N. 78/2019 - 186705-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 5 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 78/2019 - 186705-2019
Publicatiedatum:19/04/2019
Uiterste datum:03/06/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Diverse diensten
Aanbestedende overheid:
Leefmilieu Brussel

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72212451, 72224000, 75110000, 79341100, 79342200, 79500000, 79723000, 79800000, 79822500, 79823000, 79900000, 79950000, 79951000, 79952000, 79996100, 79998000, 98300000
Beschrijving:
Diensten voor ontwikkeling van software voor ERP (Enterprise resource planning).
Advies over projectmanagement.
Algemene overheidsdiensten.
Diensten voor advies inzake reclame.
Promotiediensten.
Ondersteuning voor kantoorwerk.
Diensten voor afvalanalyse.
Drukkerij- en aanverwante diensten.
Maken van grafische ontwerpen.
Drukkerij- en afleveringsdiensten.
Diverse zakelijke en andere diensten.
Organiseren van tentoonstellingen, beurzen en congressen.
Organiseren van seminars.
Diensten voor het organiseren van evenementen.
Registermanagement.
Begeleidingsdiensten.
Diverse diensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Leefmilieu Brussel Havenlaan 86C/3000 Brussel 1000 De heer Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.leefmilieu.brussels https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2223/UM/2019 Leefmilieu Brussel Havenlaan 86C/3000 Brussel 1000 De heer Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.leefmilieu.brussels https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Bijstand bij de coördinatie, animatie, communicatie van evenementen voor het hulpbronnen- en afvalbeheerplan

2019A0032

Zie II.1.1

Bijstand voor de coördinatie en de animatie van het HABP

Perceel nr.: 1

Zie II.2.1

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Methodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

Bijstand voor de communicatie en de evenementen van het HABP

Perceel nr.: 2

Zie II.2.1

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Methodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.

1.

Perceel 1: minstens 2 referenties van diensten die in de loop van de laatste 3 jaar verleend (en voltooid) werden door de leden van het voorgestelde team voor een totale waarde van minimaal 100 000 euro excl. btw in de volgende domeinen: • Coördinatie van strategische plannen en beheer van projecten met meerdere actoren; • Animatie van een netwerk van stakeholders en projectfacilitering door het gebruik van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • Beheersing van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • Gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • Tweetaligheid om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met stakeholders te leiden Perceel 2: minstens 2 referenties van diensten die gedurende de laatste drie jaar door de leden van het voorgestelde team zijn uitgevoerd (en voltooid) voor een totale waarde van minimaal 50 000 euro exclusief btw in de volgende domeinen: • Animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Organisatie van communicatiecampagnes; • Visuele productie, print, web design, video, digitale media; • Logistieke organisatie van seminaries en evenementen;

2.

Perceel 1: Het team zal zijn capaciteiten moeten bewijzen aan de hand van de nodige cv's voor alle hieronder vermelde rubrieken, met name: • Coördinatie van strategische plannen en beheer van projecten met meerdere actoren; • Animatie van een netwerk van stakeholders en projectfacilitering door het gebruik van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • Beheersing van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • Gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • Tweetaligheid om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met stakeholders te leiden Minima(a)l(e) niveau(s): Wat de studie- of beroepskwalificaties betreft: • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met de coördinatie van strategische plannen en het beheer van projecten met meerdere actoren; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het leiden van een netwerk van stakeholders en het faciliteren van projecten door gebruik te maken van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het beheersen van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • De teamleider(s) zal (zullen) aantonen in staat te zijn om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met de stakeholders te leiden in het FR en het NL; Perceel 2: Het team zal zijn capaciteiten moeten bewijzen aan de hand van de nodige cv's voor alle hieronder vermelde rubrieken, met name: • Animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Organisatie van communicatiecampagnes; • Visuele productie, print, web design, video, digitale media; • Logistieke organisatie van seminaries en evenementen; Minima(a)l(e) niveau(s): Wat de studie- en beroepskwalificaties betreft: • Minstens één teamlid moet kunnen aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de organisatie van communicatiecampagnes; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met visuele productie, print, webdesign, video, digitale media; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de logis...(zie opdrachtdocumenten)

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-09-01 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00

Havenlaan 86C/3000, 1000 Brussel

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-16


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Bruxelles Environnement Avenue du Port 86C/3000 Bruxelles 1000 M. Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.environnement.brussels https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2223/UM/2019 Bruxelles Environnement Avenue du Port 86C/3000 Bruxelles 1000 M. Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.environnement.brussels https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Assistance à la coordination, l’animation, la communication et l’organisation d’événements pour le Plan de gestion des ressources et des déchets

2019A0032

Voir II.1.1).

