N. 43/2023 - 127289-2023 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 12 juli 2025
BE - Onderwerp: Raamovereenkomst voor audiovisuele uitrusting en ondersteuningsdiensten voor conferenties en evenementen
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 43/2023 - 127289-2023
Publicatiedatum:01/03/2023
Uiterste datum:
 
Type:Enuntiatieve aankondiging
Land:BE
Beknopte beschrijving:
Aanbestedende overheid:
Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC)

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
30196100, 32232000, 32300000, 32320000, 32321200, 32321300, 32323000, 32323100, 32323300, 32323400, 32330000, 32332300, 32333000, 32333100, 32333400, 32342410, 32350000, 32351000, 32353000, 38434200, 38434220, 38652120, 39153000, 44112600, 45323000, 48515000, 50300000, 50340000, 50343000, 51310000, 51313000, 51314000, 55120000, 64224000, 71313200, 72212515, 79600000, 79952000, 92300000, 92370000
Beschrijving:
Vergaderingsplanners.
Uitrusting voor video-conferentie.
Televisie- en radio-ontvangers, audio- of video-opnameapparatuur of -reproductietoestellen.
Televisie- en audiovisuele uitrusting.
Audiovisuele uitrusting.
Audiovisuele materialen.
Videomonitoren.
Kleurenmonitoren.
Video-uitrusting.
Videoweergave-uitrusting.
Opname- en weergaveapparatuur voor audio en video.
Toestellen voor geluidsopnames.
Video-opname- of -weergaveapparatuur.
Videorecorders.
Videospelers.
Geluidsuitrusting.
Delen van audio- en video-uitrusting.
Toebehoren van audio- en video-uitrusting.
Geluidsopnamen.
Uitrusting voor geluidsmeting.
Apparaten voor geluidssnelheidsanalyse.
Videoprojectietoestellen.
Meubilair voor conferentiezaal.
Geluidsisolatie.
Geluidsisolatiewerkzaamheden.
Software voor videoconferentie.
Reparatie, onderhoud en aanverwante diensten in verband met PC's, kantooruitrusting, telecommunicatie- en audiovisuele uitrusting.
Reparatie en onderhoud van audiovisuele en optische uitrusting.
Reparatie en onderhoud van video-uitrusting.
Installatie van radio-, televisie-, audio- en video-uitrusting.
Installatie van audio-uitrusting.
Installatie van video-uitrusting.
Diensten voor vergaderingen en conferenties in hotel.
Teleconferentiediensten.
Advies inzake geluidsisolatie- en akoestiek-projecten.
Diensten voor ontwikkeling van software voor videoconferentie.
Recruteringsdiensten.
Diensten voor het organiseren van evenementen.
Amusementsdiensten.
Diensten van geluidstechnicus.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.eu

Raamovereenkomst voor audiovisuele uitrusting en ondersteuningsdiensten voor conferenties en evenementen

LINC/AXESS23

Raamovereenkomst voor ontwerp en follow-up, levering en installatie, ondersteuning en onderhoud, en verhuur van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen, alsook verlening van ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties en verlening van ondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken.

Geraamde totale waarde: 104000000.00 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 5

Perceel 1 met perceel 2.

Ontwerp en follow-up van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 1

Perceel 1 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• ontwerp en ontwikkeling van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;

• opstelling van technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie voor de tenuitvoerlegging van de technische oplossingen;

• toezicht op en/of coördinatie van projecten die verband houden met de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;

• beheer van de conformiteit van de technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie van technische oplossingen;

• organisatie van specifieke opleidingssessies;

• het testen van de technische oplossingen na uitvoeringswerkzaamheden of onderhoudstaken;

• audit van technische oplossingen om na te gaan of zij voldoen aan de toepasselijke regelgeving en/of normen.

Levering en installatie van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 2

Perceel 2 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• levering van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-uitrusting, alsook de software, verbruiksartikelen, toebehoren en/of tools die nodig zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;

• diensten die vereist zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties, met inbegrip van diensten met betrekking tot de ontwikkeling, upgrade en ondersteuning van software voor het kantoorautomatiseringssysteem;

• verlening van een verlenging van de basisgarantie voor uitrusting, eventueel met inbegrip van vervanging ter plaatse, een jaarlijkse controle van de uitrusting, tenuitvoerlegging van upgrades enz.

