N. 33/2019 - 073582-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 5 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 33/2019 - 073582-2019
Publicatiedatum:15/02/2019
Uiterste datum:26/03/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:NL
Onderwerp:
Software en informatiesystemen
Aanbestedende overheid:
Dienst Dommelvallei 321669914

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
48000000
Beschrijving:
Software en informatiesystemen.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Dienst Dommelvallei 321669914 Dorpsstraat 210 Mierlo 5731 JL Rob van Unnik Telefoon: +31 683550075 _hidden_@bizob.nl http://www.bizob.nl https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=106415 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=106415

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

BAG applicatie, Dienst Dommelvallei

BIZOB-2018-DOM-RUN-00490

Dienst Dommelvallei en de aangesloten gemeenten gaan de BAG applicatie vervangen door een oplossing die voldoet aan de gestelde eisen, naar tevredenheid werkt, en optimaal aansluit bij de huidige en toekomstige werkprocessen. De oplossing moet bijdragen aan het optimaliseren van de BAG beheerprocessen en het verlagen van de technische beheerlasten. Verder wil de aanbestedende dienst meebewegen met de ontwikkelingen binnen de markt en op het gebied van wet- en regelgeving. Dit alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en onder de GIBIT voorwaarden.

De overeenkomst omvat het werkend opleveren en vervolgens het ter beschikking stellen van een on premises BAG applicatie, inclusief onderhoud en ondersteuning.

De opdrachtnemer dient de volgende prestatie (hierna ook wel: de oplossing) te leveren:

- eenmalig; het verzorgen van de implementatie (installatie en inrichting conform het aan te leveren implementatieplan),

- jaarlijks; onderhoud en ondersteuning. Hieronder wordt conform de GIBIT (artikel 8.3 en 8.9) verstaan:

 correctief onderhoud;

 preventief onderhoud;

 innovatief onderhoud;

 gebruikersondersteuning;

 tijdig voldoen aan relevante wet- en regelgeving;

 blijft voldoen aan overeengekomen interoperabiliteitseisen;

 door updates en upgrades tijdig voldoen aan nieuwe versies van Gemeentelijke ICT-kwaliteitsnormen.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Visie op ontwikkelingen Weging: 28 Kwaliteitscriterium Naam: Demonstratie Weging: 42 Prijs Weging: 30 Looptijd in maanden 36 Beschrijving van verlengingen:

Na afloop van de initiële looptijd kan de overeenkomst, tweezijdig, drie (3) keer met twee (2) jaar verlengd worden.

Alle gegadigden hebben de mogelijkheid om vragen te stellen. Vragen en/of opmerkingen kunnen alleen middels de Negometrix “Vraag & Antwoord” module worden ingediend uiterlijk tot het in de planning vermelde datum en tijdstip, bij de aanbestedende dienst.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Ter beoordeling van de technische bekwaamheid moet de inschrijver door middel van de op te geven referentieprojecten aan tonen dat hij ervaring heeft met de onderstaande kerncompetenties. Per kerncompetentie geeft de inschrijver één referentieproject op. De inschrijver mag zich voor meerdere kerncompetenties op eenzelfde referentieproject beroepen. Uit de omschrijving van het referentieproject moet per kerncompetentie duidelijk blijken dat het betreffende project voldoet aan de bekwaamheden die volgen uit de betreffende kerncompetentie. De inschrijver heeft de referentieprojecten in de afgelopen drie (3) jaar (februari 2016 - februari 2019), succesvol tot uitvoering gebracht.

Kerncompetentie 1

De inschrijver biedt “proven technology” en kan dit aantonen met een referentieproject, waarin bij een gemeente of gemeentelijk samenwerkingsverband een koppeling van de aangeboden BAG oplossing met de Landelijke Voorziening BAG tot stand is gebracht op basis van het BAG LV koppelvlak 1.2.1 of 1.3.

Kerncompetentie 2

De inschrijver biedt “proven technology” en kan dit aantonen met een referentieproject, waarin bij een gemeente of gemeentelijk samenwerkingsverband een koppeling tussen de aangeboden BAG oplossing en een BGT beheeroplossing tot stand is gebracht op basis van het StUF koppelvlak Geo-BAG 1.0.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-03-26 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-03-26 Plaatselijke tijd: 11:05

Mierlo

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Rechtbank Oost-Brabant Postbus 70584 ’s-Hertogenbosch 5201 CZ _hidden_@rechtspraak.nl www.rechtspraak.nl

Inschrijvers die niet in aanmerking komen voor gunning van de overeenkomst ontvangen een motivatie van de redenen tot afwijzing. De aanbestedende dienst hanteert een periode van 20 dagen vanaf het bekendmaken van de gunningsbeslissing aan de inschrijvers totdat de overeenkomst definitief wordt gegund. Als binnen die termijn een kort geding tegen de gunningsbeslissing aanhangig is gemaakt, wordt in eerste beginsel de definitieve overeenkomst, in afwachting van de uitspraak van de rechter, opgeschort. Indien de inschrijver niet binnen deze termijn een kort geding aanhangig maakt, dan wordt geacht dat de inschrijver afstand heeft gedaan van dit recht en is de inschrijver niet-ontvankelijk in zijn vorderingen, wanneer de inschrijver alsnog een kort geding aanhangig maakt.

