N. 35/2019 - 079077-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 35/2019 - 079077-2019 | |
Publicatiedatum: | 19/02/2019 |
Uiterste datum: | 01/04/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Onderwerp: Fotokopieerapparatuur | |
Aanbestedende overheid: Stad Dilsen-Stokkem STAD |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
30121200, 30232110, 30232140 |
Beschrijving: |
Fotokopieerapparatuur. Laserprinters. Plotters. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be OCMW STAD Arnold Sauwenlaan 80 Stokkem 3650 Telefoon: +32 89757527 _hidden_@ocmwdilsen-stokkem.be Fax: +32 89753457 www.dilsen-stokkem.be/ocmw https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2225/1F/2018 Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Huur kopiers/printers/multifunctionals/plotter
2019002Zie II.1.1
Huur kopiers/printers/multifuctionals
Perceel nr.: 1Diverse locaties
Zie II.2.1
Gunningscriteria Looptijd in maanden 60Huur plotter/scanner/Printer A0 met planplooitoestel
Perceel nr.: 2Diverse locaties
Zie II.2.1
Gunningscriteria Looptijd in maanden 60AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00Financiële Dienst
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-18Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be OCMW STAD Arnold Sauwenlaan 80 Stokkem 3650 Telefoon: +32 89757527 _hidden_@ocmwdilsen-stokkem.be Fax: +32 89753457 www.dilsen-stokkem.be/ocmw https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2225/1F/2018 Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Huur kopiers/printers/multifunctionals/plotter
2019002Zie II.1.1
Huur kopiers/printers/multifuctionals
Perceel nr.: 1Diverse locaties
Zie II.2.1
Gunningscriteria Looptijd in maanden 60Huur plotter/scanner/Printer A0 met planplooitoestel
Perceel nr.: 2Diverse locaties
Zie II.2.1
Gunningscriteria Looptijd in maanden 60AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00Financiële Dienst
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-18