N. 121/2017 - 246446-2017 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 121/2017 - 246446-2017 | |
Publicatiedatum: | 28/06/2017 |
Uiterste datum: | 31/07/2017 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Onderwerp: Software voor platforminterconnectiviteit | |
Aanbestedende overheid: Infrabel NV — Procurement, afdeling I-FBA.51 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
48211000, 48421000, 48781000, 72212211 |
Beschrijving: |
Software voor platform-interconnectiviteit. Software voor faciliteitenbeheer. Software voor systeembeheer. Diensten voor ontwikkeling van software voor platform-interconnectiviteit. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel NV - Procurement, afdeling I-FBA.51 Marcelbroodthaers 2 Brussel 1060 Druez David Telefoon: +32 25263599 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275872 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000387482.-F05&userType=SUPPLIER&language=fr Infrabel NV - Procurement, afdeling I-FBA.51 Marcel Broodthaersplein 2 Brussel 1060 De papieren exemplaren worden opgestuurd naar het adres en contactpunt vermeld in I.1). De elektronische versie wordt verstuurd naar _hidden_@infrabel.be met het volgende onderwerp: 0000476044_6000198186_HYPERVISORAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamcontract voor de levering en installatie van een hypervisor (platform voor het beheer van installaties CCTV, toegangscontrole, inbraakdetectie en branddetectie, …) (6 jaar) en het onderhoud (10 jaar) ervan voor de security noden van Infrabel en NMBS (Infrabel als lead-buyer).
7Brussel.
10Dit project (raamcontract) omvat:
- Studie, levering en installatie van een hypervisor voor de integratie van CCTV, toegangscontrole, inbraakdetectie en branddetectiesystemen voor de noden van Infrabel en NMBS voor een periode van 6 jaar.
- Het platform dient de bestaande niet geïntegreerde tools te integreren in één systeem dat alles kan beheren met intelligentie tussen de verschillende technieken.
Zal later eventueel beschreven worden in het bestek.
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Een borgtocht wordt geëist. De modaliteiten zullen worden vermeld in het lastenboek.
Betalingstermijn van 30 kalenderdagen.
Het ondertekenen van een ongewijzigde „NDA” (Vertrouwelijkheids- en geheimhoudingsovereenkomst) die in
bijlage zit van deze publicatie. Gezien de gevoeligheid en de beveiligingsgerelateerde inhoud van het bestek zal
de kandidaat het lastenboek niet ontvangen zonder deze gehandtekende NDA.
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. Conform art 13 van het
KB van 14.1.2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten:
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent „fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten” (< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (< 3 maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (< 3 maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in bijlage van deze publicatie).
- De kandidaat dient in het jaar 2016 een omzet gehaald te hebben van minstens 10 000 000 EUR in het domein van Security & Safety activiteiten;
- De economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradtstreet) en zijn ratio's. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door
een Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreet rapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.
- Beschikken op ten laatste 1.3.2018 over een vergunning FOD Binnenlandse Zaken (lijst IBZ directie Private veiligheid)
- Erkenning attest: klasse 5, een kopij van een document leveren dat aantoont dat de inschrijver over een gecertificeerd
kwaliteitsbeheersysteem beschikt dat gebaseerd is op Europese normen (ISO9001 of gelijkwaardig).
- De kandidaat moet over voldoende capaciteit en competenties beschikken om de gevraagde vereisten van deze opdracht te kunnen realiseren. Hij dient dit in zijn kandidatuur aan te tonen aan de hand van drie gelijkaardige projecten, gerealiseerd na 2010 bij andere klanten. De kandidaat zal per project een beschrijving geven van maximum 2 bladzijden voor de prestaties die gerealiseerd werden met betrekking tot installaties.
- 2 van deze projecten moeten elk minstens drie van de 4 technologieën omvatten (CCTV, Inbraakdetectie, toegangscontrole en branddetectie) en er moeten minstens 5 000 detectiepunten per project geïntegreerd zijn. Bij het derde project moet de vier technologieën geïntegreerd zijn waarbij de detectiepunten (minstens 20 000) verspreid zijn over een grondgebied van minstens 25 000 km².
- Voor het correctieve onderhoud moet de kandidaat en al hun eventuele onderaannemers over 7d/7 24u/24 NL en FR een permanentie en helpdesk beschikken die toelaat onmiddellijk ter plaatse te kunnen tussenkomen om het probleem op te lossen;
Bovenstaande gegevens moeten beschreven én bewezen worden in de ingediende kandidatuur.
