N. 72/2019 - 170484-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

woensdag 8 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 72/2019 - 170484-2019
Publicatiedatum:11/04/2019
Uiterste datum:20/05/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:NL
Onderwerp:
Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Aanbestedende overheid:
Gemeente Apeldoorn 08223882

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
71400000, 71410000, 79620000
Beschrijving:
Dienstverlening op het gebied van stedenbouw en landschapsarchitectuur.
Stedenbouw.
Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Gemeente Apeldoorn 08223882 Marktplein 1Apeldoorn Apeldoorn 7300 ES Jettie Bos Telefoon: +31 618210653 _hidden_@apeldoorn.nl https://www.apeldoorn.nl/aanbestedingen https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst inhuur stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, gemeente Apeldoorn 2019

Gemeente Apeldoorn wil met maximaal 3 partijen, die ons in geval van behoefte aan externe capaciteit kunnen voorzien van stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, een raamovereenkomst sluiten.

Van de raamovereenkomsten wordt voornamelijk gebruik gemaakt bij capaciteitstekort en bij behoefte aan een bepaalde expertise.

Kandidaten dienen bij iedere inhuurbehoefte binnen korte tijd na gunning beschikbaar te zijn voor ca. 24-36 uur per week.

De gemeente is voornemens 3 leveranciers te contracteren per 1.7.2019 voor een periode van 2 jaar met een verlengingsoptie van 2 x 1 jaar (maximale duur raamovereenkomst).

De Eenheden Ruimtelijke Leefomgeving en Projecten, Vastgoed en Grond van de gemeente Apeldoorn willen via deze Europese aanbesteding raamovereenkomsten sluiten met drie (3) leveranciers die de eenheden meerjarig voorzien van stedenbouwkundige adviseurs op junior, medior en senior niveau en ontwerpers openbare ruimte op junior en senior niveau.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 400000.00 Aanvang 2019-07-01 Einde 2021-07-01 Beschrijving van verlengingen:

2x 1 jaar

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

3 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Arrondissementsrechtbank Gelderland Arnhem Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-08


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Gemeente Apeldoorn 08223882 Marktplein 1Apeldoorn Apeldoorn 7300 ES Jettie Bos Telefoon: +31 618210653 _hidden_@apeldoorn.nl https://www.apeldoorn.nl/aanbestedingen https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst inhuur stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, gemeente Apeldoorn 2019

Gemeente Apeldoorn wil met maximaal 3 partijen, die ons in geval van behoefte aan externe capaciteit kunnen voorzien van stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, een raamovereenkomst sluiten.

Van de raamovereenkomsten wordt voornamelijk gebruik gemaakt bij capaciteitstekort en bij behoefte aan een bepaalde expertise.

Kandidaten dienen bij iedere inhuurbehoefte binnen korte tijd na gunning beschikbaar te zijn voor ca. 24-36 uur per week.

De gemeente is voornemens 3 leveranciers te contracteren per 1.7.2019 voor een periode van 2 jaar met een verlengingsoptie van 2 x 1 jaar (maximale duur raamovereenkomst).

De Eenheden Ruimtelijke Leefomgeving en Projecten, Vastgoed en Grond van de gemeente Apeldoorn willen via deze Europese aanbesteding raamovereenkomsten sluiten met drie (3) leveranciers die de eenheden meerjarig voorzien van stedenbouwkundige adviseurs op junior, medior en senior niveau en ontwerpers openbare ruimte op junior en senior niveau.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 400000.00 Aanvang 2019-07-01 Einde 2021-07-01 Beschrijving van verlengingen:

2x 1 jaar

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

AFDELING: PROCEDURE

3 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Arrondissementsrechtbank Gelderland Arnhem Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-08