N. 32/2019 - 071508-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 32/2019 - 071508-2019 | |
Publicatiedatum: | 14/02/2019 |
Uiterste datum: | 15/03/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Onderwerp: Meubilair | |
Aanbestedende overheid: OCMW Koekelberg |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
33192100, 39100000 |
Beschrijving: |
Hospitaalbedden. Meubilair. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Koekelberg François Delcoignestraat 39 Koekelberg 1081 De heer Daniel Claes Telefoon: +32 24121627 _hidden_@koekelberg.brussels Fax: +32 24121684 http://www.koekelberg.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/182/LN/2018 https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Home Jourdan - Aankoop van meubilair voor de toekomstige Residentie J. Pivin
2018-018bisAankoop van meubilair voor de kamers en de leefruimtes van het nieuwe rusthuis.
Perceel 1 "Bedden en nachttafels"
Perceel 2 "Kamermeubilair"
Perceel 3 "Leefruimtemeubilair"
Bedden en nachttaffels
Perceel nr.: 1Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van elektrisch bed met variabele hoogte, superlaag elektrisch bed met variabele hoogte en nachtkastje.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 90 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 45 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 45 Prijs Weging: 120 Looptijd in dagen 50Slaapkamermeubilair
Perceel nr.: 2Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van slaapkamermeubilair voor het rusthuis.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 120 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 60 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 60 Prijs Weging: 160 Looptijd in dagen 50Leefruimtemeubilair
Perceel nr.: 3Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van leefruimtemeubilair van het rusthuis.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 330 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 165 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 165 Prijs Weging: 440 Looptijd in dagen 50AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016 bevindt.
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Enkel voor perceel 2: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
3. Enkel voor perceel 3: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
1. Een totale omzet van 70 000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
2. Een totale omzet van 200000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
3. Een totale omzet van 170 000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
3. Enkel voor perceel 3: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
1. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 15 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
2. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 50 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
3. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 40 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-13 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00OCMW Koekelberg, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De bedoelde plaatsen die het voorwerp uitmaken van onderhavig bestek moeten worden bezocht. Dit plaatsbezoek is verplicht. De afspraken moet telefonisch worden vastgelegd bij Dhr Daniel Claes (Tel.: 02/412.16.27).
Een bezoekattest zal afgeleverd worden. Dit attest moet door de inschrijver worden bijgevoegd aan zijn offerte. Bij gebrek aan het bezoek zal de offerte niet als geldig kunnen worden beschouwd.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-11Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
CPAS de Koekelberg Rue François Delcoigne 39 Koekelberg 1081 M. Daniel Claes Telefoon: +32 24121627 _hidden_@koekelberg.brussels Fax: +32 24121684 http://www.koekelberg.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/182/LN/2018 https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Home Jourdan - Achat de mobilier pour la future Résidence J. Pivin
2018-018bisAchat de mobilier pour les chambres et les espaces de vie de la nouvelle maison de repos.
- lot 1 «lits et tables de nuit»,
- lot 2 «mobilier de chambre»,
- lot 3 «mobilier espace de vie».
Lits et tables de nuit
Perceel nr.: 1Home Jourdan, rue François Delcoigne 39 à 1081 Koekelberg
Achat de lits électriques à hauteur variable, de lits électriques à hauteur variable hyper bas et de tables de nuit.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Valeur technique Weging: 90 Kwaliteitscriterium Naam: Service après-vente Weging: 45 Kwaliteitscriterium Naam: Délai de garantie Weging: 45 Prijs Weging: 120 Looptijd in dagen 50Mobilier de chambre
Perceel nr.: 2Home Jourdan, rue François Delcoigne 39 à 1081 Koekelberg
Achat de mobilier de chambre pour la maison de repos.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Valeur technique Weging: 120 Kwaliteitscriterium Naam: Service après-vente Weging: 60 Kwaliteitscriterium Naam: Délai de garantie Weging: 60 Prijs Weging: 160 Looptijd in dagen 50Mobilier espace de vie
Perceel nr.: 3Home Jourdan, rue François Delcoigne 39 à 1081 Koekelberg
Achat de mobilier pour les espaces de vie de la maison de repos.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Valeur technique Weging: 330 Kwaliteitscriterium Naam: Service après-vente Weging: 165 Kwaliteitscriterium Naam: Délai de garantie Weging: 165 Prijs Weging: 440 Looptijd in dagen 50AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
- le DUME attestant qu’il ne se trouve pas dans une situation d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016.
