N. 66/2019 - 154790-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

woensdag 1 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 66/2019 - 154790-2019
Publicatiedatum:03/04/2019
Uiterste datum:06/05/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Aanbestedende overheid:
Zorg Leuven, Welzijnsvereniging ZBL 0663810590

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
71000000
Beschrijving:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Zorg Leuven, Welzijnsvereniging ZBL 0663810590 Andreas Vesaliusstraat 47/0001 Leuven 3000 Telefoon: +32 16248002 _hidden_@zorgleuven.be Fax: +32 16248349 www.zorgleuven.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1792/1V/2019 Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven CAD ZL Geldenaaksebaan 430 Heverlee 3001 Mevrouw Evelien Leribaux Telefoon: +32 16248052 _hidden_@zorgleuven.be www.zorgleuven.be https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor studieopdrachten voor (totaal)renovaties (architectuur, stabiliteit, akoestiek, technische uitrustingen en EPB)

ZL-FCD-2019-095

Zie II.2.4

Groot Leuven

Raamovereenkomst voor studieopdrachten voor (totaal)renovaties (architectuur, stabiliteit, akoestiek, technische uitrustingen en EPB)

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 4

Alle criteria inzake vakbekwaamheid (subcriteria 1 en 2) hebben hetzelfde belang.

Aantal geselecteerden: minstens vier, voor zover voldoende kandidaten beantwoorden aan de bekwaamheidseisen.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Inlichting:

Hij vermeldt in/bij het UEA van elk van de laatste 3 jaren de omzet.

Hij vermeldt eveneens in het UEA/bij het UEA het eigen vermogen van de laatste 3 boekjaren in de UEA of in een verklaring (zie bijlage)

Hij vermeldt ook in het UEA/bij het UEA het vreemd vermogen, het balanstotaal, de solvabiliteit, en de berekening van de solvabiliteit, zijnde het eigen vermogen, gedeeld door het totaal van eigen en vreemd vermogen.

Bewijs:

Hij verstrekt zijn resultatenrekening met balans van de voorbije 3 jaren of boekjaren op eerste verzoek

1. De minimale omzet per jaar voor deze raamovereenkomst bedraagt 900 000 Euro.

De kandidaat dient te beschikken over voldoende solvabiliteit, zijnde 15 %. Voor een combinatie wordt dit bepaald als de som van de eigen vermogens van de kandidaten gedeeld door de som van de totalen van vreemd vermogen en eigen vermogen.,

De kandidaat dient te beschikken over een positief eigen vermogen. Aan deze eis dient elk lid van een combinatie te voldoen

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Subcriterium 1: Samenstelling, projectmanagement en procesbereidheid van het ontwerpteam

Inlichtingen (op te geven in het UEA of te voegen bij het UEA)

Bewijzen:

De nota, CV’s en diploma’s van de leden van het ontwerpteam, die belast gaan worden met de uitvoering van de opdracht.

2. Subcriterium 2: Ervaring van het ontwerpteam, relevantie en kwaliteit van de referenties voor de ontwerpopgave

Inlichtingen (op te geven in het UEA of te voegen bij het UEA)

Bewijzen:

3 relevante referenties.

1. Minimaal niveau:

De presentatie van het ontwerpteam dat verplicht minstens bestaat uit:

1. Een architect of burgerlijk ingenieur-architect (= de ‘inschrijver’).

2. Een burgerlijk ingenieur-bouwkunde of burgerlijk ingenieur-architect voor de stabiliteitsstudie.

3. Een burgerlijk ingenieur of burgerlijk ingenieur-architect gespecialiseerd in bouwakoestiek, zaalakoestiek en omgevingsakoestiek.

4. Een burgerlijk ingenieur gespecialiseerd in technische uitrustingen van gebouwen.

5. Een EPB-verslaggever.

2. Minimaal niveau:

Minimale ervaring van het ontwerpteam met betrekking tot onderhavig project aan te tonen aan de hand van 3 relevante referenties, voorlopig opgeleverd in de laatste 8 jaar voorafgaand aan de publicatie van deze opdracht, en met een bouwkost van min. 2.000.000 euro excl. btw. De 3 referentieprojecten moeten relevant zijn voor onderhavige opdracht (Zorgsector). De relevantie slaat niet noodzakelijk op de omvang van de opdracht, maar kan ook te maken hebben met bv. een gelijkaardig programma, wijze van aanpak of een gelijkaardige complexiteit. De kandidaat moet zelf de relevantie van zijn referenties aantonen.

Ook de visie, concepten, ontwerpresultaten en aanpak van de referentieprojecten moeten worden aangetoond.

Er worden exact 3 relevante referenties gevraagd (niet meer, niet minder).

