N. 6/2019 - 010378-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 5 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 6/2019 - 010378-2019
Publicatiedatum:09/01/2019
Uiterste datum:07/02/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Apparaten voor de bewaking van industriële processen en voor afstandsbediening
Aanbestedende overheid:
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51 0869.763.267_25562

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
38800000
Beschrijving:
Apparaten voor de bewaking van industriële processen en voor afstandsbediening.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51 0869.763.267_25562 Marcelbroodthaers 2 Brussel 1060 Telefoon: +32 5259875 _hidden_@infrabel.be Fax: +32 5253079 www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000580821-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamcontract aankoop monitoringsmodules sonorisatie - Station Audio Control

I-FBA51-0000580821-F05_0

De module bewaakt constant het audiosignaal aan de in- en uitgangen van de versterkers zodat de goede werking van de bronmodule, de versterkers en het correcte geluidniveau in real time kan geraadpleegd worden. Bij afwijkingen buiten de ingestelde marges zal automatisch een melding verzonden worden. Een tweede aspect is het minimaal eenmalig per dag automatisch meten van de impedantie van de luidsprekerkringen. De module zal webgebaseerd zijn en via een IP-verbinding met het netwerk verbonden worden. Bijkomend dienen alle evenementen gelogd te worden. De opdracht beoogt de aankoop van 530 toestellen.

Deze opdracht bevat:

• Ontwerpen, fabriceren, testen en leveren van 530 monitoringstoestellen (incl. connectoren, voedingskabels, ...);

• Leveren van reservetoestellen;

• Opleveren van de Linux software zodat deze volledig in het beheer van Infrabel komt;

• Opleiding en aanleveren van gebruikshandleidingen van de leverancier;

• Aanleveren van een volledig lijst van technische fiches van de gebruikte componenten;

• Rapporten van de uitgevoerde testen;

• Herstellen of vervangen van defecte apparaten in garantieperiode;

• Support na aankoop voor eventuele aanpassingen.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Gedetailleerde inlichtingen in de opdrachtdocumenten

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie UEA (het UEA vindt u terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht en in te vullen via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).

Het UEA dient ingevuld en ondertekend te worden en toegevoegd te worden aan uw kandidatuur.

De volgende documenten dienen toegevoegd te worden aan uw kandidatuur:

- Een geactualiseerd uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst van de kandidaat en ook van elke persoon die lid is van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid heeft.

In concreto impliceert dit dat minimaal de uittreksels uit het strafregister dienen te worden bijgevoegd van de kandidaat, van de ondertekenaar(s) van de kandidatuur, en van de personen die vermeld worden in de aktes van aanstelling van de organen van de firma waaruit blijkt dat de betrokkene niet is veroordeeld voor een overtreding voorzien door art. 67 van de wet van 17.6.2016 en van art. 67 van het KB tot plaatsing van 18.6.2017. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

- Een recent attest waaruit blijkt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.

Voor de kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27.6.1969 tot herziening van de besluitwet van 28.12.1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders, wordt het recente attest uitgereikt door de

Rijksdienst voor Sociale Zekerheid en heeft het betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Voor de kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt het recente attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid. Dit attest bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Wanneer de kandidaat personeel tewerkstelt dat zowel onder het tweede lid als onder het derde lid valt, zijn de bepalingen van

Beide leden toepasselijk.

- Een recent attest waaruit blijkt dat de kandidaat aan zijn fiscale verplichtingen voldoet. Het attest wordt uitgereikt door de bevoegde binnenlandse en/of buitenlandse overheid en bevestigt dat de kandidaat heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen in overeenstemming met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen,

- Een origineel attest van niet-faillissement, afgeleverd door de bevoegde autoriteit van het betrokken land. Dit attest mag niet

Ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Er dient opgemerkt dat het attest uitgereikt door de Sociale Zekerheidsinstelling, het fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten en het attest van niet-faillissement niet moeten worden aangeleverd in de hypothese dat ze beschikbaar zijn op een gratis toegankelijke database, of ze reeds zijn aangeleverd in het kader van een andere procedure op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

- de statuten,

- een afschrift van de aktes van aanstelling van de organen van de firma,

- de eventuele bijzondere mandaten van de firma waaruit de bevoegdheid/machtiging blijkt van de persoon of personen die hebben getekend om de kandidaat te verbinden.

- De economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradstreet) en zijn ratio’s. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden dooreen Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreetrapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden,

- De kandidaat geeft de omzetcijfers voor het laatste afgesloten boekjaar. Het minimaleomzetcijfer moet 1 000 000 euro/jaar bedragen.

