N. 75/2019 - 178225-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 19 april 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 75/2019 - 178225-2019
Publicatiedatum:16/04/2019
Uiterste datum:16/05/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:NL
Onderwerp:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Aanbestedende overheid:
Politie Nederland

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
71000000, 71200000, 71300000, 71400000, 79932000
Beschrijving:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie.
Dienstverlening op het gebied van architectuur en dergelijke.
Dienstverlening door ingenieurs.
Dienstverlening op het gebied van stedenbouw en landschapsarchitectuur.
Binnenhuisarchitectuur.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Politie Nederland Marten Meesweg 35 Rotterdam 3068 AV Paul Wijnands Telefoon: +31 652368594 _hidden_@politie.nl http://www.politie.nl http://www.politie.nl https://portal.negometrix.com/index.cfm?action=sourcing:__requestform.subscribe&document=7702EF59-CEED-FA1F-ABEDACF152210026

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Ontwerp disctrictskantoor Walcheren

A100071

Opdrachtnemer voert de Opdracht uit en stelt daarvoor, in overleg met het projectteam van de Politie, een integraal ontwerp op basis van Total Engineering op en werkt dit uit tot een technisch ontwerp/ STABU-bestek. Daarnaast ondersteunt Opdrachtnemer de Politie in de contractfase van de aannemer en de bouwuitvoering van het project.

Dit nieuwe pand komt te liggen op een nieuw te verwerven kavel aan de Mortiereboulevard te Middelburg.Het pand zal na realisatie onderdak bieden aan het Districtsbureau en het Robuust Basisteam van Walcheren. Het bruto vloeroppervlak van het nieuwe pand is circa 6 800 tot 7 200 vierkante meter verdeeld over naar verwachting 4 lagen. Het gebouw krijgt in hoofdlijnen de volgende functies: kantoorruimtes, publiekszone, arrestantengebied, kleedruimten met wasgelegenheid en opslag..

Middelburg

De aanbesteding verloopt volgens de Europese Niet-openbare procedure conform hoofdstuk 3 van het Aanbestedingsreglement Werken (ARW2016).

Een Niet-openbare procedure is een aanbestedingsprocedure bestaande uit 2 fases, de selectiefase en de inschrijvingsfase. De Politie heeft met deze Selectieleidraad in de selectiefase het doel vijf (5) Gegadigden te selecteren voor de inschrijvingsfase.

De Politie streeft ernaar deze Opdracht toegankelijk te maken voor veel ondernemers. Daarom wordt deels afgeweken van de gangbare wijze van selectie (waarbij Gegadigden, die voldoen aan de minimumeisen en geschiktheidseisen, met punten beoordeeld worden op selectiecriteria en waarbij de Gegadigden met de meeste punten geselecteerd worden voor de Inschrijvingsfase): Met deze aanbesteding zal een deel van de selectie van Gegadigden plaats vinden door loting onder de Gegadigden (die voldoen aan de minimumeisen en geschiktheidseisen). De Politie hoopt hiermee meer ondernemers geïnteresseerd te krijgen voor opdrachten van de Politie.

Deze Geselecteerde Gegadigden uit de selectiefase kunnen vervolgens op basis van een Inschrijvingsleidraad een Inschrijving indienen. De Inschrijvingen worden beoordeeld om vervolgens over te kunnen gaan tot Gunning.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 36 5

De kerncompetenties zijn:

KC-1 Architectuur en bouwkunde

Gegadigde Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van architectonische en bouwkundige ontwerpwerkzaamheden (thema 4 Stb2014) van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw (nieuwbouw) waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-2 Inrichting en interieur

Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van architectonische ontwerpwerkzaamheden op het gebied van interieur (thema 5 Stb2014) van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

- Op basis van Activiteit Gericht Werken (AGW) of een vergelijk concept (aan te tonen door de Gegadigde).

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-3 Installaties Werktuigbouwkundig én Elektrotechnisch

Dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van Installatietechnische ontwerpwerkzaamheden (thema 9 Stb 2014), op het gebied van werktuigbouwkunde en elektrotechniek van een nieuw utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-4 Ervaring met de coördinatie van een ontwerptraject

Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende de coördinatie van een multidisciplinair ontwerptraject van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- minimaal 5 van de 8 van de disciplines volgens Stb 2014 zijn gecombineerd:

1. 4) Architectuur & bouwkunde,

2. 5) Interieur,

3. 6) Landschap,

4. 7a) Bouwfysica, akoestiek, brandveiligheid en duurzaamheid,

5. 8) Constructie,

6. 9) Technische installaties,

7. 10) Geotechniek),

8. 11) Ontwerpintegratie

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

2.3.1 Gedragsverklaring aanbesteden (GVA)

2.3.2 Inschrijving in het nationale beroeps-/handelsregister

2.3.3 Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen

2.4.2 Aansprakelijkheidsverzekering

2.4.3 Branchegerichte certificering

C-1 Ervaring met energiezuinig architectonisch ontwerpen

C-2 Ervaring met energiezuinig installatietechnisch (E + W) ontwerpen

C-3 Ervaring met het ontwerpen van een complex Utiliteitsgebouw

C-4 ontwerpen van gebouwen met verschillende beveiligingsschillen

C-5 ontwerpen van beveiligingsinstallaties voor gebouwen met verschillende beveiligingsschillen

C-6 Ervaring met het ontwerpen op basis van Total engineering

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-16 Plaatselijke tijd: 12:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2019-06-12 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

MinJus Den Haag 2500 EH Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-12


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Politie Nederland Marten Meesweg 35 Rotterdam 3068 AV Paul Wijnands Telefoon: +31 652368594 _hidden_@politie.nl http://www.politie.nl http://www.politie.nl https://portal.negometrix.com/index.cfm?action=sourcing:__requestform.subscribe&document=7702EF59-CEED-FA1F-ABEDACF152210026

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Ontwerp disctrictskantoor Walcheren

A100071

Opdrachtnemer voert de Opdracht uit en stelt daarvoor, in overleg met het projectteam van de Politie, een integraal ontwerp op basis van Total Engineering op en werkt dit uit tot een technisch ontwerp/ STABU-bestek. Daarnaast ondersteunt Opdrachtnemer de Politie in de contractfase van de aannemer en de bouwuitvoering van het project.