Assistance pour la coordination et l’animation du PGRD

Perceel nr.: 1

Voir II.2.1).

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Méthodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

Assistance pour la communication et les événements du PGRD

Perceel nr.: 2

Voir II.2.1).

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Méthodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

- le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016.

- le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) une liste des principaux services prestés au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé;

2) l'indication des titres d'études et professionnels du prestataire de services.

1)

Lot 1: au minimum 2 références de services exécutés au cours des 3 dernières années (et terminés), par les membres de l'équipe proposée pour une valeur totale minimale de 100 000 EUR hors TVA dans les domaines suivants:

- coordination de plans stratégiques et gestion de projet multi-acteurs,

- animation d’un réseau de parties prenantes et facilitation de projet par utilisation de techniques d’intelligence collective et collaborative,

- maîtrise des concepts de l’économie circulaire, des déchets et de la gestion durable des ressources,

- utilisation d’outils bureautiques, outils de gestion de projet, tableaux de bord de suivi et de reporting de mise en œuvre de plans stratégiques,

- bilinguisme permettant de comprendre des rapports administratifs et d’animer des conversations avec les parties prenante.

Lot 2: au minimum 2 références de services exécutés au cours des 3 dernières années (et terminés), par les membres de l'équipe proposée pour une valeur totale minimale de 50 000 EUR hors TVA dans les domaines suivants:

- animation de réseau sociaux et gestion de site internet,

- organisation de campagnes de communication,

- production visuelle, print, web design, vidéo, médias numériques,

- organisation logistique de séminaire et évènements.

2)

Lot 1: l’équipe devra prouver sa capacité via CV pour toutes les rubriques reprises ci-dessous à savoir:

- coordination de plans stratégiques et gestion de projet multi-acteurs,

- animation d’un réseau de parties prenantes et facilitation de projet par utilisation de techniques d’intelligence collective et collaborative,

- maîtrise des concepts de l’économie circulaire, des déchets et de la gestion durable des ressources,

- utilisation d’outils bureautiques, outils de gestion de projet, tableaux de bord de suivi et de reporting de mise en œuvre de plans stratégiques,

- Bilinguisme permettant de comprendre des rapports administratifs et d’animer des conversations avec les parties prenantes.

Niveau(x) minimal(aux): Concernant les titres d'études ou professionnels:

- une personne de l’équipe démontrera une expérience professionnelle de minimum 2 ans dans la coordination de plans stratégiques et la gestion de projet multi-acteurs,

- une personne de l’équipe démontrera une expérience professionnelle de minimum 2 ans dans l’animation d’un réseau de parties prenantes et la facilitation de projet par utilisation de techniques d’intelligence collective et collaborative,

- une personne de l’équipe démontrera une expérience professionnelle de minimum 2 ans dans la maîtrise des concepts de l’économie circulaire, des déchets et de la gestion durable des ressources,

- une personne de l’équipe démontrera une expérience professionnelle de minimum 2 ans dans l’tilisation d’outils bureautiques, outils de gestion de projet, tableaux de bord de suivi et de reporting de mise en œuvre de plans stratégiques,

- le(s) animateur(s) de l’équipe démontreront leur capacité à comprendre des rapports administratifs et à animer des conversations avec les parties prenantes en FR et en NL.

Lot 2:

L’équipe devra prouver sa capacité via CV pour toutes les rubriques reprises ci-dessous à savoir:

- animation de réseau sociaux et gestion de site internet,

- organisation de campagnes de communication,

- production visuelle, print, web design, vidéo, médias numériques,

- organisation logistique de séminaire et évènements.

Niveau(x) minimal(aux): Concernant les titres d'études ou professionnels:

-au moins un membre de l’équipe devra démontrer un minimum de 2 ans d’expérience en matière d’animation de réseau sociaux et gestion de site internet,

- au moins un membre de l’équipe devra démontrer un minimum de 2 ans d’expérience dans l’organisation de campagne de communicat...(voir documents du marché).

