N. 26/2020 - 059299-2020 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 26/2020 - 059299-2020 | |
Publicatiedatum: | 06/02/2020 |
Uiterste datum: | 06/03/2020 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Onderwerp: Reclame- en marketingdiensten | |
Aanbestedende overheid: Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
79340000 |
Beschrijving: |
Reclame- en marketingdiensten. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717 Grasmarkt 61 Brussel 1000 Robby Swiggers _hidden_@toerismevlaanderen.be http://www.toerismevlaanderen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365784 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365784 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Toerisme+Vlaanderen-2019%2F1384%2FDUI-F02 ToerismeAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming
Toerisme Vlaanderen-TVL/2019/1384/DUI-F02_0Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.
Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.
De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.
De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.
Geraamde totale waarde: 1200000.00Duitsland
Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.
Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.
De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.
De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.
Gunningscriteria Waarde zonder btw 1200000.00 Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-02-03Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Toerisme Vlaanderen 0225.944.375_16717 Grasmarkt 61 Brussel 1000 Robby Swiggers _hidden_@toerismevlaanderen.be http://www.toerismevlaanderen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365784 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365784 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Toerisme+Vlaanderen-2019%2F1384%2FDUI-F02 ToerismeAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming
Toerisme Vlaanderen-TVL/2019/1384/DUI-F02_0Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.
Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.
De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.
De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.
Geraamde totale waarde: 1200000.00Duitsland
Deze opdracht heeft betrekking op een raamovereenkomst voor diensten voor de promotie in Duitsland van Vlaanderen en Brussel als toeristische bestemming voor korte vakanties.
Het betreft de conceptuele en/of grafische uitwerking, uitvoering, meting en rapportering van promotieacties. De strategie en de planning wordt aangeleverd door Toerisme Vlaanderen.
De promotieacties kunnen bestaan uit een mix van online en offline communicatiekanalen.
De promotieacties worden in de meeste gevallen in samenwerking met onze partners uit de reisindustrie of uit de media opgesteld. Daarom noemen wij dit B2B2C. De eindklant is hoofdzakelijk de toerist die potentieel onze bestemming wil bezoeken.
Gunningscriteria Waarde zonder btw 1200000.00 Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2020-03-06 Plaatselijke tijd: 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2020-02-03