Deze relevante referentieprojecten zullen verder beoordeeld worden in functie van de rangschikking van de kandidaten.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-06 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Telefoon: +32 22349611 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-01


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Zorg Leuven, Welzijnsvereniging ZBL 0663810590 Andreas Vesaliusstraat 47/0001 Leuven 3000 Telefoon: +32 16248002 _hidden_@zorgleuven.be Fax: +32 16248349 www.zorgleuven.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1792/1V/2019 Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven CAD ZL Geldenaaksebaan 430 Heverlee 3001 Mevrouw Evelien Leribaux Telefoon: +32 16248052 _hidden_@zorgleuven.be www.zorgleuven.be https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor studieopdrachten voor (totaal)renovaties (architectuur, stabiliteit, akoestiek, technische uitrustingen en EPB)

ZL-FCD-2019-095

Zie II.2.4

Groot Leuven

Raamovereenkomst voor studieopdrachten voor (totaal)renovaties (architectuur, stabiliteit, akoestiek, technische uitrustingen en EPB)

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 4

Alle criteria inzake vakbekwaamheid (subcriteria 1 en 2) hebben hetzelfde belang.

Aantal geselecteerden: minstens vier, voor zover voldoende kandidaten beantwoorden aan de bekwaamheidseisen.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Inlichting:

Hij vermeldt in/bij het UEA van elk van de laatste 3 jaren de omzet.

Hij vermeldt eveneens in het UEA/bij het UEA het eigen vermogen van de laatste 3 boekjaren in de UEA of in een verklaring (zie bijlage)

Hij vermeldt ook in het UEA/bij het UEA het vreemd vermogen, het balanstotaal, de solvabiliteit, en de berekening van de solvabiliteit, zijnde het eigen vermogen, gedeeld door het totaal van eigen en vreemd vermogen.

Bewijs:

Hij verstrekt zijn resultatenrekening met balans van de voorbije 3 jaren of boekjaren op eerste verzoek

1. De minimale omzet per jaar voor deze raamovereenkomst bedraagt 900 000 Euro.

De kandidaat dient te beschikken over voldoende solvabiliteit, zijnde 15 %. Voor een combinatie wordt dit bepaald als de som van de eigen vermogens van de kandidaten gedeeld door de som van de totalen van vreemd vermogen en eigen vermogen.,

De kandidaat dient te beschikken over een positief eigen vermogen. Aan deze eis dient elk lid van een combinatie te voldoen

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Subcriterium 1: Samenstelling, projectmanagement en procesbereidheid van het ontwerpteam

Inlichtingen (op te geven in het UEA of te voegen bij het UEA)

Bewijzen:

De nota, CV’s en diploma’s van de leden van het ontwerpteam, die belast gaan worden met de uitvoering van de opdracht.

2. Subcriterium 2: Ervaring van het ontwerpteam, relevantie en kwaliteit van de referenties voor de ontwerpopgave

Inlichtingen (op te geven in het UEA of te voegen bij het UEA)

Bewijzen:

3 relevante referenties.

1. Minimaal niveau:

De presentatie van het ontwerpteam dat verplicht minstens bestaat uit:

1. Een architect of burgerlijk ingenieur-architect (= de ‘inschrijver’).

2. Een burgerlijk ingenieur-bouwkunde of burgerlijk ingenieur-architect voor de stabiliteitsstudie.

3. Een burgerlijk ingenieur of burgerlijk ingenieur-architect gespecialiseerd in bouwakoestiek, zaalakoestiek en omgevingsakoestiek.

4. Een burgerlijk ingenieur gespecialiseerd in technische uitrustingen van gebouwen.

5. Een EPB-verslaggever.

2. Minimaal niveau:

Minimale ervaring van het ontwerpteam met betrekking tot onderhavig project aan te tonen aan de hand van 3 relevante referenties, voorlopig opgeleverd in de laatste 8 jaar voorafgaand aan de publicatie van deze opdracht, en met een bouwkost van min. 2.000.000 euro excl. btw. De 3 referentieprojecten moeten relevant zijn voor onderhavige opdracht (Zorgsector). De relevantie slaat niet noodzakelijk op de omvang van de opdracht, maar kan ook te maken hebben met bv. een gelijkaardig programma, wijze van aanpak of een gelijkaardige complexiteit. De kandidaat moet zelf de relevantie van zijn referenties aantonen.

Ook de visie, concepten, ontwerpresultaten en aanpak van de referentieprojecten moeten worden aangetoond.

Er worden exact 3 relevante referenties gevraagd (niet meer, niet minder).

Deze relevante referentieprojecten zullen verder beoordeeld worden in functie van de rangschikking van de kandidaten.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-06 Plaatselijke tijd: 11:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Telefoon: +32 22349611 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-01