Dit nieuwe pand komt te liggen op een nieuw te verwerven kavel aan de Mortiereboulevard te Middelburg.Het pand zal na realisatie onderdak bieden aan het Districtsbureau en het Robuust Basisteam van Walcheren. Het bruto vloeroppervlak van het nieuwe pand is circa 6 800 tot 7 200 vierkante meter verdeeld over naar verwachting 4 lagen. Het gebouw krijgt in hoofdlijnen de volgende functies: kantoorruimtes, publiekszone, arrestantengebied, kleedruimten met wasgelegenheid en opslag..

Middelburg

De aanbesteding verloopt volgens de Europese Niet-openbare procedure conform hoofdstuk 3 van het Aanbestedingsreglement Werken (ARW2016).

Een Niet-openbare procedure is een aanbestedingsprocedure bestaande uit 2 fases, de selectiefase en de inschrijvingsfase. De Politie heeft met deze Selectieleidraad in de selectiefase het doel vijf (5) Gegadigden te selecteren voor de inschrijvingsfase.

De Politie streeft ernaar deze Opdracht toegankelijk te maken voor veel ondernemers. Daarom wordt deels afgeweken van de gangbare wijze van selectie (waarbij Gegadigden, die voldoen aan de minimumeisen en geschiktheidseisen, met punten beoordeeld worden op selectiecriteria en waarbij de Gegadigden met de meeste punten geselecteerd worden voor de Inschrijvingsfase): Met deze aanbesteding zal een deel van de selectie van Gegadigden plaats vinden door loting onder de Gegadigden (die voldoen aan de minimumeisen en geschiktheidseisen). De Politie hoopt hiermee meer ondernemers geïnteresseerd te krijgen voor opdrachten van de Politie.

Deze Geselecteerde Gegadigden uit de selectiefase kunnen vervolgens op basis van een Inschrijvingsleidraad een Inschrijving indienen. De Inschrijvingen worden beoordeeld om vervolgens over te kunnen gaan tot Gunning.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 36 5

De kerncompetenties zijn:

KC-1 Architectuur en bouwkunde

Gegadigde Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van architectonische en bouwkundige ontwerpwerkzaamheden (thema 4 Stb2014) van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw (nieuwbouw) waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-2 Inrichting en interieur

Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van architectonische ontwerpwerkzaamheden op het gebied van interieur (thema 5 Stb2014) van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

- Op basis van Activiteit Gericht Werken (AGW) of een vergelijk concept (aan te tonen door de Gegadigde).

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-3 Installaties Werktuigbouwkundig én Elektrotechnisch

Dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende het verrichten van Installatietechnische ontwerpwerkzaamheden (thema 9 Stb 2014), op het gebied van werktuigbouwkunde en elektrotechniek van een nieuw utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat ten minste:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

KC-4 Ervaring met de coördinatie van een ontwerptraject

Gegadigde dient in de periode van 5 jaar voorafgaande aan de aanmeldingsdatum ten minste 1 opdracht tijdig te hebben opgeleverd betreffende de coördinatie van een multidisciplinair ontwerptraject van een utiliteitsgebouw.

De opdracht omvat:

- Een gebouw waarvan de kantoorfunctie (conform Bouwbesluit) een oppervlakte van minimaal 3 000m2 bvo heeft,

- minimaal 5 van de 8 van de disciplines volgens Stb 2014 zijn gecombineerd:

1. 4) Architectuur & bouwkunde,

2. 5) Interieur,

3. 6) Landschap,

4. 7a) Bouwfysica, akoestiek, brandveiligheid en duurzaamheid,

5. 8) Constructie,

6. 9) Technische installaties,

7. 10) Geotechniek),

8. 11) Ontwerpintegratie

- De fases VO (04 Stb 2014), DO (05 Stb 2014), TO/bestek (06 Stb 2014)

Alle bovengenoemde aspecten dienen onderdeel uit te maken van de (referentie)opdracht.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

2.3.1 Gedragsverklaring aanbesteden (GVA)

2.3.2 Inschrijving in het nationale beroeps-/handelsregister

2.3.3 Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen

2.4.2 Aansprakelijkheidsverzekering

2.4.3 Branchegerichte certificering

C-1 Ervaring met energiezuinig architectonisch ontwerpen

C-2 Ervaring met energiezuinig installatietechnisch (E + W) ontwerpen

C-3 Ervaring met het ontwerpen van een complex Utiliteitsgebouw

C-4 ontwerpen van gebouwen met verschillende beveiligingsschillen

C-5 ontwerpen van beveiligingsinstallaties voor gebouwen met verschillende beveiligingsschillen

C-6 Ervaring met het ontwerpen op basis van Total engineering

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-05-16 Plaatselijke tijd: 12:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2019-06-12 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 3

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

MinJus Den Haag 2500 EH Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-12