• De kandidaat toont zijn technische bekwaamheid aan de hand van een lijst met minimaal twee uitgevoerde gelijkaardige projecten in de voorbije 5 jaar. Dit in termen van omvang (minimum 450 toestellen), toegepaste technologie (audio), software (linux) en complexiteit. De kandidaat vermeldt de datum en de identiteit van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de opdrachten bestemd waren.

• De kandidaat toont aan dat het personeel over de juiste beroepskwalificaties beschikt, namelijk ervaring in: audiotoepassingen, linux en design en beheer van webinterfaces aan de hand van CV’s van de werknemers die de opdracht in zijn verschillende facetten tot een goed einde zullen brengen.

• De kandidaat bewijst dat de productiecapaciteit voldoende groot is om de 530 toestellen te kunnen produceren binnen de voorbestemde tijd, wat wil zeggen een minimum levering van 20 volledige geassembleerde toestellen per maand aan de hand van een beschrijving van het productieproces en de hiervoor gebruikte middelen (technical en human resources).

• De kandidaat bewijst dat het over de nodige vaardigheid en certificaten beschikt om het te ontwerpen product te laten voldoen (minimum conform CE, 2014/35/EU) aan alle Europese en Belgische wettelijke richtlijnen en dat de nodige testen (klimaatkamer, elektrische testen, ladingstesten, mechanische testen, functionele testen) zullen worden gedaan om te rechtvaardigen dat het product aan de richtlijnen voldoet.

Klasse: N/A, Categorie: N/A

Een borgtocht wordt geëist. De modaliteiten zullen worden vermeld in het lastenboek.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-02-07 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad Van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-01-07


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel SA - Procurement, division I-FBA.51 0869.763.267_25562 Place Marcel Broodthaers 2 Bruxelles 1060 Telefoon: +32 5259875 _hidden_@infrabel.be Fax: +32 5253079 www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000580821-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Contrat-cadre pour l'achat de modules de monitoring pour la sonorisation - Station Audio Control

I-FBA51-0000580821-F05_0

Le module surveille constamment le signal audio aux entrées et sorties des amplificateurs afin de pouvoir consulter le bon fonctionnement du module source, les amplificateurs et le niveau sonore défini en temps réel. En cas de déviations en dehors des marges définies, un message sera envoyé automatiquement. Un 2 e aspect est la mesure automatique au minimum une fois par jour de l'impédance des circuits de haut-parleurs. L’interface du module sera un design web et connecté au réseau via une connexion IP. De plus, tous les événements doivent être enregistrés. L’intention est d’acheter 530 appareils.

Ce marché contient:

- conception, fabrication, essais et fourniture de 530 équipements de surveillance (y compris connecteurs, câbles d'alimentation, etc.),

- fourniture de matériel de réserve,

- livraison du logiciel linux afin qu'il soit entièrement géré par Infrabel,

- formation et mise à disposition des manuels d'utilisation du fournisseur,

- fournir une liste complète des fiches techniques des composants utilisés,

- rapports des essais effectués,

- réparer ou remplacer des appareils défectueux dans la période de garantie,

- support après l'achat pour les éventuels ajustements.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Informations détaillées dans les documents de marché

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Voir le DUME (veuillez trouver le document DUME en annexe de l’avis du marché et remplir sur le site Web suivant: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=fr). Le formulaire DUME doit être rempli et signé et ajouté à votre candidature.

Les documents suivants doivent être ajoutés à votre candidature:

- un extrait actualisé du casier judiciaire ou un document équivalent délivré par une autorité judiciaire ou une autorité publique du pays d'origine ou de provenance du candidat/candidat et aussi de chaque personne membre d'un organe de direction, d'un organe dirigeant ou d'un organe de contrôle du candidat ou qui a une compétence de contrôle, décisionnaire ou de représentation.

Concrètement, cela implique qu'au moins les extraits du casier judiciaire du candidat, du (des) signataire (s) de la candidature et des personnes mentionnées dans les actes de nomination des organes de l'entreprise montrant que la personne n'est pas reconnue coupable d’un délit prévu à l’article 67 de la loi du 17.6.2016 et à l’article 67 de l'arrêté royal du 18.6.2017 de passation doivent être joints. Cet extrait ne peut être de plus de 3 mois à compter de la date limite de réception des candidatures,

- une attestation récente justifiant que le candidat satisfait à ses obligations de paiement de cotisations de sécurité sociale.

Pour le candidat employant du personnel assujetti à la loi du 27.6.1969 révisant l’arrêté-loi du 28 décembre 1944 concernant la sécurité sociale des travailleurs, l’attestation récente est délivrée par l’Office National de la Sécurité Sociale et porte sur le dernier trimestre civil écoulé avant la date ultime de réception des candidatures.

Pour le candidat employant du personnel relevant d’un autre État membre de l’Union européenne, l’attestation récente est délivrée par l’autorité compétente étrangère et certifie que le candidat est en règle avec ses obligations relatives au paiement des cotisations de sécurité sociale selon les dispositions légales du pays où il est établi. Cette attestation ne peut pas être antérieure à 3 mois à dater de la date ultime de réception des candidatures.

