N. 35/2019 - 079077-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

donderdag 2 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 35/2019 - 079077-2019
Publicatiedatum:19/02/2019
Uiterste datum:01/04/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Fotokopieerapparatuur
Aanbestedende overheid:
Stad Dilsen-Stokkem STAD

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
30121200, 30232110, 30232140
Beschrijving:
Fotokopieerapparatuur.
Laserprinters.
Plotters.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be OCMW STAD Arnold Sauwenlaan 80 Stokkem 3650 Telefoon: +32 89757527 _hidden_@ocmwdilsen-stokkem.be Fax: +32 89753457 www.dilsen-stokkem.be/ocmw https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2225/1F/2018 Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Huur kopiers/printers/multifunctionals/plotter

2019002

Zie II.1.1

Huur kopiers/printers/multifuctionals

Perceel nr.: 1

Diverse locaties

Zie II.2.1

Gunningscriteria Looptijd in maanden 60

Huur plotter/scanner/Printer A0 met planplooitoestel

Perceel nr.: 2

Diverse locaties

Zie II.2.1

Gunningscriteria Looptijd in maanden 60

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00

Financiële Dienst

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-18


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be OCMW STAD Arnold Sauwenlaan 80 Stokkem 3650 Telefoon: +32 89757527 _hidden_@ocmwdilsen-stokkem.be Fax: +32 89753457 www.dilsen-stokkem.be/ocmw https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2225/1F/2018 Stad Dilsen-Stokkem STAD Europalaan 25 Dilsen 3650 Mevrouw Esther Vaesen Telefoon: +32 89790863 _hidden_@dilsen-stokkem.be Fax: +32 89752306 www.dilsen-stokkem.be https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Huur kopiers/printers/multifunctionals/plotter

2019002

Zie II.1.1

Huur kopiers/printers/multifuctionals

Perceel nr.: 1

Diverse locaties

Zie II.2.1

Gunningscriteria Looptijd in maanden 60

Huur plotter/scanner/Printer A0 met planplooitoestel

Perceel nr.: 2

Diverse locaties

Zie II.2.1

Gunningscriteria Looptijd in maanden 60

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-07-30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-01 Plaatselijke tijd: 11:00

Financiële Dienst

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-02-18