N. 72/2019 - 170484-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 72/2019 - 170484-2019 | |
Publicatiedatum: | 11/04/2019 |
Uiterste datum: | 20/05/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | NL |
Onderwerp: Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel | |
Aanbestedende overheid: Gemeente Apeldoorn 08223882 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
71400000, 71410000, 79620000 |
Beschrijving: |
Dienstverlening op het gebied van stedenbouw en landschapsarchitectuur. Stedenbouw. Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Apeldoorn 08223882 Marktplein 1Apeldoorn Apeldoorn 7300 ES Jettie Bos Telefoon: +31 618210653 _hidden_@apeldoorn.nl https://www.apeldoorn.nl/aanbestedingen https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst inhuur stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, gemeente Apeldoorn 2019
Gemeente Apeldoorn wil met maximaal 3 partijen, die ons in geval van behoefte aan externe capaciteit kunnen voorzien van stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, een raamovereenkomst sluiten.
Van de raamovereenkomsten wordt voornamelijk gebruik gemaakt bij capaciteitstekort en bij behoefte aan een bepaalde expertise.
Kandidaten dienen bij iedere inhuurbehoefte binnen korte tijd na gunning beschikbaar te zijn voor ca. 24-36 uur per week.
De gemeente is voornemens 3 leveranciers te contracteren per 1.7.2019 voor een periode van 2 jaar met een verlengingsoptie van 2 x 1 jaar (maximale duur raamovereenkomst).
De Eenheden Ruimtelijke Leefomgeving en Projecten, Vastgoed en Grond van de gemeente Apeldoorn willen via deze Europese aanbesteding raamovereenkomsten sluiten met drie (3) leveranciers die de eenheden meerjarig voorzien van stedenbouwkundige adviseurs op junior, medior en senior niveau en ontwerpers openbare ruimte op junior en senior niveau.
Gunningscriteria Waarde zonder btw 400000.00 Aanvang 2019-07-01 Einde 2021-07-01 Beschrijving van verlengingen:2x 1 jaar
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING: PROCEDURE
3 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Arrondissementsrechtbank Gelderland Arnhem Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-08Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Apeldoorn 08223882 Marktplein 1Apeldoorn Apeldoorn 7300 ES Jettie Bos Telefoon: +31 618210653 _hidden_@apeldoorn.nl https://www.apeldoorn.nl/aanbestedingen https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114 https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=118114AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst inhuur stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, gemeente Apeldoorn 2019
Gemeente Apeldoorn wil met maximaal 3 partijen, die ons in geval van behoefte aan externe capaciteit kunnen voorzien van stedenbouwkundigen en ontwerpers openbare ruimte, een raamovereenkomst sluiten.
Van de raamovereenkomsten wordt voornamelijk gebruik gemaakt bij capaciteitstekort en bij behoefte aan een bepaalde expertise.
Kandidaten dienen bij iedere inhuurbehoefte binnen korte tijd na gunning beschikbaar te zijn voor ca. 24-36 uur per week.
De gemeente is voornemens 3 leveranciers te contracteren per 1.7.2019 voor een periode van 2 jaar met een verlengingsoptie van 2 x 1 jaar (maximale duur raamovereenkomst).
De Eenheden Ruimtelijke Leefomgeving en Projecten, Vastgoed en Grond van de gemeente Apeldoorn willen via deze Europese aanbesteding raamovereenkomsten sluiten met drie (3) leveranciers die de eenheden meerjarig voorzien van stedenbouwkundige adviseurs op junior, medior en senior niveau en ontwerpers openbare ruimte op junior en senior niveau.
Gunningscriteria Waarde zonder btw 400000.00 Aanvang 2019-07-01 Einde 2021-07-01 Beschrijving van verlengingen:2x 1 jaar
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING: PROCEDURE
3 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-05-20 Plaatselijke tijd: 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Arrondissementsrechtbank Gelderland Arnhem Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-08