Lorsque le candidat emploie du personnel visé tant par l’alinéa 2 que par l’alinéa 3, les dispositions des deux alinéas sont applicables,

- une attestation récente justifiant que le candidat satisfait à ses obligations fiscales. L’attestation est délivrée par l’autorité compétente et/ou étrangère et certifie que le candidat est en règle avec ses obligations fiscales selon les dispositions légales du pays où il est établi. Cette attestation ne peut pas être antérieure à 3 mois à dater de la date ultime de réception des candidatures,

- une attestation originale de non-faillite délivrée par l’autorité compétente du pays concerné. Cette attestation ne peut pas être antérieure à 3 mois à dater de la date ultime de réception des candidatures.

Il est à noter que l’attestation ONSS, l’attestation fiscale et l’attestation de non-faillite ne devront pas être fournies dans l’hypothèse où elles sont disponibles via des bases de données accessibles gratuitement ou qu’elles ont déjà été transmises dans le cadre d’une autre procédure, à condition que les opérateurs économiques concernés identifient, dans leur demande de participation ou dans leur offre, la procédure au cours de laquelle lesdits documents ont déjà été fournis et pour autant que les renseignements et documents mentionnés répondent encore aux exigences requises,

- les statuts,

- une copie des actes de nomination des organes de la firme,

- éventuellement les mandats spéciaux de la firme qui montrent les pouvoirs/autorisations de la personne ou des personnes qui ont signé pour relier le candidat.

- la capacité économique et financière des entreprises candidates sera contrôlée au moyen d’une évaluation D& B (Dun & Bradstreet) de leur ratio. Chaque candidat peut obtenir gratuitement un rapport Dun & Bradstreet.La fiabilité financière du candidat doit être garantie par un indice Dun & Bradstreet inférieur ou égal à 2. Si aucun rapport Dun & Bradstreet n'est disponible, une alternative équivalente peut être proposée,

- le candidat donne son chiffre d'affaire pour la dernière année comptable clôturée. Le chiffre d'affaire minimum doit être de 1 000 000 EUR.

- le candidat doit démontrer sa compétence technique au moyen d'une liste d'au moins 2 projets similaires réalisés au cours des 5 dernières années. Ceci en termes de taille (minimum de 450 appareils), de technologie appliquée (audio), de logiciels (linux) et de complexité. Le candidat indique la date et l'identité des organismes publics ou privés auxquels les marchés sont destinés,

- le candidat doit démontrer que le personnel possède les qualifications professionnelles appropriées, à savoir expérience en applications audio, linux, design et gestion des interfaces web au moyen de CV’s de collaborateurs qui vont accomplir la tâche dans ses diverses facettes,

- le candidat prouve que la capacité de production est suffisante pour produire les 530 appareils dans la période de temps prédéfinie, ce qui signifie qu’il est capable de fournir un minimum de 20 pièces assemblées par mois, sur la base d'une description du processus de production et des moyens utilisés (techniquement et ressources humains),

- le candidat prouve qu'il possède les compétences et les certificats nécessaires pour s'assurer que le produit à concevoir est conforme à toutes les directives légales (minimum CE conforme, 2014/35/EU) Européennes et Belges et que les tests nécessaires seront effectués (chambre climatiser, tests électrique, tests de charge, tests mécanique, tests fonctionnelle) pour justifier que le produit est conforme aux directives.

Classe: N/A, catégorie: N/A.

Un cautionnement sera exigé. Les modalités seront reprises dans le cahier spécial des charges.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-02-07 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-01-07

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51 0869.763.267_25562 Marcelbroodthaers 2 Brussel 1060 Telefoon: +32 5259875 _hidden_@infrabel.be Fax: +32 5253079 www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324439 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000580821-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamcontract aankoop monitoringsmodules sonorisatie - Station Audio Control

I-FBA51-0000580821-F05_0

De module bewaakt constant het audiosignaal aan de in- en uitgangen van de versterkers zodat de goede werking van de bronmodule, de versterkers en het correcte geluidniveau in real time kan geraadpleegd worden. Bij afwijkingen buiten de ingestelde marges zal automatisch een melding verzonden worden. Een tweede aspect is het minimaal eenmalig per dag automatisch meten van de impedantie van de luidsprekerkringen. De module zal webgebaseerd zijn en via een IP-verbinding met het netwerk verbonden worden. Bijkomend dienen alle evenementen gelogd te worden. De opdracht beoogt de aankoop van 530 toestellen.