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-09-01 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00

Avenue du Port 86C/3000, 1000 Bruxelles.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Les offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/

Conseil d'État Rue de la Science 33 - 1040 Bruxelles Bruxelles 1040 http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-16

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Leefmilieu Brussel Havenlaan 86C/3000 Brussel 1000 De heer Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.leefmilieu.brussels https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2223/UM/2019 Leefmilieu Brussel Havenlaan 86C/3000 Brussel 1000 De heer Cédric Chevalier Telefoon: +32 27757867 _hidden_@environnement.brussels www.leefmilieu.brussels https://eten.publicprocurement.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Bijstand bij de coördinatie, animatie, communicatie van evenementen voor het hulpbronnen- en afvalbeheerplan

2019A0032

Zie II.1.1

Bijstand voor de coördinatie en de animatie van het HABP

Perceel nr.: 1

Zie II.2.1

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Methodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

Bijstand voor de communicatie en de evenementen van het HABP

Perceel nr.: 2

Zie II.2.1

Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Methodologie Weging: 60 Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 12

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17.6.2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.

1.

Perceel 1: minstens 2 referenties van diensten die in de loop van de laatste 3 jaar verleend (en voltooid) werden door de leden van het voorgestelde team voor een totale waarde van minimaal 100 000 euro excl. btw in de volgende domeinen: • Coördinatie van strategische plannen en beheer van projecten met meerdere actoren; • Animatie van een netwerk van stakeholders en projectfacilitering door het gebruik van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • Beheersing van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • Gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • Tweetaligheid om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met stakeholders te leiden Perceel 2: minstens 2 referenties van diensten die gedurende de laatste drie jaar door de leden van het voorgestelde team zijn uitgevoerd (en voltooid) voor een totale waarde van minimaal 50 000 euro exclusief btw in de volgende domeinen: • Animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Organisatie van communicatiecampagnes; • Visuele productie, print, web design, video, digitale media; • Logistieke organisatie van seminaries en evenementen;

2.

Perceel 1: Het team zal zijn capaciteiten moeten bewijzen aan de hand van de nodige cv's voor alle hieronder vermelde rubrieken, met name: • Coördinatie van strategische plannen en beheer van projecten met meerdere actoren; • Animatie van een netwerk van stakeholders en projectfacilitering door het gebruik van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • Beheersing van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • Gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • Tweetaligheid om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met stakeholders te leiden Minima(a)l(e) niveau(s): Wat de studie- of beroepskwalificaties betreft: • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met de coördinatie van strategische plannen en het beheer van projecten met meerdere actoren; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het leiden van een netwerk van stakeholders en het faciliteren van projecten door gebruik te maken van technieken inzake collectieve en collaboratieve intelligentie; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het beheersen van de concepten circulaire economie, afval en duurzaam beheer van hulpbronnen; • 1 persoon van het team heeft minimaal 2 jaar beroepservaring met het gebruik van bureauticatools, tools voor projectbeheer, dashboards voor de opvolging en rapportering van de tenuitvoerlegging van strategische plannen; • De teamleider(s) zal (zullen) aantonen in staat te zijn om administratieve rapporten te begrijpen en gesprekken met de stakeholders te leiden in het FR en het NL; Perceel 2: Het team zal zijn capaciteiten moeten bewijzen aan de hand van de nodige cv's voor alle hieronder vermelde rubrieken, met name: • Animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Organisatie van communicatiecampagnes; • Visuele productie, print, web design, video, digitale media; • Logistieke organisatie van seminaries en evenementen; Minima(a)l(e) niveau(s): Wat de studie- en beroepskwalificaties betreft: • Minstens één teamlid moet kunnen aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de animatie van sociale netwerken en websitebeheer; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de organisatie van communicatiecampagnes; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met visuele productie, print, webdesign, video, digitale media; • Ten minste één teamlid moet aantonen dat hij/zij minimaal 2 jaar ervaring heeft met de logis...(zie opdrachtdocumenten)

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2019-09-01 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-06-03 Plaatselijke tijd: 11:00

Havenlaan 86C/3000, 1000 Brussel

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-04-16