N. 43/2023 - 127289-2023 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 43/2023 - 127289-2023 | |
Publicatiedatum: | 01/03/2023 |
Uiterste datum: | |
Type: | Enuntiatieve aankondiging |
Land: | BE |
Beknopte beschrijving: | |
Aanbestedende overheid: Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC) |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
30196100, 32232000, 32300000, 32320000, 32321200, 32321300, 32323000, 32323100, 32323300, 32323400, 32330000, 32332300, 32333000, 32333100, 32333400, 32342410, 32350000, 32351000, 32353000, 38434200, 38434220, 38652120, 39153000, 44112600, 45323000, 48515000, 50300000, 50340000, 50343000, 51310000, 51313000, 51314000, 55120000, 64224000, 71313200, 72212515, 79600000, 79952000, 92300000, 92370000 |
Beschrijving: |
Vergaderingsplanners. Uitrusting voor video-conferentie. Televisie- en radio-ontvangers, audio- of video-opnameapparatuur of -reproductietoestellen. Televisie- en audiovisuele uitrusting. Audiovisuele uitrusting. Audiovisuele materialen. Videomonitoren. Kleurenmonitoren. Video-uitrusting. Videoweergave-uitrusting. Opname- en weergaveapparatuur voor audio en video. Toestellen voor geluidsopnames. Video-opname- of -weergaveapparatuur. Videorecorders. Videospelers. Geluidsuitrusting. Delen van audio- en video-uitrusting. Toebehoren van audio- en video-uitrusting. Geluidsopnamen. Uitrusting voor geluidsmeting. Apparaten voor geluidssnelheidsanalyse. Videoprojectietoestellen. Meubilair voor conferentiezaal. Geluidsisolatie. Geluidsisolatiewerkzaamheden. Software voor videoconferentie. Reparatie, onderhoud en aanverwante diensten in verband met PC's, kantooruitrusting, telecommunicatie- en audiovisuele uitrusting. Reparatie en onderhoud van audiovisuele en optische uitrusting. Reparatie en onderhoud van video-uitrusting. Installatie van radio-, televisie-, audio- en video-uitrusting. Installatie van audio-uitrusting. Installatie van video-uitrusting. Diensten voor vergaderingen en conferenties in hotel. Teleconferentiediensten. Advies inzake geluidsisolatie- en akoestiek-projecten. Diensten voor ontwikkeling van software voor videoconferentie. Recruteringsdiensten. Diensten voor het organiseren van evenementen. Amusementsdiensten. Diensten van geluidstechnicus. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.euRaamovereenkomst voor audiovisuele uitrusting en ondersteuningsdiensten voor conferenties en evenementen
LINC/AXESS23Raamovereenkomst voor ontwerp en follow-up, levering en installatie, ondersteuning en onderhoud, en verhuur van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen, alsook verlening van ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties en verlening van ondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken.
Geraamde totale waarde: 104000000.00 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 5Perceel 1 met perceel 2.
Ontwerp en follow-up van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen
Perceel nr.: 1Perceel 1 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:
• ontwerp en ontwikkeling van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;
• opstelling van technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie voor de tenuitvoerlegging van de technische oplossingen;
• toezicht op en/of coördinatie van projecten die verband houden met de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;
• beheer van de conformiteit van de technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie van technische oplossingen;
• organisatie van specifieke opleidingssessies;
• het testen van de technische oplossingen na uitvoeringswerkzaamheden of onderhoudstaken;
• audit van technische oplossingen om na te gaan of zij voldoen aan de toepasselijke regelgeving en/of normen.
Levering en installatie van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen
Perceel nr.: 2Perceel 2 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:
• levering van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-uitrusting, alsook de software, verbruiksartikelen, toebehoren en/of tools die nodig zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;
• diensten die vereist zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties, met inbegrip van diensten met betrekking tot de ontwikkeling, upgrade en ondersteuning van software voor het kantoorautomatiseringssysteem;
• verlening van een verlenging van de basisgarantie voor uitrusting, eventueel met inbegrip van vervanging ter plaatse, een jaarlijkse controle van de uitrusting, tenuitvoerlegging van upgrades enz.
• reparatie van (al dan niet onder garantie) defecte toestellen en beheer van goedkeuringsprocedures voor terugzending van materiaal in nauwe samenwerking met het personeel van het EP en/of andere contractanten;
• wederverkoop van gebruikte uitrusting van het Europees Parlement.