- Indien de kandidaat niet de fabrikant is van de voorgestelde technische oplossing, zal hij een ondertekende verklaring van de fabrikant bezorgen die waarborgt dat hij/zij officiëel partner(s) is/zijn van de betrokken kandidaat en dit voor de totale duur van de lopende opdracht.
De kandidaat zal een door hemzelf, evenals door zijn onderaannemers en partners ondertekende verklaring bezorgen, die waarborgt dat de voorgestelde systemen van een technische ondersteuning kunnen genieten gedurende een looptijd de totale duur van de lopende opdracht.
AFDELING: PROCEDURE
I-FBA51-0000476044-F05
Omstandigheden voor ontvangst van specificaties: 31/07/2017 12:00 31/07/2017 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur
zowel elektronisch (via e-mail), als op papier (2 exemplaren) te bezorgen.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 23/06/2017Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel SA - Procurement, division I-FBA.51 Place Marcel Broodthaers 2 Bruxelles 1060 Druez David Telefoon: +32 25263599 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275872 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000387482.-F05&userType=SUPPLIER&language=fr Infrabel SA - Procurement, division I-FBA.51 Place Marcel Broodthaers 2 Bruxelles 1060 Les versions papier doivent être envoyées vers l'adresse et le point de contact mentionné au point I.1). La version électronique doit être envoyée à _hidden_@infrabel.be sous le format suivant: 0000476044_6000198186_HYPERVISORAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Accord-cadre de fourniture et installation d'un hypervisor (plateforme pour la gestion des systèmes CCTV, contrôle d'accès, détection intrusion, détection incendie…) (6 ans) et de sa maintenance (10 ans) pour les besoins de sécurité d'Infrabel et de la SNCB (Infrabel comme lead buyer).
7Bruxelles.
10Ce projet (accord-cadre) comprend:
- Étude, livraison et l'installation d'un hypervisor pour l'intégration des systèmes CCTV, contrôle d'accès, détection intrusion et détection incendie pour les besoins d'Infrabel et SNCB pour une période de 6 ans.
- La plateforme doit intégrer les tools non intégrés existants dans 1 système qui peut tout gérer avec de l'intelligence entre les différentes techniques.
Sera éventuellement précisé ultérieurement dans le cahier spécial des charges.
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Un cautionnement sera exigé. Les modalités seront reprises dans le cahier spécial des charges.
Délai de paiement de 30 jours calendriers.
La signature d'un «NDA» non modifiable (contrat de confidentialité et de non divulgation) se trouvant en annexe de cette publication. Étant donné la sécurité et la sensibilité liée au contenu du cahier des charges, le candidat ne recevra pas le cahier spécial des charges sans cette NDA signée.
Chaque soumissionnaire joint à sa demande de participation une déclaration sur l'honneur, dûment signée et datée par un représentant légal de la société (un document attestant des pouvoirs de signature de cette personne devra être remis), dans laquelle il confirme qu'il ne se trouve pas dans l'un des cas énumérés aux art. 66 à 69 de l'AR du 16.7.2012. Le pouvoir adjudicateur peut, à n'importe quel stade de la procédure, vérifier que le soumissionnaire ne se trouve pas dans l'un des cas d'exclusion prévus aux art. 66 à 69 inclus de l'AR du 16.7.2012. Conformément à l'art 13 de l'AR du 14.1.2013 Il est interdit à l'adjudicataire de confier tout ou partie de ses engagements à un entrepreneur, à un fournisseur ou à un prestataire de services qui se trouve dans un des cas visés à l'article 66.
Le soumissionnaire joint à sa demande de participation une attestation dont il ressort qu'il a satisfait aux exigences en matière de paiement des cotisations de sécurité sociale. L'attestation porte sur l'avant-dernier trimestre écoulé précédant la date limite de réception des demandes de participation.
Le soumissionnaire joint à sa demande de participation une attestation d'où il ressort qu'il a satisfait à ses obligations fiscales professionnelles conformément aux dispositions légales du pays dans lequel il est établi.
L'attestation porte sur la dernière période fiscale écoulée précédant la date limite de réception des demandes de participation.
