 1
LOT-0004 1
LOT-0005 1


Tekst in originele taal

Luxemburg: Informaticadiensten
Programme de Transformation Digitale 2025

147/2025 - 00510369-2025

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Programme de Transformation Digitale 2025
Beschrijving: La présente procédure concerne la prestation de services dans le cadre de la mise en place d’un centre de services dédié à la Transformation digitale du SIGI.
Identificatiecode van de procedure: d8495b81-650f-4c62-898e-e756f656e24a
Interne identificatiecode: 2501941
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72600000 Diensten voor computerondersteuning en -advies

2.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg

2.1.4 Algemene informatie

Aanvullende informatie: Modalités de retrait du dossier : Les cahiers des charges et bordereaux de soumission peuvent être téléchargés sur le portail des marchés publics. Il ne sera procédé à aucun envoi de bordereau. Réception des offres/candidatures : Le délai pour la réception des offres est vendredi le 12 septembre 2025 à 10h00.
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 5
Voorwaarden van het contract:
Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver kan worden gegund: 5

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Lot 1 – Management de Programme
Beschrijving: Pilotage, coordination et méthodologie
Interne identificatiecode: 1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 2

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s): ja

5.1.11 Aanbestedingsstukken

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/09/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 0 Maand
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: cf. taux journalier à exprimer dans le bordereau

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Juridictions administratives
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Lot 02 – Management de Projet
Beschrijving: Gestion de projet
Interne identificatiecode: 2

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 2

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s): ja

5.1.11 Aanbestedingsstukken

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/09/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 0 Maand
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: cf. taux journalier à exprimer dans le bordereau

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Juridictions administratives
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0003

Titel: Lot 03 – Business Analyse
Beschrijving: Compréhension et traduction des besoins métiers en vue de proposer des solutions techniques pour y répondre
Interne identificatiecode: 3

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 2

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s): ja

5.1.11 Aanbestedingsstukken

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/09/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 0 Maand
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: cf. taux journalier à exprimer dans le bordereau

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Juridictions administratives
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0004

Titel: Lot 4.1 - UX Designer
Beschrijving: Expérience utilisateurs
Interne identificatiecode: 4

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s): ja

5.1.11 Aanbestedingsstukken

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/09/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 0 Maand
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: cf. taux journalier à exprimer dans le bordereau

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Juridictions administratives
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0005

Titel: Lot 4.2 - UI Designer
Beschrijving: Visuel et identité graphique
Interne identificatiecode: 5

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72500000 Informaticadiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 2

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s): ja

5.1.11 Aanbestedingsstukken

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/09/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 0 Maand
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: cf. taux journalier à exprimer dans le bordereau

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Juridictions administratives
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Syndicat Intercommunal de Gestion Informatique
Registratienummer: J133
Postadres: 11, rue Edmond Reuter
Stad: Contern
Postcode: 5326
Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Contactpunt: Laetitia RASPADO
Telefoon: +352 3500991
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
Organisatie die inschrijvingen verwerkt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Juridictions administratives
Registratienummer: JURAD
Postadres: 1, rue du Fort Thüngen
Stad: Luxembourg
Postcode: 1499
Onderverdeling land (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Contactpunt: Tribunal administratif - greffe
Telefoon: 42105-1
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 7076851f-4b40-411a-8f81-7483e3ee7d3c - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 31/07/2025 09:04 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans
Publicatienummer aankondiging: 00510369-2025
Nummer uitgave PB S: 147/2025
Datum van bekendmaking: 04/08/2025