• reparatie van (al dan niet onder garantie) defecte toestellen en beheer van goedkeuringsprocedures voor terugzending van materiaal in nauwe samenwerking met het personeel van het EP en/of andere contractanten;

• wederverkoop van gebruikte uitrusting van het Europees Parlement.

Ondersteuning en onderhoud van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 3

Perceel 3 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• diensten met betrekking tot de ondersteuning en het onderhoud van technische audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;

• diensten met betrekking tot het ontwerp, het beheer en de ondersteuning van de audiovisuele IP-gebaseerde netwerken van het EP.

Verhuur van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 4

Perceel 4 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:

• verhuur van audiovisuele, multimedia-, IT- of conferentieoplossingen;

• technische evenementenbeheerdiensten.

Verlening van ondersteuningsdiensten voor bijeenkomsten, evenementen en conferenties

Perceel nr.: 5

Perceel 5 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:

• technische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;

• organisatorische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;

• andere ondersteunende diensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties.

Verlening van ondersteuningsdiensten voor deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen

Perceel nr.: 6

Perceel 6 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:

• technische ondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;

• coördinatieondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;

• back-officeondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken.

Vermoedelijke datum van de bekendmaking van de aankondiging van een opdracht: 2023-04-01

AFDELING: PROCEDURE

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De geraamde totale waarde kan veranderen tot de bekendmaking van de aankondiging van opdracht.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-02-17


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

European Parliament, Directorate-General for Logistics and Interpretation for Conferences (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.eu

Framework Contract for Audio-visual Equipment and Support Services for Conferences and Events

LINC/AXESS23

Framework contract for the design and follow-up, the supply and installation, support and maintenance, and the rental of audio-visual, multimedia, IT and/or conference solutions, as well as the provision of support services for meetings, events and conferences and the provision of support services to enable multilingual remote participation and/or remote simultaneous Interpretation in meetings.

Geraamde totale waarde: 104000000.00 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 5

Lot 1 with lot 2.

Design and Follow-up of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 1

Lot 1 of this call for tenders covers the following services:

• design and development of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations;

• production of technical drawings (plans), specifications and documentation for the implementation of the technical solutions;

• supervision and/or coordination of projects related to the implementation of technical solutions;

• management of the conformity of the technical drawings (plans), specifications and documentation of technical solutions;

• organisation of specific training sessions;

• testing of the technical solutions following implementation works or maintenance tasks;

• auditing of technical solutions to verify their compliance with applicable regulations and/or standards.

Supply and Installation of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 2

Lot 2 of this call for tenders covers the following services:

• supply of audio-visual, multimedia, IT and/or conference equipment as well as the software, consumables, accessories and/or tooling which are necessary for the implementation of technical solutions;

• services required for the implementation of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations, including services related to the development, the upgrade and the support of software for the room automation system;

• delivery of an extension of the basic equipment warranty, which may include on-site replacement, an annual check of the equipment, implementation of upgrades, etc.

• repair of defective devices (whether under warranty or not) and management of return material authorisation procedures in close cooperation with EP and/or other contractors’ staff;

• resale of used equipment of the European Parliament.

Support and Maintenance of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 3

Lot 3 of this call for tenders covers the following services:

• services related to the support and maintenance of technical audio-visual, multimedia, IT and/or conferencing installations;

• services related to the design, management and support the EP’s audio-visual IP-Based networks.

Rental of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 4

The lot 4 of this call for tenders covers the following services:

• rental of audio-visual, multimedia, IT or conference solutions;

• technical event management services.

Provision of Support Services for Meetings, Events and Conferences

Perceel nr.: 5

The lot 5 of this call for tenders covers the following services:

• technical support services for meetings, events and conferences;

• organisational support services for meetings, events and conferences;

• other support services for meetings, events and conferences.

Provision of Support Services to Enable Multilingual Remote Participation and/or Remote Simultaneous Interpretation in Meetings

Perceel nr.: 6

The lot 6 of this call for tenders covers the following services:

• technical support services to enable MRP and/or RSI in meetings;

• coordination support services to enable MRP and/or RSI in meetings;

• back-office support services to enable MRP and/or RSI in meetings.

Vermoedelijke datum van de bekendmaking van de aankondiging van een opdracht: 2023-04-01

AFDELING: PROCEDURE

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

The estimated total value may change until the publication of the contract notice.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-02-17