Concrètement, les documents suivants vous sont demandés:
- L'attestation la plus récente (avec timbre à sec) délivrée par l'organisme de sécurité sociale où il est affilié, qui confirme que les obligations en ce qui concerne le paiement des cotisations de sécurité sociale ont été respectées, ceci conformément à la législation belge ou du pays où il est établi.
- Une attestation récente «Dettes fiscales dans le cadre des marchés publics» (< 3 mois) ou une déclaration sous serment ou un certificat conformément aux conditions prévues dans l'État membre où ils sont établis.
- Une attestation récente de non-faillite délivrée par la Chambre de commerce (< 3 mois) ou une déclaration sous serment ou un certificat conformément aux conditions prévues dans l'État membre où ils sont établis.
- Un extrait récent du casier judiciaire (< 3 mois) ou, à défaut, un document équivalent délivré par une autorité judiciaire ou administrative de son pays d'origine ou de provenance.
- Une déclaration sur l'honneur (en annexe de cette publication).
- Le candidat doit avoir pour l'année 2016 un chiffre d'affaire d'au moins 10 000 000 EUR dans le domaine de sécurité;
- La capacité économique et financière des entreprises candidates sera contrôlée au moyen d'une évaluation D&B (Dun & Bradstreet) de leurs ratios. Chaque candidat peut obtenir gratuitement un rapport Dun & Bradstreet. La fiabilité financière du candidat doit être garantie par un indice Dun & Bradstreet inférieur ou égal à 2. Si il n'existe pas un rapport Dun & Bradstreet, une alternative équivalente peut être proposée.
- Disposer au plus tard le 1.3.2018 d'un agrément SPF Ministère de l'Intérieur (liste IBZ direction sécurité locale intégrée),
- Entreprise agréée: Classe 5, fournir une copie d'un document attestant que le soumissionnaire dispose d'un système certifié de gestion de la qualité basé sur des normes européennes (ISO 9001 ou équivalent).
- Le candidat doit avoir la capacité et les compétences suffisantes pour pouvoir exécuter les exigences demandées dans ce marché. Il doit démontrer ceci dans sa candidature sur base de 3 références de projets similaires réalisés après 2010 auprès d'autres clients. Par projet, le candidat fournira une description de maximum 2 pages pour des prestations réalisées sur des installations.
- 2 de ces 3 projets doivent inclure au moins trois des quatre technologies (CCTV, intrusion, incendie et contrôle d'accès) pour un total de minimum 5 000 points de détection par projet.
Dans le troisième projet, les quatre technologies doivent être intégrées avec au minimum 20 000 points de détection répartis sur une surface d'au moins 25 000 km².
- Pour la maintenance corrective, le candidat et tous leurs sous-traitants doivent disposer d'une permanence et d'un heldesk 7 j/7 24 h/24 en NL et FR qui permet d'intervenir immédiatement sur site pour résoudre le problème.
Ces données doivent être décrites et faire partie du dossier de candidature.
- S'il n'est pas le fabricant de la solution technique qui sera proposée, le candidat fournira une déclaration signée du (des) fabricant(s) qui garantit qu'il(s) est (sont) partenaire(s) officiel(s) dudit candidat et qu'il(s) le restera(resteront) pendant la durée totale du marché.
Le candidat fournira une déclaration signée par lui-même et par ses éventuels sous-traitants et partenaires dans le cadre du marché, garantissant que les équipements qui seront proposés jouiront d'un support technique pendant la durée totale du marché.
AFDELING: PROCEDURE
I-FBA51-0000476044-F05
Omstandigheden voor ontvangst van specificaties: 31/07/2017 12:00 31/07/2017 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Le cahier spécial des charges vous sera envoyé dans le cas d'une évaluation positive de votre candidature.
Veuillez nous envoyer votre candidature sous forme électronique (par e-mail), ainsi que sous forme papier (2 exemplaires).
La date au point IV.3.3) n'est pas d'application.
Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 23/06/2017
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel NV - Procurement, afdeling I-FBA.51 Marcelbroodthaers 2 Brussel 1060 Druez David Telefoon: +32 25263599 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275872 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000387482.-F05&userType=SUPPLIER&language=fr Infrabel NV - Procurement, afdeling I-FBA.51 Marcel Broodthaersplein 2 Brussel 1060 De papieren exemplaren worden opgestuurd naar het adres en contactpunt vermeld in I.1). De elektronische versie wordt verstuurd naar _hidden_@infrabel.be met het volgende onderwerp: 0000476044_6000198186_HYPERVISORAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamcontract voor de levering en installatie van een hypervisor (platform voor het beheer van installaties CCTV, toegangscontrole, inbraakdetectie en branddetectie, …) (6 jaar) en het onderhoud (10 jaar) ervan voor de security noden van Infrabel en NMBS (Infrabel als lead-buyer).