Ondersteuning en onderhoud van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen
Perceel nr.: 3Perceel 3 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:
• diensten met betrekking tot de ondersteuning en het onderhoud van technische audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;
• diensten met betrekking tot het ontwerp, het beheer en de ondersteuning van de audiovisuele IP-gebaseerde netwerken van het EP.
Verhuur van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen
Perceel nr.: 4Perceel 4 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:
• verhuur van audiovisuele, multimedia-, IT- of conferentieoplossingen;
• technische evenementenbeheerdiensten.
Verlening van ondersteuningsdiensten voor bijeenkomsten, evenementen en conferenties
Perceel nr.: 5Perceel 5 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:
• technische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;
• organisatorische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;
• andere ondersteunende diensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties.
Verlening van ondersteuningsdiensten voor deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen
Perceel nr.: 6Perceel 6 van deze oproep tot inschrijving omvat de volgende diensten:
• technische ondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;
• coördinatieondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;
• back-officeondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken.
Vermoedelijke datum van de bekendmaking van de aankondiging van een opdracht: 2023-04-01AFDELING: PROCEDURE
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De geraamde totale waarde kan veranderen tot de bekendmaking van de aankondiging van opdracht.
Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-02-17Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
European Parliament, Directorate-General for Logistics and Interpretation for Conferences (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.euFramework Contract for Audio-visual Equipment and Support Services for Conferences and Events
LINC/AXESS23Framework contract for the design and follow-up, the supply and installation, support and maintenance, and the rental of audio-visual, multimedia, IT and/or conference solutions, as well as the provision of support services for meetings, events and conferences and the provision of support services to enable multilingual remote participation and/or remote simultaneous Interpretation in meetings.
Geraamde totale waarde: 104000000.00 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 5Lot 1 with lot 2.
Design and Follow-up of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions
Perceel nr.: 1Lot 1 of this call for tenders covers the following services:
• design and development of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations;
• production of technical drawings (plans), specifications and documentation for the implementation of the technical solutions;
• supervision and/or coordination of projects related to the implementation of technical solutions;
• management of the conformity of the technical drawings (plans), specifications and documentation of technical solutions;
• organisation of specific training sessions;
• testing of the technical solutions following implementation works or maintenance tasks;
• auditing of technical solutions to verify their compliance with applicable regulations and/or standards.
Supply and Installation of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions
Perceel nr.: 2Lot 2 of this call for tenders covers the following services:
• supply of audio-visual, multimedia, IT and/or conference equipment as well as the software, consumables, accessories and/or tooling which are necessary for the implementation of technical solutions;
• services required for the implementation of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations, including services related to the development, the upgrade and the support of software for the room automation system;
• delivery of an extension of the basic equipment warranty, which may include on-site replacement, an annual check of the equipment, implementation of upgrades, etc.
• repair of defective devices (whether under warranty or not) and management of return material authorisation procedures in close cooperation with EP and/or other contractors’ staff;
• resale of used equipment of the European Parliament.
Support and Maintenance of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions
Perceel nr.: 3Lot 3 of this call for tenders covers the following services:
• services related to the support and maintenance of technical audio-visual, multimedia, IT and/or conferencing installations;
• services related to the design, management and support the EP’s audio-visual IP-Based networks.
Rental of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions
Perceel nr.: 4The lot 4 of this call for tenders covers the following services:
• rental of audio-visual, multimedia, IT or conference solutions;
• technical event management services.
Provision of Support Services for Meetings, Events and Conferences
Perceel nr.: 5The lot 5 of this call for tenders covers the following services:
• technical support services for meetings, events and conferences;
• organisational support services for meetings, events and conferences;
• other support services for meetings, events and conferences.
Provision of Support Services to Enable Multilingual Remote Participation and/or Remote Simultaneous Interpretation in Meetings
Perceel nr.: 6The lot 6 of this call for tenders covers the following services:
• technical support services to enable MRP and/or RSI in meetings;
• coordination support services to enable MRP and/or RSI in meetings;
• back-office support services to enable MRP and/or RSI in meetings.
Vermoedelijke datum van de bekendmaking van de aankondiging van een opdracht: 2023-04-01AFDELING: PROCEDURE
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
The estimated total value may change until the publication of the contract notice.
Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-02-17