- le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016.
Le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:
1) Uniquement pour lot 1: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles;
2) Uniquement pour lot 2: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles;
3) Uniquement pour lot 3: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles.
1) Un chiffre d'affaire total de 70 000,00 EUR, par année pour le mobilier de maison de repos est demandé;
2) Un chiffre d'affaire total de 200 000,00 EUR, par année pour le mobilier de maison de repos est demandé;
3) Un chiffre d'affaire total de 170 000,00 EUR, par année pour le mobilier de maison de repos est demandé.
Le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:
1) Uniquement pour lot 1: une liste des principales fournitures effectuées au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé;
2) Uniquement pour lot 2: une liste des principales fournitures effectuées au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé;
3) Uniquement pour lot 3: une liste des principales fournitures effectuées au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé.
1) Minimum 2 commandes par an de plus de 15 000,00 EUR au cours des 3 dernières années;
2) Minimum 2 commandes par an de plus de 50 000,00 EUR au cours des 3 dernières années;
3) Minimum 2 commandes par an de plus de 40 000,00 EUR au cours des 3 dernières années.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-13 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00CPAS de Koekelberg, rue François Delcoigne 39 à 1081 Koekelberg
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Visite du site requise et ne pas participer à la visite du site engendre la nullité de l'offre:
Les lieux concernés qui font l’objet du présent cahier spécial des charges doivent être visités sur rendez-vous. Cette visite des lieux est obligatoire. Les rendez-vous sont à prendre par téléphone auprès de M. Daniel Claes (tél: +32 24121627).
Une attestation de visite sera délivrée. Cette attestation doit être jointe par le soumissionnaire à son offre. À défaut de visite, l’offre ne pourra être considérée comme valable.
Les offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/.
Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-11
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Koekelberg François Delcoignestraat 39 Koekelberg 1081 De heer Daniel Claes Telefoon: +32 24121627 _hidden_@koekelberg.brussels Fax: +32 24121684 http://www.koekelberg.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/182/LN/2018 https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Home Jourdan - Aankoop van meubilair voor de toekomstige Residentie J. Pivin
2018-018bisAankoop van meubilair voor de kamers en de leefruimtes van het nieuwe rusthuis.
Perceel 1 "Bedden en nachttafels"
Perceel 2 "Kamermeubilair"
Perceel 3 "Leefruimtemeubilair"
Bedden en nachttaffels
Perceel nr.: 1Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van elektrisch bed met variabele hoogte, superlaag elektrisch bed met variabele hoogte en nachtkastje.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 90 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 45 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 45 Prijs Weging: 120 Looptijd in dagen 50Slaapkamermeubilair
Perceel nr.: 2Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van slaapkamermeubilair voor het rusthuis.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 120 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 60 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 60 Prijs Weging: 160 Looptijd in dagen 50Leefruimtemeubilair
Perceel nr.: 3Home Jourdan, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
Aankoop van leefruimtemeubilair van het rusthuis.
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde Weging: 330 Kwaliteitscriterium Naam: Dienst na verkoop Weging: 165 Kwaliteitscriterium Naam: Garantieperiode Weging: 165 Prijs Weging: 440 Looptijd in dagen 50AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016 bevindt.
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Enkel voor perceel 2: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
3. Enkel voor perceel 3: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
1. Een totale omzet van 70 000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
2. Een totale omzet van 200000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
3. Een totale omzet van 170 000 EUR per jaar voor de rusthuismeubilair is gevraagd.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
3. Enkel voor perceel 3: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
1. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 15 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
2. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 50 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
3. Minimum 2 bestellingen per jaar van meer dan 40 000 EUR in de afgelopen 3 jaren.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-13 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-03-15 Plaatselijke tijd: 10:00OCMW Koekelberg, François Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De bedoelde plaatsen die het voorwerp uitmaken van onderhavig bestek moeten worden bezocht. Dit plaatsbezoek is verplicht. De afspraken moet telefonisch worden vastgelegd bij Dhr Daniel Claes (Tel.: 02/412.16.27).
Een bezoekattest zal afgeleverd worden. Dit attest moet door de inschrijver worden bijgevoegd aan zijn offerte. Bij gebrek aan het bezoek zal de offerte niet als geldig kunnen worden beschouwd.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-11