7Brussel.
10Dit project (raamcontract) omvat:
- Studie, levering en installatie van een hypervisor voor de integratie van CCTV, toegangscontrole, inbraakdetectie en branddetectiesystemen voor de noden van Infrabel en NMBS voor een periode van 6 jaar.
- Het platform dient de bestaande niet geïntegreerde tools te integreren in één systeem dat alles kan beheren met intelligentie tussen de verschillende technieken.
Zal later eventueel beschreven worden in het bestek.
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Een borgtocht wordt geëist. De modaliteiten zullen worden vermeld in het lastenboek.
Betalingstermijn van 30 kalenderdagen.
Het ondertekenen van een ongewijzigde „NDA” (Vertrouwelijkheids- en geheimhoudingsovereenkomst) die in
bijlage zit van deze publicatie. Gezien de gevoeligheid en de beveiligingsgerelateerde inhoud van het bestek zal
de kandidaat het lastenboek niet ontvangen zonder deze gehandtekende NDA.
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16.7.2012. Conform art 13 van het
KB van 14.1.2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten:
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent „fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten” (< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (< 3 maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (< 3 maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in bijlage van deze publicatie).
- De kandidaat dient in het jaar 2016 een omzet gehaald te hebben van minstens 10 000 000 EUR in het domein van Security & Safety activiteiten;
- De economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradtstreet) en zijn ratio's. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door
een Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreet rapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.
- Beschikken op ten laatste 1.3.2018 over een vergunning FOD Binnenlandse Zaken (lijst IBZ directie Private veiligheid)
- Erkenning attest: klasse 5, een kopij van een document leveren dat aantoont dat de inschrijver over een gecertificeerd
kwaliteitsbeheersysteem beschikt dat gebaseerd is op Europese normen (ISO9001 of gelijkwaardig).
- De kandidaat moet over voldoende capaciteit en competenties beschikken om de gevraagde vereisten van deze opdracht te kunnen realiseren. Hij dient dit in zijn kandidatuur aan te tonen aan de hand van drie gelijkaardige projecten, gerealiseerd na 2010 bij andere klanten. De kandidaat zal per project een beschrijving geven van maximum 2 bladzijden voor de prestaties die gerealiseerd werden met betrekking tot installaties.
- 2 van deze projecten moeten elk minstens drie van de 4 technologieën omvatten (CCTV, Inbraakdetectie, toegangscontrole en branddetectie) en er moeten minstens 5 000 detectiepunten per project geïntegreerd zijn. Bij het derde project moet de vier technologieën geïntegreerd zijn waarbij de detectiepunten (minstens 20 000) verspreid zijn over een grondgebied van minstens 25 000 km².
- Voor het correctieve onderhoud moet de kandidaat en al hun eventuele onderaannemers over 7d/7 24u/24 NL en FR een permanentie en helpdesk beschikken die toelaat onmiddellijk ter plaatse te kunnen tussenkomen om het probleem op te lossen;
Bovenstaande gegevens moeten beschreven én bewezen worden in de ingediende kandidatuur.
- Indien de kandidaat niet de fabrikant is van de voorgestelde technische oplossing, zal hij een ondertekende verklaring van de fabrikant bezorgen die waarborgt dat hij/zij officiëel partner(s) is/zijn van de betrokken kandidaat en dit voor de totale duur van de lopende opdracht.
De kandidaat zal een door hemzelf, evenals door zijn onderaannemers en partners ondertekende verklaring bezorgen, die waarborgt dat de voorgestelde systemen van een technische ondersteuning kunnen genieten gedurende een looptijd de totale duur van de lopende opdracht.
AFDELING: PROCEDURE
I-FBA51-0000476044-F05
Omstandigheden voor ontvangst van specificaties: 31/07/2017 12:00 31/07/2017 12:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur
zowel elektronisch (via e-mail), als op papier (2 exemplaren) te bezorgen.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 23/06/2017