Deze opdracht bevat:

• Ontwerpen, fabriceren, testen en leveren van 530 monitoringstoestellen (incl. connectoren, voedingskabels, ...);

• Leveren van reservetoestellen;

• Opleveren van de Linux software zodat deze volledig in het beheer van Infrabel komt;

• Opleiding en aanleveren van gebruikshandleidingen van de leverancier;

• Aanleveren van een volledig lijst van technische fiches van de gebruikte componenten;

• Rapporten van de uitgevoerde testen;

• Herstellen of vervangen van defecte apparaten in garantieperiode;

• Support na aankoop voor eventuele aanpassingen.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Gedetailleerde inlichtingen in de opdrachtdocumenten

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie UEA (het UEA vindt u terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht en in te vullen via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).

Het UEA dient ingevuld en ondertekend te worden en toegevoegd te worden aan uw kandidatuur.

De volgende documenten dienen toegevoegd te worden aan uw kandidatuur:

- Een geactualiseerd uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst van de kandidaat en ook van elke persoon die lid is van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid heeft.

In concreto impliceert dit dat minimaal de uittreksels uit het strafregister dienen te worden bijgevoegd van de kandidaat, van de ondertekenaar(s) van de kandidatuur, en van de personen die vermeld worden in de aktes van aanstelling van de organen van de firma waaruit blijkt dat de betrokkene niet is veroordeeld voor een overtreding voorzien door art. 67 van de wet van 17.6.2016 en van art. 67 van het KB tot plaatsing van 18.6.2017. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

- Een recent attest waaruit blijkt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.

Voor de kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27.6.1969 tot herziening van de besluitwet van 28.12.1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders, wordt het recente attest uitgereikt door de

Rijksdienst voor Sociale Zekerheid en heeft het betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Voor de kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt het recente attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid. Dit attest bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Wanneer de kandidaat personeel tewerkstelt dat zowel onder het tweede lid als onder het derde lid valt, zijn de bepalingen van

Beide leden toepasselijk.

- Een recent attest waaruit blijkt dat de kandidaat aan zijn fiscale verplichtingen voldoet. Het attest wordt uitgereikt door de bevoegde binnenlandse en/of buitenlandse overheid en bevestigt dat de kandidaat heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen in overeenstemming met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen,

- Een origineel attest van niet-faillissement, afgeleverd door de bevoegde autoriteit van het betrokken land. Dit attest mag niet

Ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.

Er dient opgemerkt dat het attest uitgereikt door de Sociale Zekerheidsinstelling, het fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten en het attest van niet-faillissement niet moeten worden aangeleverd in de hypothese dat ze beschikbaar zijn op een gratis toegankelijke database, of ze reeds zijn aangeleverd in het kader van een andere procedure op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

- de statuten,

- een afschrift van de aktes van aanstelling van de organen van de firma,

- de eventuele bijzondere mandaten van de firma waaruit de bevoegdheid/machtiging blijkt van de persoon of personen die hebben getekend om de kandidaat te verbinden.

- De economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradstreet) en zijn ratio’s. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden dooreen Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreetrapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden,

- De kandidaat geeft de omzetcijfers voor het laatste afgesloten boekjaar. Het minimaleomzetcijfer moet 1 000 000 euro/jaar bedragen.

• De kandidaat toont zijn technische bekwaamheid aan de hand van een lijst met minimaal twee uitgevoerde gelijkaardige projecten in de voorbije 5 jaar. Dit in termen van omvang (minimum 450 toestellen), toegepaste technologie (audio), software (linux) en complexiteit. De kandidaat vermeldt de datum en de identiteit van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de opdrachten bestemd waren.

• De kandidaat toont aan dat het personeel over de juiste beroepskwalificaties beschikt, namelijk ervaring in: audiotoepassingen, linux en design en beheer van webinterfaces aan de hand van CV’s van de werknemers die de opdracht in zijn verschillende facetten tot een goed einde zullen brengen.

• De kandidaat bewijst dat de productiecapaciteit voldoende groot is om de 530 toestellen te kunnen produceren binnen de voorbestemde tijd, wat wil zeggen een minimum levering van 20 volledige geassembleerde toestellen per maand aan de hand van een beschrijving van het productieproces en de hiervoor gebruikte middelen (technical en human resources).

• De kandidaat bewijst dat het over de nodige vaardigheid en certificaten beschikt om het te ontwerpen product te laten voldoen (minimum conform CE, 2014/35/EU) aan alle Europese en Belgische wettelijke richtlijnen en dat de nodige testen (klimaatkamer, elektrische testen, ladingstesten, mechanische testen, functionele testen) zullen worden gedaan om te rechtvaardigen dat het product aan de richtlijnen voldoet.

Klasse: N/A, Categorie: N/A

Een borgtocht wordt geëist. De modaliteiten zullen worden vermeld in het lastenboek.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-02-07 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad Van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-01-07