N. 57/2019 - 131164-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 3 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 57/2019 - 131164-2019
Publicatiedatum:21/03/2019
Uiterste datum:23/04/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Bewerkt papier en karton
Aanbestedende overheid:
Stad Brussel - Aankoopcentrale 0207.373.429_203

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
30197600
Beschrijving:
Bewerkt papier en karton.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Stad Brussel - Aankoopcentrale 0207.373.429_203 Negende Linielaan 39 Brussel 1000 Centraal secretariaat, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010051%2FDCH-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Centrale d'achats-CDA/010051/DCH-F02_0

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Geraamde totale waarde: 2479338.84

Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Leveringsmogelijkheden Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Systeem voor onlinebestellingen en reporting Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Duurzaamheid van de artikelen Weging: 15 Prijs Weging: 45 Waarde zonder btw 2479338.84 Looptijd in maanden 60

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring van uitvoering van drie leveringen waarvan de aard overeenstemt met het voorwerp van de opdracht en die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Elke levering heeft een jaarlijkse waarde van minstens EUR 100 000,00 exclusief btw, en dit voor ten minste een van de afgelopen 3 jaar.

Wanneer de inschrijver zich op de draagkracht van andere entiteiten wil beroepen in het kader van de kwalitatieve selectie, voegt hij bij zijn offerte het bewijs dat hij zal kunnen beschikken over de nodige middelen, met name door het voorleggen van een verbintenis daartoe van deze andere entiteiten.

Klasse: N/A, Categorie: N/A

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):

- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11

- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be

- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11

- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel

Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13 Brussel 1040 / 1000

Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegd

Zijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17.6.2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen

Inzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23.8.1948 tot regeling van de

Rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-03-19


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Ville de Bruxelles - Centrale d'achats 0207.373.429_203 Bd du Neuvième de Ligne 39 Bruxelles 1000 Secrétariat central, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010051%2FDCH-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Marché public de fournitures à bordereau de prix ayant pour but la fourniture, pendant 60 mois, de papiers et cartons durables

Centrale d'achats-CDA/010051/DCH-F02_0

Marché public de fournitures à bordereau de prix ayant pour but la fourniture, pendant 60 mois, de papiers et cartons durables.

Geraamde totale waarde: 2479338.84

Région de Bruxelles-Capitale.

Marché public de fournitures à bordereau de prix ayant pour but la fourniture, pendant 60 mois, de papiers et cartons durables.

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Possibilités de livraison Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Système de commandes «online» et de reporting Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Durabilité des articles Weging: 15 Prijs Weging: 45 Waarde zonder btw 2479338.84 Looptijd in maanden 60

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Le soumissionnaire joint à son offre une déclaration d'exécution de 3 fournitures dont la nature correspond à l’objet du marché et qu'il a effectuées au cours des 3 dernières années indiquant leur montant, leur date et leur destinataire public ou privé.

Chaque fourniture a une valeur annuelle d'au moins 100 000,00 EUR hors TVA, et ce pour au moins une des 3 dernières années.

Si le soumissionnaire souhaite avoir recours à la capacité d'autres entités dans le cadre de la sélection qualitative, il joint à son offre la preuve qu'il disposera des moyens nécessaires, notamment en produisant l'engagement de ces entités à cet effet.

Classe: N/A, catégorie: N/A.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

En ce qui concerne les instances de recours (point VI.4.1)):

- téléphone du Conseil d'État (greffe): +32 22349611,

- adresse internet (URL) du Conseil d'État: http://www.raadvst-consetat.be

- téléphone du tribunal de première instance de Bruxelles: +32 25086111,

- adresse internet (URL) du tribunal de première instance de Bruxelles: http://www.juridat.be/premiere_instance/bruxelles

Conseil d'État / Tribunal de première instance de Bruxelles Rue de la Science 33 / rue des Quatre Bras 13 Bruxelles 1040 / 1000

Les recours sont introduits selon les règles prescrites aux articles 23 à 27 de la loi du 17.6.2013 relative à la motivation, à l'information et aux voies de recours en matière de marchés publics et conformément aux dispositions soit de l’arrêté du régent du 23.8.1948 déterminant la procédure devant la section du contentieux administratif du Conseil d’État, soit du code Judiciaire.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-03-19

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Stad Brussel - Aankoopcentrale 0207.373.429_203 Negende Linielaan 39 Brussel 1000 Centraal secretariaat, bureau D12 Telefoon: +32 22794200 _hidden_@brucity.be http://www.brussels.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335167 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Centrale+d%27achats-CDA%2F010051%2FDCH-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Centrale d'achats-CDA/010051/DCH-F02_0

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Geraamde totale waarde: 2479338.84

Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst met het doel de levering, gedurende 60 maanden, van duurzaam papier en karton

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Leveringsmogelijkheden Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Systeem voor onlinebestellingen en reporting Weging: 20 Kwaliteitscriterium Naam: Duurzaamheid van de artikelen Weging: 15 Prijs Weging: 45 Waarde zonder btw 2479338.84 Looptijd in maanden 60

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring van uitvoering van drie leveringen waarvan de aard overeenstemt met het voorwerp van de opdracht en die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Elke levering heeft een jaarlijkse waarde van minstens EUR 100 000,00 exclusief btw, en dit voor ten minste een van de afgelopen 3 jaar.

Wanneer de inschrijver zich op de draagkracht van andere entiteiten wil beroepen in het kader van de kwalitatieve selectie, voegt hij bij zijn offerte het bewijs dat hij zal kunnen beschikken over de nodige middelen, met name door het voorleggen van een verbintenis daartoe van deze andere entiteiten.

Klasse: N/A, Categorie: N/A

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-04-23 Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):

- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11

- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be

- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11

- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel

Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13 Brussel 1040 / 1000

Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegd

Zijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17.6.2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen

Inzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23.8.1948 tot regeling van de

Rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-03-19