Op deze aanbesteding is Nederlands recht van toepassing. Geschillen die ontstaan naar aanleiding van deze aanbesteding worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement Oost-Brabant.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-12


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Dienst Dommelvallei 321669914 Dorpsstraat 210 Mierlo 5731 JL Rob van Unnik Telefoon: +31 683550075 _hidden_@bizob.nl http://www.bizob.nl https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=106415 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=106415

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

BAG applicatie, Dienst Dommelvallei

BIZOB-2018-DOM-RUN-00490

Dienst Dommelvallei en de aangesloten gemeenten gaan de BAG applicatie vervangen door een oplossing die voldoet aan de gestelde eisen, naar tevredenheid werkt, en optimaal aansluit bij de huidige en toekomstige werkprocessen. De oplossing moet bijdragen aan het optimaliseren van de BAG beheerprocessen en het verlagen van de technische beheerlasten. Verder wil de aanbestedende dienst meebewegen met de ontwikkelingen binnen de markt en op het gebied van wet- en regelgeving. Dit alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en onder de GIBIT voorwaarden.

De overeenkomst omvat het werkend opleveren en vervolgens het ter beschikking stellen van een on premises BAG applicatie, inclusief onderhoud en ondersteuning.

De opdrachtnemer dient de volgende prestatie (hierna ook wel: de oplossing) te leveren:

- eenmalig; het verzorgen van de implementatie (installatie en inrichting conform het aan te leveren implementatieplan),

- jaarlijks; onderhoud en ondersteuning. Hieronder wordt conform de GIBIT (artikel 8.3 en 8.9) verstaan:

 correctief onderhoud;

 preventief onderhoud;

 innovatief onderhoud;

 gebruikersondersteuning;

 tijdig voldoen aan relevante wet- en regelgeving;

 blijft voldoen aan overeengekomen interoperabiliteitseisen;

 door updates en upgrades tijdig voldoen aan nieuwe versies van Gemeentelijke ICT-kwaliteitsnormen.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Visie op ontwikkelingen Weging: 28 Kwaliteitscriterium Naam: Demonstratie Weging: 42 Prijs Weging: 30 Looptijd in maanden 36 Beschrijving van verlengingen:

Na afloop van de initiële looptijd kan de overeenkomst, tweezijdig, drie (3) keer met twee (2) jaar verlengd worden.

Alle gegadigden hebben de mogelijkheid om vragen te stellen. Vragen en/of opmerkingen kunnen alleen middels de Negometrix “Vraag & Antwoord” module worden ingediend uiterlijk tot het in de planning vermelde datum en tijdstip, bij de aanbestedende dienst.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Ter beoordeling van de technische bekwaamheid moet de inschrijver door middel van de op te geven referentieprojecten aan tonen dat hij ervaring heeft met de onderstaande kerncompetenties. Per kerncompetentie geeft de inschrijver één referentieproject op. De inschrijver mag zich voor meerdere kerncompetenties op eenzelfde referentieproject beroepen. Uit de omschrijving van het referentieproject moet per kerncompetentie duidelijk blijken dat het betreffende project voldoet aan de bekwaamheden die volgen uit de betreffende kerncompetentie. De inschrijver heeft de referentieprojecten in de afgelopen drie (3) jaar (februari 2016 - februari 2019), succesvol tot uitvoering gebracht.

Kerncompetentie 1

De inschrijver biedt “proven technology” en kan dit aantonen met een referentieproject, waarin bij een gemeente of gemeentelijk samenwerkingsverband een koppeling van de aangeboden BAG oplossing met de Landelijke Voorziening BAG tot stand is gebracht op basis van het BAG LV koppelvlak 1.2.1 of 1.3.

Kerncompetentie 2

De inschrijver biedt “proven technology” en kan dit aantonen met een referentieproject, waarin bij een gemeente of gemeentelijk samenwerkingsverband een koppeling tussen de aangeboden BAG oplossing en een BGT beheeroplossing tot stand is gebracht op basis van het StUF koppelvlak Geo-BAG 1.0.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-03-26 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-03-26 Plaatselijke tijd: 11:05

Mierlo

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Rechtbank Oost-Brabant Postbus 70584 ’s-Hertogenbosch 5201 CZ _hidden_@rechtspraak.nl www.rechtspraak.nl

Inschrijvers die niet in aanmerking komen voor gunning van de overeenkomst ontvangen een motivatie van de redenen tot afwijzing. De aanbestedende dienst hanteert een periode van 20 dagen vanaf het bekendmaken van de gunningsbeslissing aan de inschrijvers totdat de overeenkomst definitief wordt gegund. Als binnen die termijn een kort geding tegen de gunningsbeslissing aanhangig is gemaakt, wordt in eerste beginsel de definitieve overeenkomst, in afwachting van de uitspraak van de rechter, opgeschort. Indien de inschrijver niet binnen deze termijn een kort geding aanhangig maakt, dan wordt geacht dat de inschrijver afstand heeft gedaan van dit recht en is de inschrijver niet-ontvankelijk in zijn vorderingen, wanneer de inschrijver alsnog een kort geding aanhangig maakt.

Op deze aanbesteding is Nederlands recht van toepassing. Geschillen die ontstaan naar aanleiding van deze aanbesteding worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement Oost-Brabant.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-12