N. 76/2019 - 180278-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 4 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 76/2019 - 180278-2019
Publicatiedatum:17/04/2019
Uiterste datum:15/07/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Ambulances
Aanbestedende overheid:
Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen 500929279

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
34114121, 34144213, 85143000
Beschrijving:
Ambulances.
Brandweerwagens.
Ambulancediensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen 500929279 Siemenslaan 8 Oostkamp 8020 De heer Marc De Langhe Telefoon: +32 50681705 _hidden_@zone1.be http://www.zone1.be/ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/26/13O/2019 https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Levering van ziekenwagens

MDL

Zie II.2.4

Administratieve zetel, Kapellestraat 19 te 8020 Oostkamp

Levering van ziekenwagens

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Waarborgtermijn Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Leveringstermijn Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Technische vereisten van het bestek Weging: 30 Kwaliteitscriterium Naam: Service Weging: 20 Prijs Weging: 30 Looptijd in maanden 48

Vereiste opties (In optie wordt de prijs opgegeven voor een complete set winterbanden op velg. Het type van de band wordt in de offerte beschreven.

In optie moet een laad-en loss assistentiesyeteem aangeboden worden aangepast aan de aangeboden brancard en brandcardonderstel.

De brancard maakt geen onderdeel uit van de levering. De prijs van de aangeboden brandcard wordt in optie aan de offerte toegevoegd. Indien in de variante verschillende brandcards voorgesteld worden, dan moet voor elke brandcard de prijs in optie vermeld worden.)

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

1. De bankverklaring is op het ogenblik van het indienen van de offerte maximum 3 maanden oud.

2. Een verklaring van de omzet van minstens de laatste 3 bechikbare boekjaren moet met de inschrijving meegestuurd worden.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

1. De lijst telt minstens 5 relevante referenties, indien mogelijk van leveringen aan een openbaar bestuur, verricht gedurende de laatste 3 jaar. De inschrijver vermeldt bij elke levering wie de klant was, en geeft de professionele contactgegevens op van de persoon (klant) die nuttige inlchtingen kan geven over de levering.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-07-15 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-11-12 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-07-15 Plaatselijke tijd: 11:00

Administratief bureau van Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen, Siemenslaan 8 te 8020 Oostkamp

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel (Etterbeek) 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-15


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen 500929279 Siemenslaan 8 Oostkamp 8020 De heer Marc De Langhe Telefoon: +32 50681705 _hidden_@zone1.be http://www.zone1.be/ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/26/13O/2019 https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Levering van ziekenwagens

MDL

Zie II.2.4

Administratieve zetel, Kapellestraat 19 te 8020 Oostkamp

Levering van ziekenwagens

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Waarborgtermijn Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Leveringstermijn Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Technische vereisten van het bestek Weging: 30 Kwaliteitscriterium Naam: Service Weging: 20 Prijs Weging: 30 Looptijd in maanden 48

Vereiste opties (In optie wordt de prijs opgegeven voor een complete set winterbanden op velg. Het type van de band wordt in de offerte beschreven.

In optie moet een laad-en loss assistentiesyeteem aangeboden worden aangepast aan de aangeboden brancard en brandcardonderstel.

De brancard maakt geen onderdeel uit van de levering. De prijs van de aangeboden brandcard wordt in optie aan de offerte toegevoegd. Indien in de variante verschillende brandcards voorgesteld worden, dan moet voor elke brandcard de prijs in optie vermeld worden.)

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18.4.2017.

2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

1. De bankverklaring is op het ogenblik van het indienen van de offerte maximum 3 maanden oud.

2. Een verklaring van de omzet van minstens de laatste 3 bechikbare boekjaren moet met de inschrijving meegestuurd worden.

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

1. De lijst telt minstens 5 relevante referenties, indien mogelijk van leveringen aan een openbaar bestuur, verricht gedurende de laatste 3 jaar. De inschrijver vermeldt bij elke levering wie de klant was, en geeft de professionele contactgegevens op van de persoon (klant) die nuttige inlchtingen kan geven over de levering.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-07-15 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-11-12 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-07-15 Plaatselijke tijd: 11:00

Administratief bureau van Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen, Siemenslaan 8 te 8020 Oostkamp

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel (Etterbeek) 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-15